Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 271
    • 685
    • 686
    • 269 / 686
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    13712
    170278
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      e-koumis last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Αγγλία πωλείται 12900 λίρες...δηλ 18430 ευρώ.

      http://www.autoplanet.co.uk/view.asp?ID=107953

      στην Αγγλια μπορει να κανει κοντα 19000 αλλα εδω το 407 1,6 HDI αν το παρω θα το πληρωσω περιπου 25000 χωρισ να βαλω πανω καποιο εξτρα...τιμη βασικης εκδοσης με το κλειδι στο χερι.περιπου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης e.koumis έγραψε:

        Αγγλία πωλείται 12900 λίρες...δηλ 18430 ευρώ.

        http://www.autoplanet.co.uk/view.asp?ID=107953

        στην Αγγλια μπορει να κανει κοντα 19000 αλλα εδω το 407 1,6 HDI αν το παρω θα το πληρωσω περιπου 25000 χωρισ να βαλω πανω καποιο εξτρα...τιμη βασικης εκδοσης με το κλειδι στο χερι.περιπου...

        στο είπαν στην αντιπροσωπεία ή απλά υποθέτεις;
        γιατί +6.000 είναι μεγάλη διαφορά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          e-koumis last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          Αγγλία πωλείται 12900 λίρες...δηλ 18430 ευρώ.

          http://www.autoplanet.co.uk/view.asp?ID=107953

          στην Αγγλια μπορει να κανει κοντα 19000 αλλα εδω το 407 1,6 HDI αν το παρω θα το πληρωσω περιπου 25000 χωρισ να βαλω πανω καποιο εξτρα...τιμη βασικης εκδοσης με το κλειδι στο χερι.περιπου...

          στο είπαν στην αντιπροσωπεία ή απλά υποθέτεις;
          γιατί +6.000 είναι μεγάλη διαφορά.

          μπηκα στο site τησ Peugeot. εκει εχει μια επιλογη που λεει ''διαμορφωστε το peugeot σας''. πατοντας εκει και κανοντας τισ επιλογεσ που ηθελα οσον αφορα τον κινητηρα και την εκδοση (sport η exclusive) μου εβγαλε ενα ποσο κοντα στα 24500. βαλε αλλα 500 τα εξοδα για να βγουν οι πινακιδες φακελοι κλπ παμε στα 25000. αν και τωρα μολισ εμαθα πωςαν αγορασω το αυτοκινητο τοις μετρητοις θα εχω εκπτωση περιπου 1500 ευρω. ετσι εχουν τα πραγματα στην ελλαδα φιλε μου για το 407 1,6 HDI.................

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης e.koumis έγραψε:

            Αγγλία πωλείται 12900 λίρες...δηλ 18430 ευρώ.

            http://www.autoplanet.co.uk/view.asp?ID=107953

            στην Αγγλια μπορει να κανει κοντα 19000 αλλα εδω το 407 1,6 HDI αν το παρω θα το πληρωσω περιπου 25000 χωρισ να βαλω πανω καποιο εξτρα...τιμη βασικης εκδοσης με το κλειδι στο χερι.περιπου...

            στο είπαν στην αντιπροσωπεία ή απλά υποθέτεις;
            γιατί +6.000 είναι μεγάλη διαφορά.

            μπηκα στο site τησ Peugeot. εκει εχει μια επιλογη που λεει ''διαμορφωστε το peugeot σας''. πατοντας εκει και κανοντας τισ επιλογεσ που ηθελα οσον αφορα τον κινητηρα και την εκδοση (sport η exclusive) μου εβγαλε ενα ποσο κοντα στα 24500. βαλε αλλα 500 τα εξοδα για να βγουν οι πινακιδες φακελοι κλπ παμε στα 25000. αν και τωρα μολισ εμαθα πωςαν αγορασω το αυτοκινητο τοις μετρητοις θα εχω εκπτωση περιπου 1500 ευρω. ετσι εχουν τα πραγματα στην ελλαδα φιλε μου για το 407 1,6 HDI.................

            για εμένα για 1.6 diesel είναι πολλά τα 25 χιλιάρικα. Δεν θα τα έδινα με τίποτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vinman407 last edited by

              407 SR SPORT 1.6 HDI 110HP (4Θ)
              Τελική Τιμή: 24510 €

              Βασικός Εξοπλισμός

              ABS
              Αυτόματος Κλιματισμός
              Αερόσακοι τύπου κουρτίνας
              Αερόσακος Κολώνας Τιμονιού
              Αερόσακος Οδηγού
              Αερόσακος Συνοδηγού
              Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
              Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
              Προβολείς ομίχλης
              Καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι
              Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
              ESP
              Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
              Ράδιο CD με MP3
              Υπολογιστής ταξιδίου
              Υφασμάτινη επένδυση
              Εμπρός Πλευρικοί Αερόσακοι
              Ενεργά προσκέφαλα πίσω
              Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
              Δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων
              Χρωμιωμένη γρίλια στη μάσκα
              μεταλικό χρώμα


