-
Μπορεί να σφήνωσε καμιά πέτρα.
-
Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΗΣ έγραψε:
Kαι μιας και κόλλησε η θεματολογία, έχει πετύχει κανείς σας κάποια σημαντική έκτπωση επί της τιμής (ή κάποια έξτρα πέρα από πατάκια και παρκαδόρο);εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και πατακια, πυροσβεστηρα φαρμακειο και τριγωνο!!!!!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
μήπως από οικολογικά τακάκια?Δεν έχω αλλάξει τακάκια.
Μήπως ενεργοποιήθηκε το ABS και δεν το κατάλαβες?
Έλεος Καμία σχέση, ο θόρυβος λέμε είναι σα να γδέρνεται κάποιο μέταλλο...
Μπορεί να σφήνωσε καμιά πέτρα.
Το σκέφτηκα και γω αυτό, αλλά που ακριβώς να σφηνώθηκε? Ανάμεσα στη δαγκάνα και το δίσκο έχει τόσο χώρο? Σε κάθε περίπτωση αύριο θα δείξει... Ελπίζω μόνο να μην χειροτέρεψε ότι και να ήταν με τα χλμ που έκανα μέχρι να το κοιτάξω...
-
Kαλό CivGr, αλλά στο CIVINFO.COM διάβασα για εκπτώσεις μέχρι και 650 λιρόνια (περίπου 900 ευρουλίνια) χωρίς λεπτομέρειες επί τούτου (μπορεί να είναι και αρλούμπες των σαχλοάγγλων).
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Kαι μιας και κόλλησε η θεματολογία, έχει πετύχει κανείς σας κάποια σημαντική έκτπωση επί της τιμής (ή κάποια έξτρα πέρα από πατάκια και παρκαδόρο);
εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και πατακια, πυροσβεστηρα φαρμακειο και τριγωνο!!!!!!
+μπουφαν χοντα racing +κουκουλα χοντα...μάθετε να διαπραγματεύεστε...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Αύριο το πρωί θα το πάω από την αντιπροσωπεία να το ελέγξουν και θα επανέλθω με περισσότερα.αναμένουμε...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μπορεί να σφήνωσε καμιά πέτρα.μαλλον θα ειχε πιασει καποιο πετραδακι αναμεσα στην 'κιθαρα'!!!αλλα πηγαινε μια βολτα απο ενα συνεργειο για καλο και για κακο!!!
-
Το σωστό Typer R ετοιμάζεται να ταξιδέψει και προς ΗΠΑ.
Αναρωτιέμαι γιατί όχι και στην Ευρωπή...
http://www.leftlanenews.com/report-hond ... #more-4841
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το σωστό Typer R ετοιμάζεται να ταξιδέψει και προς ΗΠΑ.Αναρωτιέμαι γιατί όχι και στην Ευρωπή...
http://www.leftlanenews.com/report-hond ... #more-4841
Υποθέτω ότι είναι θέμα εκπομπών ρύπων. Παραδοσιακά οι ιαπωνικές εκδόσεις των αυτοκινήτων έβγαζαν περισσότερα άλογα.
(Βέβαια αν καταφέρουν και το προσαρμόσουν με +20 παραπάνω ατμοσφαιρικά αλογάκια στα ευρωπαϊκά δεδομένα τότε η χόντα θα γλυτώσει και τη διαφήμιση...απλά θα χρησιμοποιήσει την προηγούμενη που έγραφε...bye bye gti ) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Kαι μιας και κόλλησε η θεματολογία, έχει πετύχει κανείς σας κάποια σημαντική έκτπωση επί της τιμής (ή κάποια έξτρα πέρα από πατάκια και παρκαδόρο);
εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και πατακια, πυροσβεστηρα φαρμακειο και τριγωνο!!!!!!
+μπουφαν χοντα racing +κουκουλα χοντα...μάθετε να διαπραγματεύεστε...
Ξεχασα να αναφερω και την κουκούλα που μου εκανε δωρο, αλλα και τους 5 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗ!!!!!!!!
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Kαι μιας και κόλλησε η θεματολογία, έχει πετύχει κανείς σας κάποια σημαντική έκτπωση επί της τιμής (ή κάποια έξτρα πέρα από πατάκια και παρκαδόρο);
εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και πατακια, πυροσβεστηρα φαρμακειο και τριγωνο!!!!!!
+μπουφαν χοντα racing +κουκουλα χοντα...μάθετε να διαπραγματεύεστε...
Ξεχασα να αναφερω και την κουκούλα που μου εκανε δωρο, αλλα και τους 5 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗ!!!!!!!!
για το αμάξι που πήρες από τον ξάδερφο σου μας λες?
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Kαι μιας και κόλλησε η θεματολογία, έχει πετύχει κανείς σας κάποια σημαντική έκτπωση επί της τιμής (ή κάποια έξτρα πέρα από πατάκια και παρκαδόρο);
εκτος απο αισθητηρες παρκαρισματος και πατακια, πυροσβεστηρα φαρμακειο και τριγωνο!!!!!!
+μπουφαν χοντα racing +κουκουλα χοντα...μάθετε να διαπραγματεύεστε...
Ξεχασα να αναφερω και την κουκούλα που μου εκανε δωρο, αλλα και τους 5 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗ!!!!!!!!
την αναμονή μου την έκαναν και μένα δώρο(πάει πακέτο με το μεσαίο δάκτυλο σε πλήρη έκταση ) ;Oσο το σκέφτομαι είναι κουφή η σύμπτωση...5μήνες και πέντε μέρες η αναμονή, το 5 αγαπημένο μου νούμερο και το 5 τελευταίο νούμερο στην πινακίδα...προληπτικό με είχαν καταντήσει...χαλάλι του όμως...θα το απωθήσετε το γεγονός μόλις παραλάβετε το enterprise σας...
πάρτε και μια εικαστική παρέμβαση από το civinfo
-
Τελικά ήταν τα τακάκια που είχαν αρχίζει να σφυρίζουν (μάλλον 'γρήγορη' η αλλαγή τους στα 14.000χλμ), αφού είχαν φτάσει σχεδόν στο μέταλλο...
Συνοψίζοντας: Σετ τακάκια μπροστά + πίσω (164) + εργασία(30) = 194euro
Επειδή μου φάνηκαν πολλά, έψαξα συγκριτικά με τα άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια.
-Τοyota Yaris (παλιό) = περίπου 45euro σετ μπροστά + πίσω
-Toyota Corolla '98 (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο) = 82euro σετ μπροστά πίσωTιμές υποτετραπλάσιες εως υποδιπλάσιες, αλλά πάει στο καλό σκέφτομαι, αυτά φοράνε ταμπούρα, άλλες τιμές οι δίσκοι. Και συνεχίζω:
-Bmw 525 = 205euro σετ μπροστά πίσω.
Ναι λοιπόν τα Honda είναι καρα-premium
Πέρα από την πλάκα, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς δίσκους φοράει η bmw, οι τιμές των ανταλλακτικών είναι απελπιστικά κοντινές. Καλώ τους Γερμανούς να αναφέρουν πόσο πάνε τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά (από κανά golf), μπας και κάνουμε καμιά σύγκριση της προκοπής (πέρα από αυτές της κατανάλωσης φυσικά ) ...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Tιμές υποτετραπλάσιες εως υποδιπλάσιες, αλλά πάει στο καλό σκέφτομαι, αυτά φοράνε ταμπούρα, άλλες τιμές οι δίσκοι.
Από τη δική μου εμπειρία, οι σιαγόνες για τα ταμπούρα ήταν ακριβότερες από τα τακάκια πίσω! Λογικό βέβαια, γιατί κρατούν και για περισσότερα χιλιόμετρα...
Για τιμή εξουσιοδοτημένου πάντως, δεν μπορείς να την πείς ούτε φτηνή, ούτε ακριβή... Κάπου ενδιάμεσα, γιατί έχω ακούσει και χειρότερα ειδικά σε VAG...
Πάντως μου κάνει εντύπωση πόσο νωρίς τα έπαιξαν! Πάρα πολύ νωρίς! Αν και στις επόμενες αλλαγές, αλλάζεις τόσο νωρίς, θα σου στοιχίζει ένα μεγάλο ποσό το...φρενάρισμα!
Καιρός να το κόψεις! -
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Τελικά ήταν τα τακάκια που είχαν αρχίζει να σφυρίζουν (μάλλον 'γρήγορη' η αλλαγή τους στα 14.000χλμ), αφού είχαν φτάσει σχεδόν στο μέταλλο...Συνοψίζοντας: Σετ τακάκια μπροστά + πίσω (164) + εργασία(30) = 194euro
Επειδή μου φάνηκαν πολλά, έψαξα συγκριτικά με τα άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια.
-Τοyota Yaris (παλιό) = περίπου 45euro σετ μπροστά + πίσω
-Toyota Corolla '98 (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο) = 82euro σετ μπροστά πίσωTιμές υποτετραπλάσιες εως υποδιπλάσιες, αλλά πάει στο καλό σκέφτομαι, αυτά φοράνε ταμπούρα, άλλες τιμές οι δίσκοι. Και συνεχίζω:
-Bmw 525 = 205euro σετ μπροστά πίσω.
Ναι λοιπόν τα Honda είναι καρα-premium
Πέρα από την πλάκα, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς δίσκους φοράει η bmw, οι τιμές των ανταλλακτικών είναι απελπιστικά κοντινές. Καλώ τους Γερμανούς να αναφέρουν πόσο πάνε τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά (από κανά golf), μπας και κάνουμε καμιά σύγκριση της προκοπής (πέρα από αυτές της κατανάλωσης φυσικά ) ...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Τελικά ήταν τα τακάκια που είχαν αρχίζει να σφυρίζουν (μάλλον 'γρήγορη' η αλλαγή τους στα 14.000χλμ), αφού είχαν φτάσει σχεδόν στο μέταλλο...Συνοψίζοντας: Σετ τακάκια μπροστά + πίσω (164) + εργασία(30) = 194euro
Επειδή μου φάνηκαν πολλά, έψαξα συγκριτικά με τα άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια.
-Τοyota Yaris (παλιό) = περίπου 45euro σετ μπροστά + πίσω
-Toyota Corolla '98 (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο) = 82euro σετ μπροστά πίσωTιμές υποτετραπλάσιες εως υποδιπλάσιες, αλλά πάει στο καλό σκέφτομαι, αυτά φοράνε ταμπούρα, άλλες τιμές οι δίσκοι. Και συνεχίζω:
-Bmw 525 = 205euro σετ μπροστά πίσω.
Ναι λοιπόν τα Honda είναι καρα-premium
Πέρα από την πλάκα, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς δίσκους φοράει η bmw, οι τιμές των ανταλλακτικών είναι απελπιστικά κοντινές. Καλώ τους Γερμανούς να αναφέρουν πόσο πάνε τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά (από κανά golf), μπας και κάνουμε καμιά σύγκριση της προκοπής (πέρα από αυτές της κατανάλωσης φυσικά ) ...
πολλά χρήματα...λάθος η σύγκριση με τα ανταλλακτικά τουγκολφ διότι εκεί είναι ακριβότερα. Η σωστή είναι με την τογιότα ή με την μιτσουπίσι ή με την μαζντα.
-
σε σιβικ απλο τακακια μπρος πισω σε 14 χιλιαδες χιλιομετρα?
απο τη τιμη που ειδα πιστευω οτι θα αλλαξεις στυλ...
ενταξει, δε περιμενα οτι θα ηταν φτηνα...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Τελικά ήταν τα τακάκια που είχαν αρχίζει να σφυρίζουν (μάλλον 'γρήγορη' η αλλαγή τους στα 14.000χλμ), αφού είχαν φτάσει σχεδόν στο μέταλλο...
Συνοψίζοντας: Σετ τακάκια μπροστά + πίσω (164) + εργασία(30) = 194euro
Επειδή μου φάνηκαν πολλά, έψαξα συγκριτικά με τα άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια.
-Τοyota Yaris (παλιό) = περίπου 45euro σετ μπροστά + πίσω
-Toyota Corolla '98 (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο) = 82euro σετ μπροστά πίσωTιμές υποτετραπλάσιες εως υποδιπλάσιες, αλλά πάει στο καλό σκέφτομαι, αυτά φοράνε ταμπούρα, άλλες τιμές οι δίσκοι. Και συνεχίζω:
-Bmw 525 = 205euro σετ μπροστά πίσω.
Ναι λοιπόν τα Honda είναι καρα-premium
Πέρα από την πλάκα, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς δίσκους φοράει η bmw, οι τιμές των ανταλλακτικών είναι απελπιστικά κοντινές. Καλώ τους Γερμανούς να αναφέρουν πόσο πάνε τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά (από κανά golf), μπας και κάνουμε καμιά σύγκριση της προκοπής (πέρα από αυτές της κατανάλωσης φυσικά ) ...
πολλά χρήματα...λάθος η σύγκριση με τα ανταλλακτικά τουγκολφ διότι εκεί είναι ακριβότερα. Η σωστή είναι με την τογιότα ή με την μιτσουπίσι ή με την μαζντα.
μιας και φαινεσαι γνωστης, για πες μας ποσο κοστιζουν σε αυτα που λες...
και αν θελουν αλλαγη καθε 14Κ...
@ WinMik , δεν ειχε αναψει λυχνια για τα τακακια? Λιγα ειναι τα χλμ, ειδικα και για τα 4! Μηπως ειναι πολυ μαλακά αυτα που βαζει η εταιρια στην αρχη?
-
Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο είναι ο μέσος όρος χιλιομέτρων για την αλλαγή, από γενικές αντιδράσεις βγάζω συμπέρασμα ότι για τα 'λίγα' 14k χλμ είμαι εγώ υπεύθυνος.
Ο μηχανικός στο συνεργείο με το που άκουσε 14k χλμ μου λέει το τρέχεις φίλε. Δεν το αρνήθηκα, αλλά εγώ τα λάστιχα φοβόμουν περισσότερο ότι λιώνω του λέω. Γι' αυτά η φθορά ήταν φυσιολογική σύμφωνα με την άποψή του ωστόσο. Ένας τύπος που ήταν εκεί (με Jazz) μου λέει βάζουν μαλακά τακάκια πλέον και τελειώνουν γρήγορα, φαίνεται και στις ζάντες που μαυρίζουν. Καλά εκεί δεν το συζητάω, μονίμως ...ανθρακί είναι οι ζάντες μου. Αλλά τα λάστιχα ?? (όχι πως παραπονιέμαι...). Και του πατέρα μου λίγα του φάνηκαν τα χλμ, όχι τόσο για την αλλαγή, αλλά που τα είχα φάει εντελώς. Ειλικρινά τι να πω, τόσο πολύ το ξεσκίζω??
Οι έχοντες πολλά χλμ με civic πότε αλλάξατε? Στο 20k service??
ps: δεν είχε ανάψει κάποια λυχνία...
-
spiro βλέπω δεν βάζετε μυαλό στο να μην προκαλείτε... Οπότε ας συνοψίσουμε:
Είναι ήδη αφύσικο να αλλάζει σε 14000χλμ τακάκια. Αυτό μπορεί να έχει να κάνει με τον τρόπο που οδηγεί ή με αστοχία υλικού. Οπότε άσε τα...Τώρα δηλαδή αν έχει πάει ένα σεατ ή ένα γκολφ λόγουχαρη για αλλαγή δίσκου-πλατώ στα ίδια χιλιόμετρα εμείς πρέπει να υποθέσουμε ότι είναι προβληματικά; Δεν παίζει δηλαδή το ενδεχόμενο να φταίει ο οδηγός;
Τώρα για το αν στο γκολφ είναι ακριβότερα τα τακάκια σκέφτηκες ότι ίσως είναι έτσι αφού το ΄σερβις θα είναι σε...30000χλμ;
Από την άλλη επειδή εγώ δεν είμαι γνώστης όπως με ειρωνεύεσαι γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο τον 'γνωστό' σου για να μας πει; Δίπλα είστε αν καταλαβαίνεις τι εννοώ...
Όπως έχεις ευκολία πρόσβασης σε δεδομένα της vw πανελληνίως (βλ. καμμένες τουρμπίνες και τιμολόγια) ψάξε να βρεις και πόσες φορές έχουν χαλάσει τα τακάκια σε γκολφ και...που.
Ηonda Civic 2005