-
C3 Pluriel? (είμαι σε άλλο κόσμο πάλι? )
θα είναι ένα ακόμα μοντέλο της Citroen που πήγε χάλια στην Ελλάδα και θα το βλέπουμε και θα λέμε 'ρε συ! Το pluriel! το θυμάσαι?'
και σε 30 χρόνια πάλι κάποιο τρελοί θα αγοράζουν από το ebay φανάρια
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
C3 Pluriel?Ω ναι... συμφωνώ απόλυτα...Έχει όλη την απαραίτητη παραξενιά...!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
C3 Pluriel?
Ω ναι... συμφωνώ απόλυτα...Έχει όλη την απαραίτητη παραξενιά...!
ακριβώς....τι πιο ιδανικό από ένα cabrio που δεν πούλησε καθόλου!
Όσο για τα 206 και saxo που ακούω...όντως όσο υπάρχει το 205 τα άλλα είναι μικρά μπροστά του.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
.... Καππα...... Barchetta.......Θεσις 3.0 ....................................... Μαζερατι............................
μα δεν σε ενημέρωσαν ότι βγάζουν κι άλλες χώρες αυτοκίνητα
Ναι κατι ειχα ακουσει και για αλλες χωρες και ειχα δοκιμασει Lada 1500 (1974), PORSCHE 928 (1978), BMW 320 1979 Εξακυλυνδρη αυτοματη!!!! αλλα και απαραδεκτη!!!!!!. ετσι κατεληξα στα Ιταλικα Prisma 1.6 ie 1987..... τα αλλα τα ξερετε (φυσικα υπαρχει και η Prisma, ακομα γιατι εχει και κοτσαδορο (ετσι την εισηγαγα τοτε με τον επαναπατρισμο) υδραυλικο τιμονι κλιματισμο κ.λ.π. Ολα χρησιμοποιουνται, αλλα ειναι υπερβολη να λειπεις και να τα εχεις να καθονται εστω και αν δεν κοστιζουν υπερβολικα.
Ερχομαι αυριο Αθηνα και ετσι θα εχω την ευκαιρια να τα ξεκαπνισω λιγο!!!!!
-
Εμπορικα το 206 εκανε ο,τι και το 205 για την εταιρια. Το μεγαλο ατου του 205 ειναι οι ιστορικες GTI εκδοσεις και βεβαια ο 'μυθος' γινεται μεγαλυτερος απο τα 205 του Gr B!
Οσο για το saxo ειναι ουσιαστικα ενα 106 μεταμφιεσμενο και δυσκολα το σωζουν και τα VTS VTR και οτι αλλο, καμια σχεση με τις 'αγνες' Rallye εκδοσεις του 106 (αλλα και εκει παλι στο 205 παει το μυαλο μας).....
Η μεγαλη διαφορα απο το 106 ειναι πως βγαζει περισσοτερα προβληματα!! -
Αμφιβάλλω πως τόσο το 106 Rallye όσο και το Saxo θα γίνουν μελλοντικά κλασσικά. Κατ΄ αρχήν, μόνο στην Ελλάδα πούλησαν τόσο καλά (και φαντάζομαι έχει σημασία η ευρύτερη παρουσία τους). Κατά δεύτερον, είναι στη σκιά του πρώτου διδάξαντος 205. Κατά τρίτον, παρήχθησαν πάρα πολλά για να έχουν κάποιο χαρακτήρα σπανιότητας (σε αντίθεση πχ. με τα Clio Williams).
-
και φυσικά ΠΟΤΕ δεν θα πάρει την αξία που έχει το κλασσικό με την σημερινή έννοια
Δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι σε ιστορικό ράλλυ ακρόπολις να τρέχει 206 και Punto και ...
Και μην μου πείτε ότι και κάποτε έτσι λέγανε για το mini ας πούμε...δεν ισχύει
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
και φυσικά ΠΟΤΕ δεν θα πάρει την αξία που έχει το κλασσικό με την σημερινή έννοιαΔεν ξέρω αλλά φαντάζομαι σε ιστορικό ράλλυ ακρόπολις να τρέχει 206 και Punto και ...
Και μην μου πείτε ότι και κάποτε έτσι λέγανε για το mini ας πούμε...δεν ισχύει
Κοίταξε, γενικά όλα τα αυτοκίνητα κάποια στιγμή φτάνουν να γίνουν κλασσικά. Μετά από 50 χρόνια είναι βέβαιος ότι θα βλέπεις σαξόραλλο και θα σε πιάνει η συγκίνηση.
Όμως, η διαφορά μεταξύ ενός κοινόυ αυτοκινήτου και ενός future classic έχει να κάνει με το πόσο χρόνο χρειάζονται για να κάνουν τον κύκλο τους και τα δυο.
Κάθε αυτοκίνητο περνά 4 φάσεις κατά τη διάρκεια της 'ζωής' του.- Ως καινούργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο όπου η αξία του πέφτει δραματικά
- Όταν είναι πολύ χαμηλή η αξία του, δε θεωρείται κλασσικό, απλά ένα παλιό αυτοκίνητο. Στη φάση αυτή η τιμή του ακόμα πέφτει αλλά με πολύ μικρότερους ρυθμούς.
- Σιγά σιγά αποκτά οπαδούς και από 'παλιό' αρχίζει και καθιερώνεται στη συνείδηση του κόσμου ως κάτι με περισσότερη αξία, αλλά όχι ακόμα κλασσικό. Εκεί η τιμή του από τον απόλυτο πάτο αρχίζει με αργούς ρυθμούς να ανεβαίνει
- Όταν φτάνει στην περίοδο εκτίμησής του ως κλασσικό, οπότε και η αξία του ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς.
Σε ένα f/c οι κυκλοι (από 1 εως 3) έχουν περίοδο 12-15 χρόνια ενώ κατά την τέταρτη φάση η αύξηση θα είναι ραγδαία...
Όλα τα αυτοκίνητα περνούν από αυτές τις φάσεις μόνο που σε ένα κανονικό το αντίστοιχο χρονικό διάστημα μπορεί να είναι 30 χρόνια...Για όσους το ανάφεραν, πχ, ένα ραλλύ 13άρι 13 ετών είναι ένα παλιό ραλλύ ενώ ένα 205 1.9 gti μιας χρονιάς πίσω αν το βρείτε σε καλή κατάσταση να πωλείται σε χαμηλή τιμή φτύστε με!
(καλά δεν είναι ανάγκη να το κάνετε κιόλας αλλά λέμε! )Τα περί ποιότητας, αξιοπιστίας, ανταλλακτικών κλπ κλπ έχουν και αυτά τη σημασία τους αλλά όχι τόσο για τα f/c και μόνο μετά την παρέλευση αρκετών ετών (τουλάχιστον 20). Κλασσικό παράδειγμα τα Μερσεντές (πχ W123), τα οποία σε καμία περίπτωση δεν ήταν f/c αλλά η ποιότητά τους και η επάρκεια ανταλλακτικών τα έσπρωξε γρήγορα από την 2η στην 3η φάση. Φυσικά, δεν περιμένουμε ποτέ να έχουν τη ραγδαία αύξηση τιμών όταν εισέλθουν στην 4η φάση όπως π.χ. ένα peugeot 504 coupe V6 της ίδιας εποχής!
Αντίστοιχα, δες ένα ΜΒ 190Ε του '91 και ένα ΜΧ5 της ιδιας χρονιάς... Στην Ελλάδα με τις εξωφρενικές τιμές δεν ήταν σαφές αλλά σε άλλες χώρες φάνηκε καθαρά πόσο πιο γρήγορα έκανε τον κύκλο του το ΜΧ (όταν η ΜΒ είναι στη 2 φάση ακόμα) και φυσικά τι αντίκτυπο θα έχει σε λιγο καιρό στις τιμές πώλησής τους... -
Σωστα ολα τα παραπανω.......Αλλα εγω ειπα ακριβως πως τα saxo δεν εχουν την δυναμικη για future classic οπως διαφαινεται σε αλλα αυτοκινητα. Μετα απο 50 χρονια (αν εχει αντεξει κανα saxo ) θα μας θυμιζει τα νιατα μας. Οταν βλεπω σημερα Peugeot 404 Cabrio αριστο (ναι μου ετυχε προσφατα) δε μου θυμιζει τιποτα (ημουν αγεννητος) αλλα καταλαβαινω τη σημασια του.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Σωστα ολα τα παραπανω.......Αλλα εγω ειπα ακριβως πως τα saxo δεν εχουν την δυναμικη για future classic οπως διαφαινεται σε αλλα αυτοκινητα.Συμφωνώ μαζί σου... το 205Rallye όμως ενός φίλου μου έτσι και το βάλει προς πώληση θα πρέπει να τους περάσει από interview για να το δώσει τόσος κόσμος που θα μαζευτεί...
Μετα απο 50 χρονια (αν εχει αντεξει κανα saxo ) θα μας θυμιζει τα νιατα μας. Οταν βλεπω σημερα Peugeot 404 Cabrio αριστο (ναι μου ετυχε προσφατα) δε μου θυμιζει τιποτα (ημουν αγεννητος) αλλα καταλαβαινω τη σημασια του.
Ναι γιατί το 404 ήταν αμαξάρα για την εποχή του... σα να λές τώρα ότι διαβλέπεις ότι θα γίνει κλασσικό ένα spider AR...
Ένα Austin Morris όμως, που μέχρι το '90 το έβλεπες και πέταγες καντήλες δεν είναι μια χαρά κλασσικό αυτοκινητάκι πλέον; -
E τα ειπαμε....το 205 ειναι 205 . Ποσο μαλλον το Ραλλύ!!
Η αληθεια ειναι πως το 404, αν ειναι τζιτζί, και το 4πορτο ειναι πολυ 'μουρη'!
Ναι και για τα Morris εχεις δικιο, νομιζω ομως πως περα απο τη πλακα τα πιο συγχρονα Austin/Rover (εκτος των MG) θα μας θυμιζουν μονο την ενοχλητικη παρουσια τους. Φανταζεστε τα Montego ή τα 216/416 κλασσικα? -
Αν κλασικό σημαίνει πάνω απ' όλα σπάνιο, το σίγουρο κλασικό του μέλλοντος θα είναι ένα:
Seat ToledoΜιλάμε, πως αν δεν το αγόραζαν και σαν ταξί, θα ήταν σπανιότερο και από το Avantime!
-
Σπάνιο θα είναι επίσεις το Ρενό το....μεγαλο (δε θυμάμαι πώς το λένε) και το όπελ το σίγκνουμ.Εντελώς γεροπαραξενίστικα σχεδια,μαζι με το τολέδο (εξαιρουμένων των κορεατων)
Κλασικό,μάλλον η σιτροέν C6,οι boxter/cayman ισως,BMW Z3 πιθανόν
-
η 8c πιστευω...(αν δν την αναφερε ηδη κανεις..) περισσοτερο απ ολα.
μετα, η μαζερατι 3200GT με τα μπουμερανγκ πισω φωτα..
..κ η αγαπημενη μου ελιζ..
-
Πιστευω πως η σπανιοτητα (λογω χαμηλων πωλησεων) απο μονη της δεν καθοριζει το κλασσικο.....μερικα ειναι απλως αποτυχημενα εμπορικα. Το Toledo δεν ειναι περιορισμενης παραγωγης..... απλα περιορισμενης προτημισης! Αν ενα αυτοκινητο εχει καποια σημασια για την εταιρια που το φτιαχνει ή/και για την εποχη του και αν περισσοτερο συνοδευεται και απο καποιες 'σπανιοτερες' εκδοσεις τοτε θα μεινει κλασσικο.Παραδειγμα μη επιτυχημενου εμπορικα αλλα κλασσικοτατου αυτοκινητου ειναι το NSU Ro80 (67-77). Επισης ενα κλασσικο 'κοινο' αμαξι ειναι το πρωτο Αudi 100, ομως η κλασσικοτητα του εκτεινασεται αν μιλαμε για το 100 Coupe!
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Πιστευω πως η σπανιοτητα (λογω χαμηλων πωλησεων) απο μονη της δεν καθοριζει το κλασσικο.....μερικα ειναι απλως αποτυχημενα εμπορικα. Το Toledo δεν ειναι περιορισμενης παραγωγης..... απλα περιορισμενης προτημισης! Αν ενα αυτοκινητο εχει καποια σημασια για την εταιρια που το φτιαχνει ή/και για την εποχη του και αν περισσοτερο συνοδευεται και απο καποιες 'σπανιοτερες' εκδοσεις τοτε θα μεινει κλασσικο.Παραδειγμα μη επιτυχημενου εμπορικα αλλα κλασσικοτατου αυτοκινητου ειναι το NSU Ro80 (67-77). Επισης ενα κλασσικο 'κοινο' αμαξι ειναι το πρωτο Αudi 100, ομως η κλασσικοτητα του εκτεινασεται αν μιλαμε για το 100 Coupe!Συμφωνώ και μπράβο σου που αναφέρεις ένα ιδιαίτερα σπανιο αλλά και αγαπητό μοντέλο σε εμένα το Ro80!
Στον προβληματισμό περι σπανιότητας θα ήθελα να πω πως μόνον αν πρόκειται για 'ειδικές' εκδόσεις, είτε για εκδόσεις για ομολογκασιόν κλπ κλπ έχει ιδιαιτέρως βαρύνουσα σημασία... αρκεί να αναφέρω τα ιδιαίτερα σπάνια αλλά μηδαμινής αξίας seat ronda (όποιος το θυμάται λίγο πριν βγει το Ibiza) και αυτό το περίεργο (7 νομίζω το λέγανε) Ρενώ 5άρι με τον πωπό (το αντίστοιχο του εξίσου τραγικού thalia). Το μόνο που πιάνουν στην αγορά είναι χώρος!
Φυσικά, ένα τέτοιο αυτοκίνητο και με την προϋπόθεση ότι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μπορεί να προσελκύσει το συλλέκτη (αν υπάρχει μελλοντικά κάποιος που να μαζεύει seat ή renault) και να πουληθεί πανάκριβα αλλά όπως και να το κάνουμε η μια ή δύο καλές πωλήσεις δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρίσουν τη γενική του θέση στην αγορά.
Πίσω στα δικά μας....το R32 από τα γκόλφ και μόνο αυτό... -
Maserati Bi-turbo;; Οποιαδήποτε και να είναι, μερικές με μεγαλύτερη αξία (Shamal) άλλες με μικρότερη, δεν θα θεωρούνται κλασσικά σε 10-20 χρόνια;
-
Τα 4χ4/SUV δεν εχουν καμια ελπιδα να γινουν κλασσικα?
Το λεω γιατι κai σε αγωνες, αλλα και συναντησεις κλασσικων (νομιζω), δεν συμμετεχουν. Επισης δεν εχω δει και κανενα με πινακιδες ιστορικου.Η 993 8α γινει κλασσικη ως η τελευταια αεροψυκτη, κ για πολλους κ η πιο ομορφη. Τurbo S & GT2 συγκεκριμενα.
Η 997 υπαρχει μεγαλη πι8ανοτητα ως η τελευταια 6κυλινδρη 911 (κυκλοφορουν φημες οτι ο,τι ειχε να βγει απο τον 6υλινδρο εχει βγει κ η επομενη γενια 8α εχει 8κυλινδρο boxer).
Επισης ορισμενες βελτιωμενες πιστευω 8α τα πανε πολυ καλα, RUF CTR (yellowbird ειδικα!! Μονο 23 φτιαχτηκαν, 2 μολις τετρακινητες!), Gemballa Extremo, TechArt GT Street. Υπαρχει χωρος στα κλασσικα για 'καγκουρεμενα'? -
-
Eλεος με τα off topic, αυτο ειναι για τα ανεκδοτα!
Κλασσικά του μελλοντος