Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ψηφίστε την καλύτερη team order!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Ψηφίστε την καλύτερη team order!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Formula 1
    14
    60
    128
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mschumacher last edited by

      Ο χρήστης ripper έγραψε:
      της τελευταίας στιγμής του Barrichello σε πείραξε, τότε τι έχεις να πεις για τα καραγκιοζιλίκια του Schumacher στο podium;

      Καραγκιοζιλίκια του Σουμάχερ? Έλεος! Δηλ. τι καλύτερο' θα μπορούσε να κάνει στο βάθρο? Να πανηγυρίζει για τη νίκη?!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • M
        migf1 last edited by

        Απορία: ο ΜΣ έχει τη δύναμη να γελoιοποιεί το θεσμό της Φ1 στην απονομή, με το να ανεβάζει/σπρώχνει στο πρώτο σκαλί τον (επίσημα) δεύτερο Μπαρικέλο, και δεν έχει τη δύναμη να τον αφήσει να κερδίσει αυτό που δικαιούταν (δλδ τον αγώνα), αγνοώντας τις εντολές της Φεράρι?

        Αν έκανε λάθος ο Μπαρικέλο, ήταν 1ον που άκουσε τις εντολές της ομάδας του και 2ον και κυριότερο που δέχτηκε να ανέβει στο 1ο σκαλί του βάθρου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lybe last edited by

          Φίλε migf1 νομίζω πως θα πρέπει να δεις το συγκεκριμένο θέμα με διαφορετικό μάτι. Αν πιστεύεις πως κάποιος φταίει για την υπόθεση της Αυστρίας σίγουρα αυτός δεν είναι ο Schumi, γιατί πολύ απλά αυτός μετά τον αγώνα είπε σε συνεντεύξεις πως δεν ήξερε τι έντολή είχε δοθεί στον Barichelo και πως όταν τον είδε να κόβει ταχύτητα στην ευθεία πίστευε πως το έκανε για να τερματίσουν δίπλα-δίπλα (για διφημιστικούς λόγους) και πως όταν τον είδε να κόβει πολύ ταχύτητα τότε έκοψε και αυτός (απόδειξη: τα στοιχεία της τηλεμετρίας) αλλά ήταν λίγο αργά. Αν κάποιος φταίει κατά την γνώμη σου, τότε αυτός είναι ο Todt. Όμως αμέσως μετά το τέλος του αγώνα ο Γάλλος είπε πως πήρε την απόφαση αυτή για να ξεκαθαρίσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα το πρωτάθλημα οδηγών και να αρχίσει η δημιουργία του καινούργιου μονοθεσίου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            predator last edited by

            αυτο που μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ειναι οτι ο γερμανος δεν πληρώνεται για να ειναι συμπαθής στους οπαδούς της mclaren αλλα για να ανεβαζει τα εσοδα και την αξία της ferrari
            αρα ειτε ηξερε είτε δεν ηξερε για την team order η δουλεια του ηταν (και τυπικα και ουσιαστικα*) να τερματισει πρωτος ...

            *τα εσοδα και η αξια της φερραρι ουδεποτε εκαναν κοιλια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              migf1 last edited by

              Φίλε LYBE θα μου επιτρέψεις να μην πιστεύω τις δικαιολογίες του ΜΣ και της Φεράρι για το συγκεκριμένο θέμα.

              Φίλε Predator, σχετικά με το υστερόγραφό σου, προφανώς δεν γνωρίζεις ότι σχεδόν το 90% της Φεράρι για σημαντικά μεγάλο χρονικό διάστημα ανήκε στη ΦΙΑΤ και κυρίως ότι από πέρυσι (με τη πτώση της ΦΙΑΤ) σχεδόν το 50% των μετοχών της ανήκει πλέον σε γερμανικές τράπεζες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Ο χρήστης predator έγραψε:
                αυτο που μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ειναι οτι ο γερμανος δεν πληρώνεται για να ειναι συμπαθής στους οπαδούς της mclaren αλλα για να ανεβαζει τα εσοδα και την αξία της ferrari
                αρα ειτε ηξερε είτε δεν ηξερε για την team order η δουλεια του ηταν (και τυπικα και ουσιαστικα*) να τερματισει πρωτος ....

                Κι αφού έκανε σωστά τη δουλειά του γιατί πήγε κι έβαλε τον Μπαρικέλο στο 1ο σκαλί του βάθρου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  predator last edited by

                  Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                  αυτο που μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ειναι οτι ο γερμανος δεν πληρώνεται για να ειναι συμπαθής στους οπαδούς της mclaren αλλα για να ανεβαζει τα εσοδα και την αξία της ferrari
                  αρα ειτε ηξερε είτε δεν ηξερε για την team order η δουλεια του ηταν (και τυπικα και ουσιαστικα*) να τερματισει πρωτος ....

                  Κι αφού έκανε σωστά τη δουλειά του γιατί πήγε κι έβαλε τον Μπαρικέλο στο 1ο σκαλί του βάθρου?

                  μηπως επειδη η δουλεια του ειναι να μαζευει βαθμους και οχι να ανεβαινει σκαλια ???

                  τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    mschumacher last edited by

                    O Ross Brown είχε δηλώσει μετά το τέλος του αγώνα το εξής. 'Πως μπορείτε να λέτε ότι ο Barrichello νίκησε καθαρά τον Schumacher όταν εμείς τους είπαμε από το radio να μην μονομαχήσουν?'.

                    Αυτό δείχνει ότι το μεγαλύτερο 'φταίξιμο' το έχει η ομάδα και όχι οι οδηγοί. Όλα από εκεί ξεκινούν. Είναι αστείο να μιλάμε για τη 'δύναμη' που έχει ο Schumacher στην ομάδα όταν οι 'team orders' στην Ιτάλικη ομάδα υπήρχαν ανέκαθεν. Δεν ήταν 'εφεύρεση' του Schumacher αλλά της ομάδας. Εγώ σε αυτό στέκομαι και πιστεύω πως το πρόβλημα ξεκινά από εκεί. Δε βρίσκω τίποτα άσχημο στο ότι ο Schumacher ανέβασε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τον Barrichello. Έκανε πολύ καλά και εμένα τουλάχιστον με ευχαρίστησε. Και το λέω αυτό γιατί σίγουρα δε θα μου άρεσε καθόλου να τον δω στο 1ο σκαλί του βάθρου. Και βέβαια το ότι του έδωσε και το κύπελλο του νικητή ήταν επίσης κάτι που με ευχαρίστησε. Πέραν αυτού το σημαντικότερο όλων είναι ότι τα συμβόλαια των οδηγών λένε ότι αν κρίνει η ομάδα ότι πρέπει να βοηθήσει τον team mate του που προηγείται στο πρωτάθλημα τότε ο οδηγός πρέπει να το δεκτή. Όσον αφορά τη 'δύναμη' του Schumacher στην ομάδα... σας λέω το εξής. Στη Μαλαισία το 1999 ο Schumacher ΔΕΝ ήθελε να βοηθήσει τον Irvine (και το είχε δηλώσει) να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Παρόλα αυτά το έκανε και αυτό επειδή του το επέβαλε η ομάδα....

                    Όπως και να χει, στον αγώνα της Ευρώπης που ακολούθησε 2 αγώνες μετά νομίζω, η Ferrari κατάλαβε ίσως το λάθος της και άφησε τον Barrichello να γευτεί τη χαρά της νίκης. Φέτος δεν υπάρχουν team orders και δείτε που βρίσκεται ο Schumacher και που ο Barrichello. Μια από τα ίδια....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hellenic-tifosi last edited by

                      Φυσικά και την κυριότερη ευθύνη την έχει η ομάδα, δεν τίθεται καν θέμα επ' αυτού. Απλώς ο Σουμάχερ θα μπορούσε κάλλιστα να έλεγε από το ράδιο ότι δεν ήθελε να κερδίσει. Προφανώς δε θα τον ανάγκαζαν να το κάνει και κατά πάσα πιθανότητα δε θα μαθευόταν ποτέ το τι έγινε. Επίσης, αν δεν κάνω λαθος σύμφωνα με μαρτυρίες ο Σουμάχερ αρχικά σήκωσε το χέρι του αφού πέρασε τη γραμμή, αλλά αναγκάστηκε να τα μαζέψει μετά λόγω των αντιδράσεων.

                      Όσο για τον τρόπο με τον οποίο έγινε η αλλαγή θέσεων, θα συμφωνήσω απόλυτα με τους χειρισμούς. Από τι στιγμή που λαμβάνεται η εξόφθαλμα γελοία απόφαση, χίλιες φορές προτιμώ να εκτελεστεί 'ντόμπρα' παρά να με περάσουν για μ****α και να σκηνοθετήσουν οτιδήποτε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mschumacher last edited by

                        Τώρα αυτό δε ξέρω πως να το εκλάβω. Λες ότι αν ο Schumacher δεν ήθελε να κερδίσει τότε θα μπορούσε να πει στον ασύρματο ότι δεν θέλει. Θες να πεις δηλαδή ότι ο Schumacher του άρεσε ο τρόπος που κέρδισε? Ή μήπως απλά δέχτηκε κάτι που με βάση το συμβόλαιό του έχει κάθε δικαίωμα να κάνει? Διότι τόσο από τις δηλώσεις που έκανε μετά όσο και από το podium φάνηκε ακριβώς το αντίθετο. Αυτό δε σε κάνει να υποπτευτείς κάποια πράγματα (ότι δηλαδή ίσως να το επέβαλε η ομάδα)? Αν ήθελε να κερδίσει με το τρόπο που κέρδισε γιατί δεν επανάλαβε τα ίδια τόσο στο Nurburgring όσο και στην Ουγγαρία που το πρωτάθλημα ακόμα δεν είχε κριθεί? Μήπως όντως ήταν καθαρά επιλογή της ομάδας? Όπως και να χει, η ουσία είναι ότι ίσως δε θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά συνέβη και όλα όσα λέμε είναι απλά εικασίες χωρίς ωστόσο να έχουν κάποιο νόημα αφού αυτό το θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές και το θέμα του topic δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε. Εγώ είπα την άποψή μου και σταματώ εδώ. Να ρωτήσω μόνο κάτι. Είδα ότι κάποιοι έχουν ψηφίσει σαν καλύτερη team order το 'μηχανικό πρόβλημα'. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα 'πετάξει' τους βαθμούς που θα κέρδιζε ο εν λόγω οδηγός για το πρωτάθλημα κατασκευαστών για να βοηθήσει τον team mate του, όταν υπάρχουν άλλοι (κατά την άποψή μου) τρόποι να 'υπερβείς τους κανονισμούς?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          migf1 last edited by

                          Ο ΜΣ είχε τη δύναμη να αρνηθεί τα οποιαδήποτε team-orders (εδώ την είχε και το έκανε δυο φορές στο παρελθόν ο Ραλφ, ο ΜΣ δεν έχει?). Θα έλεγα μάλιστα ότι έχει τη δύναμη να επιβάλει και δική του team-order.

                          Ο ΜΣ έχει μέσα στη Φεράρι πολύ περισσότερη δύναμη να κάνει πράγματα που άλλοι οδηγοί σε άλλες ομάδες ούτε να τα φανταστουν δεν μπορούν.

                          Θυμίζω πρόσφατες δηλώσεις του Τοντ ότι το αν θα σταματήσει ή όχι ο ΜΣ και πότε είναι καθαρά δική του απόφαση και η Φεράρι δεν πρόκειται να του στείλει ούτε κλητήρα ούτε αστυνομικό (εννοώντας, προφανώς, για να τον αναγκασουν να αλλάξει απόφαση βάσει συμβολαίου). Επίσης αν το έπιασα καλά, χρησμοατοδότησε ο ίδιος την αλλαγή μιας στροφής στο Νίρμπουργκρινγκ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            migf1 last edited by

                            Ο χρήστης predator έγραψε:

                            μηπως επειδη η δουλεια του ειναι να μαζευει βαθμους και οχι να ανεβαινει σκαλια ???

                            Η δουλειά του είναι να κάνει και αυτά τα δυο (μεταξύ άλλων)

                            τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα

                            Απάντησα στο ότι τα έσοδα και η αξία της Φεράρι δεν έχει κάνει ποτέ κοιλιά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mschumacher last edited by

                              Ξεκινώντας από το τέλος ναι όντως ο ίδιος χρηματοδότησε ένα chicane.

                              'Todays Bild newspaper reports that the recent changes to the NGK chicane (previously known as the Veedol chicane) were made because of Michael's own wish of giving the chicane a 'smoother' flow.
                              Apperantly Michael paid for these changes (estimated to be 200000 €) all by himself. Not by paying money to the Nόrburgring AG, but by offering himself for a 'Schumacher day' on the 7th of September at the Nόrburgring
                              .'

                              Το 1999 στη Μαλαισία όπως είπα παραπάνω migf1 ο Schumacher δε κατάφερε να κάνει τα 'δικά' του και η ομάδα του είπε πως είτε το θέλει είτε όχι θα βοηθήσει τον Irvine. Αυτό και μόνο το περιστατικό αποδικνύει τα όσα λέω. Βέβαια συμφωνώ στο ότι ο Schumacher έχει κάποια 'δύναμη' μέσα στην ομάδα αλλά δε μπορεί να κάνει ότι του γουστάρει.
                              Επίσης όσον αφορά το αν είναι δική του απόφαση ή όχι για να αποχωρήσει... ρωτάω και εγώ με τη σειρά μου, ο Hakkinen δεν αποφάσισε ο ίδιος για την αποχώρηση του? Έστειλε μήπως τότε η Mclaren κλητήρα? Δεν νομίζω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lybe last edited by

                                Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                Όπως και να χει, η ουσία είναι ότι ίσως δε θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά συνέβη και όλα όσα λέμε είναι απλά εικασίες χωρίς ωστόσο να έχουν κάποιο νόημα αφού αυτό το θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές...

                                Φίλε mschumacher, για ένα πράγμα μπορούμε να είστε σίγουροι, για την τηλεμετρία, που δεν λέει ποτέ ψέματα. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση λέει πως ο Michael Schumacher επιβράδυνε φανερά 30m -περίπου- μετά το σημείο που άρχισε να φρενάρει ο Barichello.  
                                
                                Φίλε migf1, πιστεύω πως τα έσοδα της Scuderia Ferrari είναι υπερβολικά πολλά, θεωρείται η πλουσιότερη ομάδα του πλανήτη. Όσο για την αξία της, αυτή παραμένει διαχρονική και θα συνεχίσει... Το έχει αποδείξει και με τα αγωνιστικά της κατορθώματα αλλά και με τα υπέροχα αυτοκίνητα παραγωγής που κατασκευάζει εδώ και χρόνια τώρα.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  migf1 last edited by

                                  Παιδιά sorry αλλά επιμένω:

                                  1. Ο Χάκινεν ήθελε να σταματήσει από το 2000 (όταν έκανε και το... διάλειμμα των 15 ημερών), ενώ οριστικοποίησε την απόφασή του στις αρχές του 2001, όταν είχε εκέινο τα άσχημο ατύχημα στην Αυστραλία. Έμεινε μόνο & μόνο επειδή τον πίεζε ο Ντένις (εννοείται με το συμβόλαιό του).

                                  2. Η Φεράρι είναι η πλουσιότερη ομάδα της Φ1, όχι του πλανήτη. Μερσέντες και Τογιότα μου έχονται πρόχειρα στο μυαλο, οι οποίες στον 'πλανήτη' είναι πολύ πάνω από τη Φεράρι.

                                  3. Που ακριβώς είδατε την τηλεμετρία του Σουμάχερ (να τη δούμε κι εμείς δηλαδή που τη ψάχνουμε από το 1994 ). Αυτό που είδαμε όλοι είναι πως ο ΜΣ πανηγύρισε σηκώνοντας το χέρι του με το που τερμάτισε. Αλλά με τη γιούχα που 'πεσε εκανε τα παπατζιλίκια που έκανε μετά στην απονομή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ripper last edited by

                                    Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                    Καραγκιοζιλίκια του Σουμάχερ? Έλεος! Δηλ. τι καλύτερο' θα μπορούσε να κάνει στο βάθρο? Να πανηγυρίζει για τη νίκη?!!!

                                    Θα μπορούσε να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, να πάρει το κύπελλο και να πάει για ύπνο.

                                    Δε βρίσκω τίποτα άσχημο στο ότι ο Schumacher ανέβασε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τον Barrichello. Έκανε πολύ καλά και εμένα τουλάχιστον με ευχαρίστησε. Και το λέω αυτό γιατί σίγουρα δε θα μου άρεσε καθόλου να τον δω στο 1ο σκαλί του βάθρου. Και βέβαια το ότι του έδωσε και το κύπελλο του νικητή ήταν επίσης κάτι που με ευχαρίστησε.

                                    Φαντάζομαι ότι θα σε ευχαρίστησε και η εικόνα του ανθρώπου που είχαν ορίσει οι Αυστριακοί να στέκεται σαν ηλίθιος με το κύπελλο στα χέρια, μην ξέροντας σε ποιον να το δώσει. Επίσης πρέπει να σε ευχαρίστησε η εικόνα του αμήχανου Barrichello να στέκεται στο πρώτο σκαλί του βάθρου με το τρόπαιο του νικητή ακούγοντας τον εθνικό ύμνο της Γερμανίας προς τιμήν του.

                                    Αυτό δείχνει ότι το μεγαλύτερο 'φταίξιμο' το έχει η ομάδα και όχι οι οδηγοί.

                                    Φυσικά και το μεγαλύτερο φταίξιμο το έχει η ομάδα. Άλλα έλεγες όμως πριν:
                                    LYBE:'Αυτός που ευθύνεται για ότι έγινε πέρυσι στην Αυστρία είναι ο Barichelo κατά την γνώμη μου.'
                                    mschumacher:'Αυτό που έγραψες φίλε είναι πολύ σωστό.'

                                    Θες να πεις δηλαδή ότι ο Schumacher του άρεσε ο τρόπος που κέρδισε? Ή μήπως απλά δέχτηκε κάτι που με βάση το συμβόλαιό του έχει κάθε δικαίωμα να κάνει? Διότι τόσο από τις δηλώσεις που έκανε μετά όσο και από το podium φάνηκε ακριβώς το αντίθετο.

                                    Έχει δικαίωμα να κάνει, όχι υποχρέωση. Αν δεν ήθελε να κερδίσει μπορούσε να μείνει πίσω από τον Barrichello. Όταν πέρασε τη γραμμή του τερματισμού (όπως έγραψαν και οι migf1,Hellenic tifosi), σήκωσε το χέρι για να πανηγυρίσει, το κατέβασε όμως αμέσως ακούγοντας τις αποδοκιμασίες. Οι δηλώσεις που έκανε και το podium ήταν μετά τις αποδοκιμασίες. Αν όλοι ζητωκραύγαζαν δεν ξερεις/ω τι θα έκανε.

                                    .Αν ήθελε να κερδίσει με το τρόπο που κέρδισε γιατί δεν επανάλαβε τα ίδια τόσο στο Nurburgring όσο και στην Ουγγαρία που το πρωτάθλημα ακόμα δεν είχε κριθεί?

                                    Το πρωτάθλημα κρίθηκε στην Γαλλία, δύο αγώνες πριν την Ουγγαρία. Δεν επανέλαβε τα ίδια γιατί δεν δόθηκε εντολή. Και δεν ήταν δυνατον να δοθεί μετά το γιουχάισμα της Αυστρίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      predator last edited by

                                      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                      τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα

                                      Απάντησα στο ότι τα έσοδα και η αξία της Φεράρι δεν έχει κάνει ποτέ κοιλιά.

                                      και η απαντηση σου ειναι οτι την φερραρι την ειχαν ιταλοι και τωρα την εχουν γερμανοι αρα δεν παει καλα ???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης predator έγραψε:

                                        τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα

                                        Απάντησα στο ότι τα έσοδα και η αξία της Φεράρι δεν έχει κάνει ποτέ κοιλιά.

                                        και η απαντηση σου ειναι οτι την φερραρι την ειχαν ιταλοι και τωρα την εχουν γερμανοι αρα δεν παει καλα ???

                                        Εγώ δεν είπα ότι δεν πάει καλά, απάντησα στο ότι ποτέ δεν έχει κάνει κοιλιά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          predator last edited by

                                          αρα πότε εκανε κοιλια τα τελευταια 5 χρόνια ???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lybe last edited by

                                            Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                            Η Φεράρι είναι η πλουσιότερη ομάδα της Φ1, όχι του πλανήτη. Μερσέντες και Τογιότα μου έχονται πρόχειρα στο μυαλο, οι οποίες στον 'πλανήτη' είναι πολύ πάνω από τη Φεράρι.

                                            Αυτό που γράφεις σχετικά με την Μερσέντες και την Τογιότα δεν το κατάλαβα και πολύ. Δηλαδή θες να πεις πως η Μερσεντές και η Τογιότα έχουν και άλλες ομάδες εκτός της Formula 1, οι οποίες είναι πλουσιότερες (από τις αντίστοιχες της Formula 1)? Το λέω αυτό γιατί η ομάδα Formula1 της Μ και της Τ έχουν σαφώς λιγότερα χρήματα από αυτή της Ferrari. Και όταν λέω ομάδα εννοώ ομάδα και όχι επιχείρηση (π.χ.: Microsoft).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr