-
Θα ήθελα να μάθω τις απόψεις των μελών του forum για τον
καινοφανή όρο 'ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ' Εγνατία οδός , που τον τελευταίο καιρό
κυκλοφορεί στα Μέσα Μαζικής Αμορφωσιάς .Φιλικά ,
ΑποστόληςΥ.Γ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ
ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ΄ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ -
Θα ήθελα να μάθω τις απόψεις των μελών του forum για τον
καινοφανή όρο 'ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ' Εγνατία οδός , που τον τελευταίο καιρό
κυκλοφορεί στα Μέσα Μαζικής Αμορφωσιάς .Φιλικά ,
ΑποστόληςΥ.Γ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ
ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ΄ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ -
Θα ήθελα να μάθω τις απόψεις των μελών του forum για τον
καινοφανή όρο 'ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ' Εγνατία οδός , που τον τελευταίο καιρό
κυκλοφορεί στα Μέσα Μαζικής Αμορφωσιάς .Φιλικά ,
ΑποστόληςΥ.Γ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ
ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ΄ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ -
Αποστόλη συγνώμη κατ αρχήν, αλλά μήπως μπορείς να γίνεις πιο σαφής για να καταλάβουμε και εμείς οι απομακρυσμένοι τι παίζεται; Αν αναφέρεσαι σε κάποια διαφήμιση, διευκρινίζω πριν παρεξηγηθώ ότι η τηλεόραση στο σπίτι κοντεύει να γίνει διακοσμητικό στοιχείο, εκτός από συγκεκριμένες ώρες και χωρίς να συμπεριλαμβάνονται διαφημίσεις.
-
Ειδες τι ανακαλυπτει ο ανθρωπος οταν προσπαθει να μαζεψει τα σπασμενα
Λοιπον, αντι να πουν οτι:
-
Δεν καταφεραν να τελειωσουν το εργο (και δεν ειναι και σιγουρο οτι θα υπαρξει πληρης χρηματοδοτηση, αλλα μετα τα διοδια περιμενουν)
-
Εφτιαξαν μονο τα ευκολα, γελοια κομματια, εκτος απο Καβαλα που δεν πηγαινε αλλο η κατασταση πια και την Καστανια που λενε πως την τελειωνουν φετος. Κατα τα αλλα, το δυσκολοτερο ειναι η ολοκληρωση του δυτικου τομεα που περναει μεσα απο πολυ δυσκολο εδαφος. Επισης το περασμα απο τη Ρεντινα και τα 'Μακεδονικα Τεμπη', δημοπρατηθηκε πριν απο 2 μηνες αν δεν κανω λαθος, με οριζοντα ολοκληρωσης τα 3 χρονια...
-
Δεν προκειται και για τον φοβερο δρομο που ολοι περιμεναμε...
Τι ειπαν, εκαναν:
-
Διαπλατυναν και συντηρησαν τον παλιο δρομο μετα τα Γρεβενα για Γιαννενα μεσω Μετσοβου, που παλια απ΄οτι μου ελεγε φιλος μου που σπουδαζει στα Γιαννενα δεν περνουσαν καν φορτηγα, αλλα τωρα αρχισαν να πηγαινουν απο εκει!
-
Αν δειτε στο site της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ, υπαρχουν κομματια που ακομα ΔΕΝ εχουν εξασφαλισμενα χρηματα!! Τετοια ξεφτιλα. Και αν βρεθουν, παλι με αυτοχρηματοδοτηση θα ειναι και να ετοιμαστουμε για το χερι βαθια στην τσεπη
-
Αν δεν κανω λαθος για τελικο εργο παραδεδομενο στην κυκλοφορια, μιλαν για 2006-7 που δηλαδη μεχρι τοτε τα αρχικα κομματια θα εχουν 'παλιωσει' ηδη, γιατι ολοι ξερουμε τι θα πει συντηρηση οδων στην Ελλαδα (τα λεφτα στο ταμειο οδοποιιας για την καλυψη των 'ελλειματων')
-
Για τους καθετους αξονες ας το αφησουμε καλυτερα οπως και για τα εργα της περιφερειακης οδου Θεσνικης, του μονου δρομου εκτος πολεως που εχω δει να εχει τετοιο αθλιο (τυπου 'εντος πολεως'-παταω πεφτω) οδοστρωμα και ακομα φτιαχνουν τις γεφυρες
-
-
Βρηκα στα αρχεια μου (!) ενα αρθρο του 1999 περι Εγνατιας οπου ελεγαν αναμεσα στα αλλα και τα εξης.
Το τελος του 2001 θα ειναι ετοιμα γυρω στα 500 χλμ. απο τα 680 χλμ. που ειναι το συνολικο μηκος της.Θα καθυστερησει η κατασκευη 137 χλμ. γιατι περνανε απο προστατευομενες περιοχες.Ειχαν ολοκληρωθει (το 1999) 121 χλμ,ηταν στο σταδιο κατασκευης 402 χλμ.,και τα υπολοιπα 157 ηταν στο σταδιο αναθεσης και δημοπρατησης.Για τωρα δεν εχω στοιχεια.Τον Σεπτεμβρη του 2001 εκανα το κοματι Παναγια Σουμελα - Γρεβενα.
Ηταν υπεροχο.Χωρις πλακα ηταν θαυμασιο,κλειστο,αν θυμαμαι καλα με τρεις λωριδες ανα κατευθυνση,χωρις πολλα στροφιλικια,με ανισοπεδες και καλη σημανση.Σε ορισμενα σημεια ειχε φυσικα εκεινα τα αντιπαθητικα κολονακια με το μπλε βελος, αλλα αυτα φυτρωνουν οπου βαζουνε ασφαλτο.
Φετος το Πασχα περασα απο Ηγουμενιτσα οπου ειδα πινακιδες,γεφυρες
κλπ αλλα τον δρομο δεν τον ειδα. -
Ειλικρινά τώρα,περίμενε κάποιος απο εσάς νά γίνει η Εγνατία σύμφωνα μέ τό χρονοδιάγραμμα πού ειχε ανακοινωθεί;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αποστόλη συγνώμη κατ αρχήν, αλλά μήπως μπορείς να γίνεις πιο σαφής για να καταλάβουμε και εμείς οι απομακρυσμένοι τι παίζεται; Αν αναφέρεσαι σε κάποια διαφήμιση, διευκρινίζω πριν παρεξηγηθώ ότι η τηλεόραση στο σπίτι κοντεύει να γίνει διακοσμητικό στοιχείο, εκτός από συγκεκριμένες ώρες και χωρίς να συμπεριλαμβάνονται διαφημίσεις.Μανώλη ,
με τις λέξεις σου ' ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΙ' , ίσως χωρίς να το
θέλεις , έθιξες την 'καρδιά' του προβλήματος !!!!!!Ο όρος ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ Εγνατία σημαίνει , σύμφωνα με την Υπουργό
ΠΕ.Χ.Δ.Ε κα Βάσω Παπανδρέου , πως το 2004 θα πηγαίνουμε απο
την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους (στον Έβρο) απο ΤΜΗΜΑΤΑ της
Εγνατίας Οδού που θα έχουν παραδοθεί σε κυκλοφορία καί .........
ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΔΕΟΥΝ τα τμήματα αυτά !!!!!!!!!!!!!!!Δέν είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ η τοποθέτησή μου , και θα ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ και
τα άλλα μέλη του forum να ακολουθήσουν.Αποστόλης.
-
Αποστόλη η λέξη «απομακρυσμένοι» χρησιμοποιήθηκε συνειδητά. Απομακρυσμένοι, όχι μόνο από τα κέντρα αποφάσεων, αλλά και από τα δρώμενα στην υπόλοιπη χώρα. Από ποιον να ενημερωθούμε;
Από τα ΜΜΕ;
Εσείς έχετε την τύχη να διαπιστώνετε τι γίνεται ιδίοις όμμαση. Εδώ πέρα από ένα στάδιο και τους δρόμους που χρειάζεται για να λειτουργήσει κατά τους Ολυμπιακούς αγώνες αναλογικά δεν έχει μπει ένα τούβλο πάνω στο άλλο. Εδώ υπάρχει ακόμα κόσμος που μακαρίζει την χούντα που έφτιαξέ αυτό που αποκαλούμε Εθνική οδό στο βόριο άξονα του νησιού. -
Το χρονοδιάγραμμα πήγε πολύ πίσω πότε με τις αρκούδες και τα αρχαία ( και σε αυτό φταίει το ΥΠΕΧΩΔΕ γιατί δεν ζήτησε σωστές μελέτες περιβαλλοντικών επιτώσεων ) πότε με την έλλειψη κονδυλίων. Και σε αυτά προστέθηκε το δύσκολο ανάγλυφο που έρχοταν σε αντίθεση με την 'ανετη' χάραξη του δρόμου, και ποικίλα προβλήματα λόγω ασταθούς εδάφους στην κατασκευή των σηράγγων. Να σημειώσω οτι το κομμάτι της Ρεντίνας θεωρείται από τα δυσκολότερα και γι αυτό αργεί μπορέι όμως κανείς να πάει από την πανω μεριά των Λιμνών και να το γλυτώσει εν μέρη.Επίσης τα έργα στην περιφερειακή νομίζω οτι προχωρούν πολύ γρήγορα και σίγουρα οι γέφυρες θα μειώσουν την συμφόρηση σε αυτό τον δρόμο με την τόση κίνηση και τα τόσα προβλήματα.
-
Εδώ οι ιδικοί στις σήραγγες. Σε όλο το νησί με τα τόσα βουνά, υπάρχει μόνο μια σήραγγα 275 μέτρων στο δρόμο από Ηράκλειο προς Σητεία μετά τον Αι Γιάννη τον Σελινάρη.
Κανένας μετροπόντικας διαθέσιμος; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αποστόλη η λέξη «απομακρυσμένοι» χρησιμοποιήθηκε συνειδητά. Απομακρυσμένοι, όχι μόνο από τα κέντρα αποφάσεων, αλλά και από τα δρώμενα στην υπόλοιπη χώρα. Από ποιον να ενημερωθούμε;
Από τα ΜΜΕ;
Εσείς έχετε την τύχη να διαπιστώνετε τι γίνεται ιδίοις όμμαση. Εδώ πέρα από ένα στάδιο και τους δρόμους που χρειάζεται για να λειτουργήσει κατά τους Ολυμπιακούς αγώνες αναλογικά δεν έχει μπει ένα τούβλο πάνω στο άλλο. Εδώ υπάρχει ακόμα κόσμος που μακαρίζει την χούντα που έφτιαξέ αυτό που αποκαλούμε Εθνική οδό στο βόριο άξονα του νησιού.Μανώλη , και πάλι έκανες διάνα !!!
Αυτό ήταν εξ' άλλου και το νόημα της δημοσιευσής μου !!!!
Η συντριπτική πλειοψηφεία των Ελλήνων , έχουν την εντύπωση , πώς
του χρόνου , το (αληθινά ΤΕΡΑΣΤΙΟ ) έργο της Εγνατίας θα είναι
ολοκληρωμένοΚαι η εντύπωση αυτή , για τους κατοίκους περιοχών όπως η Κρήτη ,και όποιων άλλων ΜΑΚΡΥΑ απο την διαδρομή της , δημιουργήθηκε απο τα Μέσα Μαζικής ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ (Μ.Μ.Ε.), τα γνωστά, με έδρα την ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΗ πρωτεύουσα, τα οποία επιμένουν να προβάλουν σαν
πρώτα θέματα , καθημερινά , στιγμές απο την ιδιωτική (?) ζωή της
κάθε ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ αγνωστης μοντέλλας , Reality Games , και ότι
άλλο ΑΝΟΥΣΙΟ προς κατανάλωση θέμα , ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ
ΑΥΤΟ ΘΕΜΑΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ !!!!
Επιτέλους !!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ????????????????
ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ?????????????Έχει σκεφτεί κανείς , τί θα συμβεί , εάν ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ , ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ????????Αποστόλης,
Ρομαντικά σκεπτόμενος -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ειλικρινά τώρα,περίμενε κάποιος απο εσάς νά γίνει η Εγνατία σύμφωνα μέ τό χρονοδιάγραμμα πού ειχε ανακοινωθεί;Αγαπητέ μου Φίλε ,
Θα ημπορούσατε να πληροφορήσετε και εμένα τον πτωχόν τω πνεύματι,
περί του γαμ........ου χρονοδιαγράμματος , διότι πιστεύω πως 'μακάριοι
τω πνεύματι' οι διαμορφώνοντες αυτό .Αποστόλης.
Υ.Γ. φίλε HUNTER, συγγνώμη για το quote , απλά μου 'έκατσε' , και
χρησιμοποίησα αρχαϊζουσα , στην προσπάθειά μου να γλιτώσω
την παρέμβαση των mod !!!!!! ΤΙΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ! -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Να σημειώσω οτι το κομμάτι της Ρεντίνας θεωρείται από τα δυσκολότερα και γι αυτό αργεί μπορέι όμως κανείς να πάει από την πανω μεριά των Λιμνών και να το γλυτώσει εν μέρηΠηγες καμια φορα απο επανω; Εγω που εκανα μια φορα το λαθος, ενιωσα οτι εχω κατα λαθος μπει στους δρομους του Μοντε Καρλο, 'χασιματα', νεροφαγωματα, ρυακια να διασχιζουν καθετα το δρομο ( ηταν και χειμωνας και βραδυ! ) και ενα κομματι 13χλμ Εγνατιας να παρεμβαλεται! Και τελικα φτανεις στο Λαγκαδα, δηλαδη περισσοτερο χανεις χρονο και την ηρεμια σου! Την κρυαδα που ειχα περασει 'ψαχνοντας' την Εγνατια ερχομενος απο Ρεντινα για Θεσνικη δεν την ξεχναω ευκολα...
-
Εδώ μία δυτική είσοδο της Θεσ/νίκης (η είσοδος ερχόμενος από Αθήνα,Κατερίνη κ.λ.π.) μήκους το πολύ 2 Χλμ, 'φτιάχνεται' επί μία δεκαετία και βάλε... (Μεγάλε Μπατατούδη!!!!) κι εσείς μου λέτε για χρονοδιαγράμματα της Εγνατίας ? Γνωρίζω καποια λίγα πράγματα (λόγο επαγγέλματος) για τις δημοπρατήσεις - αναθέσεις και φυσικά την ποιοτητα κατασκευής των έργων, αλλά καλύτερα να μη μιλήσω...
Στη δουλειά έχουμε έναν Ρωσοπόντιο. Οταν είδε ο άνθρωπος πως ρίχνουν το σκυρόδεμα για την κατασκευή ΒΑΣΕΩΝ μιας γεφυρας (κόμβος Εγνατίας οδού εδώ κοντά μας ,για Θεσ/νίκη μιλάω) τρελάθηκε!!!! Στην Ρωσία όταν τελειώνει μία γέφυρα οι εργολάβοι-μηχανικοί κ.λ.π. καθονται από κάτω την ώρα που τεστάρουν την γέφυρα τα άρματα του Ρώσικου στρατού Ας το κάνουν κι εδώ και δείτε 'γέλια' που θα πέσουν....... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Επίσης τα έργα στην περιφερειακή νομίζω οτι προχωρούν πολύ γρήγορα και σίγουρα οι γέφυρες θα μειώσουν την συμφόρηση σε αυτό τον δρόμο με την τόση κίνηση και τα τόσα προβλήματα.Το πρόβλημα θα είναι από την ευκαρπία και δυτικότερα, όπου δεν έχουν προγραμματιστεί να γίνουν ανισόπεδοι κόμβοι.
Στη δουλειά έχουμε έναν Ρωσοπόντιο. Οταν είδε ο άνθρωπος πως ρίχνουν το σκυρόδεμα για την κατασκευή ΒΑΣΕΩΝ μιας γεφυρας (κόμβος Εγνατίας οδού εδώ κοντά μας ,για Θεσ/νίκη μιλάω) τρελάθηκε!!!! Στην Ρωσία όταν τελειώνει μία γέφυρα οι εργολάβοι-μηχανικοί κ.λ.π. καθονται από κάτω την ώρα που τεστάρουν την γέφυρα τα άρματα του Ρώσικου στρατού Ας το κάνουν κι εδώ και δείτε 'γέλια' που θα πέσουν.......
Καλά, ας μην υπερβάλλουμε. Οι ελληνικές κατασκευές είναι από στατικής πλευράς πολύ υψηλών προδιαγραφών. Δε θυμάμαι πολλές γέφυρες να έχουν πέσει, όσο για τα άρματα, προφανώς δεν είναι καμια σοβαρή μέθοδος εξέτασης της αντοχής της γέφυρας, αλλά μάλλον (ψαρωτική) εκδήλωση επίδειξης.
-
Επειδή προσωπικά δούλεψα για τρία χρόνια στην κατασκευή της Εγνατίας οδού απο Καβάλα μέχρι Κήπους, Ως Επιβλέπων Μηχανικός με αντικείμενο την Ασφαλτόστρωση και τα τελειώματα Γενικώς (Μπαριέρες σήμανση φωτισμός κ.λ.π.) μπορώ να σας πώ ότι ποιοτικά το έργο είναι ότι καλλύτερο φτιάχνεται αυτή την στιγμή στην Ελλάδα μαζύ και η γέφυρα του Ρίο. Και οι αντιολοισθηρές στρώσεις είναι άψωγες (Το ABS δεν ενεργωποιείται σε φρεναρίσματα πανικού) και το πάχος το συνολικο του ασφαλτοτάπητα είναι 24 ποντοι. όποιος τον έχει περπατήσει καταλαβαίνει ότι η κύλισης του οχήματος διαφέρει απο όποιον άλλο δρόμο. (βλέπε ΠΑΘΕ). Γιά το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης το πράγμα είναι πολύπλοκο να εξηγειθεί γιατί μπλέκονται θέματα και χρηματοδότησης και απαλλοτριώσεων και μελετών και περιβαλοντικά. Το σίγουρο είναι ότι στην Ηπειρο γίνονται 40 χιλιόμετρα σήραγγας διπλής στο δυσκολώτερο έδαφος της Ελλάδος ( έχουν γίνει 2 συνέδρια για αυτό το θέμα) από εργολάβους που δεν είχαν πείρα ( στην αρχή τουλάχιστον) απο κατασκευή σήραγγας γιατί στην Ελλάδα δεν κατασκεύαζαν. Το συνολικό μήκος των σηράγγων είναι διπλάσιο απο αυτό που έχει γίνει για τρο μετρό της Αθήνας και έχει όλα τα μέτρα ασφάλειας που έχουν θεσπισθεί τελευταία μετά τα ατυχήματα στην Ευρώπη. Θα επανέλθω με περισσώτερα σε λίγες μέρες. Εχω να πώ ομως ότι σαν υπηρεσία ο οργανισμός που το κατασκευάζει είναι καλός και χρησιμοποιεί τελευταίες προδιαγραφές για την οδοποιία.
-
Σαν μελλοντικός συνάδελφος δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με όσα αναφέρονται παραπάνω. Από όσο ξέρω για την συγκεκριμένη σήραγγα ήρθαν και ειδικοί από τον Καναδά. Επίσης για τον φίλο που ρώτησε αν έχω χρησιμοποιήσει τον δρόμο πάνω από τις λίμνες θα απαντήσω όχι ( προτιμώ τον κάτω λόγω ομορφης διαδρομής) αλλά έχω φίλο που τον χρησιμοποιεί και μου έχει πεί οτι είναι πολύ καλός. Ελπίζω ο 224.v να μας ενημερώσει στο μέλλον με περισσότερα τεχνικά στοιχεία για τον δρόμο αυτό ο οποίος ποιοτικά είναι πολύ καλός και καλό θα ήταν όταν αποπερατωθεί να μπεί και κάποιο διόδιο για να συντηρείται και σωστα.Προσωπική άποψη το τελευταίο.
-
Πάμε πάλι , οι Βορειοδυτικοί ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΔΕΣ !!!!
Παραμυθάκι :
Ήρθε , πού λέτε παιδιά , ο υπαρχηγός τις προάλλες στην Ηγουμενίτσα
και επιθεώρησε το έργο πού θα εγκαινιάσει ο Αρχηγός , το λιμάνι , δηλαδή,
της πόλης και είπε ο τύπος , μεταξύ ... άλλων : η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ
ΟΔΟΣ θα παραδωθεί στην κυκλοφορία στο τέλος του 2004 !Τί στον κόρακα , αυτό το 2004 ΜΑΓΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ είναι ?
Παραμυθάκι ΤΕΛΟΣ, πάμε να μάθουμε τι εστί κολοκύθι , παρντόν ,
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ :Με απλά , χωριάτικα Ελληνικά , θα δωθούν στην κυκλοφορία τα ΕΤΟΙΜΑ
τμήματά της , πιθανώς ΟΠΩΣ-ΟΠΩΣ , και με τα ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ τμήματα
εθνικών ή/και επαρχιακών οδών (οι χαρακτηρισμοί δικοί σας !) θα αποτελέσουν αυτό το ευφυολόγημα που μας πλασσάρουν σαν ΤΟΝ
αυτοκινητόδρομοΓιά όσους έχουν αμφιβολίες , ένα test drive , απο Ηγουμενίτσα μέχρι
Μέτσοβο είναι ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ !!!!!!!!!!!!!
Γιατί , στον κάμπο , 3700+ μέλη του forum , και με πτυοσκάπανα , τον δρόμο θα τον φτιάχναμεΠεριμένετε νέα , θα γίνουν ΕΓΚΑΙΝΙΑ
Αποστόλης.
-
το τμημα απο πολυμυλο μεχρι γρεβενα ειναι καλο παντως...αν και σε πολυ βροχη υπαρχουν τμηματα που γεμιζουν νερα...απο πολυ κοντινη εμπειρια!
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ (!!!) ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ.