Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Merika la8akia mporei na sou stoixisoun...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Merika la8akia mporei na sou stoixisoun...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    46
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros7 last edited by

      Ο χρήστης maf έγραψε:
      Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η. Επίσης ο κόφτης δε λειτουργεί στο κατέβασμα (κλειστή πεταλούδα).

      Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα? Δηλαδή μπορείς να κατεβάσεις απο 5η - 1η και θα την πάρει? Περίμενα ότι κάποια ασφάλεια θα σου παρέχεται άπό τον κατασκευαστή.
      π.χ. αν από 5η 5.000 σαλ κατεβάσεις 1η, εκτός του ότι θα πεθάνεις επί τόπου, θα χαλάσεις και το αυτοκίνητο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        viper last edited by

        Sto diko mou pantos exw paratirisei oti akoma kai apo 5h se 3h me upsiles strofes den mpainei taxutita... i toulaxiston emfanizei kapoio zori... an tora to pieseis poli... diko sou to lathos...

        pali kala pou valane asfaleia stin opisthen ... eidika sta mi germanika

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Ο χρήστης Viper έγραψε:
          Sto diko mou pantos exw paratirisei oti akoma kai apo 5h se 3h me upsiles strofes den mpainei taxutita... i toulaxiston emfanizei kapoio zori... an tora to pieseis poli... diko sou to lathos...

          Έχεις απόλυτο δίκιο, χρειάζεται μεγάλη δύναμη για να κάνεις κάτι τέτοιο. Ο τύπος πρέπει εκτός από άσχετος να ήταν και πολύ χειροδύναμος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            predator last edited by

            Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

            Opote me to katebasma pou ekane o tipos kai pes bre8ike sths 12000 strofes kai na antexe to motor. Upo8etoume tora den 8a eixe kausimo. Opote Instant Lean katastash eixe. Ka8olou kalo. BOOM.

            lean κατασταση ειναι με λ 15 με 20
            οχι 100 με 200 οπως ειναι οταν κοβεται η παροχη
            με τιποτα δεν κανει BOOM σε αυτη την περιπτωση
            αφου δεν υπηρχε σχεδον καθολου καυσιμο τι ηταν αυτο που θα εκανε το BOOM ??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              predator last edited by

              Ο χρήστης citastak έγραψε:

              nass δοκιμασε να φρεναρεις με το νεο Α4 απο τα 120-0 απλα με την 5η ή 4η χωρις να επεμβεις στο κιβωτιο (ουτε φυσικα να συμπλεκταρεις)
              και μετα ξεκινα φρεναρισμα πανικού 120-0 με διαδοχικα κατεβασματα και με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ανοιχτα και στις 2 περιπτωσεις.. Η διαφορα θα ειναι μικρη σε μέτρα, αλλα ακόμα και 50cm πιο νωρις να φρεναρεις μπορει να αποφυγεις ατυχηημα!!

              πιο απο τα δυο λες οτι θα κερδισει 50 εκατοστα ??
              φυσικα το πρωτο...
              αφου καθε φορα που κανεις αλλαγη η δυναμη πεδησης πρεπει να ξανακατανεμηθει με διαφορετικο τροπο αρα χανεις την γραμμικοτητα
              αρα δεν μπορεις να εισαι συνεχεια στην οριακη γραμμη φρεναρισματος αρα σε καποιες φασεις φρεναρεις λιγοτερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                maf last edited by

                Ο χρήστης predator έγραψε:

                Opote me to katebasma pou ekane o tipos kai pes bre8ike sths 12000 strofes kai na antexe to motor. Upo8etoume tora den 8a eixe kausimo. Opote Instant Lean katastash eixe. Ka8olou kalo. BOOM.

                lean κατασταση ειναι με λ 15 με 20
                οχι 100 με 200 οπως ειναι οταν κοβεται η παροχη
                με τιποτα δεν κανει BOOM σε αυτη την περιπτωση
                αφου δεν υπηρχε σχεδον καθολου καυσιμο τι ηταν αυτο που θα εκανε το BOOM ??

                Νομίζω ότι ο OYZO power με το ΒΟΟΜ δεν εννοεί έκρηξη. Μάλλον αναφέρεται στο σπάσιμο του μοτέρ από το συνδυασμό πολύ υψηλές στροφές και μεγάλη υποπίεση (υποθέτω ότι κόπηκαν οι μπιέλες).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hiluxboy last edited by

                  206 1,4... Απο 3η με 90Κm/h σε πρωτη... Το μονο που επαθε ηταν να στραβωσει μια βαλβιδα εξαγωγης. Ειδα και το κατεβασμα αλλα και το καπακι μετα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 3 / 3
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  APRILIOS

                  ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr