-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Μήπως ο πάντα πρόθυμος για βοήθεια apostolis θα μπορούσε να δώσει λύσεις για τακάκια για Octavia 18T ; Θα μπορούσαμε να ξέραμε τι μάρκα είναι το μαμίσιο ?(τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε καμπόσους)
Ότι και να χει Ferodo DS2500 εκτός και αν έχεις 17άρα τουλάχιστον ζάντα και ενδιαφέρεσαι για πλήρη αλλαγή και βάλεις το σετ του Cupra R (δαγκάνες, δίσκους κλπ)
-
16άρα ζάντα και σκέφτομαι για δισκόπλακες Tarox G88, μαμά μέγεθος ή 312 mm. Για τα συγκεκριμένα ferodo όντως έχω ακούσει καλά λόγια...
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Μήπως ο πάντα πρόθυμος για βοήθεια apostolis θα μπορούσε να δώσει λύσεις για τακάκια για Octavia 18T ; Θα μπορούσαμε να ξέραμε τι μάρκα είναι το μαμίσιο ?(τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε καμπόσους)
Κοίτα , άν θεωρήσουμε την βοήθεια θάψιμο , τα πράγματα δυσκολεύουν!!!
(Πάντως στα Γιάννενα το λέμε ' Τώρα βρήκαμε παπά , να θάψουμε
πεντ' έξη ! )Ας σοβαρευτούμε, για το Octavia χρειάζονται περισσότερα στοιχεία !
Φιλικά ,
Αποστόλης. -
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
16άρα ζάντα και σκέφτομαι για δισκόπλακες Tarox G88, μαμά μέγεθος ή 312 mm. Για τα συγκεκριμένα ferodo όντως έχω ακούσει καλά λόγια...312 mm δισκόπλακες και 16 '' ζάντα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ !!! (δυστυχώς )
Πάμε , χρειάζονται δεδομένα , να 'ταϊσω' το 'τέρας' .
Αποστόλης.
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
16άρα ζάντα και σκέφτομαι για δισκόπλακες Tarox G88, μαμά μέγεθος ή 312 mm. Για τα συγκεκριμένα ferodo όντως έχω ακούσει καλά λόγια...Aνάλογα πάντα τη ζάντα, (σχέδιο και offset) και τις διαστάσεις της δαγκάνας τα 305χιλ., είναι οριακά σε 16άρα. Στα 312 μάλλον δεν θα χωράει τίποτα
-
Φίλοι lkar και Αποστόλη, thanks...
Το RS δεν φοράει σε 16άρα ζάντα 312mm ή κάνω λάθος; Mπορεί
Αποστόλη τι περισσότερα στοιχεία θέλεις για το τέρας;
Octavia, AUM κινητήρας, 1.8 turbo, μοντέλο 9ος 2002.
-
Το να πω ευχαριστώ είναι νομίζω λίγο...
-
Παιδια καλημερα
Σχετικα με τα τακακια και τους προβληματισμους που εχετε γιατι δεν μαθενετε να τα αλλαζετε μονοι σας.Γρυλλο ολοι εχουμε ενα Σαββατο η Κυριακη τα αλλαζετε μονοι σας γλυτωνετε αρκετα χρηματα και εχετε και την ικανοποιηση.Η αλλαγη στα τακακια ειναι ευκολη μονο λιγο παραπανω χρονο χρειαζεται για ενα ερασιτεχνη και δεν υπαρχει κανενας κινδυνος για λαθος τοποθετηση αν εισαι λιγο προσεχτικος, ειναι τυφλοσουρτης.Εγω τα αλλαζω μονος μου και τωρα στην μπεμπα μου και πριν στην Αλφα 75 που ειχα.Το ιδιο και με τα λοιπα αναλωσημα δηλαδη λαδια ,φιλτρα αερος ,λαδιου και μπουζι (στην Αλφα) γιατι στην μπεμπα ειναι λιγο πολυπλοκη η αλλαγη αλλωστε για καθε 80000 χλμ αλλαγη δεν αξιζει τον κοπο γιατι ειναι πραγματι λιγο δυσκολο.
Ειδικα οταν εισαι εκτος εγγυησης στα εξουσιοδοτημενα μονο για ηλεκτρολογικες εργασιες η σοβαρες ζημιες.
Bimmer -
Ο χρήστης Asenna έγραψε:
Το να πω ευχαριστώ είναι νομίζω λίγο...Νά είσαι καλά !!!
Πάντως , με την ευκαιρία , θα ήθελα να πώ , πώς η συμμετοχή σε ΑΥΤΟ
ΤΟ FORUM , νομίζω ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ :
ΛΟΓΙΚΗ , ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ !!!!Αποστόλης.
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Φίλοι lkar και Αποστόλη, thanks...Το RS δεν φοράει σε 16άρα ζάντα 312mm ή κάνω λάθος; Mπορεί
Αποστόλη τι περισσότερα στοιχεία θέλεις για το τέρας;
Octavia, AUM κινητήρας, 1.8 turbo, μοντέλο 9ος 2002.
Το 'τέρας' , το πρόγραμμα που ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ χρησιμοποιώ ,
'λέει' πως το συγκεκριμμένο αυτοκίνητο έχει απο ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ του
288 mm δισκόπλακες και 16 ' ζάντες .Το μοντέλο RS , είναι μάλλον ΕΛΛΗΝΙΚΗ έκδοση , και κατα συνέπεια
unlisted !!! , αλλά σε 16' ζάντα δεν πιστεύω να χωράει 312 mm
δισκόπλακα !Τα δισκόφρενα (τακάκια ) έχουν γνήσιο Κωδικό 3Α0 698 151 Α
και ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ , κυκλοφορούν , στο ελεύθερο εμπόριο :ATE 13.0460.7081.2
FERODO FDB - 1463
LUCAS GDB - 1403 ή GDB - 1275
PAGID T - 1154 ή T - 1110Φιλικά ,
Αποστόλης -
Αποστόλη, ευχαριστώ.
Το RS δεν είναι Ελληνική έκδοση, σίγουρα... Μήπως το έχει σαν VRS (κινητήρας AUQ)
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Αποστόλη, ευχαριστώ.Το RS δεν είναι Ελληνική έκδοση, σίγουρα... Μήπως το έχει σαν VRS (κινητήρας AUQ)
Mάλλον το ίδιο 'ψάξιμο' κάναμε. Eνώ όπου κοίταξα δίνουν 288 το RS με 16άρα ζάντα, η Brembo δίνει και 312χιλ (του Leon, TT κλπ κλπ) αλλά για 17άρα.
Στη 16άρα (εξωτερική διάμετρος 406χιλ.) είναι μάλλον αδύνατο να μπει δίσκος 312
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Αποστόλη, ευχαριστώ.Το RS δεν είναι Ελληνική έκδοση, σίγουρα... Μήπως το έχει σαν VRS (κινητήρας AUQ)
Πάμε :
Κινητήρας AUQ (180 hp)Γνήσιος Κωδικός : 8NO 698 151 A
Τα ίδια τακάκια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΟΥΦΟ Ε Ε Ε????????Αποστόλης.
-
Μιας και ανοίξατε αυτό το topic να ρωτήσω και εγώ κάτι σχετικό.
Εχω μια Citroen Xantia η οποία τρώει πανέυκολα δίσκους και απο ότι ρώτησα μέχρι τώρα σε δυο συνεργεία είναι φυσιολογικό.
Εξηγούμαι : Άλλαξα εμπρός δίσκους στα 80.000 χλμ περίπου και πίσω στα 90.000 χλμ (οι πίσω γιατί σφύριζαν και μετά απο 2 γνώμες που πήρα τους άλλαξα.)
Οταν πήγα για το service των 112.500 μου είπε ο μηχανικός ότι οι εμπρός δίσκοι έχουν κάνει βουναλάκια (δεν έχουν ιδιαίτερο δόντι) και ότι την επόμενη ίσως φορά που θα αλλάξω τακάκια θα θέλουν αντικατάσταση και πάλι. Στο service τοποθετήσαμε και νέα εμπρός τακάκια (bendix είχε) και απο τότε ακούω συνέχεια τσικι-τσικι τσικι-τσικι απο την επαφή των δίσκων με το τακάκι ενώ κινείτε το αυτοκίνητο.
Τα πίσω φρένα ακόμα καλύτερα πριν κλείσει χρόνος άκουγα ψιλοσφυρίγματα και ένα μήνα μετά το κλείσιμο χρόνου απο την τοποθέτηση άρχισαν όποτε θυμόντουσαν να σφυράνε και πάλι τρελά στο φρενάρισμα.Ρωτάω, είναι κατάσταση αυτή, Εμπρός δίσκοι κάθε 32.000 χλμ και πίσω κάθε 22.000 για να μην σφυράνε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ πιστέυω. Οι πίσω δίσκοι φανταστείτε ότι ακόμα είναι με τα τακάκια που αλλάξαμε όταν τοποθετήθηκαν (ολα τα παραπάνω σε εξουσιοδοτημένο Citroen με original ανταλλακτικα - ευτυχώς είναι φθηνα 33.000 δρχ οι μπροστά δισκόπλακες).
Εχει κανείς υπόψιν του αν γνωστές εταιρείες πχ Brembo βγάζουν δισκόπλακες για Xantia μιας και δεν σκοπέυω να ξαναδώσω λευτά στην Citroen για τις δισκόπλακες που χαλάνε αμέσως.
Αλήθεια οι δισκόπλακες έχουν εγγύηση καθόλου ? -
Μου φαίνεται πραγματικά πάρα πολύ παράξενο. Ο πατέρας μου ακόμα δεν έχει αλλάξει δίσκους στη δικιά του και έχει κάνει 80.000 χλμ.
-
Μάλλον skullone κάτι γίνετε με τα spare parts της Citroen γιατι και εγω οι 1ες που άλλαξα ήταν στα 80.000 χλμ περίπου και μέχρι τότε κανένα παράπονο. Αψογες. Αυτές χαλάνε.
Θα ψάξω να βρω τίποτα aftermarket να βάλω, στο κάτω-κάτω ας δοκιμάσω και κάτι άλλο το πολύ - πολύ να ξανακλέω τα λεφτά μου.
-
Θα ήθελα να σημειώσω , πως ο ρυθμός φθοράς των υλικών τριβής στο
σύστημα φρένων είναι ΑΜΕΣΑ εξαρτημένος απο τις κυκλοφοριακές
συνθήκες ΚΑΙ απο τις οδηγικές συνήθειες του εκάστοτε χρήστη !!!!Για να μπορέσω να βοηθήσω , χρειάζομαι στοιχεία :
Αρ. Πλασίου , Αρ. Κινητήρα , 1η ημερ/νία κυκλοφορίας .Μ.Φ.Χ.
Αποστόλης. -
Ίσως είναι πιο καλά να πας σε aftermarket δισκόπλακες και τακάκια.
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Μιας και ανοίξατε αυτό το topic να ρωτήσω και εγώ κάτι σχετικό.
Εχω μια Citroen Xantia η οποία τρώει πανέυκολα δίσκους και απο ότι ρώτησα μέχρι τώρα σε δυο συνεργεία είναι φυσιολογικό.
Εξηγούμαι : Άλλαξα εμπρός δίσκους στα 80.000 χλμ περίπου και πίσω στα 90.000 χλμ (οι πίσω γιατί σφύριζαν και μετά απο 2 γνώμες που πήρα τους άλλαξα.)
Οταν πήγα για το service των 112.500 μου είπε ο μηχανικός ότι οι εμπρός δίσκοι έχουν κάνει βουναλάκια (δεν έχουν ιδιαίτερο δόντι) και ότι την επόμενη ίσως φορά που θα αλλάξω τακάκια θα θέλουν αντικατάσταση και πάλι. Στο service τοποθετήσαμε και νέα εμπρός τακάκια (bendix είχε) και απο τότε ακούω συνέχεια τσικι-τσικι τσικι-τσικι απο την επαφή των δίσκων με το τακάκι ενώ κινείτε το αυτοκίνητο.
Τα πίσω φρένα ακόμα καλύτερα πριν κλείσει χρόνος άκουγα ψιλοσφυρίγματα και ένα μήνα μετά το κλείσιμο χρόνου απο την τοποθέτηση άρχισαν όποτε θυμόντουσαν να σφυράνε και πάλι τρελά στο φρενάρισμα.Ρωτάω, είναι κατάσταση αυτή, Εμπρός δίσκοι κάθε 32.000 χλμ και πίσω κάθε 22.000 για να μην σφυράνε. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ πιστέυω. Οι πίσω δίσκοι φανταστείτε ότι ακόμα είναι με τα τακάκια που αλλάξαμε όταν τοποθετήθηκαν (ολα τα παραπάνω σε εξουσιοδοτημένο Citroen με original ανταλλακτικα - ευτυχώς είναι φθηνα 33.000 δρχ οι μπροστά δισκόπλακες).
Εχει κανείς υπόψιν του αν γνωστές εταιρείες πχ Brembo βγάζουν δισκόπλακες για Xantia μιας και δεν σκοπέυω να ξαναδώσω λευτά στην Citroen για τις δισκόπλακες που χαλάνε αμέσως.
Αλήθεια οι δισκόπλακες έχουν εγγύηση καθόλου ?Η Brembo βγάζει για Xantia, είναι οι ίδιες του Peugeot 405
Απλές: 09.4987.10, περίπου 50 ευρώ (η μία)
Τρυπητές: 09.4987.95 2πλάσια περίπου τιμή (η μία)
Οι κωδικοί αυτοί ισχύου για 1.6, 1.8, 1.8 16V και 2.0 8V χειροκίνητη
-
Tι γνώμη έχετε για τις δισκόπλακες EBC και τα τακάκια Greenstuff που φέρνει ο Σύρος ;
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)