-
Toυλάχιστον έπεσε ηρωικά και ένδοξα.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Toυλάχιστον έπεσε ηρωικά και ένδοξα.+1
-
Γι' αυτό πρέπει να τρέχει κανείς μόνο σε πίστα, και πάλι μόνο με αμάξια που μπορεί να αντικαταστήσει...
-
θα μας κανετε να γινουμε καρδιακοι....ΑΧ ΒΑΧ
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Γι' αυτό πρέπει να τρέχει κανείς μόνο σε πίστα, και πάλι μόνο με αμάξια που μπορεί να αντικαταστήσει...=Μικτή ασφάλεια σε αυτοκίνητα που οδηγούνται όπως πρέπει!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γι' αυτό πρέπει να τρέχει κανείς μόνο σε πίστα, και πάλι μόνο με αμάξια που μπορεί να αντικαταστήσει...
=Μικτή ασφάλεια σε αυτοκίνητα που οδηγούνται όπως πρέπει!
Aπ' ό,τι ξέρω, στην Ελλάδα τουλάχιστον, η μικτή δεν σε καλύπτει μέσα σε πίστα. Πρόκειται για καταχρηστικό όρο, που καλό θα ήταν να προσβληθεί δικαστικώς.
Για κοιτάξτε το... -
Δεν είναι λογική ούτε δίκαιη η άρνηση παροχής υπηρεσιών, αν διατίθεσαι να πληρώσεις παραπάνω. Ας κάνουν μια αναλογιστική μελέτη οι μλκες, να μας πουν πόσο τιμάται η 'προστασία' τους.
Και στο κάτω-κάτω στην πίστα το φυσικό και ανθρώπινο περιβάλλον είναι πολύ ασφαλέστερο. Απλά ξέρουν ότι εκεί σίγουρα θα τρέξεις. Μπορεί όμως να τους αντιταχθεί ότι ΔΕΝ πρόκειται για αγώνα (σαν τις αυτοσχέδιες κόντρες στους δρόμους, τις οποίες συχνά-πυκνά καλούνται να πληρώσουν).Άντε, λες και είμαστε μαύροι στο Μισσισσίππι...
-
Στην προκειμένη περίπτωση το ατύχημα έγινε στο Ring, το οποίο θεωρείται δημόσιος δρόμος. Ως εκ τούτου ισχύει η ασφάλεια.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Είναι λογικό να μην ισχύει,όπως δεν ισχύει και στα 4Χ4 αν βρίσκεσαι εκτός δρόμου και τουμπάρεις (π.χ.σε μια αντιπυρική ζώνη )
Αλλωστε τα 4Χ4 ειναι μονο για το Κολωνάκι ως γνωστον οποτε ειναι 'λογικο'
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Στην προκειμένη περίπτωση το ατύχημα έγινε στο Ring, το οποίο θεωρείται δημόσιος δρόμος. Ως εκ τούτου ισχύει η ασφάλεια.Eξαρτάται την ασφάλεια. Στη Γερμανία, υπάρχει ειδικός όρος στα συμβόλαια που εξαιρεί συγκεκριμένα το Ring από τις καλύψεις. Αν δεν υπάρχει αυτός ο όρος στο συμβόλαιό 'σου' όμως, η ασφάλεια σε καλύπτει κανονικά.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Είναι λογικό να μην ισχύει,όπως δεν ισχύει και στα 4Χ4 αν βρίσκεσαι εκτός δρόμου και τουμπάρεις (π.χ.σε μια αντιπυρική ζώνη )
Αλλωστε τα 4Χ4 ειναι μονο για το Κολωνάκι ως γνωστον οποτε ειναι 'λογικο'
Mάλλον ως δρόμους εννοεί και τους 'αγροτικούς' δρόμους και δεν σε καλύπτει όταν βρίσκεσαι έξω και απ' αυτους.
-
Παιδιά μου, δε χρειάζεται να μάθει η ασφάλεια πού **ακριβώς **έγινε το ατύχημα...
-
Άμα το αμάξι δεν κουνιέται, μια χαρά θα μάθει η ασφάλεια το πού έγινε το ατύχημα.
-
Απλώς πληρώνεις το γερανό από την τσέπη σου και πας το τουτούνι σου εκεί που **εσύ **επιθυμείς να έχεις τρακάρει...
-
Εχεις προνοησει ομως να μη κυκλοφορουν φωτο στο ιντερνετ
-
Xθες οδηγησα και συνοδηγησα μια Χ5 4,6is.
Επιβλητικο αυτοκινητο, πιο ευκολο στην οδηγηση σε σχεση με αυτο που περιμενα για τον ογκο του! Ακομη και η γυναικα της παρεας μετα απο 5' οδηγησης το πηγαινε αρκετα ανετα... ( )
Πολυ καλη 4κινηση που επιτρεπει να περναει ολος αυτος ο σταυλος (340hp) στο δρομο χωρις δυσκολια.
Μοτερ με εξαιρετικα ποιοτικο ηχο και αρκετη δυναμη για τους 2,5 τονους
Επισης εξαιρετικα φρενα με πολυ καλο ABS, σταματουσε πολυ γρηγορα ακομη και σε βρεγμενο δρομο
Με γνώστη στο τιμονι μπορει να ακολουθησει (οχι ομως να προσπερασει) το νεο mini cooper S στις ευθειες, μενει ομως καπως πισω σε στροφες. Αυτα συμφωνα με μια 'ψιλη' που ειχαμε χθες...
Σιγουρα το παιδι με το S τρομαξε 1-2 φορες βλεποντας αν θα προλαβει το θεριο των 2,5 τονων να φρεναρει πισω του ή θα του το μετατρεψει σε smart. Στις ευθειες πηγαινανε μαζι (μεχρι τα τα 150) στις στροφες το S επαιρνε ενα μικρο προβαδισμα. Εκει η Χ5 εστριβε σταθερα και γρηγορα, με την 4κινηση να εμπνεει σιγουρια.
Δεν ξερω αν το αποτελεσμα της ψιλης τιμα περισσοτερο το cooper ή την Χ5!Η ανεση καλη μεν, αλλα δε με εντυπωσιασε ισως λογω ελαστικων 275/20'' & 315/20''. Δεν αποκλειεται το αυτοκινητο να ηθελε και καινουργια αμορτισερ. Στις αποτομες αλλαγες πορειας καταλαβαινες το βαρος του, αλλα δε σε τρομαζει.
H καταναλωση περι τα 22, ενω αμα πιεζεις πολυ ξεπερναει τα 30
Συνολικα, εντυπωσιακο αυτοκινητο (σιγα μην ειναι τζιπ ), βρισκεται στο στοιχειο του σε ανοιχτες διαδρομες, οπου εμπνεει μεγαλη σιγουρια και ασφαλεια με τη σταθεροτητα του και την 4κινηση.
Εμενα παντως εχει κολησει στο μυαλο μου η εικονα (απο ψηλα) του mini να απομακρυνεται στις στροφες με το θεριο να βρυχαται πισω του λιωνοντας τα πανακριβα 315/20''.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Απλώς πληρώνεις το γερανό από την τσέπη σου και πας το τουτούνι σου εκεί που **εσύ **επιθυμείς να έχεις τρακάρει...Aυτά, ισχύουν για τα Μέγαρα... Γιατί 'εκεί', ΠΡΙΝ σηκώσει ο γερανός το αμάξι σου, έχει έρθει η αστυνομία και έχει πιστοποιήσει το συμβάν επιτόπου. Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση, ούτε μια στο εκατομμύριο, να πεις του Γερμανού με το γερανό 'έλα φίλε, κάνε τον Αλέκο και πάμε να το ρίξουμε στο χωράφι παραέξω'. Απλά δεν λειτουργούν έτσι αυτοί.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση, ούτε μια στο εκατομμύριο, να πεις του Γερμανού με το γερανό 'έλα φίλε, κάνε τον Αλέκο και πάμε να το ρίξουμε στο χωράφι παραέξω'. Απλά δεν λειτουργούν έτσι αυτοί.Δηλαδη αν πω στον Τουρκαλα να παρει 500Ε και να κανει τον Αλεκο,θα μου κανει τον δύσκολο;Χλωμότατο.
-
Ποιον τουρκαλά;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ποιον τουρκαλά;Aν τύχει και ο 'Γερμανός' που λες είναι Τούρκος/'Ελληνας/Πακιστανός/Πολώνός, εννοεί μάλλον.
BMW FORUM