-
βεβαια αυτο αφορα τα ντηζελοκινητα αλλά λογικα καποιος που εχει γνωσεις μηχανικες μπορει να βοηθησει...σημερα στην εθνικη οδο και με χαμηλη σταθμη πετρελαιου μου αναψε ενα κοκκινο λαμπακι 'stop engine' που ειναι στα ντηζελοκινητα.vitara...συγχρονως 'εκοψε' και ο κινητηρας.....εκανα στην ακρη το εσβησα...διαβασα το manual οπου ελεγε οτι οταν αναβει το λαμπακι ειναιειτε υπερθεμανση κινητηρα(το αποκλειω διοτι το οργανο θερμοκρασιας ηταν νορμαλ) ειτε καποια βλαβη στο injection....σημειωτεον οτι δεν εχω βαλει πετρελαιο σε ελευθερο πρατηριο παρα σε shell bp ...εβαλα σε λειτουργια τον κινητηρα το λαμπακι εσβησε και ολα καλα...δεν παρουσιαστηκε αλλη επιπλοκη....μηπως ξερει κανενας κατι παραπανω να μου πει?..να παω αντιπροσωπεια?τι να κανω? το redex κανει δουλεια σε περιπτωση που κατι ειναι βουλωμενο?κανει για τα πετρελαια?
-
βεβαια αυτο αφορα τα ντηζελοκινητα αλλά λογικα καποιος που εχει γνωσεις μηχανικες μπορει να βοηθησει...σημερα στην εθνικη οδο και με χαμηλη σταθμη πετρελαιου μου αναψε ενα κοκκινο λαμπακι 'stop engine' που ειναι στα ντηζελοκινητα.vitara...συγχρονως 'εκοψε' και ο κινητηρας.....εκανα στην ακρη το εσβησα...διαβασα το manual οπου ελεγε οτι οταν αναβει το λαμπακι ειναιειτε υπερθεμανση κινητηρα(το αποκλειω διοτι το οργανο θερμοκρασιας ηταν νορμαλ) ειτε καποια βλαβη στο injection....σημειωτεον οτι δεν εχω βαλει πετρελαιο σε ελευθερο πρατηριο παρα σε shell bp ...εβαλα σε λειτουργια τον κινητηρα το λαμπακι εσβησε και ολα καλα...δεν παρουσιαστηκε αλλη επιπλοκη....μηπως ξερει κανενας κατι παραπανω να μου πει?..να παω αντιπροσωπεια?τι να κανω? το redex κανει δουλεια σε περιπτωση που κατι ειναι βουλωμενο?κανει για τα πετρελαια?
-
βεβαια αυτο αφορα τα ντηζελοκινητα αλλά λογικα καποιος που εχει γνωσεις μηχανικες μπορει να βοηθησει...σημερα στην εθνικη οδο και με χαμηλη σταθμη πετρελαιου μου αναψε ενα κοκκινο λαμπακι 'stop engine' που ειναι στα ντηζελοκινητα.vitara...συγχρονως 'εκοψε' και ο κινητηρας.....εκανα στην ακρη το εσβησα...διαβασα το manual οπου ελεγε οτι οταν αναβει το λαμπακι ειναιειτε υπερθεμανση κινητηρα(το αποκλειω διοτι το οργανο θερμοκρασιας ηταν νορμαλ) ειτε καποια βλαβη στο injection....σημειωτεον οτι δεν εχω βαλει πετρελαιο σε ελευθερο πρατηριο παρα σε shell bp ...εβαλα σε λειτουργια τον κινητηρα το λαμπακι εσβησε και ολα καλα...δεν παρουσιαστηκε αλλη επιπλοκη....μηπως ξερει κανενας κατι παραπανω να μου πει?..να παω αντιπροσωπεια?τι να κανω? το redex κανει δουλεια σε περιπτωση που κατι ειναι βουλωμενο?κανει για τα πετρελαια?
-
Δεν έχω Vitara αλλά στο manual του Cherokee diesel που είχα παλιότερα (από Γερμανία) αλλα και του Fiat Multijet που έχω τώρα τονίζει να αποφεύγεται η πολύ χαμηλή στάθμη καυσίμου στο ρεζερβουάρ γιατί αν η ποιότητα του πετρελαίου δεν είναι καλή (όπως ... Ελλάδα) ενδέχεται να δημιουργηθούν προβλήματα. Εγώ προσωπικά θα το γέμιζα και θα το παρακολουθούσα πριν πάω για έλεγχο.
-
Το φίλτρο έχει ένα κουμπάκι που αδειάζει το νερό για δες μήπως βγάλει καθαρό πόσιμο νερό από εκεί και πρόσεχε λίγο το πετρέλαιο, το οτι είναι shell και bp δε σημαίνει οτι αυτός που το έχει είναι τίμιος και κανόνισε να βάζεις από ένα πρατήριο (ελεγμένο και καθαρό ενοείτε)
-
υστερα απο επισκεψη στην αντιπροσωπεια το διαγνωστικο εδειξε οτι υπηρξε διεισλειτουργια στην βαλβιδα πιεσης καυσιμου,και δενε χει καμια σχεση με την ποιοτητα καυσιμου....αν και δεν ξαναεγινε απο χθες...παραγγελθηκε και θα αλλαχθει εντος της εβδομαδας
προβλημα σε grand vitara diesel?