Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 324
    • 325
    • 41 / 325
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    143
    6482
    169144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ο χρήστης v@silis έγραψε:
      ένα αρχαίο ρητό λέει: toyota είναι...δεν έχει ανάγκη

      Ένα άλλο αρχαίο ρητό λέει....αγάπα το αμαξάκι σου ως ευατόν.
      Το οτι είναι Toyota δεν σημαίνει οτι πρέπει και να τα παραμελείτε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        v-silis last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:

        ένα αρχαίο ρητό λέει: toyota είναι...δεν έχει ανάγκη

        Ένα άλλο αρχαίο ρητό λέει....αγάπα το αμαξάκι σου ως ευατόν.
        Το οτι είναι Toyota δεν σημαίνει οτι πρέπει και να τα παραμελείτε

        γιατί,παθαίνουν τίποτα;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          toyotaman last edited by

          Ο χρήστης v@silis έγραψε:

          ένα αρχαίο ρητό λέει: toyota είναι...δεν έχει ανάγκη

          Ένα άλλο αρχαίο ρητό λέει....αγάπα το αμαξάκι σου ως ευατόν.
          Το οτι είναι Toyota δεν σημαίνει οτι πρέπει και να τα παραμελείτε

          γιατί,παθαίνουν τίποτα;;;

          Αν δεν τα συντηρείς ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            v-silis last edited by

            Ο χρήστης toyotaman έγραψε:

            ένα αρχαίο ρητό λέει: toyota είναι...δεν έχει ανάγκη

            Ένα άλλο αρχαίο ρητό λέει....αγάπα το αμαξάκι σου ως ευατόν.
            Το οτι είναι Toyota δεν σημαίνει οτι πρέπει και να τα παραμελείτε

            γιατί,παθαίνουν τίποτα;;;

            Αν δεν τα συντηρείς ;

            ναι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              μόνο το χρώμα κόβει λίγο... σαν το αυγολέμονο ένα πράμα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stpapam last edited by

                wrong post

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  grmiked last edited by

                  Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                  ένα αρχαίο ρητό λέει: toyota είναι...δεν έχει ανάγκη

                  Ένα άλλο αρχαίο ρητό λέει....αγάπα το αμαξάκι σου ως ευατόν.
                  Το οτι είναι Toyota δεν σημαίνει οτι πρέπει και να τα παραμελείτε

                  γιατί,παθαίνουν τίποτα;;;

                  Αν δεν τα συντηρείς ;

                  ναι

                  Ένας θείος μου me corolla 1.4 (ή 1.3;) του 96 έχει γύρω στα 80,000Κμ και το πάει κάθε 15,000 στο βενζινάδικο για αλλαγή λαδιών με φίλτρο και άντε να έχει πάει 1 ή 2 φορές σε συνεργείο για να αλλάξει τακάκια. Α, και το αμάξι το μεταχειρίζεται σαν αγροτικό σχεδόν σε νησί έ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gfon last edited by

                    Ο χρήστης DPoly έγραψε:
                    Το νέο Avensis βγαίνει σε liftback μόνο στα 1.6lt στην έκδοση Terra.

                    To οποιο δεν εχει σχεδον καμια διαφορα οπτικα με το sedan παρα μονο ενα αισχρο καθαριστηρα πισω τελειως ξεκωμενο και εντονα προβαλλωμενο επι του τζαμιου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Εξέχων (ναι καλά, λέμε και καμιά μ@λ@κια να περνάει ή ωρα! ) μέλος του 4ΤΦ βάζει μπλοκέ στην TSού του!!!

                      Ερώτηση.

                      Θα είναι πολύς ο θόρυβος?
                      Θα τραβάει έντονα αριστερά?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Θα βαλει και εξτρα λαμπακια;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                          Θα βαλει και εξτρα λαμπακια;

                          Εχει αρκετά....αλλά...λες να ανάβουν περισσότερο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                            Εξέχων (ναι καλά, λέμε και καμιά μ@λ@κια να περνάει ή ωρα! ) μέλος του 4ΤΦ βάζει μπλοκέ στην TSού του!!!

                            Ερώτηση.

                            Θα είναι πολύς ο θόρυβος?
                            Θα τραβάει έντονα αριστερά?

                            Κρίμα ρε γμτ !!! .... δεν θα είμαι κοντά να δω αντιδράσεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                              Εξέχων (ναι καλά, λέμε και καμιά μ@λ@κια να περνάει ή ωρα! ) μέλος του 4ΤΦ βάζει μπλοκέ στην TSού του!!!

                              Ερώτηση.

                              Θα είναι πολύς ο θόρυβος?
                              Θα τραβάει έντονα αριστερά?

                              Κρίμα ρε γμτ !!! .... δεν θα είμαι κοντά να δω αντιδράσεις

                              Μαζί θα είμαστε Βασιλη....εκεί που είπες!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harrysvr last edited by

                                Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

                                σε αυτο το σημειο υπαρχει μια αντιφαση. αλλος λεει (και μιλαω για τα συνεργεια) οτι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στις 7,500 χιλιόμετρα και άλλος λέει στις 15,000 μαζί με το service.

                                να σου πω την αλήθεια εμείς τα αλλάζουμε ανά 7,500 αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το 50ευρώ

                                Οταν παιζει vvt-i στην μεση καλα θα ειναι να αλλαζετε καθε 7500 να μην πω 5000!
                                Ειδικα αν ειναι χιλιομετρα πολης ή σκισιματος!

                                Το μοτερακι θα αντεξει πολυ με αυτο τον τροπο!

                                (εχετε δει vvt-i να κολαει και να καρφωνει βαλβιδες? με 15000χλμ! καλυτερα να μην δειτε και ακομα καλυτερα να μην ειναι και δικο σας!)

                                Μα γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mario-boni last edited by

                                  Γεια σας.
                                  Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μεταχειρισμένου Corolla σαν αυτό της φωτό

                                  τι να προσέξω?Βλέπω υπάρχουν μοντέλλα vvt-i.Είναι καλύτερα?
                                  πόσο πάει η αγορά του?
                                  Από κατανάλωση, οδική συμεριφορά και κόστος συντήρησης?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251

                                    θα μας πάρουν και τα σώβρακα οι γιαπωνέζοι!

                                    @ mario boni
                                    Νομίζω ότι αυτή η γενιά έβγαινε μόνο με βιβιτιάι και το μοτέρ από άποψη κατανάλωσης/απόδοσης ήταν εξαιρετικό! Κρατάνε τιμή βέβαια τα κορολάκια αλλά έτσι είναι τα τογιότα. Η οδική συμπεριφορά θέλει λίγο προσοχή καθώς μπορείς να χάσεις πολύ εύκολα την ουρά σου αλλά με το γρήγορο τιμόνι το διορθώνεις κάπως εύκολα! Θα προτιμούσα έκδοση με ESP πάντως...

                                    Ακόμη αξίζει να πάρεις το μοντέλο μετά το φέισλιφτ γιατί έχει τιμόνι που μπαίνει μέσα έξω και η διαφορά στη θέση οδήγησης είναι μεγάλη ειδικά αν είσαι ψηλός. Όσο για την επιλογή μοτέρ το 1.4 μου φαινόταν πολύ λίγο μέχρι που το οδήγησα (πιο ζωντανό μου φάνηκε από το παλίο φόκους 1.6!) οπότε και το συνιστώ δεδομένου του μειωμένου κόστους...

                                    Από αξιοπιστία έχω ακούσει διάφορα περίεργα αλλά να έχεις υπόψιν σου ότι τα χάτσμπακ φτιάχνονταν στην αγγλία και τα σεντάν στην ιαπωνία και όσο να είναι θα υπάρχουν διαφορές

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mario-boni last edited by

                                      Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                      http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=809088&lngDtrID=251

                                      θα μας πάρουν και τα σώβρακα οι γιαπωνέζοι!

                                      @ mario boni
                                      Νομίζω ότι αυτή η γενιά έβγαινε μόνο με βιβιτιάι και το μοτέρ από άποψη κατανάλωσης/απόδοσης ήταν εξαιρετικό! Κρατάνε τιμή βέβαια τα κορολάκια αλλά έτσι είναι τα τογιότα. Η οδική συμπεριφορά θέλει λίγο προσοχή καθώς μπορείς να χάσεις πολύ εύκολα την ουρά σου αλλά με το γρήγορο τιμόνι το διορθώνεις κάπως εύκολα! Θα προτιμούσα έκδοση με ESP πάντως...

                                      Ακόμη αξίζει να πάρεις το μοντέλο μετά το φέισλιφτ γιατί έχει τιμόνι που μπαίνει μέσα έξω και η διαφορά στη θέση οδήγησης είναι μεγάλη ειδικά αν είσαι ψηλός. Όσο για την επιλογή μοτέρ το 1.4 μου φαινόταν πολύ λίγο μέχρι που το οδήγησα (πιο ζωντανό μου φάνηκε από το παλίο φόκους 1.6!) οπότε και το συνιστώ δεδομένου του μειωμένου κόστους...

                                      Από αξιοπιστία έχω ακούσει διάφορα περίεργα αλλά να έχεις υπόψιν σου ότι τα χάτσμπακ φτιάχνονταν στην αγγλία και τα σεντάν στην ιαπωνία και όσο να είναι θα υπάρχουν διαφορές

                                      ωραίος!ψηλός δεν είμαι άρα βολεύομαι και με προ facelift!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Ο χρήστης mario boni έγραψε:
                                        Γεια σας.
                                        Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μεταχειρισμένου Corolla σαν αυτό της φωτό

                                        τι να προσέξω?Βλέπω υπάρχουν μοντέλλα vvt-i.Είναι καλύτερα?
                                        πόσο πάει η αγορά του?
                                        Από κατανάλωση, οδική συμεριφορά και κόστος συντήρησης?

                                        Το κορολλα που λες (Ε12) βγαινει μονο με vvt-i μοτερ.

                                        Τιμη αναλογως κυβικων (~10κ+, απότι θυμαμαι). Δες: xe.gr

                                        Kαταναλωση: νορμαλ
                                        Οδικη συμπ.: ομοιως (ειναι και ο χαρακτηρας του αυτ.)
                                        Κοστος συντ.: αρκετα καλο (ειδικα αν γινεται εξω)

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mario-boni last edited by

                                          Ο χρήστης xenos έγραψε:

                                          Το κορολλα που λες (Ε12) βγαινει μονο με vvt-i μοτερ.

                                          Τιμη αναλογως κυβικων (~10κ+, απότι θυμαμαι). Δες: xe.gr

                                          Kαταναλωση: νορμαλ
                                          Οδικη συμπ.: ομοιως (ειναι και ο χαρακτηρας του αυτ.)
                                          Κοστος συντ.: αρκετα καλο (ειδικα αν γινεται εξω)

                                          δηλαδή με λίγα λόγια είναι ουδέτερο αμάξι
                                          Αν δεν βγάζει και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα μηχανικά είμαστε καλά!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toyotaman last edited by

                                            Ο χρήστης mario boni έγραψε:

                                            Το κορολλα που λες (Ε12) βγαινει μονο με vvt-i μοτερ.

                                            Τιμη αναλογως κυβικων (~10κ+, απότι θυμαμαι). Δες: xe.gr

                                            Kαταναλωση: νορμαλ
                                            Οδικη συμπ.: ομοιως (ειναι και ο χαρακτηρας του αυτ.)
                                            Κοστος συντ.: αρκετα καλο (ειδικα αν γινεται εξω)

                                            δηλαδή με λίγα λόγια είναι ουδέτερο αμάξι
                                            Αν δεν βγάζει και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα μηχανικά είμαστε καλά!

                                            Νομίζω ότι αξίζει το 1.6 μέ 110 ίππους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 41 / 325
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr