-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μηηηηηηηηηη βαζετεεεεεεεεεεεεεε ESP στο Panda ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Ξέρω πως βγαίνει off!
Και όχι, δεν χρειάζεται να διαλύσετε την ζάντα σας σε κανένα κερμπ.
Μαζί με το EBD βγαίνει και στο Panda?
Edit: με τη συγκεκριμένη πατέντα που υποθέτω πως δουλεύει, το ebd και το abs μένουν ανέπαφα.
Με ένα απλό διακοπτάκι φαντάζομαι πως μπορείς να από/ενεργοποιείς το όλο πακέτο esp/asr/hill holder. Οπότε έχεις την ασφάλεια και όταν θες και την διασκέδαση με full λιπαρά!
Αλλά η εμμονή των Ιταλών για μη απενεργοποιήμενα συστήματα είναι μέγιστη μ@λ@κί@!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αλλά η εμμονή των Ιταλών για μη απενεργοποιήμενα συστήματα είναι μέγιστη μ@λ@κί@!+1 ένας διακόπτης είναι!!!
Αλήθεια το έχει ψάξει κανείς να βάλει διακόπτη σε ESP, ή υπάρχουν και άλλες ασφαλιστικές δικλείδες? Πάντως στο μέλλον προβλέπω να είναι πρακτικά αδύνατον να γίνει η συγκεκριμένη πατένταΜηηηηηηηηηη βαζετεεεεεεεεεεεεεε ESP στο Panda ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Κρους θα διαφωνήσω το ESP είναι απαραίτητο. Προτιμώ να το έχω και να μην απενεργοποιείται παρά να μήν το έχω, ακόμα και αν οδηγώ έβο με μοτέρ κόλτ 1.1
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Αλλά η εμμονή των Ιταλών για μη απενεργοποιήμενα συστήματα είναι μέγιστη μ@λ@κί@!
+1 ένας διακόπτης είναι!!!
Αλήθεια το έχει ψάξει κανείς να βάλει διακόπτη σε ESP, ή υπάρχουν και άλλες ασφαλιστικές δικλείδες? Πάντως στο μέλλον προβλέπω να είναι πρακτικά αδύνατον να γίνει η συγκεκριμένη πατένταΣτο punto μου, μετά από ένα γερό τράνταγμα, σταμάτησε να κάνει επαφή ο αισθητήρας πλευρικής επιτάχυνσης. Έτσι βγήκε off το esp-asr-hill holder, αλλά παρέμεινε σε λειτουργεία το abs και το ebd! Οπότε φαντάζομαι πως με ένα διακοπτάκι σε αυτό το κύκλωμα μπορείς να το απενεργοποιείς.
Μηηηηηηηηηη βαζετεεεεεεεεεεεεεε ESP στο Panda ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Κρους θα διαφωνήσω το ESP είναι απαραίτητο. Προτιμώ να το έχω και να μην απενεργοποιείται παρά να μήν το έχω, ακόμα και αν οδηγώ έβο με μοτέρ κόλτ 1.1
ΑΝ είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με το Punto (ημιάκαμπτος και στα 2), τότε δε νομίζω να το αυτοκίνητο ποτέ να σε 'δαγκώσει'. Είναι χρήσιμο όμως για καταστάσεις πολύ μειωμένης πρόσφυσης, υποψία πάγου κλπ.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αλλά η εμμονή των Ιταλών για μη απενεργοποιήμενα συστήματα είναι μέγιστη μ@λ@κί@!
+1 ένας διακόπτης είναι!!!
Αλήθεια το έχει ψάξει κανείς να βάλει διακόπτη σε ESP, ή υπάρχουν και άλλες ασφαλιστικές δικλείδες? Πάντως στο μέλλον προβλέπω να είναι πρακτικά αδύνατον να γίνει η συγκεκριμένη πατένταΣτο punto μου, μετά από ένα γερό τράνταγμα, σταμάτησε να κάνει επαφή ο αισθητήρας πλευρικής επιτάχυνσης. Έτσι βγήκε off το esp-asr-hill holder, αλλά παρέμεινε σε λειτουργεία το abs και το ebd! Οπότε φαντάζομαι πως με ένα διακοπτάκι σε αυτό το κύκλωμα μπορείς να το απενεργοποιείς.
Η εναλλακτικά αν βαριέσαι να φτιάξεις διακόπτη, πιάστο με ένα φίλο από τις δύο πλευρές και ταρακουνήστε το.
-
Προς πληροφόρηση των συμπαθών πλην εκνευριστικών γάλλων, θυμίζω ότι τα ηλεκτρικά της Fiat είναι Bosch (γερμανική ποιότητα μπλα μπλα μπλα).
-
Κρύβε λόγια, γιατί οι εγκέφαλοι της Bosch καίγονται σαν χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, την μία πάει κανονικά και την επόμενη μέρα δεν παίρνει καν μπροστά...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Κρύβε λόγια, γιατί οι εγκέφαλοι της Bosch καίγονται σαν χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, την μία πάει κανονικά και την επόμενη μέρα δεν παίρνει καν μπροστά...Eμενα μου λες...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Προς πληροφόρηση των συμπαθών πλην εκνευριστικών γάλλων, θυμίζω ότι τα ηλεκτρικά της Fiat είναι Bosch (γερμανική ποιότητα μπλα μπλα μπλα).Εγω εχω japan (εχεις δει το HITACHI μου; ) και ολιγη απο german
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Προς πληροφόρηση των συμπαθών πλην εκνευριστικών γάλλων, θυμίζω ότι τα ηλεκτρικά της Fiat είναι Bosch (γερμανική ποιότητα μπλα μπλα μπλα).
Εγω εχω japan (εχεις δει το HITACHI μου; ) και ολιγη απο german
Japan;;; Η βαρκούλα;
-
Εχω την εντυπωση και τα δυο (barchetta & HGT) εχουν εγκεφαλο hitachi...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Προς πληροφόρηση των συμπαθών πλην εκνευριστικών γάλλων, θυμίζω ότι τα ηλεκτρικά της Fiat είναι Bosch (γερμανική ποιότητα μπλα μπλα μπλα).
Εγω εχω japan (εχεις δει το HITACHI μου; ) και ολιγη απο german
Japan;;; Η βαρκούλα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Προς πληροφόρηση των συμπαθών πλην εκνευριστικών γάλλων, θυμίζω ότι τα ηλεκτρικά της Fiat είναι Bosch (γερμανική ποιότητα μπλα μπλα μπλα).
Εγω εχω japan (εχεις δει το HITACHI μου; ) και ολιγη απο german
Japan;;; Η βαρκούλα;
Aνταλλάζουμε;
-
Θα μπορουσε να μου πει καποιος οσον αφορα το stilo 1.4 ποιες διαφορες υπαρχουν μεταξυ των εκδοσεων active & actual καθως και αν φοραει ηλεκτρονικα magnetti marelli ή bosch.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εχω την εντυπωση και τα δυο (barchetta & HGT) εχουν εγκεφαλο hitachi...Και το coupe,το 1.8 τουλάχιστον !
-
Στο Brava έφυγε το καπάκι το πλαστικό από τη σιδερένια ζάντα. Αλουμίνιο δε θέλω γιατί με αυτούς τους δρόμους να μου λείπει. Αυτό έχει ένα στεφάνι σιδερένιο από τη μέσα μεριά που είναι ελαστικό για να πιέζει προς τα έξω τα πλαστικά κλιπσάκια που πιάνουν στη ζάντα και κουμπώνει έτσι το καπάκι. Για να μην κυνηγάω και κανένα ακόμα καπάκι (αυτό που έφυγε το βρήκα και τράβηξα το στεφάνι του για να μεγαλώσει και να πιάσει το καπάκι) υπάρχει καμιά πατέντα; Αν όχι τίποτα πλαστικά καπάκια που να πιάνουν καλύτερα από τα εργοστασιακά στη ζάντα; Από τιμές τα εργοστασιακά ή αν υπάρχει πρόταση σε πλαστικό καπάκι για κάτι καλύτερο πόσο πάνε στο περίπου;
Ευχαριστώ
Πάνος -
Φαντάζομαι μπορείς να τα δέσεις στην ζάντα με tie-wraps, αλλά είναι ελαφρώς ( ; ) άσχημο. Δεν ξέρω αν σε πειράζει.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Φαντάζομαι μπορείς να τα δέσεις στην ζάντα με tie-wraps, αλλά είναι ελαφρώς ( ; ) άσχημο. Δεν ξέρω αν σε πειράζει.Φίλε μου αυτά τα tie-wraps τι είναι; Κάποια φωτογραφία ή κάπου που να μπορώ να τα βρω.
Σε ευχαριστώ -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Φαντάζομαι μπορείς να τα δέσεις στην ζάντα με tie-wraps, αλλά είναι ελαφρώς ( ; ) άσχημο. Δεν ξέρω αν σε πειράζει.
Φίλε μου αυτά τα tie-wraps τι είναι; Κάποια φωτογραφία ή κάπου που να μπορώ να τα βρω.
Σε ευχαριστώΔεματικά.
Ταριφας style!!
-
Σε ευχαριστώ Σκρατσάκια τα λέμε στην παρέα αλλά δεν ήξερα την κανονική τους ονομασία. Θα το προσπαθήσω αν και το καπάκι έχει μία απόσταση από τη ζάντα και δεν ξέρω αν θα φτάσει το σκρατς.
Σε ευχαριστώ -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Σε ευχαριστώ Σκρατσάκια τα λέμε στην παρέα αλλά δεν ήξερα την κανονική τους ονομασία. Θα το προσπαθήσω αν και το καπάκι έχει μία απόσταση από τη ζάντα και δεν ξέρω αν θα φτάσει το σκρατς.
Σε ευχαριστώΣυνδεονται και μεταξυ τους αν θυμαμαι καλα...
FIAT FORUM