-
Ο χρήστης maf έγραψε:
Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η. Επίσης ο κόφτης δε λειτουργεί στο κατέβασμα (κλειστή πεταλούδα).Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα? Δηλαδή μπορείς να κατεβάσεις απο 5η - 1η και θα την πάρει? Περίμενα ότι κάποια ασφάλεια θα σου παρέχεται άπό τον κατασκευαστή.
π.χ. αν από 5η 5.000 σαλ κατεβάσεις 1η, εκτός του ότι θα πεθάνεις επί τόπου, θα χαλάσεις και το αυτοκίνητο... -
Sto diko mou pantos exw paratirisei oti akoma kai apo 5h se 3h me upsiles strofes den mpainei taxutita... i toulaxiston emfanizei kapoio zori... an tora to pieseis poli... diko sou to lathos...
pali kala pou valane asfaleia stin opisthen ... eidika sta mi germanika
-
Ο χρήστης Viper έγραψε:
Sto diko mou pantos exw paratirisei oti akoma kai apo 5h se 3h me upsiles strofes den mpainei taxutita... i toulaxiston emfanizei kapoio zori... an tora to pieseis poli... diko sou to lathos...Έχεις απόλυτο δίκιο, χρειάζεται μεγάλη δύναμη για να κάνεις κάτι τέτοιο. Ο τύπος πρέπει εκτός από άσχετος να ήταν και πολύ χειροδύναμος.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Opote me to katebasma pou ekane o tipos kai pes bre8ike sths 12000 strofes kai na antexe to motor. Upo8etoume tora den 8a eixe kausimo. Opote Instant Lean katastash eixe. Ka8olou kalo. BOOM.
lean κατασταση ειναι με λ 15 με 20
οχι 100 με 200 οπως ειναι οταν κοβεται η παροχη
με τιποτα δεν κανει BOOM σε αυτη την περιπτωση
αφου δεν υπηρχε σχεδον καθολου καυσιμο τι ηταν αυτο που θα εκανε το BOOM ?? -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
nass δοκιμασε να φρεναρεις με το νεο Α4 απο τα 120-0 απλα με την 5η ή 4η χωρις να επεμβεις στο κιβωτιο (ουτε φυσικα να συμπλεκταρεις)
και μετα ξεκινα φρεναρισμα πανικού 120-0 με διαδοχικα κατεβασματα και με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ανοιχτα και στις 2 περιπτωσεις.. Η διαφορα θα ειναι μικρη σε μέτρα, αλλα ακόμα και 50cm πιο νωρις να φρεναρεις μπορει να αποφυγεις ατυχηημα!!πιο απο τα δυο λες οτι θα κερδισει 50 εκατοστα ??
φυσικα το πρωτο...
αφου καθε φορα που κανεις αλλαγη η δυναμη πεδησης πρεπει να ξανακατανεμηθει με διαφορετικο τροπο αρα χανεις την γραμμικοτητα
αρα δεν μπορεις να εισαι συνεχεια στην οριακη γραμμη φρεναρισματος αρα σε καποιες φασεις φρεναρεις λιγοτερο -
Ο χρήστης predator έγραψε:
Opote me to katebasma pou ekane o tipos kai pes bre8ike sths 12000 strofes kai na antexe to motor. Upo8etoume tora den 8a eixe kausimo. Opote Instant Lean katastash eixe. Ka8olou kalo. BOOM.
lean κατασταση ειναι με λ 15 με 20
οχι 100 με 200 οπως ειναι οταν κοβεται η παροχη
με τιποτα δεν κανει BOOM σε αυτη την περιπτωση
αφου δεν υπηρχε σχεδον καθολου καυσιμο τι ηταν αυτο που θα εκανε το BOOM ??Νομίζω ότι ο OYZO power με το ΒΟΟΜ δεν εννοεί έκρηξη. Μάλλον αναφέρεται στο σπάσιμο του μοτέρ από το συνδυασμό πολύ υψηλές στροφές και μεγάλη υποπίεση (υποθέτω ότι κόπηκαν οι μπιέλες).
-
206 1,4... Απο 3η με 90Κm/h σε πρωτη... Το μονο που επαθε ηταν να στραβωσει μια βαλβιδα εξαγωγης. Ειδα και το κατεβασμα αλλα και το καπακι μετα.
Merika la8akia mporei na sou stoixisoun...