-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εξαλου δεν νομιζω η Peugeot να συνιστα πουθενα 5w30 και μαλιστα dieselλοδαδο.
Εδώ είσαι λάθος. Υπάρχει προϊόν 5W 30 ( Total 9000 Futur ) το οποίο ανήκει στα προτεινόμενα από την Peugeot όπως και 0W 30 ( 9000 Energy ). Είναι λάδια για χρήση τόσο σε diesel οσο και σε βενζίνη αν και πρόσφατα η Total κυκλοφόρησε ένα λάδι ειδικά για diesel με FAP.
Προιον μπορει να υπαρχει, αλλα τα περισσοτερα εξουσιοδοτημενα δεν βαζουν 5w30, το HDD ( Heavy Duty Diesel) εχει σαν πρωτη επιλογη diesel κινητηρες και μετα βενζινοκινητηρες.
Tα περισσότερα εξουσιοδοτημένα της Peugeot στην Ελλάδα βάζουν Shell ενώ η Peugeot συνιστά Total για να ξεκινήσουμε από εκεί και να πάμε παρακάτω οτι δλδ το 30αρι δεν είναι πρόβλημα εφόσον το μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση ( όπως το 307 του drdino ) και εφόσον και η μαμά εταιρεία το συνιστά. Για το HDD δεν έχω άποψη ( γενικά για τα Amsoil δεν έχω άποψη και δεν αρα δεν μπορώ να σχολιάσω ) απλά σου θεωρώ οτι το ιξώδες του δύσκολα θα ήταν πρόβλημα. Να σημειώσω οτι το 9000 Energy προτείνεται για τα πιο καινούργια μοτέρ της PSA κάπου είχα βρεί από ποια ημερομηνία και μετά αλλά αυτό είναι 0W 30 και μάλλον δεν μας αφορά. Εγώ λέω να περιμένουμε πάντως την νεκροψία πριν τα ρίξουμε στο λάδι...Αλήθεια λαμπάκι δεν του άναψε ποτέ? Τον δείκτη δεν τον έλεγξε ποτε?
Τι να σου πω, δεν εκατσα να ακουσω τα μεθεορτια, ημουν εκει οταν φεραν το αμαξι με τον γερανο και ο τυπος ηταν καταχλωμος και αναστατωμενος.
Και ναι, ισως να μην φταιει το λιπαντικο και να ειναι τυχαιο γεγονος οτι τοσο καιρο δεν επαθε τιποτα ο κινητηρας του και απλα συμπτωση σατανικη ηταν με τα amsoil. Και ο μηχανικος το ειπε, κατσε να ψαξουμε και θα δουμε.
Απλα μου εκανε εντυπωση που η ολη ιστορια ξεκινησε απο το internet.
Oσο για 5w30 η 0w30 δεν θα κανω τον ειδικο, δεν ξερω τι συνιστα η Peugeot, αυτο που ξερω ομως ειναι οτι το HDD ΔΕΝ εχει τις απιτουμενες πιστοποιησεις και ουτε ειναι εγκεκριμενο απο το γενικο χημειο του κρατους.
Τωρα το αν εριξα καρφι η οχι αυτο δεν εχει καμια σημασια, και να εριξα τι εγινε δηλαδη? Εδω τοσα και τοσα λεγονται, δηλαδη γιατι να το κουκουλωσουμε το γεγονος? -
Kανένα πρόβλημα ρε άλλωστε και εγώ δεν ασχολούμαι με τα Amsoil πάνω κάτω για τους ίδιους λόγους
Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να μπορέσεις να μας πείς και τι έγινε τελικά...Όχι τπτ άλλο αλλά να σπάσει μοτέρ TU ( αλήθεια τι Peugeot ήταν ) πρέπει να έχουν γίνει κωμικοτραγικά πράγματα -
Ψάχνω να βρω ποιός είναι για τις λεπτομέρειες... Πιστεύω μέχρι αύριο να μάθω (εκτός εάν ο ίδιος δεν θέλει να τον βρω). Αν είναι αυτός που νομίζω, μου είχε πει σε ένα τηλεφώνημα ότι μόλις τα έβαλε και πρωτοκυκλοφόρησε μέσα στην πόλη του ανέβασε αδικαιολόγητα υψηλή θερμοκρασία στο θερμόμετρο λαδιού και το βεντιλατέρ βαρούσε υπερωρίες, αλλά όταν έφυγε από το μποτιλιάρισμα ξαναέπεσε. Με πήρε τηλ και του είπα ότι δεν κολλάει να είναι από τα λάδια, ότι μπορεί να είναι πολλά άλλα πράγματα, με ρωτάει γιατί το έκανε μετά την αλλαγή και όχι πριν, του είπα ότι δεν βγάζω συμπέρασμα ότι δεν του προτείνω να τα βγάλει γιατί έτσι δεν θα εντοπίσει την αιτία (ήταν πολύ ανήσυχος), αλλά να πάει να ρωτήσει τον μηχανικό του. Μπορεί να έφταιγε κάποιο ελαττωματικό φίλτρο λαδιού, η αντλία λαδιού, ο θερμοστάτης ή και άλλο συμπτωματικό φαινόμενο αρχής βλάβης. Το ότι σώθηκε όλο το λιπαντικό και έκαψε μοτέρ πάει να πει ότι κάτι δεν πήγε καθόλου καλά, και αν υπάρχει ευθύνη στο λιπαντικό θα μπορούσε να είναι στο ότι το συγκεκριμένο μοτέρ είχε ανοίξει τις ανοχές του και δεν κρατούσε 30ρι, αλλά αυτό είναι κάτι που μόνο ο ίδιος μπορεί να το ελέγξει. Κανένα φρέσκο λιπαντικό όσο χαμηλό Σημείο Ανάφλεξης και να έχει δεν μπορεί να εξατμιστεί με ρυθμό που δεν προλαβαίνει ο οδηγός, εκτός και εάν παρουσιαστεί κάποια σοβαρή βλάβη (πχ στο κύκλωμα ψύξης ή κάποια διαρροή από το κάρτερ ή κάτι άλλο) και η εξάτμιση ή κατανάλωση του λιπαντικού να ήταν παρενέργεια αυτής.
Μετά το τηλεφώνημα δεν ξέρω τί έκανε κι ούτε με ξαναενημέρωσε. Όπως και να έχει είναι πολύ λυπηρό που καταστράφηκε ο κινητήρας του, είναι δεν είναι αυτός που υποθέτω. Αν είναι, είχε ένα 106 Rallye 16V και όπως όλοι γνωριζετε τα μοτέρ αυτά φημίζονται τόσο για την αξιοπιστία τους όσο και για την ελαστικότητά τους στην χρήση διαφόρων λιπαντικών σε διάφορα ιξώδη χωρίς αξιόλογα προβλήματα συμπεριφοράς.Ότι το HDD δουλεύει σε Pug πλέον δεν το συζητάω γιατί έχω προσωπική εμπειρία. Εκτός αν πρέπει να πειστώ κι εγώ ότι κακώς το επέλεξα και έχω ήδη 7400χλμ (όλα ΤΑΠΑ) χωρίς να διαφοροποιηθεί η κατανάλωση του λιπαντικού από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητό μου (έχει ήδη 116000 σκληρά χιλιόμετρα), κι ότι κακώς σκοπεύω να το ξαναβάλω για να βγάλω το καλοκαίρι με αυτό. Καμία δυσλειτουργία ποτέ πουθενά αλλά αντιθέτως όλα είναι καλύτερα. Ο ήχος του κινητήρα έγινε ελαφρώς δυνατότερος αλλά ακουστικά υγιής έως ερεθιστικός λόγω βελτίωσης του στροφαρίσματος και όχι θορυβώδης, η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη από οποιοδήποτε άλλο λιπαντικό έχω χρησιμοποιησει (μέχρι τα 108600χλμ ήταν όλα 40ρια GrII/III, GrIII, GrIII/IV και GrIV/V μετά τα 93800χλμ). Το HDD ακουστικά και οπτικά δείχνει ακόμη σε πολύ καλή κατάσταση (αλλά ως συνήθως δεν θα κάτσω να μάθω στην πράξη μέχρι πότε μπορεί να αντέχει τα γκάζια μου).
Ο κινητήρας στο 206 μου (1.6 16V 2001) πάντα δούλευε και συνεχίζει να δουλεύει άψογα.*Προς Redline και προς όλους τους υπόλοιπους που άθελά τους βρίσκονται για άλλη μία φορά στην μέση μίας ακόμη κακοπροαίρετα δημιουργούμενης διένεξης:
Όσο για την εμμονή μου στα AMSOIL, απορώ πού συνεχίζεις να την βλέπεις, πέραν του ότι είμαι χρήστης και φαν της συγκεκριμένης μάρκας. Αλλά έστω ότι βλέπεις, δεν ακούω κανέναν άλλον να ενοχλείται από τυχόν εμμονές μου στην AMSOIL. Κι αν τυχόν έχω τέτοιες εμμονές ποιός χέστηκε, μου λες; Οι πάντες που με διαβάζουν έχουν πληροφορηθεί από πολύ πριν εσυ εμφανιστείς να 'αποκαλύψεις' τα τυχόν αποκρυμμένα.
Εγώ όμως βλέπω δική σου εμμονη να θάψεις την AMSOIL, και η παρούσα απόδειξη είναι που θυμήθηκες να μπεις να ξαναγράψεις μόλις άκουσες ότι έσπασε ένα μοτέρ με AMSOIL. Ξέρεις πόσα μοτέρ σπάνε κάθε μέρα; Ασχολήθηκε κανείς με το τί λάδια περιέχουν;
Με είδες ποτέ εμένα ή άλλον να μπαίνει εδώ μέσα και να φωνάζει: 'Έσπασε μοτέρ που περιείχε την Χ μάρκα λιπαντικού που την πρότεινε ένας 'ειδικός' που γουστάρει αυτά τα λάδια και που γράφει σε forums και ονόματα δεν λέμε;'. Αυτό που κάνεις -για πολλοστή φορά- στερείται ηθικού υπόβαθρου και καλής πρόθεσης αγαπητέ Redline.
Και αν θέλεις να σου πω γιατί δεν συζητάμε ποτέ για λιπαντικά που 'σπάνε' μοτέρ (ή με όποια αλλα λόγια θέλεις να μεταφέρεις το ίδιο μήνυμα) θα σου πω εν συντομία τα εξής απλά: Σπάνια (για να μην πω ποτέ) τα λιπαντικά 'σπάνε' μοτέρ, τα λιπαντικά προστατεύουν και δεν καταστρέφουν, απλώς άλλα προστατεύουν λιγότερο και άλλα περισσότερο ανάλογα με τις συνθήκες.Ίσως θέλεις να θάψεις τα αγαπημένα μου λιπαντικά επειδή ελπίζεις να θάψεις κι εμένα μαζί αλλά ατύχησες γιατί ακόμη δεν θέλεις να πιστέψεις για το ποιόν μου (και δεν το κρύβω από κανέναν που θέλει να μάθει).
Απορώ, τουλάχιστον δεν έχεις βαρεθεί να μπαίνεις εδω μέσα και να επαναλαμβάνεις την ίδια τακτική; Θάψιμο για το θάψιμο; Αποκάλυψη της 'κρυμμένης αλήθειας'; Αποκαθήλωση του Μίλτου από την θέση του 'ειδικού' (που δεν αποδέχθηκα ποτέ τέτοιου είδους τίτλο); Πού θέλεις να οδηγήσεις αυτό το τόπικ;* -
Φίλε RedLine, δεν θέλω να σχολιάσω τα περί αυλικών, τα αφήνω να πέσουν στο κενό. Αυτό που κρατάω από όλα τα λεγόμενά σου είναι ότι ξεκίνησες το καρφί προς το Μίλτο (μάλιστα χωρίς να αναφέρεις σαφώς το όνομά του) και πιάστηκες από ένα περιστατικό που εσύ ο ίδιος έγραψες ότι δεν ξέρεις που οφείλεται.
Δηλαδή, αν έχω καταλάβει σωστά το συλλογισμό σου:
- Ο Μίλτος περνιέται για ειδικός
- Ο Μίλτος συνιστά AMSOIL HDD
- Κάποιος διάβασε αυτά που έγραψε ο Μίλτος και έβαλε HDD
- Ο κινητήρας αυτού του κάποιου έσπασε από άγνωστη αιτία
- Φταίει το λάδι της AMSOIL και ο Μίλτος
Μήπως μπορείς να βρεις το λογικό σφάλμα σε όλα αυτά;
Άσε που ο Μίλτος γράφει πολύ συχνά ότι είναι χομπίστας και όχι ειδικός, κι ας ξέρει τα διπλάσια απ'όλους εμάς μαζί! Δεν τον ξέρω προσωπικά, δεν έχω καμία σχέση με την AMSOIL ή άλλη εταιρία, αλλά απλώς δεν μπορώ να βλέπω προσωπική επίθεση χωρίς στοιχεία. Αλλά ακόμα και να είχες στοιχεία, ούτε ο Μίλτος ούτε κανένας άλλος έβαλε το HDD στο Peugeot που έσπασε. Ο ιδιοκτήτης του το έβαλε...
PS. Είναι η δεύτερη προσωπική επίθεση ή κάνω λάθος;
Edit: Με κάλυψε ο Μίλτος, I rest my case. Όταν θα έχεις στοιχεία και όχι εικασίες, θέλω να τα ακούσω. Μέχρι να τα ακούσω αυτό δεν θα με αποτρέψει από το να βάλω τα AMO που έχω ήδη αγοράσει και τα HDD που πιθανώς σύντομα θα αγοράσω...
-
Miλτο βαλε μπραβους γιατι απο οτι βλεπω το στυλιαρι δε το γλιτωνεις
-
Μίλτο, εντυπώσεις από το Mobil1 5/50, από έναν αυλικό σου!
Άλλαξε η χροιά του κινητήρα, έγινε πιο μπάσος. Σταμάτησε το κροτάλισμα στην κρύα εκκίνηση (καλά, όχι τελείως) και δείχνει πιο ροπάτος στο γκάζι!
Ακόμα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα!!!
Πολύ καλό. Θα δοκιμάσω και τα Motorsport 15/50 (πάλι) αλλά με βλέπω να μένω σε αυτά.
Thanks!!
ΥΓ. Ο καθένας μας κρίνεται από αυτά που γράφει.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
ΥΓ. Ο καθένας μας κρίνεται από αυτά που γράφει.+άπειρο
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Ψάχνω να βρω ποιός είναι για τις λεπτομέρειες... Πιστεύω μέχρι αύριο να μάθω (εκτός εάν ο ίδιος δεν θέλει να τον βρω). Αν είναι αυτός που νομίζω, μου είχε πει σε ένα τηλεφώνημα ότι μόλις τα έβαλε και πρωτοκυκλοφόρησε μέσα στην πόλη του ανέβασε αδικαιολόγητα υψηλή θερμοκρασία στο θερμόμετρο λαδιού και το βεντιλατέρ βαρούσε υπερωρίες, αλλά όταν έφυγε από το μποτιλιάρισμα ξαναέπεσε. Με πήρε τηλ και του είπα ότι δεν κολλάει να είναι από τα λάδια, ότι μπορεί να είναι πολλά άλλα πράγματα, με ρωτάει γιατί το έκανε μετά την αλλαγή και όχι πριν, του είπα ότι δεν βγάζω συμπέρασμα ότι δεν του προτείνω να τα βγάλει γιατί έτσι δεν θα εντοπίσει την αιτία (ήταν πολύ ανήσυχος), αλλά να πάει να ρωτήσει τον μηχανικό του. Μπορεί να έφταιγε κάποιο ελαττωματικό φίλτρο λαδιού, η αντλία λαδιού, ο θερμοστάτης ή και άλλο συμπτωματικό φαινόμενο αρχής βλάβης. Το ότι σώθηκε όλο το λιπαντικό και έκαψε μοτέρ πάει να πει ότι κάτι δεν πήγε καθόλου καλά, και αν υπάρχει ευθύνη στο λιπαντικό θα μπορούσε να είναι στο ότι το συγκεκριμένο μοτέρ είχε ανοίξει τις ανοχές του και δεν κρατούσε 30ρι, αλλά αυτό είναι κάτι που μόνο ο ίδιος μπορεί να το ελέγξει. Κανένα φρέσκο λιπαντικό όσο χαμηλό Σημείο Ανάφλεξης και να έχει δεν μπορεί να εξατμιστεί με ρυθμό που δεν προλαβαίνει ο οδηγός, εκτός και εάν παρουσιαστεί κάποια σοβαρή βλάβη (πχ στο κύκλωμα ψύξης ή κάποια διαρροή από το κάρτερ ή κάτι άλλο) και η εξάτμιση ή κατανάλωση του λιπαντικού να ήταν παρενέργεια αυτής.
Μετά το τηλεφώνημα δεν ξέρω τί έκανε κι ούτε με ξαναενημέρωσε. Όπως και να έχει είναι πολύ λυπηρό που καταστράφηκε ο κινητήρας του, είναι δεν είναι αυτός που υποθέτω. Αν είναι, είχε ένα 106 Rallye 16V και όπως όλοι γνωριζετε τα μοτέρ αυτά φημίζονται τόσο για την αξιοπιστία τους όσο και για την ελαστικότητά τους στην χρήση διαφόρων λιπαντικών σε διάφορα ιξώδη χωρίς αξιόλογα προβλήματα συμπεριφοράς.Ότι το HDD δουλεύει σε Pug πλέον δεν το συζητάω γιατί έχω προσωπική εμπειρία. Εκτός αν πρέπει να πειστώ κι εγώ ότι κακώς το επέλεξα και έχω ήδη 7400χλμ (όλα ΤΑΠΑ) χωρίς να διαφοροποιηθεί η κατανάλωση του λιπαντικού από τότε που αγόρασα το αυτοκίνητό μου (έχει ήδη 116000 σκληρά χιλιόμετρα), κι ότι κακώς σκοπεύω να το ξαναβάλω για να βγάλω το καλοκαίρι με αυτό. Καμία δυσλειτουργία ποτέ πουθενά αλλά αντιθέτως όλα είναι καλύτερα. Ο ήχος του κινητήρα έγινε ελαφρώς δυνατότερος αλλά ακουστικά υγιής έως ερεθιστικός λόγω βελτίωσης του στροφαρίσματος και όχι θορυβώδης, η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη από οποιοδήποτε άλλο λιπαντικό έχω χρησιμοποιησει (μέχρι τα 108600χλμ ήταν όλα 40ρια GrII/III, GrIII, GrIII/IV και GrIV/V μετά τα 93800χλμ). Το HDD ακουστικά και οπτικά δείχνει ακόμη σε πολύ καλή κατάσταση (αλλά ως συνήθως δεν θα κάτσω να μάθω στην πράξη μέχρι πότε μπορεί να αντέχει τα γκάζια μου).
Ο κινητήρας στο 206 μου (1.6 16V 2001) πάντα δούλευε και συνεχίζει να δουλεύει άψογα.*Προς Redline και προς όλους τους υπόλοιπους που άθελά τους βρίσκονται για άλλη μία φορά στην μέση μίας ακόμη κακοπροαίρετα δημιουργούμενης διένεξης:
Όσο για την εμμονή μου στα AMSOIL, απορώ πού συνεχίζεις να την βλέπεις, πέραν του ότι είμαι χρήστης και φαν της συγκεκριμένης μάρκας. Αλλά έστω ότι βλέπεις, δεν ακούω κανέναν άλλον να ενοχλείται από τυχόν εμμονές μου στην AMSOIL. Κι αν τυχόν έχω τέτοιες εμμονές ποιός χέστηκε, μου λες; Οι πάντες που με διαβάζουν έχουν πληροφορηθεί από πολύ πριν εσυ εμφανιστείς να 'αποκαλύψεις' τα τυχόν αποκρυμμένα.
Εγώ όμως βλέπω δική σου εμμονη να θάψεις την AMSOIL, και η παρούσα απόδειξη είναι που θυμήθηκες να μπεις να ξαναγράψεις μόλις άκουσες ότι έσπασε ένα μοτέρ με AMSOIL. Ξέρεις πόσα μοτέρ σπάνε κάθε μέρα; Ασχολήθηκε κανείς με το τί λάδια περιέχουν;
Με είδες ποτέ εμένα ή άλλον να μπαίνει εδώ μέσα και να φωνάζει: 'Έσπασε μοτέρ που περιείχε την Χ μάρκα λιπαντικού που την πρότεινε ένας 'ειδικός' που γουστάρει αυτά τα λάδια και που γράφει σε forums και ονόματα δεν λέμε;'. Αυτό που κάνεις -για πολλοστή φορά- στερείται ηθικού υπόβαθρου και καλής πρόθεσης αγαπητέ Redline.
Και αν θέλεις να σου πω γιατί δεν συζητάμε ποτέ για λιπαντικά που 'σπάνε' μοτέρ (ή με όποια αλλα λόγια θέλεις να μεταφέρεις το ίδιο μήνυμα) θα σου πω εν συντομία τα εξής απλά: Σπάνια (για να μην πω ποτέ) τα λιπαντικά 'σπάνε' μοτέρ, τα λιπαντικά προστατεύουν και δεν καταστρέφουν, απλώς άλλα προστατεύουν λιγότερο και άλλα περισσότερο ανάλογα με τις συνθήκες.Ίσως θέλεις να θάψεις τα αγαπημένα μου λιπαντικά επειδή ελπίζεις να θάψεις κι εμένα μαζί αλλά ατύχησες γιατί ακόμη δεν θέλεις να πιστέψεις για το ποιόν μου (και δεν το κρύβω από κανέναν που θέλει να μάθει).
Απορώ, τουλάχιστον δεν έχεις βαρεθεί να μπαίνεις εδω μέσα και να επαναλαμβάνεις την ίδια τακτική; Θάψιμο για το θάψιμο; Αποκάλυψη της 'κρυμμένης αλήθειας'; Αποκαθήλωση του Μίλτου από την θέση του 'ειδικού' (που δεν αποδέχθηκα ποτέ τέτοιου είδους τίτλο); Πού θέλεις να οδηγήσεις αυτό το τόπικ;*To παραλληρημα σου ειναι φοβερο! Η τελεια εικονα του 'θυματος' εισαι...........
Το εφερες απο εδω το εφερες απο εκει, στην 'προσωπικη' επιθεση το εριξες.....εγω ανεφερα ενα περιστατικο που εκ των υστερων εδειξες οτι το γνωριζες και απλα το ειχες κανει 'γαργαρα', και τωρα καπου εχεις βαλει 'λυτους' και 'δεμενους' να βρεις τι εχει γινει
Σου κανω copy τι εγραψα πριν και αυτα ισχυουν, και κοψε πια επιτελους οτι σε εχω βαλει στο ματι επειδη απλα αντικρουω καποια λεγομενα σου η ψαρευω λαβρακια πανω σε ασαφειες και εντυπωσεις που αφηνεις να αιωρουνται.
Τι να κανουμε....εχουμε και αλλοι φωνη και αποψη η οποια δεν ειναι απαραιτητο να ερχεται σε πληρη συμπνοια με τη δικη σου ωστε να την χαρακτηρισεις θετικη
Και στο κατω κατω ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις αν ο λογος μου ειναι θετικος και ωφελιμος?
Κατα δηλωση σου δεν εισαι πτυχιουχος η επιστημονας του κλαδου,απλες αποψεις εκφραζεις και εσυ κυριως θεωρητικες και οτι σου πλασσαρουν στο internet.Εχεις ειδικα μηχανηματα μετρησης,φασματογραφους η εχεις δοκιμασει κανενα αλλο προιον περα απο τα amsoil?????
Σε καμια 30ρια φορουμ γραφεις ολο για amsoil amsoil amsoil,και κατι μπουρδες για university της amsoil.
Δηλαδη εσυ εισαι στο απυροβλητο και εμεις οχι?????
Αυλικους εχεις πολλους, ας υπαρχει και μια αντιθετη αποψη ετσι για να κραταμε ισσοροπιες, εεεε φιλε μου?Οσο για τους υπολοιπους: ενας ενας με την σειρα βαρατε με........
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μίλτο, εντυπώσεις από το Mobil1 5/50, από έναν αυλικό σου!Άλλαξε η χροιά του κινητήρα, έγινε πιο μπάσος. Σταμάτησε το κροτάλισμα στην κρύα εκκίνηση (καλά, όχι τελείως) και δείχνει πιο ροπάτος στο γκάζι!
Ακόμα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα!!!
Πολύ καλό. Θα δοκιμάσω και τα Motorsport 15/50 (πάλι) αλλά με βλέπω να μένω σε αυτά.
Thanks!!
ΥΓ. Ο καθένας μας κρίνεται από αυτά που γράφει.
Έτσι!
Η χαρά η δική μου είναι να βλέπω τους φίλους μου διαδικτυακούς και μη να βρίσκουν το 'δικό τους' λιπαντικό, όποια μάρκα και αν είναι αυτή, όπως κι εγώ βρήκα το 'δικό μου'.Α, σας έχω πει πώς ξεκίνησα να θέλω να μάθω λεπτομέρειες για τα λιπαντικά;
Ένας ελληνοεβραίος ντήλερ της ισραηλινής PAZ τόνιζε και ξανατόνιζε σε ένα σεμινάριο (2002) ότι το κορυφαίο τους λιπαντικό (5W40) ξεχωρίζει γιατί περιέχει πολυαλφαολεφίνες (PAO).
Ε, τί τό 'θελε...ΥΓ Δυστυχώς, τα PAZ δεν περπάτησαν τελικά στην ελληνική αγορά. Ήταν ποιοτικώς προσεγμένα λιπαντικά. Τα SHELL της Μέσης Ανατολής ήταν (ή και είναι ακόμη) από τα διυλιστήρια PAZ.
Redline, δεν το συνεχίζω γιατί τελικά μάλλον είμαι εξυπνότερος από σένα.
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Miλτο βαλε μπραβους γιατι απο οτι βλεπω το στυλιαρι δε το γλιτωνειςΔεν χρειαζεται 'μπραβους' κανεις.......απλα ειναι drama queen ο Μιλτος και του αρεσει να εχει το τελευταιο χειροκροτημα ολο δικο του
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Φίλε RedLine, δεν θέλω να σχολιάσω τα περί αυλικών, τα αφήνω να πέσουν στο κενό. Αυτό που κρατάω από όλα τα λεγόμενά σου είναι ότι ξεκίνησες το καρφί προς το Μίλτο (μάλιστα χωρίς να αναφέρεις σαφώς το όνομά του) και πιάστηκες από ένα περιστατικό που εσύ ο ίδιος έγραψες ότι δεν ξέρεις που οφείλεται.Δηλαδή, αν έχω καταλάβει σωστά το συλλογισμό σου:
- Ο Μίλτος περνιέται για ειδικός
- Ο Μίλτος συνιστά AMSOIL HDD
- Κάποιος διάβασε αυτά που έγραψε ο Μίλτος και έβαλε HDD
- Ο κινητήρας αυτού του κάποιου έσπασε από άγνωστη αιτία
- Φταίει το λάδι της AMSOIL και ο Μίλτος
Μήπως μπορείς να βρεις το λογικό σφάλμα σε όλα αυτά;
Άσε που ο Μίλτος γράφει πολύ συχνά ότι είναι χομπίστας και όχι ειδικός, κι ας ξέρει τα διπλάσια απ'όλους εμάς μαζί! Δεν τον ξέρω προσωπικά, δεν έχω καμία σχέση με την AMSOIL ή άλλη εταιρία, αλλά απλώς δεν μπορώ να βλέπω προσωπική επίθεση χωρίς στοιχεία. Αλλά ακόμα και να είχες στοιχεία, ούτε ο Μίλτος ούτε κανένας άλλος έβαλε το HDD στο Peugeot που έσπασε. Ο ιδιοκτήτης του το έβαλε...
PS. Είναι η δεύτερη προσωπική επίθεση ή κάνω λάθος;
Edit: Με κάλυψε ο Μίλτος, I rest my case. Όταν θα έχεις στοιχεία και όχι εικασίες, θέλω να τα ακούσω. Μέχρι να τα ακούσω αυτό δεν θα με αποτρέψει από το να βάλω τα AMO που έχω ήδη αγοράσει και τα HDD που πιθανώς σύντομα θα αγοράσω...
Φιλτατε εγω δεν πιαστηκα απ πουθενα, ο τυπος που εφερε το αμαξι ανεφερε οτι εσπασε το μοτερ του με αυτο το λαδι μεσα.
Εγω δεν ειπα οτι αυτο φταιει, απλα το μεταβιβασα το περιστατικο και λεω πως
αν φταιει το λαδι που ειχε μεσα τοτε 'καποιος' παιρνει κοσμο στον λαιμο του........και το τελειωνω εκει.
Επρεπε να εισασταν μπροστα να βλεπατε τα μουτρα το κατοχου του ι.χ η ακομα καλυτερα να εισασταν εσεις στην θεση του.......ισως να λεγατε αλλα τωρα -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
ισως να λεγατε αλλα τωραΑν το δικό μου σπάσει από λάδι που πρότεινε ο οποιοσδήποτε εδώ μέσα, μόνο τον εαυτό μου θα κατηγορήσω που δεν πήγα στην πεπατημένη των ημισυνθετικών που βάζουν οι αντιπροσωπείες. Από κει και πέρα το να ψάχνουμε εκ των προτέρων ευθύνες για σπάσιμο κινητήρα που δεν ξέρουμε που οφείλεται και να ρίχνουμε μπηχτές για συγκεκριμένα άτομα, είναι άτοπο. Πραγματικά ενδιαφέρομαι να ακούσω τα στοιχεία, αλλά όχι τις εικασίες του καθενός, είτε είναι μάστορας είτε ιδιοκτήτης είτε οτιδήποτε άλλο.
Αλήθεια, τι σχέση έχεις με τα λιπαντικά της Red Line?
-
Μίλτο άμα βρέξει αύριο ΕΣΥ θα φταις!
-
εχετε φαγωθει με τα shell.
ποια αυτα που συσκευαζονται στο Περαμα ή στον Ασπροπυργο?
τα εβαλα μια φορα σε 15/50 στην μηχανη και το εκαιγε σαν νερο....
οταν η σταθμη ηταν ενταξει το σασμαν εκανε σαν πολυβολο απο τον θορυβο..
και το γυρναω σε TORCO 10/40 τον χειμωνα ...βουτυρο το σασμαν....
τωρα παλι σε ΤΟRCO 20/50 απλα απολαυση ..αν και ψηλα 7000-9000σαλ δειχνει να κραταει το μοτερ....
χαρακτηριστικο ειναι την προηγουμενη κυριακη με τελικες στην εθνικη ανω των 150Km σε 2κυλινδρο μοτερ συμπληρωσα 50ml την επομενη..
μοτερ 50.000km σε δικυλυνδρο συνολο ειναι νομιζω καλο δειγμα..SHELL δεν θελω να τα τα βλεπω ουτε ζωγραφιστα...
τωρα για το φιλο με την ζημια στο μοτερ..
δειτε απο αντλια λαδιου,φιλτρο λαδιου,και φλαντζα καρτερ...
επισης απο τσιμουχα στο γραναζι εκκεντροφορων ειχε διαροη?
τελικα εχουμε πορισμα?σαν ιξωδες το 5/30 δεν ειναι εκτος προδιαγραφων για το γαλλικο μοτερ.
εδω με 11,3 συμπιεση και 1.4 μοτερ με 5/30 επαιζα ανετα χωρις καταναλωση το λαδι της opel για δυο αλλαγες...
αντιθετα με το 8100 5/40 της MOTUL μονο σε παρατεταμενο πλακωμα βλεπω 100gr στο τοσο συμπληρωμα..αλλα εννοω εθνικη και 5η με 6000+σαλ για αρεκτα χιλιομετρα..οποτε μπορω. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
ΜΣταμάτησε το κροτάλισμα στην κρύα εκκίνηση (καλά, όχι τελείως) και δείχνει πιο ροπάτος στο γκάζι!Ακόμα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα!!!
Ζέστανε ο καιρός. Το χειμώνα θα ξαναρχίσει (όπως και το δικό μου)
Με διαφορετικά λάδια μπορεί να κροταλίζει λιγότερο ή περισσότερο. Αυτό δε σημαίνει και πολλά πράγματα, εκτός από το πόσο ενοχλεί το αυτί σου.
Γράψε για το 5/50, με ενδιαφέρει αν και έχει πολύ μεγάλο άνοιγμα (5-50 !!).
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
ισως να λεγατε αλλα τωρα
Αν το δικό μου σπάσει από λάδι που πρότεινε ο οποιοσδήποτε εδώ μέσα, μόνο τον εαυτό μου θα κατηγορήσω που δεν πήγα στην πεπατημένη των ημισυνθετικών που βάζουν οι αντιπροσωπείες. Από κει και πέρα το να ψάχνουμε εκ των προτέρων ευθύνες για σπάσιμο κινητήρα που δεν ξέρουμε που οφείλεται και να ρίχνουμε μπηχτές για συγκεκριμένα άτομα, είναι άτοπο. Πραγματικά ενδιαφέρομαι να ακούσω τα στοιχεία, αλλά όχι τις εικασίες του καθενός, είτε είναι μάστορας είτε ιδιοκτήτης είτε οτιδήποτε άλλο.
Αλήθεια, τι σχέση έχεις με τα λιπαντικά της Red Line?
Μεγαλη ιστορια, ανετρεξε τα post μου,μεσες ακρες οταν ημουν Αγγλια το ειχα και σαν nick, λογω Nottingham Forest (redline wooders) και μια δοκιμη redline βαλβολινης σε ενα παλιο rover που ειχα τοτε.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μίλτο άμα βρέξει αύριο ΕΣΥ θα φταις!Δεν το πας καλα....αυτο δεν ειναι γκριζα διαφημιση, ξαναπαρτο μπας και το πετυχεις
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
ΜΣταμάτησε το κροτάλισμα στην κρύα εκκίνηση (καλά, όχι τελείως) και δείχνει πιο ροπάτος στο γκάζι!
Ακόμα, ζεσταίνονται πιο γρήγορα!!!
Ζέστανε ο καιρός. Το χειμώνα θα ξαναρχίσει (όπως και το δικό μου)
Με διαφορετικά λάδια μπορεί να κροταλίζει λιγότερο ή περισσότερο. Αυτό δε σημαίνει και πολλά πράγματα, εκτός από το πόσο ενοχλεί το αυτί σου.
Γράψε για το 5/50, με ενδιαφέρει αν και έχει πολύ μεγάλο άνοιγμα (5-50 !!).
Λεωνίδα, το δικό μου, με το 8100, κροτάλιζε και με ζέστη...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
εχετε φαγωθει με τα shell.ποια αυτα που συσκευαζονται στο Περαμα ή στον Ασπροπυργο?
τα εβαλα μια φορα σε 15/50 στην μηχανη και το εκαιγε σαν νερο....
οταν η σταθμη ηταν ενταξει το σασμαν εκανε σαν πολυβολο απο τον θορυβο..
και το γυρναω σε TORCO 10/40 τον χειμωνα ...βουτυρο το σασμαν....
τωρα παλι σε ΤΟRCO 20/50 απλα απολαυση ..αν και ψηλα 7000-9000σαλ δειχνει να κραταει το μοτερ....
χαρακτηριστικο ειναι την προηγουμενη κυριακη με τελικες στην εθνικη ανω των 150Km σε 2κυλινδρο μοτερ συμπληρωσα 50ml την επομενη..
μοτερ 50.000km σε δικυλυνδρο συνολο ειναι νομιζω καλο δειγμα..SHELL δεν θελω να τα τα βλεπω ουτε ζωγραφιστα...
τωρα για το φιλο με την ζημια στο μοτερ..
δειτε απο αντλια λαδιου,φιλτρο λαδιου,και φλαντζα καρτερ...
επισης απο τσιμουχα στο γραναζι εκκεντροφορων ειχε διαροη?
τελικα εχουμε πορισμα?σαν ιξωδες το 5/30 δεν ειναι εκτος προδιαγραφων για το γαλλικο μοτερ.
εδω με 11,3 συμπιεση και 1.4 μοτερ με 5/30 επαιζα ανετα χωρις καταναλωση το λαδι της opel για δυο αλλαγες...
αντιθετα με το 8100 5/40 της MOTUL μονο σε παρατεταμενο πλακωμα βλεπω 100gr στο τοσο συμπληρωμα..αλλα εννοω εθνικη και 5η με 6000+σαλ για αρεκτα χιλιομετρα..οποτε μπορω.Τα torco εχουν επισημες πιστοποιησεις??????
Η shell εχει σιγουρα παντως -
Πριν από χρόνια συνάδελφος στη δουλειά με mazda . Δε του βιδώσανε καλά την τάπα του κάρτερ και μετά από λίγες μέρες έφυγε τελείως.
Μετά του λέγανε οτι κάποιος τον είχε στο μάτι και του έκανε σαμποτάζ στο αυτοκίνητο, δε θέλανε να παραδεχτούνε το λάθος τους.
Red line αν θέλεις γράψε σε οποιοδήποτε αμερικάνικο φόρουμ οτι ένα συνθετικό 30άρι δημιούργησε τέτοιο πρόβλημα και οτι ένα ημισυνθετικό 10W40 είναι καλύτερο . Θα σε κοιτάνε σαν εξωγήϊνο.
Περι λιπαντικών γενικώς