              407 ST EXECUTIVE 1.6 HDI 110HP (4Θ)
              Τελική Τιμή: 26330 €

              Βασικός Εξοπλισμός

              ABS
              Αισθητήρας βροχής και αυτόματο άναμμα προβολέων
              Ανιχνευτής χαμηλής πίεσης αέρα ελαστικών
              Αυτόματος Κλιματισμός Διπλής Ζώνης
              Βελούδινη επένδυση
              Αερόσακοι τύπου κουρτίνας
              Αερόσακος Κολώνας Τιμονιού
              Αερόσακος Οδηγού
              Αερόσακος Συνοδηγού
              Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
              Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
              Ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός
              Προβολείς ομίχλης
              Πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο με θέση αντικειμένων και υποδοχή για πέδιλα του σκί.
              Καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι
              Καθρέπτες με ηλεκτρική αναδιπλωση
              Κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
              ESP
              Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
              Ρυθμιστής και περιοριστής ταχύτητας
              Ράδιο CD με MP3
              Υπολογιστής ταξιδίου
              Εμπρός Πλευρικοί Αερόσακοι
              Ενεργά προσκέφαλα πίσω
              Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
              Ζάντες Αλουμινίου 16' και ανιχνευτής χαμηλής πίεσης αέρα ελαστικών
              Δερμάτινο τιμόνι τεσσάρων ακτίνων
              Χρωμιωμένη γρίλια στη μάσκα
              μεταλικό χρώμα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Aχεμ...Να έχετε υπόψη σας οτι τα diesel είναι πιο ακριβά στην κατασκευή από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Ειδικά τώρα με τα common rail, fap κλπ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  e-koumis last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  Aχεμ...Να έχετε υπόψη σας οτι τα diesel είναι πιο ακριβά στην κατασκευή από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Ειδικά τώρα με τα common rail, fap κλπ

                  συμφωνω με ον mirage. και πρεπει στην τελικη τιμη (η οποια ειναι ομολογουμενος υψηλοτερη λογο κατασκευης του κινητηρα) να συμπεριλαβουμε το γεγονοσ οτι ενας κινητηρας Diesel με σωστη συντηρηση μπορει να βγαλει τα διλασια η και τα τριπλασια χιλιομετρα απο οτι ενας βενζινοκινητηρας. Η διαρκια ζωης του βασικα δεν συγκρινετε με τον βενζινοκινητηρα. ***οσο αναφορα τα σερβις που λενε οτι ειναι στους πετρελαιοκινητηρες ειναι κατα πολυ ακριβοτερα αυτο ειναι ενας τεραστιος μ υ θ ο ς...***τωρα τουλαχιστον. το προβλημα ηταν πριν απο 10 χρονια που τα Diesel ειχαν κινητηρες συμβατικης τεχνολογιας και αν την επεζε η αντλια δε σου εφτανε ενα εκατομυριο για να την αλλαξεισ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    αν την επεζε η αντλια δε σου εφτανε ενα εκατομυριο για να την αλλαξεισ

                    1 εκ. για αντλία? Η ΝASA τη φτιάχνει?!...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      e-koumis last edited by

                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                      αν την επεζε η αντλια δε σου εφτανε ενα εκατομυριο για να την αλλαξεισ

                      1 εκ. για αντλία? Η ΝASA τη φτιάχνει?!...

                      για δραχμες μηλαω...sorry...κι ομως φιλε μου...τοσο εκαναν τοτε οι αντλιεσ. εχω συγκεκριμενο παραδειγμα απο toyota hilux 2.4 d οπου χαλασε η αντλια και πηρωσε 800.000 δραχμεσ για να την αλλαξει.οι αντλιεσ των συμβατικων κινητηρων κανανε τοτε 4 δουλιεσ ταυτοχρονα (τραβαει το πετραιλεο απο ντεποζιτο - το συμπιεζει - το διανεμει στον καταληλο κυλινδρο - την καταληλη στιγμη) γι αυτο ηταν και τοσο ευαισθητεσ. οι ανλιεσ σημερα το μονο που κανουν ειναι να συμπιεζουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Στο θέμα αξιοπιστίας των αντλιών πετρελαίου,μάλλον τα λες ανάποδα.

