-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
της τελευταίας στιγμής του Barrichello σε πείραξε, τότε τι έχεις να πεις για τα καραγκιοζιλίκια του Schumacher στο podium;Καραγκιοζιλίκια του Σουμάχερ? Έλεος! Δηλ. τι καλύτερο' θα μπορούσε να κάνει στο βάθρο? Να πανηγυρίζει για τη νίκη?!!!
-
Απορία: ο ΜΣ έχει τη δύναμη να γελoιοποιεί το θεσμό της Φ1 στην απονομή, με το να ανεβάζει/σπρώχνει στο πρώτο σκαλί τον (επίσημα) δεύτερο Μπαρικέλο, και δεν έχει τη δύναμη να τον αφήσει να κερδίσει αυτό που δικαιούταν (δλδ τον αγώνα), αγνοώντας τις εντολές της Φεράρι?
Αν έκανε λάθος ο Μπαρικέλο, ήταν 1ον που άκουσε τις εντολές της ομάδας του και 2ον και κυριότερο που δέχτηκε να ανέβει στο 1ο σκαλί του βάθρου.
-
Φίλε migf1 νομίζω πως θα πρέπει να δεις το συγκεκριμένο θέμα με διαφορετικό μάτι. Αν πιστεύεις πως κάποιος φταίει για την υπόθεση της Αυστρίας σίγουρα αυτός δεν είναι ο Schumi, γιατί πολύ απλά αυτός μετά τον αγώνα είπε σε συνεντεύξεις πως δεν ήξερε τι έντολή είχε δοθεί στον Barichelo και πως όταν τον είδε να κόβει ταχύτητα στην ευθεία πίστευε πως το έκανε για να τερματίσουν δίπλα-δίπλα (για διφημιστικούς λόγους) και πως όταν τον είδε να κόβει πολύ ταχύτητα τότε έκοψε και αυτός (απόδειξη: τα στοιχεία της τηλεμετρίας) αλλά ήταν λίγο αργά. Αν κάποιος φταίει κατά την γνώμη σου, τότε αυτός είναι ο Todt. Όμως αμέσως μετά το τέλος του αγώνα ο Γάλλος είπε πως πήρε την απόφαση αυτή για να ξεκαθαρίσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα το πρωτάθλημα οδηγών και να αρχίσει η δημιουργία του καινούργιου μονοθεσίου.
-
αυτο που μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ειναι οτι ο γερμανος δεν πληρώνεται για να ειναι συμπαθής στους οπαδούς της mclaren αλλα για να ανεβαζει τα εσοδα και την αξία της ferrari
αρα ειτε ηξερε είτε δεν ηξερε για την team order η δουλεια του ηταν (και τυπικα και ουσιαστικα*) να τερματισει πρωτος ...*τα εσοδα και η αξια της φερραρι ουδεποτε εκαναν κοιλια...
-
Φίλε LYBE θα μου επιτρέψεις να μην πιστεύω τις δικαιολογίες του ΜΣ και της Φεράρι για το συγκεκριμένο θέμα.
Φίλε Predator, σχετικά με το υστερόγραφό σου, προφανώς δεν γνωρίζεις ότι σχεδόν το 90% της Φεράρι για σημαντικά μεγάλο χρονικό διάστημα ανήκε στη ΦΙΑΤ και κυρίως ότι από πέρυσι (με τη πτώση της ΦΙΑΤ) σχεδόν το 50% των μετοχών της ανήκει πλέον σε γερμανικές τράπεζες.
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
αυτο που μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ειναι οτι ο γερμανος δεν πληρώνεται για να ειναι συμπαθής στους οπαδούς της mclaren αλλα για να ανεβαζει τα εσοδα και την αξία της ferrari
αρα ειτε ηξερε είτε δεν ηξερε για την team order η δουλεια του ηταν (και τυπικα και ουσιαστικα*) να τερματισει πρωτος ....Κι αφού έκανε σωστά τη δουλειά του γιατί πήγε κι έβαλε τον Μπαρικέλο στο 1ο σκαλί του βάθρου?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
αυτο που μαλλον δεν εχει γινει αντιληπτό ειναι οτι ο γερμανος δεν πληρώνεται για να ειναι συμπαθής στους οπαδούς της mclaren αλλα για να ανεβαζει τα εσοδα και την αξία της ferrari
αρα ειτε ηξερε είτε δεν ηξερε για την team order η δουλεια του ηταν (και τυπικα και ουσιαστικα*) να τερματισει πρωτος ....Κι αφού έκανε σωστά τη δουλειά του γιατί πήγε κι έβαλε τον Μπαρικέλο στο 1ο σκαλί του βάθρου?
μηπως επειδη η δουλεια του ειναι να μαζευει βαθμους και οχι να ανεβαινει σκαλια ???
τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα
-
O Ross Brown είχε δηλώσει μετά το τέλος του αγώνα το εξής. 'Πως μπορείτε να λέτε ότι ο Barrichello νίκησε καθαρά τον Schumacher όταν εμείς τους είπαμε από το radio να μην μονομαχήσουν?'.
Αυτό δείχνει ότι το μεγαλύτερο 'φταίξιμο' το έχει η ομάδα και όχι οι οδηγοί. Όλα από εκεί ξεκινούν. Είναι αστείο να μιλάμε για τη 'δύναμη' που έχει ο Schumacher στην ομάδα όταν οι 'team orders' στην Ιτάλικη ομάδα υπήρχαν ανέκαθεν. Δεν ήταν 'εφεύρεση' του Schumacher αλλά της ομάδας. Εγώ σε αυτό στέκομαι και πιστεύω πως το πρόβλημα ξεκινά από εκεί. Δε βρίσκω τίποτα άσχημο στο ότι ο Schumacher ανέβασε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τον Barrichello. Έκανε πολύ καλά και εμένα τουλάχιστον με ευχαρίστησε. Και το λέω αυτό γιατί σίγουρα δε θα μου άρεσε καθόλου να τον δω στο 1ο σκαλί του βάθρου. Και βέβαια το ότι του έδωσε και το κύπελλο του νικητή ήταν επίσης κάτι που με ευχαρίστησε. Πέραν αυτού το σημαντικότερο όλων είναι ότι τα συμβόλαια των οδηγών λένε ότι αν κρίνει η ομάδα ότι πρέπει να βοηθήσει τον team mate του που προηγείται στο πρωτάθλημα τότε ο οδηγός πρέπει να το δεκτή. Όσον αφορά τη 'δύναμη' του Schumacher στην ομάδα... σας λέω το εξής. Στη Μαλαισία το 1999 ο Schumacher ΔΕΝ ήθελε να βοηθήσει τον Irvine (και το είχε δηλώσει) να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Παρόλα αυτά το έκανε και αυτό επειδή του το επέβαλε η ομάδα....
Όπως και να χει, στον αγώνα της Ευρώπης που ακολούθησε 2 αγώνες μετά νομίζω, η Ferrari κατάλαβε ίσως το λάθος της και άφησε τον Barrichello να γευτεί τη χαρά της νίκης. Φέτος δεν υπάρχουν team orders και δείτε που βρίσκεται ο Schumacher και που ο Barrichello. Μια από τα ίδια....
-
Φυσικά και την κυριότερη ευθύνη την έχει η ομάδα, δεν τίθεται καν θέμα επ' αυτού. Απλώς ο Σουμάχερ θα μπορούσε κάλλιστα να έλεγε από το ράδιο ότι δεν ήθελε να κερδίσει. Προφανώς δε θα τον ανάγκαζαν να το κάνει και κατά πάσα πιθανότητα δε θα μαθευόταν ποτέ το τι έγινε. Επίσης, αν δεν κάνω λαθος σύμφωνα με μαρτυρίες ο Σουμάχερ αρχικά σήκωσε το χέρι του αφού πέρασε τη γραμμή, αλλά αναγκάστηκε να τα μαζέψει μετά λόγω των αντιδράσεων.
Όσο για τον τρόπο με τον οποίο έγινε η αλλαγή θέσεων, θα συμφωνήσω απόλυτα με τους χειρισμούς. Από τι στιγμή που λαμβάνεται η εξόφθαλμα γελοία απόφαση, χίλιες φορές προτιμώ να εκτελεστεί 'ντόμπρα' παρά να με περάσουν για μ****α και να σκηνοθετήσουν οτιδήποτε.
-
Τώρα αυτό δε ξέρω πως να το εκλάβω. Λες ότι αν ο Schumacher δεν ήθελε να κερδίσει τότε θα μπορούσε να πει στον ασύρματο ότι δεν θέλει. Θες να πεις δηλαδή ότι ο Schumacher του άρεσε ο τρόπος που κέρδισε? Ή μήπως απλά δέχτηκε κάτι που με βάση το συμβόλαιό του έχει κάθε δικαίωμα να κάνει? Διότι τόσο από τις δηλώσεις που έκανε μετά όσο και από το podium φάνηκε ακριβώς το αντίθετο. Αυτό δε σε κάνει να υποπτευτείς κάποια πράγματα (ότι δηλαδή ίσως να το επέβαλε η ομάδα)? Αν ήθελε να κερδίσει με το τρόπο που κέρδισε γιατί δεν επανάλαβε τα ίδια τόσο στο Nurburgring όσο και στην Ουγγαρία που το πρωτάθλημα ακόμα δεν είχε κριθεί? Μήπως όντως ήταν καθαρά επιλογή της ομάδας? Όπως και να χει, η ουσία είναι ότι ίσως δε θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά συνέβη και όλα όσα λέμε είναι απλά εικασίες χωρίς ωστόσο να έχουν κάποιο νόημα αφού αυτό το θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές και το θέμα του topic δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε. Εγώ είπα την άποψή μου και σταματώ εδώ. Να ρωτήσω μόνο κάτι. Είδα ότι κάποιοι έχουν ψηφίσει σαν καλύτερη team order το 'μηχανικό πρόβλημα'. Πιστεύεται ότι η ομάδα θα 'πετάξει' τους βαθμούς που θα κέρδιζε ο εν λόγω οδηγός για το πρωτάθλημα κατασκευαστών για να βοηθήσει τον team mate του, όταν υπάρχουν άλλοι (κατά την άποψή μου) τρόποι να 'υπερβείς τους κανονισμούς?
-
Ο ΜΣ είχε τη δύναμη να αρνηθεί τα οποιαδήποτε team-orders (εδώ την είχε και το έκανε δυο φορές στο παρελθόν ο Ραλφ, ο ΜΣ δεν έχει?). Θα έλεγα μάλιστα ότι έχει τη δύναμη να επιβάλει και δική του team-order.
Ο ΜΣ έχει μέσα στη Φεράρι πολύ περισσότερη δύναμη να κάνει πράγματα που άλλοι οδηγοί σε άλλες ομάδες ούτε να τα φανταστουν δεν μπορούν.
Θυμίζω πρόσφατες δηλώσεις του Τοντ ότι το αν θα σταματήσει ή όχι ο ΜΣ και πότε είναι καθαρά δική του απόφαση και η Φεράρι δεν πρόκειται να του στείλει ούτε κλητήρα ούτε αστυνομικό (εννοώντας, προφανώς, για να τον αναγκασουν να αλλάξει απόφαση βάσει συμβολαίου). Επίσης αν το έπιασα καλά, χρησμοατοδότησε ο ίδιος την αλλαγή μιας στροφής στο Νίρμπουργκρινγκ?
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
μηπως επειδη η δουλεια του ειναι να μαζευει βαθμους και οχι να ανεβαινει σκαλια ???
Η δουλειά του είναι να κάνει και αυτά τα δυο (μεταξύ άλλων)
τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα
Απάντησα στο ότι τα έσοδα και η αξία της Φεράρι δεν έχει κάνει ποτέ κοιλιά.
-
Ξεκινώντας από το τέλος ναι όντως ο ίδιος χρηματοδότησε ένα chicane.
'Todays Bild newspaper reports that the recent changes to the NGK chicane (previously known as the Veedol chicane) were made because of Michael's own wish of giving the chicane a 'smoother' flow.
Apperantly Michael paid for these changes (estimated to be 200000 €) all by himself. Not by paying money to the Nόrburgring AG, but by offering himself for a 'Schumacher day' on the 7th of September at the Nόrburgring.'Το 1999 στη Μαλαισία όπως είπα παραπάνω migf1 ο Schumacher δε κατάφερε να κάνει τα 'δικά' του και η ομάδα του είπε πως είτε το θέλει είτε όχι θα βοηθήσει τον Irvine. Αυτό και μόνο το περιστατικό αποδικνύει τα όσα λέω. Βέβαια συμφωνώ στο ότι ο Schumacher έχει κάποια 'δύναμη' μέσα στην ομάδα αλλά δε μπορεί να κάνει ότι του γουστάρει.
Επίσης όσον αφορά το αν είναι δική του απόφαση ή όχι για να αποχωρήσει... ρωτάω και εγώ με τη σειρά μου, ο Hakkinen δεν αποφάσισε ο ίδιος για την αποχώρηση του? Έστειλε μήπως τότε η Mclaren κλητήρα? Δεν νομίζω... -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Όπως και να χει, η ουσία είναι ότι ίσως δε θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά συνέβη και όλα όσα λέμε είναι απλά εικασίες χωρίς ωστόσο να έχουν κάποιο νόημα αφού αυτό το θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές...Φίλε mschumacher, για ένα πράγμα μπορούμε να είστε σίγουροι, για την τηλεμετρία, που δεν λέει ποτέ ψέματα. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση λέει πως ο Michael Schumacher επιβράδυνε φανερά 30m -περίπου- μετά το σημείο που άρχισε να φρενάρει ο Barichello. Φίλε migf1, πιστεύω πως τα έσοδα της Scuderia Ferrari είναι υπερβολικά πολλά, θεωρείται η πλουσιότερη ομάδα του πλανήτη. Όσο για την αξία της, αυτή παραμένει διαχρονική και θα συνεχίσει... Το έχει αποδείξει και με τα αγωνιστικά της κατορθώματα αλλά και με τα υπέροχα αυτοκίνητα παραγωγής που κατασκευάζει εδώ και χρόνια τώρα.
-
Παιδιά sorry αλλά επιμένω:
-
Ο Χάκινεν ήθελε να σταματήσει από το 2000 (όταν έκανε και το... διάλειμμα των 15 ημερών), ενώ οριστικοποίησε την απόφασή του στις αρχές του 2001, όταν είχε εκέινο τα άσχημο ατύχημα στην Αυστραλία. Έμεινε μόνο & μόνο επειδή τον πίεζε ο Ντένις (εννοείται με το συμβόλαιό του).
-
Η Φεράρι είναι η πλουσιότερη ομάδα της Φ1, όχι του πλανήτη. Μερσέντες και Τογιότα μου έχονται πρόχειρα στο μυαλο, οι οποίες στον 'πλανήτη' είναι πολύ πάνω από τη Φεράρι.
-
Που ακριβώς είδατε την τηλεμετρία του Σουμάχερ (να τη δούμε κι εμείς δηλαδή που τη ψάχνουμε από το 1994 ). Αυτό που είδαμε όλοι είναι πως ο ΜΣ πανηγύρισε σηκώνοντας το χέρι του με το που τερμάτισε. Αλλά με τη γιούχα που 'πεσε εκανε τα παπατζιλίκια που έκανε μετά στην απονομή.
-
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Καραγκιοζιλίκια του Σουμάχερ? Έλεος! Δηλ. τι καλύτερο' θα μπορούσε να κάνει στο βάθρο? Να πανηγυρίζει για τη νίκη?!!!Θα μπορούσε να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, να πάρει το κύπελλο και να πάει για ύπνο.
Δε βρίσκω τίποτα άσχημο στο ότι ο Schumacher ανέβασε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τον Barrichello. Έκανε πολύ καλά και εμένα τουλάχιστον με ευχαρίστησε. Και το λέω αυτό γιατί σίγουρα δε θα μου άρεσε καθόλου να τον δω στο 1ο σκαλί του βάθρου. Και βέβαια το ότι του έδωσε και το κύπελλο του νικητή ήταν επίσης κάτι που με ευχαρίστησε.
Φαντάζομαι ότι θα σε ευχαρίστησε και η εικόνα του ανθρώπου που είχαν ορίσει οι Αυστριακοί να στέκεται σαν ηλίθιος με το κύπελλο στα χέρια, μην ξέροντας σε ποιον να το δώσει. Επίσης πρέπει να σε ευχαρίστησε η εικόνα του αμήχανου Barrichello να στέκεται στο πρώτο σκαλί του βάθρου με το τρόπαιο του νικητή ακούγοντας τον εθνικό ύμνο της Γερμανίας προς τιμήν του.
Αυτό δείχνει ότι το μεγαλύτερο 'φταίξιμο' το έχει η ομάδα και όχι οι οδηγοί.
Φυσικά και το μεγαλύτερο φταίξιμο το έχει η ομάδα. Άλλα έλεγες όμως πριν:
LYBE:'Αυτός που ευθύνεται για ότι έγινε πέρυσι στην Αυστρία είναι ο Barichelo κατά την γνώμη μου.'
mschumacher:'Αυτό που έγραψες φίλε είναι πολύ σωστό.'Θες να πεις δηλαδή ότι ο Schumacher του άρεσε ο τρόπος που κέρδισε? Ή μήπως απλά δέχτηκε κάτι που με βάση το συμβόλαιό του έχει κάθε δικαίωμα να κάνει? Διότι τόσο από τις δηλώσεις που έκανε μετά όσο και από το podium φάνηκε ακριβώς το αντίθετο.
Έχει δικαίωμα να κάνει, όχι υποχρέωση. Αν δεν ήθελε να κερδίσει μπορούσε να μείνει πίσω από τον Barrichello. Όταν πέρασε τη γραμμή του τερματισμού (όπως έγραψαν και οι migf1,Hellenic tifosi), σήκωσε το χέρι για να πανηγυρίσει, το κατέβασε όμως αμέσως ακούγοντας τις αποδοκιμασίες. Οι δηλώσεις που έκανε και το podium ήταν μετά τις αποδοκιμασίες. Αν όλοι ζητωκραύγαζαν δεν ξερεις/ω τι θα έκανε.
.Αν ήθελε να κερδίσει με το τρόπο που κέρδισε γιατί δεν επανάλαβε τα ίδια τόσο στο Nurburgring όσο και στην Ουγγαρία που το πρωτάθλημα ακόμα δεν είχε κριθεί?
Το πρωτάθλημα κρίθηκε στην Γαλλία, δύο αγώνες πριν την Ουγγαρία. Δεν επανέλαβε τα ίδια γιατί δεν δόθηκε εντολή. Και δεν ήταν δυνατον να δοθεί μετά το γιουχάισμα της Αυστρίας.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα
Απάντησα στο ότι τα έσοδα και η αξία της Φεράρι δεν έχει κάνει ποτέ κοιλιά.
και η απαντηση σου ειναι οτι την φερραρι την ειχαν ιταλοι και τωρα την εχουν γερμανοι αρα δεν παει καλα ???
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
τα περι υστερογραφου δεν τα επιασα
Απάντησα στο ότι τα έσοδα και η αξία της Φεράρι δεν έχει κάνει ποτέ κοιλιά.
και η απαντηση σου ειναι οτι την φερραρι την ειχαν ιταλοι και τωρα την εχουν γερμανοι αρα δεν παει καλα ???
Εγώ δεν είπα ότι δεν πάει καλά, απάντησα στο ότι ποτέ δεν έχει κάνει κοιλιά.
-
αρα πότε εκανε κοιλια τα τελευταια 5 χρόνια ???
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Η Φεράρι είναι η πλουσιότερη ομάδα της Φ1, όχι του πλανήτη. Μερσέντες και Τογιότα μου έχονται πρόχειρα στο μυαλο, οι οποίες στον 'πλανήτη' είναι πολύ πάνω από τη Φεράρι.Αυτό που γράφεις σχετικά με την Μερσέντες και την Τογιότα δεν το κατάλαβα και πολύ. Δηλαδή θες να πεις πως η Μερσεντές και η Τογιότα έχουν και άλλες ομάδες εκτός της Formula 1, οι οποίες είναι πλουσιότερες (από τις αντίστοιχες της Formula 1)? Το λέω αυτό γιατί η ομάδα Formula1 της Μ και της Τ έχουν σαφώς λιγότερα χρήματα από αυτή της Ferrari. Και όταν λέω ομάδα εννοώ ομάδα και όχι επιχείρηση (π.χ.: Microsoft).
Ψηφίστε την καλύτερη team order!