-
Επειδή βαριέμαι να μεταφράζω...πάρτε το αυτούσιο από ένα άλλο forum...
'According to some reports in the Italian media the electrical problems for Ferrari are caused by overheating. Ferrari have a unique and aggressive way of packaging the electronics. This is not a problem in a race but could become one after an unusually long pitstop or possibly safety car conditions. one of the sources is 'studiosport', an Italian sports program.
Perhaps this is why the Ferrari mechanics can be seen to put a fan on the airbox intake as soon as the drivers enter the pits. This could possibly explain that split in the airbox, as some of the air could be used to cool some components at the rear of the car and is vented from the central air vent at the back of the engine cover.
and the best one...
polish newspaper 'super express' (which has worked hard to earn a reputation of a polish 'bild') reports that vettel and heidfeld had a fistfight during the first test-day in bahrain. it supposedly started when heidfeld break tested vettel, and later when they both were in the pits he jumped out of the car and attacked vettel. alain prost, who wanted to ease the situation was accidently knocked out by vettel.
nelson piquet (who revelaed this incident) and kubica were unable to calm german drivers down, they finally gave up when mario theissen entered the room. he said that they're not allowed to leave untill they apologize them selfes. none of them was eager to do it first so they stood there for an hour. finally heidfeld said tapped vettel on the shoulder and said 'good luck' and went back to hotel. theissend insisted that he is ready to fire one the drivers is this siutation was ever to be repeated. vettel and heidfeld haven't exchanged a word on the next day.'
-
Χρόνοι μέχρι το μεσημέρι...
01 MAS 1'30.640 45
02 HAM 1'31.178 18
03 FIS 1'31.967 59
04 DLR 1'31.971 34
05 RAI 1'31.999 48
06 HEI 1'32.254 49
07 BUT 1'32.293 49
08 LIU 1'32.359 42
09 KUB 1'32.735 27
10 SCH 1'33.054 44
11 COU 1'33.146 8
12 SAT 1'33.601 61
13 BAR 1'33.659 14
14 TRU 1'34.689 11
15 WEB 1'41.400 2Πουθενά ο Αλόνσο...
'Πετάει' ο Μάσσα με το Melbourne Spec απ'ότι φαίνεται...
Η Ferrari νομίζω έχει νέο μοτέρ σήμερα το οποίο υποτήθεται είναι πιο αξιόπιστο...
-
η μακ δοκιμαζει τις λυσεις της ρενω
http://i9.tinypic.com/4clfpk0.jpgστη βαρκελωνη η williams εκανε το πρωι τον ταχυτερο γυρο φετος με 1.20.9 δοκιμαζοντας το πακετο της μελβουρνης , για το οποιο δεν υπαρχουν καθολου φωτογραφιες.
χθες ηταν στο 1.21.6 και ο μασσα εχει κανει 1.21.1
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Χμ...δε πετάω και τη σκούφια μου...1:31.225 είχε κάνει ο Αλόνσο.
Δε καταλαβαίνω πως ο Κίμι που φοράει το Melbourne Spec είναι πιο αργός από τον Μάσσα που δε το φοράει...εκτός αν του το 'έβαλαν' αργότερα...γιατί ο Μάσσα στις φώτο δε το 'φοράει'...
Δίνεις πολύ μεγαλύτερη αξία απ' όσο πρέπει στους απόλυτους χρόνους δοκιμών.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Χμ...δε πετάω και τη σκούφια μου...1:31.225 είχε κάνει ο Αλόνσο.
Δε καταλαβαίνω πως ο Κίμι που φοράει το Melbourne Spec είναι πιο αργός από τον Μάσσα που δε το φοράει...εκτός αν του το 'έβαλαν' αργότερα...γιατί ο Μάσσα στις φώτο δε το 'φοράει'...
Δίνεις πολύ μεγαλύτερη αξία απ' όσο πρέπει στους απόλυτους χρόνους δοκιμών.
Κοίτα να δεις...μη τα ξαναλέμε. Ο καθένας ας πιστεύει ότι αυτός κρίνει σωστό...προσωπικά επέτρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη από εσένα καθώς οι ομάδες είναι πλέον 18 μέρες from racing και οι περισσότερες φοράνε τα πακέτα της Μελβούρνης...δεν είναι δηλαδή όπως στις αρχές που δε μπορούσαμε να κρίνουμε τότε τίποτα.
Σιγά σιγά...βγάζουμε συμπεράσματα...αλλά βέβαια για να είμαστε απόλυτοι θα περιμένουμε τις δοκιμές του Σαββάτου στη Μελβούρνη. Προς Θέου δε μπορούμε να βγάλουμε πρωταθλητή από τώρα...αλλά βλέπεις πάνω κάτω μια γενική εικόνα...και ειδικά όταν αυτή καθαρίζει λίγο όσο οι ομάδες φοράνε τα πακέτα της Μελβούρνης.
-
Πρόσεξε:
Δε λέω ότι δεν έχει αξία η μελέτη των δοκιμών, αλλά λέω ότι δεν έχει αξία το να παίρνεις τον έναν καλύτερο γύρο του κάθε οδηγού και να συγκρίνεις, πόσο μάλλον όταν συγκρίνεις χρόνους από διαφορετικές μέρες(εκεί κι αν τα πιθανά σφάλματα είναι τεράστια).
Ξέρουμε καύσιμα; Τι ώρα της μέρας έγινε; Λάστιχα; Τι δοκίμαζε;
Όσες χρονιές είχαμε Live timing από Βαρκελώνη θυμάμαι ότι βλέπαμε τα γυρολόγια και είχαμε μια εξαιρετικά καλή εικόνα του ποιός βρίσκεται που(με ΕΛΑΧΙΣΤΗ απόκλιση).
Τώρα όμως, είναι τόσες πολλές οι μεταβλητές που καλό είναι να ακούμε τα σχόλια έμπιστων ανταποκριτών σχετικά με τα μεγάλα stints, που είναι σίγουρα πολύ αντιπροσωπευτικά.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Δε λέω ότι δεν έχει αξία η μελέτη των δοκιμών, αλλά λέω ότι δεν έχει αξία το να παίρνεις τον έναν καλύτερο γύρο του κάθε οδηγού και να συγκρίνεις, πόσο μάλλον όταν συγκρίνεις χρόνους από διαφορετικές μέρες(εκεί κι αν τα πιθανά σφάλματα είναι τεράστια).
Ξέρουμε καύσιμα; Τι ώρα της μέρας έγινε; Λάστιχα; Τι δοκίμαζε;
Ακριβώς.
Nikos147 πριν μερικές ημέρες που ο Αλόνσο έγραψε τον ταχύτερο γύρο οι Ferrari έκαναν stints αγώνα. Από την άλλη, τη στιγμή που ο Raikkonen δοκιμάζει ένα αεροδυναμικό πακέτο, δε σημαίνει ότι ντε και καλά πάει να γράψει τον ταχύτερο χρόνο ή ότι σίγουρα τη συγκεκριμένη στιγμή πρέπει να είναι πιο γρήγορος.
-
'Massa stays on top in Bahrain
Wednesday, February 28th 2007, 14:20 GMT
Felipe MassaFerrari driver Felipe Massa continued with his dominant form in testing at the Sakhir circuit by posting the fastest time for the second day running.
Massa, who caused the final red flag of the day when he stopped on track with 20 minutes remaining, covered a total of 100 laps on his way to the top of the timesheet, the Brazilian finishing over half a second quicker than his nearest rival, Lewis Hamilton in the McLaren.
Massa was testing the new aero package tried for the first time by teammate Kimi Raikkonen yesterday. The Finn was third quickest on another strong day for Ferrari.
Hamilton, hindered by a hydraulic problem in the morning, covered 55 laps in the Mercedes-powered MP4-22, while teammate Pedro de la Rosa completed 52 and was fifth fastest.
World champion Fernando Alonso did not test today, and instead watched the action from the pitwall.
Renault's Giancarlo Fisichella was the busiest driver with 109 laps covered, as his team tried to make up for the lost time following Heikki Kovalainen's crash yesterday.
The Finn returned to action in the afternoon following yesterday's high-speed accident, which forced Renault's mechanics to work overnight to have the car ready for today.
Kovalainen was back on track around 2pm and managed 30 laps, although he had to drive the car fitted with an old bodywork after destroying the one the team planned to use in Australia.
BMW Sauber continued to suffer reliability problems with their F1.07, with Robert Kubica again stopping twice with mechanical problems.
The remaining red flags of the day were caused by Scot David Coulthard, who lost a fuel flap while on track, Toyota's Jarno Trulli, Honda's Jenson Button and de la Rosa, whose car came to a stop late in the day.
Trulli's teammate Ralf Schumacher was back behind the wheel after having to skip half of yesterday's session following a spin in which he hurt his back.
Tomorrow's session is the final day of testing before the season kicks off in Australia.
Today's times:
Pos Driver Team Time Laps
- Massa Ferrari (B) 1:30.640 100
- Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:31.178 55
- Raikkonen Ferrari (B) 1:31.490 94
- Fisichella Renault (B) 1:31.967 109
- de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:31.971 52
- Kovalainen Renault (B) 1:32.068 30
- Heidfeld BMW Sauber (B) 1:32.264 73
- Button Honda (B) 1:32.293 73
- Liuzzi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:32.359 47
- Kubica BMW Sauber (B) 1:32.648 54
- Barrichello Honda (B) 1:32.650 61
- Sato Super Aguri-Honda (B) 1:32.837 100
- R.Schumacher Toyota (B) 1:33.054 85
- Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:33.146 52
- Webber Red Bull-Renault (B) 1:33.238 53
- Trulli Toyota (B) 1:33.384 33
All Timing Unofficial'
-
Καλα φετος θα γινει πραγματικος χαμος και φυσικα εν απουσια του Σουμι πιστευω οτι ο Κιμι θα κυριαρχησει, εξαλλου δεν αποκλειεται να δουμε εκπληξεις απο την Φεραρι...
-
Ο χρήστης 21century έγραψε:
Καλα φετος θα γινει πραγματικος χαμος και φυσικα εν απουσια του Σουμι πιστευω οτι ο Κιμι θα κυριαρχησει, εξαλλου δεν αποκλειεται να δουμε εκπληξεις απο την Φεραρι...To έχω ξαναπεί...ο Μάσσα θα είναι on-top πιστεύω και ο Μάσσα πιστεύω φέτος θα είναι πρωταθλητής F1...σίγουρα θα υπάρξουν φοβερές μάχες Κίμι-Μάσσα.
-
αν συμβει αυτό θα κλεισουν πολλλλααααααα στόματα , άλλωστε σε μερικούς αγώνες ο μασσα είχε το πανω χερι απεναντι στο σουμι...
παντως βλεπουμε σε πολλες δοκιμές ο μασσα να εχει διαφορα ανω του μισου δευτερολεπτου απο τον κιμι σα να εχουν τελειως διαφορετικό πρόγραμμα
παντως αν υπάρχει μοιρασια ποντων μπορει να τους την κανει ο τριτος - αλόνσο
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
αν συμβει αυτό θα κλεισουν πολλλλααααααα στόματα , άλλωστε σε μερικούς αγώνες ο μασσα είχε το πανω χερι απεναντι στο σουμι...παντως βλεπουμε σε πολλες δοκιμές ο μασσα να εχει διαφορα ανω του μισου δευτερολεπτου απο τον κιμι σα να εχουν τελειως διαφορετικό πρόγραμμα
παντως αν υπάρχει μοιρασια ποντων μπορει να τους την κανει ο τριτος - αλόνσο
Χμ...
Κοιτάξτε λίγο αυτό...το παραθέτω από ένα άλλο φόρουμ...
'Ferrari inside voices claim that Kimi is still at 70 %. He waits, listen and try to learn anything from mechanics and team mate, mostly about the electronic gestion of the car.
He doesn't want to start a war with his team mate in search of the best lap time. It would make no sense.Regarding the 8 tenths between Massa and Kimi today, u can see that a different aero package and different load fully explain this gap. I think they're quite fast the same, now. But **Kimi has much to improve.
**
The same newspaper reported that Hamilton is quite fast as Alonso on single laps. Hamilton was just two tenth slower, last week, but he had more fuel and hard tyres, while the spaniard tried a 5 laps stint with soft ones. In long runs, Mclaren observer reported that Alonso has problem to adapt to the new tyres, while Hamilton is cleaner, achieving slightly better performances and less consumption.In conclusion we must say that a team change affects the driver performance, for Kimi as for Alonso.
Today times indeed says that maybe Ferrari si slightly better than Mclaren now ( but just one or two tenths on single laps... while in long runs all the newspapers **report that Ferrari has very less consumtion than everybody else **and so maybe ths gap increase )
Finally the Ferrari seems to have solved reliability problems. They were not engine blow, but overheating of electronic components ('bobine' in italian, don't know in english ) due to the air flux in the car body. It was a minor issue, probably solved by the new engine cup used.'
Αυτά...
Και μια απορία...γιατί η McLaren έχει 4 καθρέπτες?
ΧΑΛΙΑ!
Πάντως πιστεύω ότι ο Μάσσα θα είναι ένα κλικ καλύτερος από τον Κίμι...
-
Βλέποντας τη Mclaren να έχει 4 καθρέφτες καταλαβαίνει κανείς πόσο ανώφελο είναι να παίρνει κανείς υπ' όψιν 'ξερούς' χρόνους δοκιμών. Προφανώς δοκιμάζουν και τις δύο πιθανές θέσεις ώστε να είναι η σύγκριση μεταξύ τους άμεση.
Στα της Ferrari, νομίζω ότι ξεκινώντας η σεζόν ο Kimi θα 'πατησει γκάζι' και θα κερδίζει τον Massa. Ίσως όχι τόσο εύκολα στην αρχή, λόγω του ότι θα είναι ακόμα νέοπας στην ομάδα, αλλά από τον 3ο-4ο αγώνα και μετά η διαφορά θα είναι σαφής.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Βλέποντας τη Mclaren να έχει 4 καθρέφτες καταλαβαίνει κανείς πόσο ανώφελο είναι να παίρνει κανείς υπ' όψιν 'ξερούς' χρόνους δοκιμών. Προφανώς δοκιμάζουν και τις δύο πιθανές θέσεις ώστε να είναι η σύγκριση μεταξύ τους άμεση.Granted...αλλά γιατί έχουν ΚΑΙ τους 2 επάνω την ίδια στιγμή? Πως θα δούνε διαφορά αν είναι και οι δύο επάνω?
-
Μα για να μπορέσει ο Hamilton να τους συγκρίνει ΑΜΕΣΑ και να δει ποιός τον βολεύει καλύτερα.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μα για να μπορέσει ο Hamilton να τους συγκρίνει ΑΜΕΣΑ και να δει ποιός τον βολεύει καλύτερα.A εσύ λες για να βλέπει πίσω? Εγώ νόμιζα ότι δοκίμαζε κάτι περισσότερο ουσιώδες...όπως την αεροδυναμική τους σημασία σε διαφορετικές θέσεις...γιαυτό παραξενεύτηκα...
-
Λάθος κάνετε. Απλά επειδή θα είμαστε συνεχώς μπροστά βάζουμε περισσότερους καθρέφτες για να βλέπουμε τους από πίσω.
Στην Μελβούρνη ο Αλόνσο μάλλον θα κατεβεί με 6 καθρέφτες.
-
Ο Μάσα τον έχει τον Κίμι!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Ο Μάσα τον έχει τον Κίμι!Κι εγώ αυτό πιστεύω...αλλά θα δούμε μετά τα πρώτα GP. Θα πάρει μέχρι τα μέσα της season να 'συνηθίσει' λίγο τους αγώνες στη Ferrari...αλλά θα είναι και ο Κίμι πολύ competitive.
Σήμερα τελευταία μέρα pre-season τεστ...νομίζω μετά πάμε Australia για την αρχή της season.
Οπότε, ότι έγινε έγινε...μετά από σήμερα...we're going racing!
Αν και νομίζω η Ferrari όλο και κάποιο τεστ θα κάνει σε Fiorano & Mugello...
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Μα για να μπορέσει ο Hamilton να τους συγκρίνει ΑΜΕΣΑ και να δει ποιός τον βολεύει καλύτερα.
A εσύ λες για να βλέπει πίσω? Εγώ νόμιζα ότι δοκίμαζε κάτι περισσότερο ουσιώδες...όπως την αεροδυναμική τους σημασία σε διαφορετικές θέσεις...γιαυτό παραξενεύτηκα...
Έχω την αίσθηση ότι για ένα μέρος του αυτοκινήτου που δεν αλληλεπιδρά ΤΟΣΟ πολύ με άλλα μέρη του, οι ομάδες εμπιστεύονται λίγο-πολύ τυφλά τα αποτελέσματα της αεροσήραγγας. Απ' όσο διάβαζα, αυτό ισχύει λίγο πολύ σε όλα, και εξαντλητικές δοκιμές γίνονται μόνο για τα πολύ 'ευαίσθητα' αεροδυναμικά κομμάτια, καθώς και όσα τροποποιούνται(π.χ εμπρός-πίσω αεροτομές).
Χειμερινές δοκιμές 2007