Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί παρκαρίσματος: χρήση καθρεπτών και άλλες συνήθειες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί παρκαρίσματος: χρήση καθρεπτών και άλλες συνήθειες
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    24
    37
    1236
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kotetsi last edited by

      Με αφορμή κουβέντα που ξεκίνησε εδώ ανοίγω αυτό το θέμα.

      Με ενδιαφέρουν πολύ οι απόψεις των άλλων χρηστών του forum σχετικά με το πώς παρκάρουν το αυτοκίνητό τους. Εξηγούμαι αμέσως: στη σχολή οδηγών έμαθα να μανουβράρω κοιτώντας πίσω με το κεφάλι μου και όχι με τη χρήση καθρεπτών. Σε περίπτωση που έχει σημασία, το αυτοκίνητο ήταν ένα Corsa B. Το ίδιο φυσικά εφαρμόζω μέχρι και σήμερα σε όποιο αυτοκίνητο και να έχω οδηγήσει. Βέβαια γνωρίζω ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν επαρκή ορατότητα προς τα πίσω (και όχι μόνο, το Tempra του πατέρα μου είναι pain in the ass να το παρκάρεις λόγω του τεράστιου κwλου) αλλά και πάλι θεωρώ ότι μπορώ να υπολογίσω καλύτερα την απόσταση από το πίσω όχημα ή εμπόδιο (πχ τοίχος) κοιτώντας προς τα πίσω. Μια-δυο φορές που προσπάθησα να παρκάρω με χρήση καθρεπτών (Renault Kangoo επαγγελματικό) μου ήταν απλά αδύνατο μιας και δεν μπορούσα να δω καθόλου το πίσω όχημα. Ευτυχώς, δε χρειάστηκε να καταφύγω στην «ακουστική» μέθοδο.

      Η άποψή σας ποια είναι επ' αυτού; Εσείς πώς έχετε μάθει να μανουβράρετε το αυτοκίνητό σας; Πώς μπορείτε να υπολογίζετε αποστάσεις μόνο με τη χρήση των καθρεπτών;

      Edit: Με συγχωρείτε, ήθελα να το βάλω στο Περί Αυτοκίνησης αλλά ξεχάστηκα διότι και το θέμα που αναφέρομαι βρίσκεται εδώ. Αν μπορεί κάποιος moderator ας το μεταφέρει δίπλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kotetsi last edited by

        Με αφορμή κουβέντα που ξεκίνησε εδώ ανοίγω αυτό το θέμα.

        Με ενδιαφέρουν πολύ οι απόψεις των άλλων χρηστών του forum σχετικά με το πώς παρκάρουν το αυτοκίνητό τους. Εξηγούμαι αμέσως: στη σχολή οδηγών έμαθα να μανουβράρω κοιτώντας πίσω με το κεφάλι μου και όχι με τη χρήση καθρεπτών. Σε περίπτωση που έχει σημασία, το αυτοκίνητο ήταν ένα Corsa B. Το ίδιο φυσικά εφαρμόζω μέχρι και σήμερα σε όποιο αυτοκίνητο και να έχω οδηγήσει. Βέβαια γνωρίζω ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν επαρκή ορατότητα προς τα πίσω (και όχι μόνο, το Tempra του πατέρα μου είναι pain in the ass να το παρκάρεις λόγω του τεράστιου κwλου) αλλά και πάλι θεωρώ ότι μπορώ να υπολογίσω καλύτερα την απόσταση από το πίσω όχημα ή εμπόδιο (πχ τοίχος) κοιτώντας προς τα πίσω. Μια-δυο φορές που προσπάθησα να παρκάρω με χρήση καθρεπτών (Renault Kangoo επαγγελματικό) μου ήταν απλά αδύνατο μιας και δεν μπορούσα να δω καθόλου το πίσω όχημα. Ευτυχώς, δε χρειάστηκε να καταφύγω στην «ακουστική» μέθοδο.

        Η άποψή σας ποια είναι επ' αυτού; Εσείς πώς έχετε μάθει να μανουβράρετε το αυτοκίνητό σας; Πώς μπορείτε να υπολογίζετε αποστάσεις μόνο με τη χρήση των καθρεπτών;

        Edit: Με συγχωρείτε, ήθελα να το βάλω στο Περί Αυτοκίνησης αλλά ξεχάστηκα διότι και το θέμα που αναφέρομαι βρίσκεται εδώ. Αν μπορεί κάποιος moderator ας το μεταφέρει δίπλα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotetsi last edited by

          Με αφορμή κουβέντα που ξεκίνησε εδώ ανοίγω αυτό το θέμα.

          Με ενδιαφέρουν πολύ οι απόψεις των άλλων χρηστών του forum σχετικά με το πώς παρκάρουν το αυτοκίνητό τους. Εξηγούμαι αμέσως: στη σχολή οδηγών έμαθα να μανουβράρω κοιτώντας πίσω με το κεφάλι μου και όχι με τη χρήση καθρεπτών. Σε περίπτωση που έχει σημασία, το αυτοκίνητο ήταν ένα Corsa B. Το ίδιο φυσικά εφαρμόζω μέχρι και σήμερα σε όποιο αυτοκίνητο και να έχω οδηγήσει. Βέβαια γνωρίζω ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν επαρκή ορατότητα προς τα πίσω (και όχι μόνο, το Tempra του πατέρα μου είναι pain in the ass να το παρκάρεις λόγω του τεράστιου κwλου) αλλά και πάλι θεωρώ ότι μπορώ να υπολογίσω καλύτερα την απόσταση από το πίσω όχημα ή εμπόδιο (πχ τοίχος) κοιτώντας προς τα πίσω. Μια-δυο φορές που προσπάθησα να παρκάρω με χρήση καθρεπτών (Renault Kangoo επαγγελματικό) μου ήταν απλά αδύνατο μιας και δεν μπορούσα να δω καθόλου το πίσω όχημα. Ευτυχώς, δε χρειάστηκε να καταφύγω στην «ακουστική» μέθοδο.

          Η άποψή σας ποια είναι επ' αυτού; Εσείς πώς έχετε μάθει να μανουβράρετε το αυτοκίνητό σας; Πώς μπορείτε να υπολογίζετε αποστάσεις μόνο με τη χρήση των καθρεπτών;

          Edit: Με συγχωρείτε, ήθελα να το βάλω στο Περί Αυτοκίνησης αλλά ξεχάστηκα διότι και το θέμα που αναφέρομαι βρίσκεται εδώ. Αν μπορεί κάποιος moderator ας το μεταφέρει δίπλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Η καλύτερη επιλογή είναι μία:

            'Με το αυτί μου'

            Θα ήθελα να δώ ποιος θα το επιλέξει και τις αντιδράσεις των υπολοίπων συνφορουμιτών...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nasos
              nasos last edited by

              Παλιά γύρναγα και πίσω, τώρα μόνο καθρέφτες. Δεν βολεύει κιόλας ιδιαίτερα να γυρίζεις πίσω στο Leon.

              Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                traveller last edited by

                Εμαθα με 'ακουστικό' παρκάρισμα να παρκάρω ειδικά Γκύζη και Παγκρατάρα από τότε μόνο με τους πλαϊνούς καθρέπτες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitrios-mpoykios last edited by

                  ψηφισα το 5ο. με τον πωπό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Mε τους καθρεπτες αλλα αν χρειαστει γυριζω και το κεφαλι πισω.Αν ειμαι ξεσκεπαστος ομως ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nosferatu_gr last edited by

                      Με το να γυρναω πισω,με καθρεπτες μονο οταν εχω πολυ χωρο και βαριεμε να κουνηθω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hammer_ last edited by

                        Σχεδόν μόνο με καθρέπτες. Αν είναι πολύ στενή η θέση, οπότε πρέπει να εκμεταλλευθώ και το τελευταίο εκατοστό, γυρνάω το κεφάλι προς τα πίσω, αλλά μόνο τότε... Ψήφισα το Α.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dap last edited by

                          Στις 90% των περιπτωσεων και με τους τρεις καθρεπτες,στις υπολοιπες 10 βοηθαει και το στριψιμο του κεφαλιου ιδιως αν στριβω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ginogsm last edited by

                            Με καθρέπτες ( και λίγο πεζοδρόμιο ) .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              πλέον με παρκινγκ σενσορς και πλαϊνούς καθρέφτες. Ο μεσαίος δεν βοηθά σε αυτή την δουλειά. Σε άλλα αυτοκίνητα έφταναν οι 3 καθρέφτες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                Mε τους καθρεπτες αλλα αν χρειαστει γυριζω και το κεφαλι πισω.Αν ειμαι ξεσκεπαστος ομως ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα

                                Να προσθεσω και τα τζαμια απο τις βιτρινες καταστηματων .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  travelman last edited by

                                  Μόνο εγώ παρακάρω γυρνώντας πάντα το κεφάλι? Μία περίοδο δοκίμασα και με τους καθρέφτες μέχρι που ανακάλυψα πόσο εύκολο είναι να χτυπήσεις πεζό... (όχι δεν χτύπησα κανέναν τελικά, είπαμε παραλίγο!!). Έτσι από τότε γύρισμα κεφαλιού πίσω και ας έχω έξτρα λάρτζ κεντρικό ταριφοκαθρέφτη, ίσως είναι λίγο πιο αργό αλλά σίγουρα πιο ασφαλές

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    govus last edited by

                                    Ψήφισα το 'ε'. Στο σπίτι παρκάρω (σε ενίοτε στριμωγμένη θέση πιλωτής) με την όπισθεν μια γυρισμένος προς τα πίσω και μια χρησιμοποιώντας τους καθρέπτες. Στο δρόμο, λίγο απ' όλα: αν η θέση είναι ευρύχωρη, γυρνώντας πίσω (και ίσως με τη βοήθεια του πεζοδρομίου) , αν δεν είναι όμως ευρύχωρη (όπως συνήθως δηλαδή...), τότε (μαζί με τα παραπάνω) χρησιμοποιώ και το αυτί μου (πάντα ελάχιστα...) . Πάντως, θα 'θελα να έχω ένα Prius, μεταξύ άλλων και για την 'έξυπνη' υποβοήθηση παρκαρίσματος που διαθέτει (και παρκάρει-σχεδόν-μόνο του) ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Θα συμφωνησω με τον BILL33...

                                      1. Kαθρεπτες
                                      2. Γυρισμα κεφαλιου αν χρειαστει
                                      3. Τζαμια-βιτρινες

                                      Αν παλι, ο διαθεσιμος χωρος ειναι πολυ μικρος ωστε να χωραω ισα-ισα υπαρχουν δυο περιπτωσεις:

                                      α. Αν ειμαι με τη γυναικα, κατεβαινει και μου κανει κουμαντο... (να κανει και αυτη κατι)

                                      β. Αν ειμαι μονος, ψαχνω για μεγαλυτερο παρκινγκ

                                      γ. Αν δε βρω μεγαλυτερο παρκινγκ ,ξαναγυριζω και αναγκαστικα προσπαθω να παρκαρω 'ακουμπωντας' λιγο τον πισω. Βολευει βεβαια γιατι εχω πλαστικους προφυλακτηρες και δεν γρατζουνιουνται ,δεν ξεβαφουν κτλ.

                                      Βεβαια, προυποθεση (για να εχει νοημα αυτη η συζητηση) ειναι ΝΑ ΒΡΕΙΣ παρκινγκ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        b_x last edited by

                                        Για την απόσταση από το πεζοδρόμιο με βολεύουν αρκετά οι καθρέφτες.Για όπισθεν με τίποτα!!! Μόνο αν γυρίσω κεφάλι θα κάνω δουλειά.

                                        (Άντε πού και πού κοιτάω και κάναν καθρέφτη για ξεκάρφωμα,να το παίξω και 'χεράς' )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ipan last edited by

                                          Κυρίως με τους καθρέφτες αλλά θέλει να κοιτάμε και πίσω μην χτυπήσουμε κανα πεζό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            'Με το αυτι μου'

                                            ας ειναι καλα ο γαματος parking sensor τυπου ταινιας, που πιανει

                                            α) απο μεσα απο τον προφυλακτηρα
                                            β) απο ακρη ως ακρη του προφυλακτηρα, ΚΑΙ στο πλαι μεχρι τον τροχο.

                                            στην αρχη τσεκαρω και τον αντιστοιχο καθρεφτη για να δω ποτε θα κοψω το τιμονι για να μπω (παρκαρω σχεδον παντα με οπισθεν)

                                            ΥΓ Πεζος που ειναι τοοοοοσο πανηλιθιος ωστε να αποφασισει να περασει πισω απο αυτοκινητο που κανει οπισθεν, αξιζει οτι παθει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr