-
Στα πλαίσια του ,όχι και τόσο επιτυχημένου ανανεωμένου, 9-5 αλλά με ελαφρώς λιγότερες αμερικανικές επιρροές. Θα προτιμούσα να άλλαζαν μονάχα τον προφυλακτήρα εμπρός και να άφηναν όπως ήταν το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
http://img515.imageshack.us/img515/3008 ... dittc2.jpg -
Στα πλαίσια του ,όχι και τόσο επιτυχημένου ανανεωμένου, 9-5 αλλά με ελαφρώς λιγότερες αμερικανικές επιρροές. Θα προτιμούσα να άλλαζαν μονάχα τον προφυλακτήρα εμπρός και να άφηναν όπως ήταν το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
http://img515.imageshack.us/img515/3008 ... dittc2.jpg -
Στα πλαίσια του ,όχι και τόσο επιτυχημένου ανανεωμένου, 9-5 αλλά με ελαφρώς λιγότερες αμερικανικές επιρροές. Θα προτιμούσα να άλλαζαν μονάχα τον προφυλακτήρα εμπρός και να άφηναν όπως ήταν το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
http://img515.imageshack.us/img515/3008 ... dittc2.jpg -
Και εγώ θα το προτιμούσα αλλά πρέπει να τη βάλουν και κάπου αυτή τη νέα μάσκα... Αφού καινούρια μοντέλα δεν βγάζουν...
@νδρέας
-
Σαν αεραγωγοί του ταμπλό φαίνεται η μάσκα.
-
H Saab έχει πάψει να είναι καινοτόμος κατασκευαστής ( έστω και στον σχεδιασμό ) εδώ και αρκετά χρόνια. H GM το κατάφερε κι αυτό και μαζί μ' αυτό κατάφερε να απομακρύνει τους παραδοσιακούς πελάτες της από την φίρμα...Κρίμα
-
Κάπου χάθηκαν στη μετάφραση τα σχέδια του Saab Aero X
http://www.thecarconnection.com/images/ ... FUQRJK.jpg
http://www.thecarconnection.com/images/ ... IGYRUE.jpg -
Παιδιά plz help έχω ορισμένες ερωτησούλες γιατι πήγε ο κολλητός μου που του αρέσει το 9,3 να το δεί και δεν του είπαν τίποτα για face ή αλλαγή . Εκαναν τους κινέζους .
Γνωρίζει κανείς για πότε είναι να κυκλοφορίσει (να έρθει ελλάδα)?
Είναι Face ή Νεο Μοντέλλο ?
Ποσο εκτεταμένο είναι το face lift , ? Δηλαδή πίσω φώτα , Εσωτερικό διάκοσμο κλπ.
Θα βάλλουν και τους νέους κινητήρες απο GM τον 1,8 με τα 140 ?
Υ.Γ.
Αν δεν κάνω λάθος το προηγούμενο face lift μοντέλλο εχει κυκλοφορήσει εδώ και 3 μήνες με τον κωδικο MY07 . Γιατι λοιπον αλλάζει τόσο γρήγορα ? -
Άλλο το ΜΥ07 και άλλο το facelift. Στη πρώτη περίπτωση μπορεί να αλλάζουν εξαρτήματα που δεν είναι ορατά με τις συνολικές διαφορές να είναι μικρές,πότε σημαντικές πότε όχι.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για facelift μοντέλο που λογικά θαπαρουσιαστεί έσως το τέλος του έτους. Άν πρόσεξες στη τηλεόραση παίζεται συχνά διαφήμιση για το 9-3, πράγμα που σημαίνει πως το αυτοκίνητο με τη μορφή που έχει ως τώρα πλησιάζει στο τέλος της καριέρας του.
Στο πίσω μέρος (τουλάχιστον στην estate έκδοση) οι αλλαγές δε φαίνεται να είναι ορατές μιας κια παρουσιάστηκε αρκετά αργότερα. Στη σεντάν έκδοση λογικά θα υπάρχει διαφοροποίηση στα πρώτυπα του 9-5. Για το εσωτερικό δε γνωρίζω κάτι ακόμη.Όσο για τους πωλητές πήγαινε τους τις φωτογραφίες να δούμε τι θα έχουν να σου λένε μετά.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H Saab έχει πάψει να είναι καινοτόμος κατασκευαστής ( έστω και στον σχεδιασμό ) εδώ και αρκετά χρόνια. H GM το κατάφερε κι αυτό και μαζί μ' αυτό κατάφερε να απομακρύνει τους παραδοσιακούς πελάτες της από την φίρμα...ΚρίμαΗ General motors δε νομίζω πως επεμβαίνει στη σχεδίαση. Εξάλλου πιστεύει ότι με τα rebadged Croma και Delta να παίζουν τα Saab (9000 kai 600 αντίστοιχα) ήταν πιο μοναδικός κατασκευαστής απ' ότι είναι τώρα; Στη σχεδίαση τα έχουν κάνει μούσκεμα, έχουν υποσχεθεί όμως έναν συναρπαστικό αντικαταστάτη για το 9-5, θα περιμένω να παρουσιαστεί αυτό για να καταλήξω.
@νδρέας
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Άλλο το ΜΥ07 και άλλο το facelift. Στη πρώτη περίπτωση μπορεί να αλλάζουν εξαρτήματα που δεν είναι ορατά με τις συνολικές διαφορές να είναι μικρές,πότε σημαντικές πότε όχι.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για facelift μοντέλο που λογικά θαπαρουσιαστεί έσως το τέλος του έτους. Άν πρόσεξες στη τηλεόραση παίζεται συχνά διαφήμιση για το 9-3, πράγμα που σημαίνει πως το αυτοκίνητο με τη μορφή που έχει ως τώρα πλησιάζει στο τέλος της καριέρας του.
Στο πίσω μέρος (τουλάχιστον στην estate έκδοση) οι αλλαγές δε φαίνεται να είναι ορατές μιας κια παρουσιάστηκε αρκετά αργότερα. Στη σεντάν έκδοση λογικά θα υπάρχει διαφοροποίηση στα πρώτυπα του 9-5. Για το εσωτερικό δε γνωρίζω κάτι ακόμη.Όσο για τους πωλητές πήγαινε τους τις φωτογραφίες να δούμε τι θα έχουν να σου λένε μετά.
Πάντος το ΜΥ07 είχε αρκετές αλλαγές ιδιαίτερα στο εσωτερικο που άλαξε σχεδόν ολόκληρο . Και διαφημίστηκε αρκετά για τις σλαγές αυτές.
Το θέμα είναι πότε ερχετε το καινούργιο (αν έρθει καλοκαίρι ο κολιτός μου μπορεί να περιμένει αν πάει για το 08 δεν τον βλέπω.)
Και τι θα γίνει με τους κινητήρες ειδικά στα 1,8 αν τους αλλάξει τότε το υπάρχον θα χάσει πολύ απο την αξία του.Οσο για τους πωλητές ......... πίκρα .........μεγάλη .
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στα πλαίσια του ,όχι και τόσο επιτυχημένου ανανεωμένου, 9-5 αλλά με ελαφρώς λιγότερες αμερικανικές επιρροές.
Ποιες είναι οι αμερικάνικες επιρροές του 9-5?
Eννοούσα λιγότερες επιρροές και περισσότερο εκλεπτισμένο απο το 9-7Χ με το οποίο ξεκίνησε το νέο family look της εταιρίας.
Τελικές φωτογραφίες(μεγαλύτερες):
http://www.trollhattansaab.net/images/9 ... 3front.jpg
http://www.trollhattansaab.net/images/9 ... -3back.jpg -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
H Saab έχει πάψει να είναι καινοτόμος κατασκευαστής ( έστω και στον σχεδιασμό ) εδώ και αρκετά χρόνια. H GM το κατάφερε κι αυτό και μαζί μ' αυτό κατάφερε να απομακρύνει τους παραδοσιακούς πελάτες της από την φίρμα...Κρίμα
Η General motors δε νομίζω πως επεμβαίνει στη σχεδίαση. Εξάλλου πιστεύει ότι με τα rebadged Croma και Delta να παίζουν τα Saab (9000 kai 600 αντίστοιχα) ήταν πιο μοναδικός κατασκευαστής απ' ότι είναι τώρα; Στη σχεδίαση τα έχουν κάνει μούσκεμα, έχουν υποσχεθεί όμως έναν συναρπαστικό αντικαταστάτη για το 9-5, θα περιμένω να παρουσιαστεί αυτό για να καταλήξω.
@νδρέας
Για μένα το τελευταία πραγματικά SAAB ήταν τα 99 και 900 πρώτης γενιάς που βασιζόταν στον 99
Το 9000 ήταν το πρώτο δείγμα οτι κάτι δεν ήταν όπως πριν...Από εκεί και πέρα τα πράγματα δεν πηγαινουν και τόσο κάλα... -
Φαντάσου, άρχισε να εξαφανίζεται το λαγκ στους τουρμποκινητήρες της... τσ,τσ,τσ...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Tο 9000 ήταν το πρώτο δείγμα οτι κάτι δεν ήταν όπως πριν...Από εκεί και πέρα τα πράγματα δεν πηγαινουν και τόσο κάλα...Έτσι συμφωνώ... Στο να τα ρίχνουμε στην κακή GM διαφωνώ.
@νδρέας
-
Η αληθεια ειναι οτι φρεσκαριστηκε αρκετα σχεδιαστικα απο κινητηρες ακουσα κατι για 1.9 diesel με 180 αλογα και 40 κιλα ροπη!
http://www.autoweek.nl/images/800/e/9ab ... 06049e.jpg
http://www.autoweek.nl/images/800/4/764 ... 6ffb84.jpg
http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Sa ... 20off5.jpg
http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Sa ... 20off4.jpg
http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Sa ... 20off6.jpg
-
Τι μπερδεμενα σχεδιαστικα εκτρωματα ειναι αυτα?
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Η αληθεια ειναι οτι φρεσκαριστηκε αρκετα σχεδιαστικα απο κινητηρες ακουσα κατι για 1.9 diesel με 180 αλογα και 40 κιλα ροπη!...Ναι, αυτό επιβεβαιώνεται κι εδώ
http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=61
ή εδώ
http://www.autojournal.fr/actualites&ui ... F800560FBF
όπου αναφέρεται πως η έκδοση θα έχει τα διακριτικά TTiD και ο κινητήρας δύο
τούρμπο και 400Nm ροπής. Προφανώς είναι εξέλιξη του κινητήρα της Φίατ
και είναι εντυπωσιακό πως πρωτοεμφανίζεται σε Σάαμπ και όχι σε κάποιο
Άλφα Ρομέο ή, έστω, Όπελ ή Φίατ. Φυσικά θα τον δούμε σε πολλά άλλα
μοντέλα, όπως το 159, το νέο Βέκτρα, Μπράβο κλπ (και σε Κάντιλακ
βεβαίως βεβαίως...)
Saab 9-3 facelift