-
Ρύθμιση η οποία έχει συμπεριληφθεί σε σχέδιο νόμου, υπερδιπλασιάζει την τεκμαρτή δαπάνη των αυτοκινήτων τύπου τζιπ...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδα το «Βήμα», η ρύθμιση αυτή προβλέπει την κατάργηση του ισχύοντα τρόπου προσδιορισμού της τεκμαρτής δαπάνης των τζιπ, με άμεση συνέπεια να υπερδιπλασιάζεται το ύψος της. Αυτό συμβαίνει γιατί στο νέο τρόπο προσδιορισμού της τεκμαρτής δαπάνης ισχύουν πλέον τα εξής: Το ύψος της τεκμάρτης δαπάνης θα προσδιορίζεται από τη χρήση του 2003, με βάση τους φορολογήσιμους ίππους και τα έτη παλαιότητας, όπως ακριβώς προσδιορίζεται και στους άλλους τύπους αυτοκινήτων.
Το Αuto Tρίτη επικοινώνησε με τα αρμόδια τμήματα του υπουργείου Οικονομικών, όπου προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση για το θέμα.
-
Ρύθμιση η οποία έχει συμπεριληφθεί σε σχέδιο νόμου, υπερδιπλασιάζει την τεκμαρτή δαπάνη των αυτοκινήτων τύπου τζιπ...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδα το «Βήμα», η ρύθμιση αυτή προβλέπει την κατάργηση του ισχύοντα τρόπου προσδιορισμού της τεκμαρτής δαπάνης των τζιπ, με άμεση συνέπεια να υπερδιπλασιάζεται το ύψος της. Αυτό συμβαίνει γιατί στο νέο τρόπο προσδιορισμού της τεκμαρτής δαπάνης ισχύουν πλέον τα εξής: Το ύψος της τεκμάρτης δαπάνης θα προσδιορίζεται από τη χρήση του 2003, με βάση τους φορολογήσιμους ίππους και τα έτη παλαιότητας, όπως ακριβώς προσδιορίζεται και στους άλλους τύπους αυτοκινήτων.
Το Αuto Tρίτη επικοινώνησε με τα αρμόδια τμήματα του υπουργείου Οικονομικών, όπου προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση για το θέμα.
-
Ρύθμιση η οποία έχει συμπεριληφθεί σε σχέδιο νόμου, υπερδιπλασιάζει την τεκμαρτή δαπάνη των αυτοκινήτων τύπου τζιπ...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδα το «Βήμα», η ρύθμιση αυτή προβλέπει την κατάργηση του ισχύοντα τρόπου προσδιορισμού της τεκμαρτής δαπάνης των τζιπ, με άμεση συνέπεια να υπερδιπλασιάζεται το ύψος της. Αυτό συμβαίνει γιατί στο νέο τρόπο προσδιορισμού της τεκμαρτής δαπάνης ισχύουν πλέον τα εξής: Το ύψος της τεκμάρτης δαπάνης θα προσδιορίζεται από τη χρήση του 2003, με βάση τους φορολογήσιμους ίππους και τα έτη παλαιότητας, όπως ακριβώς προσδιορίζεται και στους άλλους τύπους αυτοκινήτων.
Το Αuto Tρίτη επικοινώνησε με τα αρμόδια τμήματα του υπουργείου Οικονομικών, όπου προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση για το θέμα.
-
Εγω θελω να μου πει καποιος κατι αλλο. Ο νεος τροπος υπολογισμου του τεκμηριου θα ισχυει αναδρομικα? Δηλαδη αν εγω εχω παρει ενα τζιπ με το παλιο συστημα, και ειχα υπολογισσει οτι το ζητουμενο τεκμηριο το καλυπτω ισα-ισα, τωρα με το καινουριο συστημα θα πρεπει να δηλωνω παραπανω εισοδημα?
Αφου υποτιθεται οτι τα τεκμηρια δειχνουν ποσα λεφτα ΠΡΕΠΕΙ να βγαζω για να συντηρω το συγκεκριμενο τζιπ, και αφου μεχρι φετος μπορουσα και το συντηρουσα, τωρα θα βγουν και θα μου πουν οτι 'μεγαλε απο του χρονου για το ιδιο αυτοκινητο θα πρεπει να βγαζεις ΤΟΣΑ παραπανω (που δεν θα ειναι λιγα)'. Ξαφνικα δηλαδη ακριβυνε η συντηρηση του ?Καλα δεν παριμενω να παρω σοβαρη απαντηση γιατι την ξερω....
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Εγω θελω να μου πει καποιος κατι αλλο. Ο νεος τροπος υπολογισμου του τεκμηριου θα ισχυει αναδρομικα? Δηλαδη αν εγω εχω παρει ενα τζιπ με το παλιο συστημα, και ειχα υπολογισσει οτι το ζητουμενο τεκμηριο το καλυπτω ισα-ισα, τωρα με το καινουριο συστημα θα πρεπει να δηλωνω παραπανω εισοδημα?
Αφου υποτιθεται οτι τα τεκμηρια δειχνουν ποσα λεφτα ΠΡΕΠΕΙ να βγαζω για να συντηρω το συγκεκριμενο τζιπ, και αφου μεχρι φετος μπορουσα και το συντηρουσα, τωρα θα βγουν και θα μου πουν οτι 'μεγαλε απο του χρονου για το ιδιο αυτοκινητο θα πρεπει να βγαζεις ΤΟΣΑ παραπανω (που δεν θα ειναι λιγα)'. Ξαφνικα δηλαδη ακριβυνε η συντηρηση του ?Καλα δεν παριμενω να παρω σοβαρη απαντηση γιατι την ξερω....
δεν ειναι η πρωτη φορα και σιγουρα ουτε και η τελευταια που το ελληνικο κρατος ''ωθει'' τους πολιτες του προς μια κατευθυνση δελεαζοντας τους και μετα ερχεται να τους φορολογησει αλλαζοντας τα δεδομενα και αφηνωντας τους στην κυριολεξια ξεκρεμαστους!!!!!!
δεν νομιζω οτι γινεται σκοπιμα [πρεπει να εχει κανεις πολυ αρρωστημενο μυαλο για να το κανει] αλλα μαλλον απο κακο προγραμματισμο ή επειδη την συγκεκριμενη στιγμη επρεπε παση θυσια να ικανοποιησει ειτε οικονομικα συμφεροντα εμπορων αυτοκινητου [να πουλησουν σε μια κατηγορια που μονο οι εχοντες ή οι επαγγελματιες μπορουσαν να μπουν] ή και για ψηφοθηρικους λογους προεκλογικα!!!!
βεβαια το να ερχεται αφου εχει ''παραπλανησει'' χιλιαδες κοσμο και να αλλαζει τα δεδομενα ειναι απαραδεκτο,αντιδεοντολογικο, ανεντιμο, αλλα και πολυ ''ελληνικο'' συμφωνα παντα με την νεοΕλληνικη πραγματικοτητα των τελευταιων δεκαετιων οπου εχουμε τοσα φορολογικα νομοσχεδια οσα αλλες χωρες ψηφιζουν σε μερικες εκατονταδες χρονια!!!!!!!
περαστικα μας και ας προσεχαμε!!!!!!!!!!!!
-
Απο τι είχα ακούσει απο γνωστό που δουλεύει στο ΣΤΠ (Συνήγορο του Πολίτη) είχαν γίνει διάφορες καταγγελίες απο Έλληνες πολίτες διοτι λέει τα τζιπ μεταχειρίζονται πιο προνομιακα απο τα επιβατικά. Και όντος ετσι είναι... αλλα να μου πεις τώρα το Ελληνικο κρατος αλλο που δεν ήθελε να βρει πρόφαση να καταργήσει αυτο το 'προνόμοιο' προς ώφελος του.
Τώρα θα μου πείτε οτι τα τεκμήρια πρεπει να τα καταργήσουν τελείος.
Ισος μετα απο 10-15 χρόνια οπου τα περισσότερα αυτοκίνητα θα δουλεύουν με υδρογόνο/ηλ ρευμα. Τοτε θα ευρισκάν αλλο τροπο για να τα υπολογιζουν. Πχ με βαση τον αριθμο τον λακούβων που βρισκουν οι ρόδες σου καθε μερα, η μηπος με βαση τον αριθμο τον Χριστοπαναγιων που ρίχνεις καθε μερα στους αλλος κολλημενος σε κίνηση.Αν το γελάτε αυτο...τοτε τι πρεπει να κάνετε σημερα που το 'πανούργο' ελληνικό κράτος υπολογιζει το τεκμήριο βάση του...κοπανίστου αερα που τραβάει η μηχανή σας. Μαλιστα κυριοι...κοπανιστός αέρας...γιατι η μηχανη για να δουλεσει θελει αέρα, βετζίνα και συμπιεση.....την βετζινα τη πληρωνουμε ουτος αλλος.
κυβικά = Αέρας
-
Το θέμα έχει συζητηθεί παλαιότερα στο Τεκμήρια και τζιπ.
Νέα φορολογία στα τζιπ (Απο www.autotriti.gr)