                        Οι παλιές σειριακές και μεταγενέστερα περιστροφικές αντλίες πετρελαίου για να χαλάσουν έπρεπε να ήσουν σιδεροφάγος.
                        Σίγουρα κάποιες χάλασαν αλλά επισκυάζονται με πολύ λιγότερα χρήματα,κι αν χάλασαν 10 στις 200 και μέσα σε αυτές ήταν και η δική μας σίγουρα δεν τις καθιστά αναξιόπιστες,συνιπολογίζοντας βέβαια και την αθλια η φθηνή συντήρηση αυτών των αυτοκινήτων,αλλαγή φιλτρων πετρελαίου κάθε όποτε να είναι,κόκινο πετρέλαιο κλπ.

                        Αντίθετα οι αντλίες των σημερινών συστημάτων common rail ΔΕΝ επισκευάζονται και είναι πολύ ποιο ευαίσθητες σε ποιότητα πετρελαίου (καλά μη κάνει καμια μλκία κανείς και βάλει κόκινο......τον ήπιε!!) και γενικά σε παραμελημένο σερβις,ειδικά του φίλτρου.

                        Οπως επίσης και τα μπέκ τους.
                        Ρωτήστε τιμή για τα νέα μπέκ,γιατί εδώ ξεχάστε που αλλάζατε ακροφύσια μόνο και καθαρίζατε,και αντλίας και μετά τα ξαναλέμε.

                        Το σύστημα για όσους δεν γνωρίζουν λειτουργεί μέχρι τα 1400bar πίεση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης e.koumis έγραψε:

                          Aχεμ...Να έχετε υπόψη σας οτι τα diesel είναι πιο ακριβά στην κατασκευή από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Ειδικά τώρα με τα common rail, fap κλπ

                          συμφωνω με ον mirage. και πρεπει στην τελικη τιμη (η οποια ειναι ομολογουμενος υψηλοτερη λογο κατασκευης του κινητηρα) να συμπεριλαβουμε το γεγονοσ οτι ενας κινητηρας Diesel με σωστη συντηρηση μπορει να βγαλει τα διλασια η και τα τριπλασια χιλιομετρα απο οτι ενας βενζινοκινητηρας. Η διαρκια ζωης του βασικα δεν συγκρινετε με τον βενζινοκινητηρα. ***οσο αναφορα τα σερβις που λενε οτι ειναι στους πετρελαιοκινητηρες ειναι κατα πολυ ακριβοτερα αυτο ειναι ενας τεραστιος μ υ θ ο ς...***τωρα τουλαχιστον. το προβλημα ηταν πριν απο 10 χρονια που τα Diesel ειχαν κινητηρες συμβατικης τεχνολογιας και αν την επεζε η αντλια δε σου εφτανε ενα εκατομυριο για να την αλλαξεισ

                          ναι καλά τα λέτε αλλά Αγγλία θα κοστίζει 18.400 ευρώ.
                          τα υπόλοιπα δεν με αφορούν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Στην Αγγλία είναι οπισθόβουλοι...θες να κάνουμε πλήρη εξίσωση με τους Άγγλους?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                              Στην Αγγλία είναι οπισθόβουλοι...θες να κάνουμε πλήρη εξίσωση με τους Άγγλους?

                              πονηρέ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                e-koumis last edited by

                                Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                Στο θέμα αξιοπιστίας των αντλιών πετρελαίου,μάλλον τα λες ανάποδα.

                                Οι παλιές σειριακές και μεταγενέστερα περιστροφικές αντλίες πετρελαίου για να χαλάσουν έπρεπε να ήσουν σιδεροφάγος.
                                Σίγουρα κάποιες χάλασαν αλλά επισκυάζονται με πολύ λιγότερα χρήματα,κι αν χάλασαν 10 στις 200 και μέσα σε αυτές ήταν και η δική μας σίγουρα δεν τις καθιστά αναξιόπιστες,συνιπολογίζοντας βέβαια και την αθλια η φθηνή συντήρηση αυτών των αυτοκινήτων,αλλαγή φιλτρων πετρελαίου κάθε όποτε να είναι,κόκινο πετρέλαιο κλπ.

                                Αντίθετα οι αντλίες των σημερινών συστημάτων common rail ΔΕΝ επισκευάζονται και είναι πολύ ποιο ευαίσθητες σε ποιότητα πετρελαίου (καλά μη κάνει καμια μλκία κανείς και βάλει κόκινο......τον ήπιε!!) και γενικά σε παραμελημένο σερβις,ειδικά του φίλτρου.

                                Οπως επίσης και τα μπέκ τους.
                                Ρωτήστε τιμή για τα νέα μπέκ,γιατί εδώ ξεχάστε που αλλάζατε ακροφύσια μόνο και καθαρίζατε,και αντλίας και μετά τα ξαναλέμε.

