-
Η αφορμή γι'αυτό το θέμα είναι τα διάφορα έργα που βλέπω να γίνονται για τους Ολυμπιακούς και πιο συγκεκριμένα τα εργα για το τραμ.
Στην παραλιακή είχε ξεσηκωθεί ο κόσμος γιατί θα ξερίζωναν όλα τα φοινικόδεντρα για να περάσει το τραμ. (τα ξερίζωσαν) Επίσης υπάρχουν σπίτια που με το που ανοίγεις την πόρτα τους βγαίνεις στις γραμμές. Οταν είχαν αρχίσει οι φασαρίες είχαν στείλει ενα πολύ καλό έτνυπο,το οποίο δυστυχώς δεν βρίσκω και το οποίο έδειχνε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τραμ, πώς θα διαμορφωθούν οι περιοχές κλπ.
Πραγματικά είχα εντυπωσιαστεί! Το μόνο που με είχε προβληματίσει ήταν ότι οι δρόμοι γινόντουσαν μίας λωρίδας. Σκεφτόμουν όμως οτι ίσως είχα καταλάβει κατι λάθος.
1 χρόνο αργότερα βλέπω την Ελ.Βενιζέλου στην Ν.Σμύρνη να γίνεται 1 λωρίδα. Βλέπω την παραλιακή να μειώνεται σε 2 (μετα βίας) λωρίδες. Και φαντάζομαι οτι θα μας κοτσάρουν και την 1 ως λεωφοριόδρομο. Και σκέφτομαι. Ολα αυτά τα αυτοκίνητα που μποτιλιαρίζονται στις 3 λωρίδες, τι θα γίνουν στην 1???
Ναι, θέλουν να μας αποτρέψουν από το να παίρνουμε το αμάξι και συμφωνώ με την λογική ως ένα σημείο, μήπως όμως καταντάει λίγο υπερβολικό το όλο θέμα?
Ακούω οτι στην παραλιακή έχουν αλλάξει 3 φορές γνώμη για το απο που θα περνάει το τραμ. Βλέπω έργα για γραμμές στην δεξιά λωρίδα και από τα δύο ρεύματα, όπως και στην μέση (εκεί που ήταν οι μπαριέρες). Αυτό τι σημαίνει? Οτι θα ξεκινάει από δεξιά και καποια στιγμή θα διασχίζει την παραλιακή και θα βγαίνει στην μέση???
Ακούω οτι θα φτάνει μεχρι την πλατεία της Γλυφάδας και απορώ... πώς? που θα χωρέσει??? Εκει στην Κηφισίας & Βουλιαγμένης βλέπω να έχουν περάσει κατι γραμμές που σταματάνε στην μέση του πουθενά.
και ο μεγαλύτερός μου τρόμος? Δεν βλέπω πρόβλεψη για τις στάσεις. Πού θα τις χωρέσουν? Που θα περιμένει ο κόσμος? Πάνω στις γραμμές?
Ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει επι του θέματος???
-
Η αφορμή γι'αυτό το θέμα είναι τα διάφορα έργα που βλέπω να γίνονται για τους Ολυμπιακούς και πιο συγκεκριμένα τα εργα για το τραμ.
Στην παραλιακή είχε ξεσηκωθεί ο κόσμος γιατί θα ξερίζωναν όλα τα φοινικόδεντρα για να περάσει το τραμ. (τα ξερίζωσαν) Επίσης υπάρχουν σπίτια που με το που ανοίγεις την πόρτα τους βγαίνεις στις γραμμές. Οταν είχαν αρχίσει οι φασαρίες είχαν στείλει ενα πολύ καλό έτνυπο,το οποίο δυστυχώς δεν βρίσκω και το οποίο έδειχνε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τραμ, πώς θα διαμορφωθούν οι περιοχές κλπ.
Πραγματικά είχα εντυπωσιαστεί! Το μόνο που με είχε προβληματίσει ήταν ότι οι δρόμοι γινόντουσαν μίας λωρίδας. Σκεφτόμουν όμως οτι ίσως είχα καταλάβει κατι λάθος.
1 χρόνο αργότερα βλέπω την Ελ.Βενιζέλου στην Ν.Σμύρνη να γίνεται 1 λωρίδα. Βλέπω την παραλιακή να μειώνεται σε 2 (μετα βίας) λωρίδες. Και φαντάζομαι οτι θα μας κοτσάρουν και την 1 ως λεωφοριόδρομο. Και σκέφτομαι. Ολα αυτά τα αυτοκίνητα που μποτιλιαρίζονται στις 3 λωρίδες, τι θα γίνουν στην 1???
Ναι, θέλουν να μας αποτρέψουν από το να παίρνουμε το αμάξι και συμφωνώ με την λογική ως ένα σημείο, μήπως όμως καταντάει λίγο υπερβολικό το όλο θέμα?
Ακούω οτι στην παραλιακή έχουν αλλάξει 3 φορές γνώμη για το απο που θα περνάει το τραμ. Βλέπω έργα για γραμμές στην δεξιά λωρίδα και από τα δύο ρεύματα, όπως και στην μέση (εκεί που ήταν οι μπαριέρες). Αυτό τι σημαίνει? Οτι θα ξεκινάει από δεξιά και καποια στιγμή θα διασχίζει την παραλιακή και θα βγαίνει στην μέση???
Ακούω οτι θα φτάνει μεχρι την πλατεία της Γλυφάδας και απορώ... πώς? που θα χωρέσει??? Εκει στην Κηφισίας & Βουλιαγμένης βλέπω να έχουν περάσει κατι γραμμές που σταματάνε στην μέση του πουθενά.
και ο μεγαλύτερός μου τρόμος? Δεν βλέπω πρόβλεψη για τις στάσεις. Πού θα τις χωρέσουν? Που θα περιμένει ο κόσμος? Πάνω στις γραμμές?
Ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει επι του θέματος???
-
Η αφορμή γι'αυτό το θέμα είναι τα διάφορα έργα που βλέπω να γίνονται για τους Ολυμπιακούς και πιο συγκεκριμένα τα εργα για το τραμ.
Στην παραλιακή είχε ξεσηκωθεί ο κόσμος γιατί θα ξερίζωναν όλα τα φοινικόδεντρα για να περάσει το τραμ. (τα ξερίζωσαν) Επίσης υπάρχουν σπίτια που με το που ανοίγεις την πόρτα τους βγαίνεις στις γραμμές. Οταν είχαν αρχίσει οι φασαρίες είχαν στείλει ενα πολύ καλό έτνυπο,το οποίο δυστυχώς δεν βρίσκω και το οποίο έδειχνε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τραμ, πώς θα διαμορφωθούν οι περιοχές κλπ.
Πραγματικά είχα εντυπωσιαστεί! Το μόνο που με είχε προβληματίσει ήταν ότι οι δρόμοι γινόντουσαν μίας λωρίδας. Σκεφτόμουν όμως οτι ίσως είχα καταλάβει κατι λάθος.
1 χρόνο αργότερα βλέπω την Ελ.Βενιζέλου στην Ν.Σμύρνη να γίνεται 1 λωρίδα. Βλέπω την παραλιακή να μειώνεται σε 2 (μετα βίας) λωρίδες. Και φαντάζομαι οτι θα μας κοτσάρουν και την 1 ως λεωφοριόδρομο. Και σκέφτομαι. Ολα αυτά τα αυτοκίνητα που μποτιλιαρίζονται στις 3 λωρίδες, τι θα γίνουν στην 1???
Ναι, θέλουν να μας αποτρέψουν από το να παίρνουμε το αμάξι και συμφωνώ με την λογική ως ένα σημείο, μήπως όμως καταντάει λίγο υπερβολικό το όλο θέμα?
Ακούω οτι στην παραλιακή έχουν αλλάξει 3 φορές γνώμη για το απο που θα περνάει το τραμ. Βλέπω έργα για γραμμές στην δεξιά λωρίδα και από τα δύο ρεύματα, όπως και στην μέση (εκεί που ήταν οι μπαριέρες). Αυτό τι σημαίνει? Οτι θα ξεκινάει από δεξιά και καποια στιγμή θα διασχίζει την παραλιακή και θα βγαίνει στην μέση???
Ακούω οτι θα φτάνει μεχρι την πλατεία της Γλυφάδας και απορώ... πώς? που θα χωρέσει??? Εκει στην Κηφισίας & Βουλιαγμένης βλέπω να έχουν περάσει κατι γραμμές που σταματάνε στην μέση του πουθενά.
και ο μεγαλύτερός μου τρόμος? Δεν βλέπω πρόβλεψη για τις στάσεις. Πού θα τις χωρέσουν? Που θα περιμένει ο κόσμος? Πάνω στις γραμμές?
Ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει επι του θέματος???
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
1 χρόνο αργότερα βλέπω την Ελ.Βενιζέλου στην Ν.Σμύρνη να γίνεται 1 λωρίδα. Βλέπω την παραλιακή να μειώνεται σε 2 (μετα βίας) λωρίδες. Και φαντάζομαι οτι θα μας κοτσάρουν και την 1 ως λεωφοριόδρομο. Και σκέφτομαι. Ολα αυτά τα αυτοκίνητα που μποτιλιαρίζονται στις 3 λωρίδες, τι θα γίνουν στην 1?Η Ελ.Βενιζέλουν ήταν πρακτικά ήδη μία λωρίδα. Με τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα συχνά γίνεται και μισή. Αλλά έχει πολύ φαρδιά πεζοδρόμια, οπότε το τραμ χωράει.
Το τραμ δεν είναι απαραίτητο να κλείνει τη μία λωρίδα. Μπορεί κάλλιστα η ίδια λωρίδα να χρησιμοποιείται και από τα λεωφορεία, αλλά και από τα ΙΧ. Σε πολλά σημεία οι γραμμές είναι μέσα στην άσφαλτο. Κι έχει το καλό ότι κανένας δεν θα τολμήσει να παρκάρει πάνω στις γραμμές!
Νομίζω ότι στην παραλιακή το τραμ θα περάσει από τη μεριά της παραλίας. Για να βρεθεί όμως χώρος πρέπει να κοπεί η κεντρική νησίδα.
Όσο για τα δέντρα, δεν κόπηκαν αλλά μεταφέρθηκαν και θα μεταφυτευτούν όταν τελειώσουν τα έργα.
Στο κέντρο της Γλυφάδας υπήρχε από παλιά η πρόταση να πεζοδρομηθεί η Μεταξά. Οπότε η προσθήκη του τραμ απλά επέσπευσε τα σχέδια. Και οι μαγαζάτορες διαμαρτύρονται παρότι υπάρχει το πετυχημένο προηγούμενο της Ερμού.
Πιστεύω ότι με την ολοκλήρωση του τραμ θα καταργηθούν και το τρόλευ 10 και η γραμμές λεωφορείων Α1, Β1 και Ε1. Αν περάσει και η γραμμή από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης θα ακολουθήσουν και οι Α2 και Β2. -
Η αλήθεια είναι ότι το τράμ είναι ένα έργο που ίσως να μην έχει τα οφέλη που έχουν σε άλλες χώρες. Η Αθήνα είναι μια πόλη που δεν ευνοεί τα μέσα σταθερής τροχιάς καθώς το ποσοστό της επιφάνειας των δρόμων είναι μόλις 8% ως προς την χτισμένη επιφάνεια. Ενδεικτικά αναφέρω ότι το αντίστοιχο ποσοστό στο Λονδίνο είναι περίπου 20%.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Το τραμ δεν είναι απαραίτητο να κλείνει τη μία λωρίδα. Μπορεί κάλλιστα η ίδια λωρίδα να χρησιμοποιείται και από τα λεωφορεία, αλλά και από τα ΙΧ. Σε πολλά σημεία οι γραμμές είναι μέσα στην άσφαλτο. Κι έχει το καλό ότι κανένας δεν θα τολμήσει να παρκάρει πάνω στις γραμμές!Χμ... σωστό αυτό που λες. Δεν είμαι όμως σίγουρη οτι οι γραμμές θα είναι μέσα στην άσφαλτο. Υπαρχει καποιο τσιμέντο που δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τον υπόλοιπον δρόμο. Τώρα δεν ξέρω θα δούμε στο τέλος!
Για σκέψου όμως και το άλλο! Το τραμ θα πηγαίνει γρήγορα! Είναι δυνατό να αφήσουν να έχει μπροστά του λεωφορείο ή αυτοκίνητα και να το εμποδίζουν να περάσει? Χλωμό το βρίσκω και θα είναι και λάθος να συμβεί!
Όσο για τα δέντρα, δεν κόπηκαν αλλά μεταφέρθηκαν και θα μεταφυτευτούν όταν τελειώσουν τα έργα.
Μακάρι!!!! Θα το δούμε σε 1 χρόνο περίπου!!!!
Στο κέντρο της Γλυφάδας υπήρχε από παλιά η πρόταση να πεζοδρομηθεί η Μεταξά.
α! Αν μιλάνε για πεζοδρόμηση τότε είναι πολύ απλά τα πράγματα! Το χαος θα γινόταν να περάσει το τραμ χωρίς να γίνει πεζοδρόμηση!!!!
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Για σκέψου όμως και το άλλο! Το τραμ θα πηγαίνει γρήγορα! Είναι δυνατό να αφήσουν να έχει μπροστά του λεωφορείο ή αυτοκίνητα και να το εμποδίζουν να περάσει? Χλωμό το βρίσκω και θα είναι και λάθος να συμβεί!Κι όμως το τραμ έχει μέγιστη ταχύτητα 70km/h και αφού οι στάσεις είναι κάθε 500 μέτρα δεν θα πηγαίνει πολύ γρηγορότερα από το λεωφορείο. Εκεί ήταν η βασική ένσταση για το τραμ. Ότι αφού έχει περίπου την ταχύτητα του λεωφορείου γιατί να μην φτιάχναμε δυο λεωφορειολωρίδες και να τελειώνει το θέμα.
Όμως η λωρίδα του τραμ εξασφαλίζεται ευκολότερα από τη λεωφορειολωρίδα αφού κανένας δεν θα τολμήσει σταματήσει μπροστά από το τρένο ή πάνω στις ράγες!
Επίσης υπάρχει και η οικονομική παράμετρος. Ένα τραμ με έναν οδηγό μεταφέρει 200 άτομα και σε ώρα αιχμής με δύο βαγόνια ενωμένα 400. Άρα ο ΟΑΣΑ πληρώνει έναν μισθό για να μεταφέρει ως και 400 άτομα αντί το πολύ 130 που χωράει η φυσαρμόνικα. Και ο μισθός του οδηγού είναι πολύ σημαντικό μέρος του κόστους χρήσης ενός λεωφορείου.
Το σημείο που φοβάμαι περισσότερο στο τραμ είναι η οδός Αρδητού. Εκεί που για 200 μέτρα το τραμ είναι μέσα στην άσφαλτο (κι όχι σε δική του λωρίδα) σε σημείο που έχει μόνιμα κυκλοφοριακή συμφόριση... -
Μην τα ψάχνετε... Όταν η νέα φιλοσοφία των ανθρώπων που αποκαλούνται 'συγκοινωνιολόγοι' είναι ότι πρέπει να φράξουν όλοι οι δρόμοι που οδηγούν στις πόλεις, ούτως ώστε να αναγκαστούν οι πολίτες να κλειδώσουν το αυτοκίνητό τους, πάρτε το απόφαση... είμαστε υπό διωγμό. Έχω ακούσει πολλάκις το εξής αμίμητο (από συγκοινωνιολόγους): το πρόβλημα της Αθήνας είναι οι πολλοί ανισόπεδοι κόμβοι στις λεωφόρους που οδηγούν προς αυτήν. Όταν διευκολύνεις την κίνηση προς το κέντρο, θα έχεις ως αποτέλεσμα μποτιλιάρισμα σε αυτό! Η λύση; ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΦΑΝΑΡΙΑ, για να 'απλώνει' το κυκλοφοριακό!!!!!!!!! Τετράγωνη λογική που οδηγεί σε φριχτά αποπροσανατολιστικό συμπέρασμα!
-
Όποιος κατέβαινε Γλυφάδα με το αυτοκίνητο από του χρόνου να το ξεχάσει. Η Μεταξά θα γίνει πεζόδρομος και θα περνάει μόνο το τραμ.
Θελώ να δω που θα παρκάρουν τόσα αυτοκίνητα?
Στην κέντρο της Αθήνας ο δήμος επαναφέρει τα παρκόμετραΚαλά έχετε δει μια μακέτα στο Δέλτα Φαλήρου με δεν ξέρω και εγώ πόσες γέφυρες.... πότε θα προλάβουν να την φτιάξουν?
Ρε σεις με το υπόλοιοπο κομμάτι της Αττικής Οδού τι γίνεται θα δώσουν κανά κομμάτι μου φαίνεται ότι καθυστερούν.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Έχω ακούσει πολλάκις το εξής αμίμητο (από συγκοινωνιολόγους): το πρόβλημα της Αθήνας είναι οι πολλοί ανισόπεδοι κόμβοι στις λεωφόρους που οδηγούν προς αυτήν. Όταν διευκολύνεις την κίνηση προς το κέντρο, θα έχεις ως αποτέλεσμα μποτιλιάρισμα σε αυτό! Η λύση; ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΦΑΝΑΡΙΑ, για να 'απλώνει' το κυκλοφοριακό!!!!!!!!! Τετράγωνη λογική που οδηγεί σε φριχτά αποπροσανατολιστικό συμπέρασμα!Kι ομως η λογικη αυτη ακολουθει τη λογικη¨ η πολη στους πολιτες κι οχι στα αυτοκινητα...¨
Σε ελαχιστες πολεις συνεχισουν την κατασκευη κομβων ,αλλωστε τα πολεοδομικα μοντελα τυπου Ντητροιτ και Λος Αντζελες ειναι παρωχημενα.
Στο κενρο του Βερολινου αντι να κατασκευαζουν δρομους , τους ξηλωνουν...
Η δημιουργια αυτοκινητοδρομων και δη υψηλων ταχυτητων λειτουργει επιβαρυντικα για τον αστικο ιστο...Προκαλει ασυνεχειες , κοινωνικη απομονωση..κλπ.
Στη Νεα Υορκη πολλοι κατοικοι δεν εχουν καν αυτοκινητο..εκτος απ΄αυτους που μενουν στα προαστια...πρεπει να το καταπιουμε τελικα αυτοκινητο και τετοια αστικη αναπτυξη ειναι εννοιες ασυμβατες...
Σκεφθειτε να χοντρυνει κι αλλο το παιχνιδι..φανταστειτε το ενα ρευμα κυκλοφοριας της κηφησιας υπογειοποιημενο απο τερμα Αμπελοκηπων μεχρι Μαρουσι...Να εισαι μποτιλιαρισμενος να εισαι και θαμμενος
Ειχαν σκεφθει να τρυπησουν τα τουρκοβουνια για να βγει η Γαλατσιου αν δεν κανω λαθος μερι τον κομβο κατεχακη!!!!!!
Χαος...Για το κυκλοφοριακο μπορεις να γραφεις για ωρες. -
-
Και θα αντικαταστήσουμε το μποτιλιάρισμα στους δρόμους με το μποτιλιάρισμα στον αέρα...
-
pantws opoios thelei na paei gia mpanio,edw sta notia, kalutera as to ksanaskeftei.
twra to pou tha perimenoun oi polites k auto einai ena kalo erwtima.....
mporei na valoun tpt fanaria se kathe stash k opote pernaei to tram na annavei kokkino k na pernaei o kosmakiseimaste katadikasmenoi!!!!!!!
-
ΤΙ ΕΙΧΕΣ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΑ!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Êáé èá áíôéêáôáóôÞóïõìå ôï ìðïôéëéÜñéóìá óôïõò äñüìïõò ìå ôï ìðïôéëéÜñéóìá óôïí áÝñá...MåôáöÝñïõí ðÜíôùò ðéï åýêïëá ðõñáýëïõò ãéá íá áíáôéíÜæåéò ðïõ êáé ðïõ ôïõò Çëßèéïõò
-
Κατι για τους συγκοινωνιολογους...
Μην τους βριζετε ολους εν λευκω, γιατι παρα τις εξαιρεσεις, υπαρχουν ανθρωποι που ξερουν πολλα περισσοτερα πραγματα απ΄οσα μπορουμε να φανταστουμε μεσα απο την καθημερινη μας εμπειρια. Ιδεες που χρειαζονται εξηγηση για να καταλαβει καποιος γιατι μπορουν και πρεπει να εφαρμοστουν
-
Όποιος πιστεύει ότι τα δέντρα που ξεριζώθηκαν από το κεντρικό διάζωμα θα μεταφυτευτούν, μάλλον έχει μετοχές της TPAM A.E. Oι φοίνικες του κεντρικού διαζώματος της παραλιακής έχουν ήδη πωληθεί αλλού.
Στο κεντρικό διάζωμα της παραλιακής, από το Φλοίσβο μέχρι την Όστρια θα περνάει το τραμ. Mέχρι το Tροκαντερό το οι γραμμές του τραμ (και οι δύο κατευθύνσεις) είναι στο δεξιό μέρος του δρόμου. Στο Φλοίσβο θα τέμνουν την παραλιακή και θα συνεχίζουν στο KENTPO (τουλάχιστον μέχρι αυτή την ώρα έτσι έχει σχεδιαστεί, γιατί η χάραξη του τραμ αλλάζει συχνότατα, δείγμα της σοβαρότητας και της υπευθυνότητας). Aυτό σημαίνει ότι τα 36 μέτρα του συρμού (δύο λεωφορεία 'φυσαρμόνικες' μαζί) του τραμ θα διασχίζουν διαγώνια την παραλιακή, κόβοντας τις -όσες λωρίδες έχουν απομείνει-.
Tο αντίστροφο θα γίνεται στην Όστρια, απ' όπου θα συνεχίζει δεξιά μέχρι τη Γλυφάδα. Mε δεδομένο ότι η I. Mεταξά δεν είναι Eρμού τα αποτελέσματα μάλλον θα ναι αρνητικά είτε πεζοδρομηθεί είτε όχι. Xειρότερα θα ναι να μην πεζοδρομηθεί και να περνάει το τραμ..
'Oσον αφορά στις στάσεις, στο κομμάτι μεταξύ Φλοίσβου-Όστριας θα είναι στο... κέντρο και μετά θα πρέπει οι πεζοί να περάσουν το ένα από τα δύο ρεύματα της παραλιακής από πεζοφάναρα που υπάρχουν ήδη και ίσως αυξηθούν. (καταλαβαίνετε τι θα γίνεται )
Tα μεγαλύτερα προβλήματα θα δημιουργηθούν στο τμήμα Kαλλιρόης-Φραντζή-Hλια Hλιού-Eλ. Bενιζέλου, λόγω του μήκους του συρμού και της στενότητας των δρόμων.
Tο νέο παιχνίδι του OΠAΠ στο Πάμε Στοίχημα θα ναι ο αριθμός των συγκρούσεων τραμ-αυτοκινήτων την ημέρα.
-
Επίσης υπάρχει και η οικονομική παράμετρος. Ένα τραμ με έναν οδηγό μεταφέρει 200 άτομα και σε ώρα αιχμής με δύο βαγόνια ενωμένα 400. Άρα ο ΟΑΣΑ πληρώνει έναν μισθό για να μεταφέρει ως και 400 άτομα αντί το πολύ 130 που χωράει η φυσαρμόνικα. Και ο μισθός του οδηγού είναι πολύ σημαντικό μέρος του κόστους χρήσης ενός λεωφορείου.
Nαι σιγα μην νοιαζει το κρατος το κοστος!!
Παντως αυτη η ιστορια με τα εργα εχει κανει ιδιαιτερα δυσκολη την ζωη μας!Μας τα εχουν πρηξει με τα εργα τους κ τα εργοταξια τους και τωρα μας διαφημιζουν και στην τηλεοραση οτι πρεπει να το χαιρομαστε κιολας (θα μας μεινουν λεει...αν ποτε τελειωσουν! )Ημαρτοοοον!
Και καθε μερα περναω την λεωφορο Μαραθωνος...ωχ θεεεε μου! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο κεντρικό διάζωμα της παραλιακής, από το Φλοίσβο μέχρι την Όστρια θα περνάει το τραμ. Mέχρι το Tροκαντερό το οι γραμμές του τραμ (και οι δύο κατευθύνσεις) είναι στο δεξιό μέρος του δρόμου. Στο Φλοίσβο θα τέμνουν την παραλιακή και θα συνεχίζουν στο KENTPO (τουλάχιστον μέχρι αυτή την ώρα έτσι έχει σχεδιαστεί, γιατί η χάραξη του τραμ αλλάζει συχνότατα, δείγμα της σοβαρότητας και της υπευθυνότητας). Aυτό σημαίνει ότι τα 36 μέτρα του συρμού (δύο λεωφορεία 'φυσαρμόνικες' μαζί) του τραμ θα διασχίζουν διαγώνια την παραλιακή, κόβοντας τις -όσες λωρίδες έχουν απομείνει-.Ηλπιζα οτι είχα καταλάβει λάθος αλλά από ότι φαίνεται πάλι μπάχαλο θα είναι τα πράγματα. Είναι κρίμα να γίνονται τετοια τραγικά λάθη από την αρχή του σχεδιασμού ενός έργου. Και αναρωτιέμαι. Πώς γίνεται εμεις σαν απλοί πολίτες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις να βλέπουμε τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν τόσο εύκολα και να μην τα βλέπουν οι 'ειδικοί'?
Μήπως επειδή νοιαζόμαστε και οι άλλοι όχι?
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Στο κεντρικό διάζωμα της παραλιακής, από το Φλοίσβο μέχρι την Όστρια θα περνάει το τραμ. Mέχρι το Tροκαντερό το οι γραμμές του τραμ (και οι δύο κατευθύνσεις) είναι στο δεξιό μέρος του δρόμου. Στο Φλοίσβο θα τέμνουν την παραλιακή και θα συνεχίζουν στο KENTPO (τουλάχιστον μέχρι αυτή την ώρα έτσι έχει σχεδιαστεί, γιατί η χάραξη του τραμ αλλάζει συχνότατα, δείγμα της σοβαρότητας και της υπευθυνότητας). Aυτό σημαίνει ότι τα 36 μέτρα του συρμού (δύο λεωφορεία 'φυσαρμόνικες' μαζί) του τραμ θα διασχίζουν διαγώνια την παραλιακή, κόβοντας τις -όσες λωρίδες έχουν απομείνει-.
Ηλπιζα οτι είχα καταλάβει λάθος αλλά από ότι φαίνεται πάλι μπάχαλο θα είναι τα πράγματα. Είναι κρίμα να γίνονται τετοια τραγικά λάθη από την αρχή του σχεδιασμού ενός έργου. Και αναρωτιέμαι. Πώς γίνεται εμεις σαν απλοί πολίτες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις να βλέπουμε τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν τόσο εύκολα και να μην τα βλέπουν οι 'ειδικοί'?
Μήπως επειδή νοιαζόμαστε και οι άλλοι όχι?
Μην απελπίζεσαι, η χάραξη μπορεί να ξαναλλάξει, έγινε και στην Πύλη του Αδριανού. Χιλιάδες χρόνια εκεί βρισκόταν και 'σκέφτηκαν' ξαφνικά ότι οι γραμμές του τραμ (που είχαν ήδη αρχίσει να φτιάχονται) μπορεί να την επηρεάσουν (τις ξήλωσαν και τις πήγαν αλλου)
Αφού είναι 'ειδικοί' πως να τα βλέπουν;
'Εργα έργα έργα!