-
Με αφορμή κουβέντα που ξεκίνησε εδώ ανοίγω αυτό το θέμα.
Με ενδιαφέρουν πολύ οι απόψεις των άλλων χρηστών του forum σχετικά με το πώς παρκάρουν το αυτοκίνητό τους. Εξηγούμαι αμέσως: στη σχολή οδηγών έμαθα να μανουβράρω κοιτώντας πίσω με το κεφάλι μου και όχι με τη χρήση καθρεπτών. Σε περίπτωση που έχει σημασία, το αυτοκίνητο ήταν ένα Corsa B. Το ίδιο φυσικά εφαρμόζω μέχρι και σήμερα σε όποιο αυτοκίνητο και να έχω οδηγήσει. Βέβαια γνωρίζω ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν επαρκή ορατότητα προς τα πίσω (και όχι μόνο, το Tempra του πατέρα μου είναι pain in the ass να το παρκάρεις λόγω του τεράστιου κwλου) αλλά και πάλι θεωρώ ότι μπορώ να υπολογίσω καλύτερα την απόσταση από το πίσω όχημα ή εμπόδιο (πχ τοίχος) κοιτώντας προς τα πίσω. Μια-δυο φορές που προσπάθησα να παρκάρω με χρήση καθρεπτών (Renault Kangoo επαγγελματικό) μου ήταν απλά αδύνατο μιας και δεν μπορούσα να δω καθόλου το πίσω όχημα. Ευτυχώς, δε χρειάστηκε να καταφύγω στην «ακουστική» μέθοδο.
Η άποψή σας ποια είναι επ' αυτού; Εσείς πώς έχετε μάθει να μανουβράρετε το αυτοκίνητό σας; Πώς μπορείτε να υπολογίζετε αποστάσεις μόνο με τη χρήση των καθρεπτών;
Edit: Με συγχωρείτε, ήθελα να το βάλω στο Περί Αυτοκίνησης αλλά ξεχάστηκα διότι και το θέμα που αναφέρομαι βρίσκεται εδώ. Αν μπορεί κάποιος moderator ας το μεταφέρει δίπλα.
-
Με αφορμή κουβέντα που ξεκίνησε εδώ ανοίγω αυτό το θέμα.
Με ενδιαφέρουν πολύ οι απόψεις των άλλων χρηστών του forum σχετικά με το πώς παρκάρουν το αυτοκίνητό τους. Εξηγούμαι αμέσως: στη σχολή οδηγών έμαθα να μανουβράρω κοιτώντας πίσω με το κεφάλι μου και όχι με τη χρήση καθρεπτών. Σε περίπτωση που έχει σημασία, το αυτοκίνητο ήταν ένα Corsa B. Το ίδιο φυσικά εφαρμόζω μέχρι και σήμερα σε όποιο αυτοκίνητο και να έχω οδηγήσει. Βέβαια γνωρίζω ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν επαρκή ορατότητα προς τα πίσω (και όχι μόνο, το Tempra του πατέρα μου είναι pain in the ass να το παρκάρεις λόγω του τεράστιου κwλου) αλλά και πάλι θεωρώ ότι μπορώ να υπολογίσω καλύτερα την απόσταση από το πίσω όχημα ή εμπόδιο (πχ τοίχος) κοιτώντας προς τα πίσω. Μια-δυο φορές που προσπάθησα να παρκάρω με χρήση καθρεπτών (Renault Kangoo επαγγελματικό) μου ήταν απλά αδύνατο μιας και δεν μπορούσα να δω καθόλου το πίσω όχημα. Ευτυχώς, δε χρειάστηκε να καταφύγω στην «ακουστική» μέθοδο.
Η άποψή σας ποια είναι επ' αυτού; Εσείς πώς έχετε μάθει να μανουβράρετε το αυτοκίνητό σας; Πώς μπορείτε να υπολογίζετε αποστάσεις μόνο με τη χρήση των καθρεπτών;
Edit: Με συγχωρείτε, ήθελα να το βάλω στο Περί Αυτοκίνησης αλλά ξεχάστηκα διότι και το θέμα που αναφέρομαι βρίσκεται εδώ. Αν μπορεί κάποιος moderator ας το μεταφέρει δίπλα.
-
Με αφορμή κουβέντα που ξεκίνησε εδώ ανοίγω αυτό το θέμα.
Με ενδιαφέρουν πολύ οι απόψεις των άλλων χρηστών του forum σχετικά με το πώς παρκάρουν το αυτοκίνητό τους. Εξηγούμαι αμέσως: στη σχολή οδηγών έμαθα να μανουβράρω κοιτώντας πίσω με το κεφάλι μου και όχι με τη χρήση καθρεπτών. Σε περίπτωση που έχει σημασία, το αυτοκίνητο ήταν ένα Corsa B. Το ίδιο φυσικά εφαρμόζω μέχρι και σήμερα σε όποιο αυτοκίνητο και να έχω οδηγήσει. Βέβαια γνωρίζω ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν επαρκή ορατότητα προς τα πίσω (και όχι μόνο, το Tempra του πατέρα μου είναι pain in the ass να το παρκάρεις λόγω του τεράστιου κwλου) αλλά και πάλι θεωρώ ότι μπορώ να υπολογίσω καλύτερα την απόσταση από το πίσω όχημα ή εμπόδιο (πχ τοίχος) κοιτώντας προς τα πίσω. Μια-δυο φορές που προσπάθησα να παρκάρω με χρήση καθρεπτών (Renault Kangoo επαγγελματικό) μου ήταν απλά αδύνατο μιας και δεν μπορούσα να δω καθόλου το πίσω όχημα. Ευτυχώς, δε χρειάστηκε να καταφύγω στην «ακουστική» μέθοδο.
Η άποψή σας ποια είναι επ' αυτού; Εσείς πώς έχετε μάθει να μανουβράρετε το αυτοκίνητό σας; Πώς μπορείτε να υπολογίζετε αποστάσεις μόνο με τη χρήση των καθρεπτών;
Edit: Με συγχωρείτε, ήθελα να το βάλω στο Περί Αυτοκίνησης αλλά ξεχάστηκα διότι και το θέμα που αναφέρομαι βρίσκεται εδώ. Αν μπορεί κάποιος moderator ας το μεταφέρει δίπλα.
-
Η καλύτερη επιλογή είναι μία:
'Με το αυτί μου'
Θα ήθελα να δώ ποιος θα το επιλέξει και τις αντιδράσεις των υπολοίπων συνφορουμιτών...
-
Παλιά γύρναγα και πίσω, τώρα μόνο καθρέφτες. Δεν βολεύει κιόλας ιδιαίτερα να γυρίζεις πίσω στο Leon.
-
Εμαθα με 'ακουστικό' παρκάρισμα να παρκάρω ειδικά Γκύζη και Παγκρατάρα από τότε μόνο με τους πλαϊνούς καθρέπτες
-
ψηφισα το 5ο. με τον πωπό.
-
Mε τους καθρεπτες αλλα αν χρειαστει γυριζω και το κεφαλι πισω.Αν ειμαι ξεσκεπαστος ομως ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα
-
Με το να γυρναω πισω,με καθρεπτες μονο οταν εχω πολυ χωρο και βαριεμε να κουνηθω
-
Σχεδόν μόνο με καθρέπτες. Αν είναι πολύ στενή η θέση, οπότε πρέπει να εκμεταλλευθώ και το τελευταίο εκατοστό, γυρνάω το κεφάλι προς τα πίσω, αλλά μόνο τότε... Ψήφισα το Α.
-
Στις 90% των περιπτωσεων και με τους τρεις καθρεπτες,στις υπολοιπες 10 βοηθαει και το στριψιμο του κεφαλιου ιδιως αν στριβω.
-
Με καθρέπτες ( και λίγο πεζοδρόμιο ) .
-
πλέον με παρκινγκ σενσορς και πλαϊνούς καθρέφτες. Ο μεσαίος δεν βοηθά σε αυτή την δουλειά. Σε άλλα αυτοκίνητα έφταναν οι 3 καθρέφτες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mε τους καθρεπτες αλλα αν χρειαστει γυριζω και το κεφαλι πισω.Αν ειμαι ξεσκεπαστος ομως ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματαΝα προσθεσω και τα τζαμια απο τις βιτρινες καταστηματων .
-
Μόνο εγώ παρακάρω γυρνώντας πάντα το κεφάλι? Μία περίοδο δοκίμασα και με τους καθρέφτες μέχρι που ανακάλυψα πόσο εύκολο είναι να χτυπήσεις πεζό... (όχι δεν χτύπησα κανέναν τελικά, είπαμε παραλίγο!!). Έτσι από τότε γύρισμα κεφαλιού πίσω και ας έχω έξτρα λάρτζ κεντρικό ταριφοκαθρέφτη, ίσως είναι λίγο πιο αργό αλλά σίγουρα πιο ασφαλές
-
Ψήφισα το 'ε'. Στο σπίτι παρκάρω (σε ενίοτε στριμωγμένη θέση πιλωτής) με την όπισθεν μια γυρισμένος προς τα πίσω και μια χρησιμοποιώντας τους καθρέπτες. Στο δρόμο, λίγο απ' όλα: αν η θέση είναι ευρύχωρη, γυρνώντας πίσω (και ίσως με τη βοήθεια του πεζοδρομίου) , αν δεν είναι όμως ευρύχωρη (όπως συνήθως δηλαδή...), τότε (μαζί με τα παραπάνω) χρησιμοποιώ και το αυτί μου (πάντα ελάχιστα...) . Πάντως, θα 'θελα να έχω ένα Prius, μεταξύ άλλων και για την 'έξυπνη' υποβοήθηση παρκαρίσματος που διαθέτει (και παρκάρει-σχεδόν-μόνο του) ...
-
Θα συμφωνησω με τον BILL33...
- Kαθρεπτες
- Γυρισμα κεφαλιου αν χρειαστει
- Τζαμια-βιτρινες
Αν παλι, ο διαθεσιμος χωρος ειναι πολυ μικρος ωστε να χωραω ισα-ισα υπαρχουν δυο περιπτωσεις:
α. Αν ειμαι με τη γυναικα, κατεβαινει και μου κανει κουμαντο... (να κανει και αυτη κατι)
β. Αν ειμαι μονος, ψαχνω για μεγαλυτερο παρκινγκ
γ. Αν δε βρω μεγαλυτερο παρκινγκ ,ξαναγυριζω και αναγκαστικα προσπαθω να παρκαρω 'ακουμπωντας' λιγο τον πισω. Βολευει βεβαια γιατι εχω πλαστικους προφυλακτηρες και δεν γρατζουνιουνται ,δεν ξεβαφουν κτλ.
Βεβαια, προυποθεση (για να εχει νοημα αυτη η συζητηση) ειναι ΝΑ ΒΡΕΙΣ παρκινγκ....
-
Για την απόσταση από το πεζοδρόμιο με βολεύουν αρκετά οι καθρέφτες.Για όπισθεν με τίποτα!!! Μόνο αν γυρίσω κεφάλι θα κάνω δουλειά.
(Άντε πού και πού κοιτάω και κάναν καθρέφτη για ξεκάρφωμα,να το παίξω και 'χεράς' )
-
Κυρίως με τους καθρέφτες αλλά θέλει να κοιτάμε και πίσω μην χτυπήσουμε κανα πεζό.
-
'Με το αυτι μου'
ας ειναι καλα ο γαματος parking sensor τυπου ταινιας, που πιανει
α) απο μεσα απο τον προφυλακτηρα
β) απο ακρη ως ακρη του προφυλακτηρα, ΚΑΙ στο πλαι μεχρι τον τροχο.στην αρχη τσεκαρω και τον αντιστοιχο καθρεφτη για να δω ποτε θα κοψω το τιμονι για να μπω (παρκαρω σχεδον παντα με οπισθεν)
ΥΓ Πεζος που ειναι τοοοοοσο πανηλιθιος ωστε να αποφασισει να περασει πισω απο αυτοκινητο που κανει οπισθεν, αξιζει οτι παθει.
Περί παρκαρίσματος: χρήση καθρεπτών και άλλες συνήθειες