                                Το σύστημα για όσους δεν γνωρίζουν λειτουργεί μέχρι τα 1400bar πίεση

                                χωρις να ειμαι μηχανικος απο αυτα που εχω διαβασει διαφονω μαζι σου G60.απο οτι ξερω οι αντλιεσ των συμβατικων κινητηρων σικωναν πιεση στο κυκλομα πετραιλεου πανω απο 500 μπαρ. οι αντλιες των κινητηρων common rail σικωνουν πιεση στο κυκλομα περιπου στα 120 - 200 μπαρ και μετα τα πιεζοηλεκτρικα η πιεζοηλεκτρονικα μπεκ (δεν ξερω πως ακριβως λεγονται) ανεβαζουν την πιεση ψεκασμου που ειναι απο 1200 μεχρι και 1850 μπαρ (στους κινητηρεσ του Vag group) .οποτε αφου η αντλια δουλευει σε χαμηλοτερεσ πιεσεις ειναι και πιο αξιοπιστη...αυτα τα ξερω απο φιλους που ειναι μηχανικους και απο βιβλια που εχω διαβασει χωρις ξαναλεω να ειμαι μηχανικοσ.

                                οσο για το ***κοκκινο πετραιλεο ***εχω φιλο που εχει μια Mercedes A170 cdi αυτη με τα 120 αλογα του 2002 και απο τοτε που την αγορασε βαζει πετραιλεο θερμανσης , τωρα εχει στο οδομετρο 150.000 χιλιομετρα και το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα. μια φορα παραλιγο να μεινει και του εβαλε 20 ευρω κινησης. το μονο που κανει ειναι σε καθε γεμισμα να του προσθετει 200ml 30αρι λαδι στο ρεζερβουαρ ετσι ωστε να αναμιχθει με το πετραιλεο και να του δωσει την λιπαντικοτητα του πετραιλεου κινησης.

                                οσο γι αυτο που ειπες πως οι αντλιεσ των συστηματων common rail πως δεν επισκευαζονται ειναι απολυτα σωστο...αν την παθεισ παει στα σκουπιδια και περνεις καινουργια... αλλα αυτο δυσκολα θα συμβει...πολυ δυσκολα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  ΓΕΝΙΚΑ
                                  Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει πολύ μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε θείο και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ λιπαντικότητα. Λάθος κάνει που προσθέτει το λάδι.

                                  Το θείο καθώς καίγεται ζορίζει αρκετά τα αντιοξειδωτικά πρόσθετα στο λάδι.

                                  ΕΙΔΙΚΑ
                                  Αν ο κατασκευαστής συνιστά χαμηλή περιεκτικότητα θείου στο καύσιμο, κάπου θα γίνει ακριβή ζημιά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    e-koumis last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    ΓΕΝΙΚΑ
                                    Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει πολύ μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε θείο και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ λιπαντικότητα. Λάθος κάνει που προσθέτει το λάδι.

                                    Το θείο καθώς καίγεται ζορίζει αρκετά τα αντιοξειδωτικά πρόσθετα στο λάδι.

                                    ΕΙΔΙΚΑ
                                    Αν ο κατασκευαστής συνιστά χαμηλή περιεκτικότητα θείου στο καύσιμο, κάπου θα γίνει ακριβή ζημιά.

                                    τι να πω δεν ξερω.εγω αλλιως τα ξερω και ισως να τα ξερω λαθος... η Mercedes A170 cdi πως εχει αντεξει απροβληματιστα τοσα χλμ;150.000 ειναι αυτα...δεν νομιζω τα mercedes να εγιναν ετσι ξαφνικα super cars!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      n_olympios last edited by

                                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                      Στην Αγγλία είναι οπισθόβουλοι...θες να κάνουμε πλήρη εξίσωση με τους Άγγλους?

                                      Κάποιοι έχετε κάνει ήδη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                        Στην Αγγλία είναι οπισθόβουλοι...θες να κάνουμε πλήρη εξίσωση με τους Άγγλους?

                                        Κάποιοι έχετε κάνει ήδη.

                                        Βασικά τους Citroenakides βλέπω να λένε για Αγγλιες κλπ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                          Στην Αγγλία είναι οπισθόβουλοι...θες να κάνουμε πλήρη εξίσωση με τους Άγγλους?

                                          Κάποιοι έχετε κάνει ήδη.

                                          Βασικά τους Citroenakides βλέπω να λένε για Αγγλιες κλπ!

                                          ουστ ρε χαζόσκυλο...που θα μας πεις και ντιντίδες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kospapad last edited by

                                            Να ζητήσω την βοήθεια του φορουμ

                                            Στο 307 δεν βλέπω να αποδίδει ικανοποιητικά το AC και μάλλον θέλει φρέον
                                            Που μπορώ να δω ποια είναι η ονομαστική χωρητικότητα σε φρέον
                                            Σε άλλα αυτοκίνητα είναι χτυπημένα κάπου στον χώρο της μηχανής

                                            Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 685
                                            • 686
                                            • 269 / 686
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr