-
Φυσιολογική τιμή! Και πρέπει στην Εθνική και λίγο πατημένος, έτσι;
-
οχι και τοσο φυσιολογικη!
κοιτα την υπογραφη μου
-
Λέει μέσα στην πόλη ότι το χρησιμοποιεί συνέχεια (αυτό νομίζω ότι εννοεί). Άρα, πάλι ψάχνουμε το τι εννοεί ο καθένας με το 'πόλη'...μποτιλιάρισμα όλη μέρα, όχι 10 λίτρα...13 θα πιάσει! Κίνηση σε στενά πάλι σημαίνει υψηλή κατανάλωση...κίνηση στην Κηφισίας πάλι (στο γρήγορο τμήμα) μπορεί να τη ρίξει και στα 6 χαλαρά...
Για καθόλου Εθνική πάντως, τα 10 μου ακούγονται αρκετά καλά...και με 115 που σημαίνει Top Gun, δεν τον κόβω και για οδηγό που αλλάζει στις 1.500 στροφές...
-
φυσιολογικότατη...
είμαι πολύ ευχαριστημένος από την κατανάλωση του... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...και με 115 που σημαίνει Top GunTop Gun... με την πλάγια οδό
Να 'ναι καλά η Revo και τα προγράμματά τηςδεν τον κόβω και για οδηγό που αλλάζει στις 1.500 στροφές...
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Αν δε δούμε κόκκινο πρώτα δεν αλλάζουμε ταχύτηταΥ.Γ. Πιστεύω ότι δεν έπεσα έξω...
-
Είμαι γύρω στα 13 με 13.5 λ/100 χλμ.
Τους τελευταίους 15,5 μήνες 35000 χλμ 100 άρας
Μέσο όρο τιμής στην Κύπρο 1 Ευρώ παρά 2-3 λεπτά
Βγάλτε μια σούμα
Γύρω στα 4600 Ευρώ
Α, EVO VIII -
280 άλογα τετρακίνηση και 13-13,5? Πολύ πολύ καλό νούμερο! Οι συνθήκες Κύπρου είναι όπως τις γνώρισα και εγώ; Δηλαδή, αργά σχετικά στα highway και ελάχιστη κίνηση στις πόλεις, ή έχω διαστρεβλωμένη άποψη;
-
Ε κάπως έτσι είναι οι συνθήκες. Τώρα τελευταία δυστυχώς έχει αρχίσει να αυξάνεται η κίνηση (στη Λευκωσία έχει πολλή κίνηση ).
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Το συμπέρασμα είναι:ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
To συμπέρασμα είναι ότι δεν σε αφήνουμε να ξαναγράψεις εδώ πέρα! Το ξέρεις ότι ο coyote κλαίει τώρα για χάρη σου; Αφού προσπαθεί να μην πετύχει πορεία στην Αθήνα, μπας και πάει από τα 12 λίτρα στα 11. Με το Jazz.
Έρευνα κατανάλωσης γράφει ο τίτλος, όχι 'πίνω περισσότερη μπύρα από ό,τι πετρέλαιο το αυτοκίνητό μου'.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Από Κυριακή 23:00 μέχρι Δευτέρα στις 21:00 έκανα:Θεσσαλονίκη-Κατερίνη-Λάρισα-ανέβηκα Μπράλο για Αντίριο -Πάτρα-Πύργο και γέμισα με 24ευρώ 26,4λίτρα για 600χλμ. 4,4λίτρα/100χλμ
Πύργος-Καλαμάτα-Πύργος-Πάτρα ξαναγέμισα 14,9ευρώ για 16,54Λίτρα 378χλμ 4,3λίτρα/100χλμ.
Πάτρα-αντίριο-Αγρίνιο-Άρτα-Ιωάννινα-Γρεβενά-Κοζάνη-Βέροια-Θεσσαλονίκη έκανα κοντά 600χλμ αλλά δεν το γέμισα να δω πώς πήγε. Είναι λίγο κάτω από την μέση και πολύ πάνω από το 1/4 πάντως.
Το συμπέρασμα είναι:
ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
πες μας και με ποσα πηγαινες να συμφωνησουμε.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Από Κυριακή 23:00 μέχρι Δευτέρα στις 21:00 έκανα:Θεσσαλονίκη-Κατερίνη-Λάρισα-ανέβηκα Μπράλο για Αντίριο -Πάτρα-Πύργο και γέμισα με 24ευρώ 26,4λίτρα για 600χλμ. 4,4λίτρα/100χλμ
Πύργος-Καλαμάτα-Πύργος-Πάτρα ξαναγέμισα 14,9ευρώ για 16,54Λίτρα 378χλμ 4,3λίτρα/100χλμ.
Πάτρα-αντίριο-Αγρίνιο-Άρτα-Ιωάννινα-Γρεβενά-Κοζάνη-Βέροια-Θεσσαλονίκη έκανα κοντά 600χλμ αλλά δεν το γέμισα να δω πώς πήγε. Είναι λίγο κάτω από την μέση και πολύ πάνω από το 1/4 πάντως.
Το συμπέρασμα είναι:
ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
το Panda δεν είναι κ το ιδανικό αμάξι όμως για ταξίδια...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Από Κυριακή 23:00 μέχρι Δευτέρα στις 21:00 έκανα:
Θεσσαλονίκη-Κατερίνη-Λάρισα-ανέβηκα Μπράλο για Αντίριο -Πάτρα-Πύργο και γέμισα με 24ευρώ 26,4λίτρα για 600χλμ. 4,4λίτρα/100χλμ
Πύργος-Καλαμάτα-Πύργος-Πάτρα ξαναγέμισα 14,9ευρώ για 16,54Λίτρα 378χλμ 4,3λίτρα/100χλμ.
Πάτρα-αντίριο-Αγρίνιο-Άρτα-Ιωάννινα-Γρεβενά-Κοζάνη-Βέροια-Θεσσαλονίκη έκανα κοντά 600χλμ αλλά δεν το γέμισα να δω πώς πήγε. Είναι λίγο κάτω από την μέση και πολύ πάνω από το 1/4 πάντως.
Το συμπέρασμα είναι:
ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
το Panda δεν είναι κ το ιδανικό αμάξι όμως για ταξίδια...
Πάρε Grande Punto Multijet τότε
Λογικά δε θα καίει πολύ περισσότερο εφόσον ενσωματώνει την ίδια τεχνολογία με τον κινητήρα του Panda και είναι σίγουρα πολύ πιο ταξιδιάρικο.
Προσπεράσαμε χτες το πρωϊ ένα τέτοιο με ιταλικές πινακίδες με +40 χλμ/ώρα στην Αθηνών-Κορίνθου και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μας πέρασε με + πολλά. Μιλάμε για τρελή επιτάχυνση!!! -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Από Κυριακή 23:00 μέχρι Δευτέρα στις 21:00 έκανα:
Θεσσαλονίκη-Κατερίνη-Λάρισα-ανέβηκα Μπράλο για Αντίριο -Πάτρα-Πύργο και γέμισα με 24ευρώ 26,4λίτρα για 600χλμ. 4,4λίτρα/100χλμ
Πύργος-Καλαμάτα-Πύργος-Πάτρα ξαναγέμισα 14,9ευρώ για 16,54Λίτρα 378χλμ 4,3λίτρα/100χλμ.
Πάτρα-αντίριο-Αγρίνιο-Άρτα-Ιωάννινα-Γρεβενά-Κοζάνη-Βέροια-Θεσσαλονίκη έκανα κοντά 600χλμ αλλά δεν το γέμισα να δω πώς πήγε. Είναι λίγο κάτω από την μέση και πολύ πάνω από το 1/4 πάντως.
Το συμπέρασμα είναι:
ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
το Panda δεν είναι κ το ιδανικό αμάξι όμως για ταξίδια...
Πάρε Grande Punto Multijet τότε
Λογικά δε θα καίει πολύ περισσότερο εφόσον ενσωματώνει την ίδια τεχνολογία με τον κινητήρα του Panda και είναι σίγουρα πολύ πιο ταξιδιάρικο.
Προσπεράσαμε χτες το πρωϊ ένα τέτοιο με ιταλικές πινακίδες με +40 χλμ/ώρα στην Αθηνών-Κορίνθου και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μας πέρασε με + πολλά. Μιλάμε για τρελή επιτάχυνση!!!δεν λέω ότι δεν έχει επιτάχυνση ο multijet....λέω ότι με την ταχύτητα που πήγαινε ο τύπος που σας προσπέρασε δεν νομίζω να πετύχαινε έτσι την πιο πάνω χαμηλή κατανάλωση....των 4κάτι λίτρων...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
δεν λέω ότι δεν έχει επιτάχυνση ο multijet....λέω ότι με την ταχύτητα που πήγαινε ο τύπος που σας προσπέρασε δεν νομίζω να πετύχαινε έτσι την πιο πάνω χαμηλή κατανάλωση....των 4κάτι λίτρων...Προφανώς και εκείνη τη στιγμή έκαιγε αρκετά περισσότερα απ' ότι τα ~5 λίτρα/100χλμ που καίει ο multijet του Grande Punto, το θέμα είναι ότι σίγουρα θα έκαιγε και πολύ λιγότερα σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο turbo με αντίστοιχη ροπή και αντίστοιχα βίαιη επιτάχυνση.
-
Κατεβαίνοντας πήγαινα στην εθνική με 100-110 σχετικά σταθερά.
Ανεβαίνοντας Μπράλο πήγαινα με το γκάζι στη μέση ούτε αργά ούτε και πολύ γρήγορα. Από Πάτρα μέχρι Καλαμάτα το πήρε ο bro και το πήγαινε μια 120 μια 80 όταν είχε διασταυρώσεις και χωριά.
Ανεβαίνοντας μέχρι την Πάτρα πήγαινα σχετικά αργά. Είχα μέση 3,7λίτρα στον υπολογιστή. Από Αντίριο και μετά όμως το πλάκωσα και πολύ άγρια. Έτσι μέχρι τα Γρεβενά. Τα λάστιχα φαγώθηκαν μέχρι τα γράμματα μπρος και πίσω ενώ ορισμένοι θιγμένοι που τους προσπερνούσε το Panda το πατούσαν για να με περάσουν στις ευθείες. Λίγο πριν την Άρτα σε κάτι ευθείες με πέρασε ένα Primera ενώ πήγαινα με 140. Βέβαια η εκδίκηση είναι πιάτο που τρώγεται κρύο και στις επόμενες στροφές του έδωσα να καταλάβει ότι δεν είναι τόσο γρήγορος όσο νομίζει. Το ίδιο σκηνικό ακολούθησε και μετά τα Ιωάννινα προς Μέτσοβο, αλλά εκεί που πέρασα υπέροχα ήταν κατεβαίνοντας για Γρεβενά.Με ένα Toledo με πινακίδα Ηγουμενίτσας ήταν ωραία φάση. Κοινώς τα λάστιχα μου πάνε για πέταμα αλλά δεν πειράζει εργοστασιακά ήταν.Ευτυχώς είχε καλό καιρό και η άσφαλτος είχε πολύ καλό συντελεστή τριβής, αλλιώς να θα μου πήγαινε...Μέση στον υπολογιστή τώρα που γύρισα Θεσσαλονίκη αλλά ΔΕΝ το ξαναγέμισα έχω 4,4λίτρα στα 100 από λίγο πριν την Πάτρα που το γέμισα.Πάντως σχετικά με την επιτάχυνση...στο βουνό πρώτη φορά με εντυπωσίασε τόσο πολύ παρόλο που το έχω από τον περασμένο Οκτώβρη. Είναι απίστευτη, για τόσο μικρό μοτέρ η επιτάχυνση, κάτω από όλες τις συνθήκες και πιο πολύ στις ανηφόρες. Στο G Punto,που είπε κάποιος, η μηχανή είναι ΙΔΙΑ αλλά έχει 90άλογα χάρη στο VGT τούρμπο ενώ ροπιάζει καλύτερα, αλλά έχει και περισσότερα κιλά να τραβήξει.Ενδεικτικά έχω ακούσει G P να μαρσάρει και ακούγεται καθαρά η τουρμπίνα και χωρίς ταχύτητα κάτι που δεν συμβαίνει στο δικό μου. Φαντάζομαι τι θα γίνει αν βάλω και εγώ τέτοιο τούρμπο...Αντί να πιάνει στις 1800 που πιάνει τώρα και έχει κενά, να ξεκινάει από τις 1200. Χμμμμμμ.
Αλλά μιας και το θέμα είναι η οικονομία είναι πεποίθησή μου πώς αν μπει VGT στο Panda τα νούμερα της κατανάλωσης θα πέσουν ακόμη περισσότερο μιας και το turbo είναι πολύ βασικό στην οικονομία ενός diesel κινητήρα. Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους: Γιατί οι Ιταλοί δεν βάλαν VGT στο PANDA;Αυτά...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Το ερώτημα που παραμένει στα χείλη του έθνους: Γιατί οι Ιταλοί δεν βάλαν VGT στο PANDA;Αυτά...
μπααα...το ερώτημα είναι άλλο: γιατί οι έλληνες καρεκλοκένταυροι δεν επιτρέπουν την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσνικη;
-
Λαντσια Θεσις 3.0 λιτρα με κρουιζ κοντρολ στα 145 χλμ επι 150 χλμ καταναλωση 11λ/100 στη πολη ομως γυρω στα 19 λ/100 ειναι αυτοματο αλλα και σειριακο εγω παντως χρησιμοποιω το αυτοματο στην πολη. κοστος σε δραχμες 13 δρχ. το χλμ (εδω η βενζινη κοστιζει 70δρχ το λιτρο........)
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Λαντσια Θεσις 3.0 λιτρα με κρουιζ κοντρολ στα 145 χλμ επι 150 χλμ καταναλωση 11λ/100 στη πολη ομως γυρω στα 19 λ/100 ειναι αυτοματο αλλα και σειριακο εγω παντως χρησιμοποιω το αυτοματο στην πολη. κοστος σε δραχμες 13 δρχ. το χλμ (εδω η βενζινη κοστιζει 70δρχ το λιτρο........)που εδώ; Ντουμπάι;
-
Nissan Sunny 1.3DX
8,5 lt/100km μόνο μέσα στην πόλη για 438 χιλιόμετρα. Όσα χιλιόμετρα έγιναν εκτός του κέντρου, έγιναν αρκετά πατημένα. Ο κινητήρας είναι 1.300αρης με 60 άλογα και το αμάξωμα ζυγίζει 860 κιλά πλην οδηγού.Περίμενα καλύτερο νούμερο, αλλά η αλήθεια είναι ότι έμπλεξε και σε μπόλικα μποτιλιαρίσματα. Καίει πολύ και το air condition (το ποιο;;; ), καίει και το ραδιόφωνο (το ποιο;;; )...
Περιμένω τώρα μια τελείως αυτοκινητοδρομική μέτρηση, όπου πιστεύω στην 5η που είναι πιο μακριά και από τα γεννητικά μόρια μερικών μελών του 4TForum!
-
που εδώ; Ντουμπάι;
Ναι ειμαι Αμπου Νταμπι απο τον Ιανουαριο...
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