-
εγω θα εβαζα καταρχην eibach anti gia hr...και μαλιστα του διλιτρου
αν ομως εγω ηθελα να στησω αμαξι με λιγα λεφτα θα εβαζα τα ρεκορντ τα διλιτρα
με ΜΑΜΑ ελατηρια
και 22αρες αντιστρεπτικες εμπρος πισω για κλισεις..
και 20αρες ραβδους πισω για παιχνιδι.οσον αφορα αυτο με τα μεγαρα να ξερεις οτι δεν εχει καμια σχεση.
για να κανεις χρονο μεγαρα θες
α.εξοικειωση
β.λαστιχα
γ. αλογα
δ. και μια αξιοπρεπη στοιχειωδως αναρτηση. δεν ειναι απαραταιτη η αγωνιστικη αναρτηση για τη πιστα. τα πιο πανω ομως ΕΙΝΑΙ. -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
εγω θα εβαζα καταρχην eibach anti gia hr...και μαλιστα του διλιτρουαν ομως εγω ηθελα να στησω αμαξι με λιγα λεφτα θα εβαζα τα ρεκορντ τα διλιτρα
με ΜΑΜΑ ελατηρια
και 22αρες αντιστρεπτικες εμπρος πισω για κλισεις..
και 20αρες ραβδους πισω για παιχνιδι.οσον αφορα αυτο με τα μεγαρα να ξερεις οτι δεν εχει καμια σχεση.
για να κανεις χρονο μεγαρα θες
α.εξοικειωση
β.λαστιχα
γ. αλογα
δ. και μια αξιοπρεπη στοιχειωδως αναρτηση. δεν ειναι απαραταιτη η αγωνιστικη αναρτηση για τη πιστα. τα πιο πανω ομως ΕΙΝΑΙ.Σύμφωνοι, σκέψη μου τώρα...
οι 22αρες κοστίζουν κι επίσης έχουν αισθητή διαφορά που να δικιολογούν την διαφορά τιμής? Ακόμα μήπως με 22 μπρος θα υπήρχε προβλημα με τα μούτρα και ο χαρακτήρας του αυτοκ θα γίνονταν υποστροφικός ή πιστεύεις με τις στρέψης20 θα είναι οκ με αυτό το συνδυασμό?
κάτι ακόμα, τα μαμά σκοπίμως τα κρατάς? (πχ θεωρόντας τα ισως καλύτερα ή ασκοπα χρήματα με κάποια aftermarket και οχι στενα!)
Το χαμηλότερο κέντρο βάρους δεν βοηθάει?
Όσο για τα μέγαρα δεν διαφωνώ απλά το είπα για να δείξω οτι δεν κοιτάω το απόλυτο.
-
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
οι 22αρες κοστίζουν κι επίσης έχουν αισθητή διαφορά που να δικιολογούν την διαφορά τιμής? Ακόμα μήπως με 22 μπρος θα υπήρχε προβλημα με τα μούτρα και ο χαρακτήρας του αυτοκ θα γίνονταν υποστροφικός ή πιστεύεις με τις στρέψης20 θα είναι οκ με αυτό το συνδυασμό?
Με μαμά ελατήρια αποκλείεται να έχεις μούτρα με το setup που σου λέει ο Παναγιώτης. Αν έβαζες H&R που είναι σαφώς σκληρότερα (Παναγιώτη το 10% που ανέφερες δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στις αισθήσεις μου - τα H&R συμπεριφέρονται σαν διπλάσιας σκληρότητας) τότε θα ήσουν καλύτερα με την 20.6 εμπρός από το 1.6CC.
Για τις αντιστρεπτικές υπολόγισε 60Ε την κάθε μία (=120Ε) και για τις ράβδους πίσω 90Ε καί τις δύο, γενικό σύνολο 210Ε και όλα από την αντιπροσωπεία. Συν 320Ε τα RSP. Συν εργασία.Το χαμηλό κέντρο βάρους κάνει το αυτοκίνητο πιο απόλυτο και τις επιλογές μας δυσκολότερες, δεν ειναι πανάκεια. Μπορείς κάλλιστα να έχεις σε κανονικό ύψος το αμάξι σου και να κρατάει εξίσου καλά ή και καλύτερα από τα περισσότερα χαμηλωμένα που κυκλοφορούν ενώ ταυτόχρονα να είναι πιο φιλικό-ελεγχόμενο στο όριο της πρόσφυσης ή και μετά από αυτό.
-
μιλτο ειμαι 100% σε αυτο.
τα ελατηρια χαμηλωματος ειναι το πολυ 20% πιο σκληρα και τα hr δεν ειναι και τα πιο τουβλα.
η αισθηση σκληροτητας ειναι καθαρα λογω της μικροτερης διαδρομης και των λιγοτερων σπειρων...τα μαμα αν τα δεις διπλα σε hr μπορει να ειναι και τα μισα σε μηκος εκτασης....πλακετ οι αντιστρεπτικες απο τη στιγμη που θα αγορασεις καινουργιες ειτε 21-21 πας ειτε 22-22 ιδια λεφτα ειναι.
στο δικο σου οι μαμα ειναι ουτως η αλλως πιο κατω(19) οποτε αχρηστες.αυτο που ισως δοκιμαζα ειναι αυτο που ειχε κανει ο μιλτος με 21εμπρος (20.7ναι μη βαρατε) και 22πισω
-
Τελικα το θεμα αναρτησεις ποτε δεν τελειωνει!!!
Οτι και να κανουμε παντα θα ψαχνομαστε!!!
Αληθευει οτι η θολομπαρα χειροτερευει την κατασταση? Λιγο παραλογο δεν ειναι αυτο??? -
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
Τα yoko δεν τα έχω σε εκτίμηση, τα 539 που εχει τύχει να δοκιμάσω ηταν μετριότητα και για τα avs sport έχω ακούσει οτι μετά απο κανα 6μηνο χάνουν την απόδοση που είχαν καινούρια. Βασικά δεν το εχω ψάξει πολύ, πάντως σίγουρα για 195-50-15 και τάξη χρημάτων max 300e.
Από την στιγμή που τα έβαλα ακούω αυτό το πράμα!!!!
Ένα έχω να πω ότι τίποτα απο αυτά δεν ισχύει!Είναι κορυφαίο λάστιχο κάτω από όλες τις συνθήκες και την σκληρή οδήγηση!
Βαρέθηκα να το λέω πια!Και επιτέλους βαρέθηκα να διαβάζω ότι άκουσα από κάποιον το άλφα και το βήτα!!!
Εδώ είμαι και σας τα λέω τι άλλο να κάνω!!
Προσωπικά μου αρέσει το σκληρό πλαινό τους και βασίζομαι αρκετά πάνω σε αυτό!Ακόμα και στην βροχή έχει δεν έχει απότομες αντιδράσεις!
Όσο για την ανάρτηση,νομίζω ότι συνδιάζεται αρκετά καλά με το λάστιχο και ουδεποτε με προβληματισε!!! -
εγω παλι απο τα 539 στο κορσα μου ειχα τις καλυτερες των εντυπωσεων...ασυληπτο κρατημα ...
αλλα! ηταν γνησια με εγγυηση απο θεοχαρακη.
αντιθετα πριν ειχα στο κορσα 720 τα οποια κοντεψα να σκοτωθω (ειχα τρακαρει 2 φορες καθαρα και μονο απο το λαστιχο...) αθλιο. αλλα εχω βασιμες υποψιες οτι ηταν μαιμουδεξ...
βγαζετε ακρη? μπαααααααααα
ο καθενας λεει τα δικα του. αρα συμφωνω με γιαννη.παντως τα εξαλτο2 μια χαρα ειναι. και αυτο που με χαροποιει ιδιαιτερα ειναι οτι ναι μεν μετα απο 40000χλμ χαζογλυστρανε συνεχεια και ειναι πολυ σκληρα-ξεραμενα αλλα οταν τα θες στο βουνο και απαξ και ζεσταθουν συμπεριφερονται τοσο σωστα και αποδοτικα οπως σχεδον στην αρχη!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
παντως τα εξαλτο2 μια χαρα ειναι. και αυτο που με χαροποιει ιδιαιτερα ειναι οτι ναι μεν μετα απο 40000χλμ χαζογλυστρανε συνεχεια και ειναι πολυ σκληρα-ξεραμενα αλλα οταν τα θες στο βουνο και απαξ και ζεσταθουν συμπεριφερονται τοσο σωστα και αποδοτικα οπως σχεδον στην αρχη!
Άνα γεια σου!!
Να λέμε για τα λάστιχα που έχουμε δικές εμπειρίες και όχι ότι ακούμε! -
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
για τα avs sport έχω ακούσει οτι μετά απο κανα 6μηνο χάνουν την απόδοση που είχαν καινούρια.Από την στιγμή που τα έβαλα ακούω αυτό το πράμα!!!!
Ένα έχω να πω ότι τίποτα απο αυτά δεν ισχύει!Είναι κορυφαίο λάστιχο κάτω από όλες τις συνθήκες και την σκληρή οδήγηση!
Βαρέθηκα να το λέω πια!Και επιτέλους βαρέθηκα να διαβάζω ότι άκουσα από κάποιον το άλφα και το βήτα!!!Αν ήξερα οτι θα γινόταν αυτό δεν θα το έλεγα, καν, συγγνώμη. Δεν υποτιμώ κανενός την γνώμη, ίσα ίσα τη δικιά σου την μετράω πολύ.
Όσο για το άκουσα, έχω να πω το εξής: δεν έχω την δυνατότητα να δοκίμασω οτι λάστιχο θα ήθελα κι έτσι στηρίζομαι σε αυτά που θα μου πουν και κρίνω με το μυαλό μου οτι ταιριάζουν σε αυτό που θέλω, γι αυτό το είπα και τπτ παραπάνω. Αλλά αφού είναι καλά, οκ εκλεισε. -
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
για τα avs sport έχω ακούσει οτι μετά απο κανα 6μηνο χάνουν την απόδοση που είχαν καινούρια.
Από την στιγμή που τα έβαλα ακούω αυτό το πράμα!!!!
Ένα έχω να πω ότι τίποτα απο αυτά δεν ισχύει!Είναι κορυφαίο λάστιχο κάτω από όλες τις συνθήκες και την σκληρή οδήγηση!
Βαρέθηκα να το λέω πια!Και επιτέλους βαρέθηκα να διαβάζω ότι άκουσα από κάποιον το άλφα και το βήτα!!!Αν ήξερα οτι θα γινόταν αυτό δεν θα το έλεγα, καν, συγγνώμη. Δεν υποτιμώ κανενός την γνώμη, ίσα ίσα τη δικιά σου την μετράω πολύ.
Όσο για το άκουσα, έχω να πω το εξής: δεν έχω την δυνατότητα να δοκίμασω οτι λάστιχο θα ήθελα κι έτσι στηρίζομαι σε αυτά που θα μου πουν και κρίνω με το μυαλό μου οτι ταιριάζουν σε αυτό που θέλω, γι αυτό το είπα και τπτ παραπάνω. Αλλά αφού είναι καλά, οκ εκλεισε.Δεν χρειάζεται να ζητάς βρε συγγνώμη για τίποτα!
Μπορεί και εγώ να ήμουν κάπως απότομος.... -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
mapa...αστο μακρυα...η ast...παντως μετα απο καποιες βολτες χτες το βραδυ προς λιμανια με τη καπισια (ναι ναι περασα μετα απο πολλα χρονια....)
αυτο που εχω να πω ειναι οτι αυτο το πραμα που πουλαει ο κονδωρας προς 750ευρω και το λεει πεζο σπορτ δρομου με το φαρδοστενο ελατηριο ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.... ΜΑ ΚΑΙ ΓΑΜΩ.Πιάνομαι από τα λόγια του Παναγιώτη, αφού οδήγησα μετά από ένα μήνα το αυτοκίνητο μου και αφού εντωμεταξύ έχω οδηγήσει σχεδόν όλα τα σπορτίφ hatchback και μη, μέχρι τα 60.000 (δουλεία…καλά μην βαράτε..). αλλά αυτό δεν λέει και τπτ…
Στο δικό μου καραμαμά 206 1.6 gti με τελικό και φίλτρο και psgreeksport ανάρτηση + 22αρες αντιστρεπτικές + 20αρες RCράβδους + ελαστικά 185/55/15 pirelli p6000 διετίας καινούργια (για το λούτσο όμως), έκανα χτες το απόγευμα( μόλις είχα αφήσει το νέο S3) την καθημερινή μου διαδρομή για το σπίτι από τον Διόνυσο και το αυτοκίνητο απλά με τρέλανε, ένα θα σας πω οδηγώ σχεδόν όλοι μέρα…και έκανα χτες το βράδυ 250 χλμ.
Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο deal και πραγματικά θέλω να δω ποιος χριστιανός σέταρε αυτήν την ανάρτηση…αναφέρω την γνώμη σε όλους αυτούς που ψάχνονται…γιατί κάθε φορά που οδηγώ το αυτοκίνητο μένω μαλάκας…
Έχω οδηγήσει διάφορα set-up σε 206 και κάτι παρόμοιο δεν έχω δει…
Όσοι με ξέρουν, ξέρουν ότι δεν έχω κανένα κόμπλεξ και εμπάθεια με το δικό μου αυτοκίνητο, ενώ δεν μπορώ να πω τίποτα για την συγκεκριμένη ανάρτηση, όσο αφορά την αντοχή, αφού η δικιά μου έχει σκάρτα 10.000 χλμ.
Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν πολύ καλύτεροι συνδυασμοί και πιο οικονομική, εγώ απλώς αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία…
Καλές αγορές… -
double post
-
Καραμαμά μόνο στα χαρτιά!!!
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
...êáëá êáé áãéá ïëá ôá áìïñôéóåñ áëëá ìå ôá hr ÄÅÍ ðñïêåéôáé èåùñù ðïôå íá äåéôå ðñáãìáôéêï áìáîé.
Ùñáßá üëá áõôÜ ðïõ ëåò ößëôáôå Ðáíáãéþôç!ÌáêÜñé íá Ýêáíåò âüëôá ôï äéêü ìïõ ãéá íá Ýâëåðåò üôé ôá Ç&R åßíáé ìéá ÷áñÜ êáé åßíáé ðïëý ðéï ðÜíù áðü ðñáãìáôéêü áìÜîé!!
ãéá ðñáãìáôéêü äåí îÝñù áëëÜ ðéï ïëïêëçñùìÝíï/éóóïñïðçìÝíï óßãïõñá.
Çr ìå ðáñüìïéá óõìðôþìáôá ìå ôïõ ÃéÜííç êáé ôåëåßùò äéáöïñåôéêÜ áìïñôéóÝñ êáé ëÜóôé÷á -
παπι βαλε 2 ραβδους και μετα ελα να τα πουμε...
ρε φουστη μου στο τελος θα στις πληρωσω εγω.γιαννη αυτο που εννοω ειναι οτι οι πραγματικες δυνατοτητες του εμπρος συστηματος του 206 ξεδιπλωνονται μονο με ενα γραμμικο ελατηριο.
αυτο οφειλεται καθαρα και μονο στο βαρος. και συμβαινει σε ολα τα συγχρονα θωρηκτα που ελεω παθ. ασφαλειας ζυγιζουν τα αντερα τους και αδυνατει ενα προοδευτικο φαρδυ ελατηριο να ζυγισει την αδρανεια τους.
ειτε ειναι hr ειτε πεζο ειτε eibach...και πιστεψε με εχω οδηγησει hr σε 206 για να στο λεω αυτο
-
Αυτό που λες Παναγιώτη είναι σωστό και δεν σε αμφισβήτησα ούτε δευτερόλεπτο αν πρόσεξες... Γι αυτό και θα το έχω στα υπόψιν γι αργότερα. Απλά, επί του παρόντος προσπαθώ να καταφέρω να φορέσω το ραλλοχτάποδο μαζί με αυτά που πρέπει αλλά και που συνεπάγονται (πχ πρόγραμμα). Αυτός ο Φλεβάρης μια ζωή μου προκαλεί σκέτη απογοήτευση...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
παπι βαλε 2 ραβδους και μετα ελα να τα πουμε...
ρε φουστη μου στο τελος θα στις πληρωσω εγω.γιαννη αυτο που εννοω ειναι οτι οι πραγματικες δυνατοτητες του εμπρος συστηματος του 206 ξεδιπλωνονται μονο με ενα γραμμικο ελατηριο.
αυτο οφειλεται καθαρα και μονο στο βαρος. και συμβαινει σε ολα τα συγχρονα θωρηκτα που ελεω παθ. ασφαλειας ζυγιζουν τα αντερα τους και αδυνατει ενα προοδευτικο φαρδυ ελατηριο να ζυγισει την αδρανεια τους.
ειτε ειναι hr ειτε πεζο ειτε eibach...και πιστεψε με εχω οδηγησει hr σε 206 για να στο λεω αυτο
ΟΚ!!
Αλλά μέχρι να βρώ ένα τέτοιο 206 να οδηγήσω, θα λέω αυτό που εισπράτω από το δικό μου!! -
Ρε @ουστη μου τελικα οτι και να κανουμε με την αναρτηση μας..το αμαξι μας δεν εχει τη δυναμη ωστε να το ευχαριστηθουμε σε μια αναβασουλα. Γιατι το λεω αυτο? Μολις γυρισα απο μονοημερη βολτιτσα απο βορεια ευβοια.Πολυ στροφιλικι..αλλα το κορυφαιο ειναι οτι το εκανα με το type R του κολλητου!! Τι να πω ρε παιδια δεν ειχα ξανααισθανθει τοση δυναμη στις εξοδους των στροφων. Εμπαινες στη στροφη σχετικα κρατημενος, με τιμονο και γκαζι ρυθμιζες την υπερστροφη, ακαριαια ομως με το γκαζι ελεω δυμναμης..και μετα το apex τερματιζες το γκαζι και κολλαγες στο καθισμα...δηλαδη καμια σχεση με το δικο μου (τι συγκρινω τωρα εε??) οπου μπαινω λιγο φυλαγμενος αλλα το μοτερ μεχρι να γεμισει μεσα στη στροφη η κατα την εξοδο....αναβω και τσιγαρο!!
Αλλη αισθηση εζησα σημερα, αγωνιστικη..απο ηχο...απο περασμα της δυναμης με τους τροχους να ψιλοσπινιαρουν στις εξοδους πατωντας το γκαζι...με τον ηχο πυροβολου..με...με... λιγο το τιμονι με ξενιζε αλλα μπροστα στα αλλα.....
Δεν πανα βαλω peugeot sport αν δεν βαλω καμια 50+ αλογα τι να το κανω? Ισως να μαι υπερβολικος αλλα οποιος και να το κανε αυτο σημερα θα καταλαβαινε γιατι!! 3 ωρες το σπαγαμε, μια εγω μια αυτος.. μεχρι και οι βοσκοι μας την ειπαν απ ταπολλα περασματα απο κατι στροφες εκει στην διαδρομη ερετρια στενη!!Ηταν κ@υλα!!!!!!!
8.300rpm redline 220ps+ tein + εξατμιση χυμα.... κολλαση ηχος + RE050 που σημερα τα στρωσαμε.... -
Βιντεακια πως ν ανεβασω???
-
Sorry που το λέω αλλά είσαι
Τα πάντα για το Peugeot 206