Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 403
    • 404
    • 405
    • 406
    • 407
    • 1084
    • 1085
    • 405 / 1085
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21688
    224057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      craven-blue last edited by

      OK,θα το πάρουμε και το λαδάκι μας,καλού-κακού!

      Citistak,όχι μόνο κοντοσούβλι αλλά αν σου αρέσει το 'χοντρό' (προβατίνα),έχω βρει το τέλειο μέρος! Υπάρχει ένα χωριό λίγο έξω από τα Γιάννενα,λέγεται Ασφάκα (στον δρόμο για Κόνιτσα) και η συγκεκεριμένη ταβέρνα είναι άπαιχτη!ΔΕΝ έχεις ξαναφάει τέτοιο πράγμα!Πω,πω τι τα γράφω,είναι και μεσημέρι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Ο χρήστης Craven Blue έγραψε:
        OK,θα το πάρουμε και το λαδάκι μας,καλού-κακού!

        Citistak,όχι μόνο κοντοσούβλι αλλά αν σου αρέσει το 'χοντρό' (προβατίνα),έχω βρει το τέλειο μέρος! Υπάρχει ένα χωριό λίγο έξω από τα Γιάννενα,λέγεται Ασφάκα (στον δρόμο για Κόνιτσα) και η συγκεκεριμένη ταβέρνα είναι άπαιχτη!ΔΕΝ έχεις ξαναφάει τέτοιο πράγμα!Πω,πω τι τα γράφω,είναι και μεσημέρι...

        Οκ ελήφθη. Ο κολλητός κάνει το μάστερ του εκεί και θα κατέβω μάλλον μέσα Μαι, και θα του το πώ...

        Πολύ ωραία είχα περάσει στα Γιάννενα. Γιούπι..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          craven-blue last edited by

          Οκ ελήφθη. Ο κολλητός κάνει το μάστερ του εκεί και θα κατέβω μάλλον μέσα Μαι, και θα του το πώ...

          Πολύ ωραία είχα περάσει στα Γιάννενα. Γιούπι..[/quote]

          Είναι φοβερή πόλη.Η Ασφάκα είναι περίπου τα 15-20 χλμ έξω από την πόλη.Θέλει προσοχή γιατί η πινακίδα για το χωριό είναι πάνω στην διασταύρωση (αθάνατη Ελλάδα! ) και είναι ακριβώς πάνω σε στροφή (δεξιά).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            voylgaris-ilias last edited by

            Εγώ γιατί δεν είδα το όνομά μου ρε παιδιά? δεν πιάνομαι? μπαγάσηδες επειδή έχω καλύτερο αυτοκίνητο δεν με βάλατε έ? Χά! Χά!
            Λοιπόν για το service το οποίο ήταν μόνο για τα απαραίτητα όπως μου είπαν επειδή το αμάξι ήταν σταματημένο 5 μήνες, δηλαδή λάδια ,φίλτρο,φρένα έλεγχος, μέτρημα σφαίρες κτλ. σε 7500 θα γίνει κανονικό των 107 000 km
            Ο έλεγχος έδειξε ένα πολύ καθαρό αυτοκίνητο, ατρακάριστο ευτυχώς!!!
            το κλειδί που είχε χάσει ο προηγούμενος είναι το immobilizer και κάνει 260 ευρώ δεν το παρήγγειλα, αργότερα ίσως!! Το αμπραγιάζ ήταν αρύθμηστο και πατινάριζε, τώρα διορθώθηκε λίγο και η επιτάχυνση, όμως θέλει την 1800 την 8βάλβιδη ο κ@λος του!!!
            Επίσης έμαθα ότι δεν μπαίνει η 1800 16V γιατί θέλει άλλαγμα πλεξούδας κτλ.
            Το άλλο τώρα, εγώ ήξερα ότι η ACTIVA έχει μία σφαίρα παραπάνω για εξισορρόπηση στις στροφές, η δικιά μου έχει μια σφαίρα παραπάνω αλλά δεν μου είπαν γιατί!! πάντως δεν είναι αυτή η ACTIVA που νομίζω εγώ!!!! Αυτή είναι η απάντηση του συνεργείου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              1600 δεν εβγαινε με το συστημα activa. Η δικιά σου είναι ακτίβα look. Δηλαδή προφυλακτήρες βαμένους, αεροτομή και τέτοια.

              Η επιπλέον σφαίρα που έχουν όλα τα ξάντια μετά το 1995 είναι αντιβύθισης. Δηλαδή κρατάει πίεση όταν το σβήσεις και δεν κάθεται κάτω όπως τα παλιότερα σιτροέν.

              Δεν αλλάζεις και έναν ιμάντα εκκεντροφόρων. Κανονικά θέλει αλλαγή στα 75.000 αλλα τον είχε αλλάξει ο προηγούμενος;

              Η 1800 16V εχει νομίζω και άλλη τρόμπα υψηλής , άλλη πλεξούδα και αν θυμάμαι καλά και άλλο συμπλέκτη. Δε συμφέρει να κάνεις τέτοια μετατροπή. Έπρεπε να την πάρεις από την αρχή.

              Τεσπα, θα συνηθίσεις όπως και εγώ

              Ο πατέρας μου άλλαξε πρόσφατα δίσκο συμπλέκτη και μια χαλαμσμένη τσιμούχα στο κάρτερ που πέταγε λαδάκια έξω. Πλέον δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα η ξανθούλα μας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                n_olympios last edited by

                Οπως τα λέει ο Ηλίας είναι. Μπράβο Ηλία, είσαι καλά διαβασμένος.

                (Μόνο που τονίζεται στο ΒΑ και όχι στο ΚΤΙ. )

                Εγώ πάντως θα ξαναπώ πως έχοντας οδηγήσει και την 1.8 8ν και την 1.8 16ν, η πρώτη μου άρεσε περισσότερο. Ηταν λιγότερη σβέλτη μεν, πιο ομοιογενής δε, και λόγω κλιμάκωσης πιο ευχάριστη σε δρόμο με στροφές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                  Οπως τα λέει ο Ηλίας είναι. Μπράβο Ηλία, είσαι καλά διαβασμένος.

                  Ναι!! Αν στο εξαμ της δευτέρας μας κάνουν παρόμοια ερώτηση θα πάρω Α+.. το θέμα είναι ότι θα μας ρωτήσουν για environmental law και liability rules.. Και εγώ είμαι με πυρετό από την Τρίτη...

                  Ζήσε Μαι...

                  Οντως Νίκο, η 8β είναι πιο γραμμική και οταν την οδήγησα μου φάνηκε ότι είχε παραπάνω από 103 άλογα. Την 16β δεν την έχω οδηγήσει. Αλλα μάλλον, αν δεν πάμε σε ακτιβά, θα έπαιρνα μια 8βάλβιδη δίλιτρη..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    voylgaris-ilias last edited by

                    Συγνώμη παιδιά, δεν ήξερα οτι το εργοστάσιο έβγαζε ACTIVA look!!! η δικιά μου δεν γράφει στο πλάι τίποτα μόνο ACTIVA στά πλάγια ούτε 1.6 ούτε πίσω πουθενά, πως γνωρίζουμε την γνήσια?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Ο χρήστης ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ έγραψε:
                      Συγνώμη παιδιά, δεν ήξερα οτι το εργοστάσιο έβγαζε ACTIVA look!!! η δικιά μου δεν γράφει στο πλάι τίποτα μόνο ACTIVA στά πλάγια ούτε 1.6 ούτε πίσω πουθενά, πως γνωρίζουμε την γνήσια?

                      H Μοναδική ακτιβά γνήσια είναι αυτή που είναι 2000 κυβικά τούρμπο. Αν έχεις οτιδήποτε άλλο μοτερ, δεν είναι ακτιβά αλλά ακτιβά look ( προφυλακτήρες στο χρώμα του αυτοκινήτου, αεροτομή) και βαμμένοι καθρέπτες.

                      Η δίλιτρη ακτιβά έχει ζάντες αλουμινίου, μικρότερα μπράτσα αεροτομής. Δεν ξέρω κάποια άλλη εξωτερική διαφορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Η πραγματική Activa (με την ενεργητική ανάρτηση δηλαδή) έβγαινε και με ατμοσφαιρικό δίλιτρο 16ν κινητήρα (τον ίδιο που αργότερα κινούσε τη C5, με τους 138 ίππους). Αλλά δεν εισήχθη ποτέ στη χώρα μας.

                        Από την άλλη, ο turbo κινητήρας της Activa κυκλοφορούσε και σε έκδοση Turbo CT χωρίς όμως την ενεργητική ανάρτηση (αυτή εισήχθη ειδικά μόνο για την ΕΑ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Και σε 3.0 V6 επίσης
                          Αυτή δεν εισήχθη ποτέ Ελλάδα για προφανείς λόγους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Προφανώς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              voylgaris-ilias last edited by

                              Τότε όντως δεν είναι ACTIVA γιατί δεν είναι δίλιτρη!! Οι ζάντες που έχει είναι 15άρες με 205 λάστιχα, αλλά κι αυτό δεν λέει τίποτα, μπορεί να τα έβαλε μετά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                voylgaris-ilias last edited by

                                Τότε όντως δεν είναι ACTIVA γιατί δεν είναι δίλιτρη!! Οι ζάντες που έχει είναι 15άρες με 205 λάστιχα, αλλά κι αυτό δεν λέει τίποτα, μπορεί να τα έβαλε μετά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Συνονόματε, οι ζάντες αλουμινίου της ακτίβα φαίνονται στην παρακάτω φωτ.

                                  http://www.forum-auto.com/uploads/20040 ... tiva_1.jpg

                                  EΠίσης δες και το διαφορετικό σχήμα το μπροστινού προφυλακτήρα.

                                  Ακόμα και οι επόμενη γενιά xantia (xantia II) που αυτή μάλλον έχεις είχε ολόιδιες ζάντες και διαφορές.

                                  Ο πωλητής σου την πάσαρε για την ακτίβα που πίστευες;; Αν ναι δεν πάς από κει να του ρίξεις ενα χεράκι;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    voylgaris-ilias last edited by

                                    Όχι δεν μου πλάσαρε ο πωλητής τίποτα, έψαχνα γιά φθηνό και καλό αυτοκίνητο, αυτά βρήκα στην XANTIA εντω μεταξύ πάντα είχα σε εκτίμηση την CITROEN η κόρη μου έχει ένα SAXO, απλά ψάχνω τώρα ρωτώντας να μάθω όσο μπορώ πιό πολλά γιά το αμάξι, αυτές τις λίγες μέρες που το έχω είμαι πολύ ευχαριστημένος!! Βέβαια ακόμη μαθαίνω, ας πούμε για το ABS νόμιζα όταν πάτησα γερό φρένο με πολύ λίγα χιλιόμετρα (για δοκιμή) οτι στο συνεργείο δεν μου ρεγουλάρισαν τα φρένα!!! πήγα λοιπόν να μου απενεργοποιήσουν το ABS γιατί στο στεγνό δεν φρενάρει, ο τεχνίτης όμως ανένδοτος, εγώ μου λέει δεν στο κάνω, βρές άλλον! βρέ καλέ μου να του λέω εγώ, ενας φίλος τρακάρισε με το ρημάδι το ABS! τίποτα αυτός, θα το αφήσω λοιπόν, και μετά απο μερικά χιλιόμετρα θα αποφασίσω!!!
                                    Θέλω με αυτά να πώ, πώς ακόμη μαθαίνω το αυτοκίνητο, μέχρι τώρα είχα NSU TT, FIAT SUPERMIRAFIORI, και LANCIA DELTA του 89, αυτά ήταν εντελώς διαφορετικά απο την XANTIA, όμως και απο τα 3 έχω φοβερές αναμνήσεις, ιδίως απο το NSU TT με τα 2 διπλά βέμπερ!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      citastak last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ έγραψε:
                                      Όχι δεν μου πλάσαρε ο πωλητής τίποτα, έψαχνα γιά φθηνό και καλό αυτοκίνητο, αυτά βρήκα στην XANTIA εντω μεταξύ πάντα είχα σε εκτίμηση την CITROEN η κόρη μου έχει ένα SAXO, απλά ψάχνω τώρα ρωτώντας να μάθω όσο μπορώ πιό πολλά γιά το αμάξι, αυτές τις λίγες μέρες που το έχω είμαι πολύ ευχαριστημένος!! Βέβαια ακόμη μαθαίνω, ας πούμε για το ABS νόμιζα όταν πάτησα γερό φρένο με πολύ λίγα χιλιόμετρα (για δοκιμή) οτι στο συνεργείο δεν μου ρεγουλάρισαν τα φρένα!!! πήγα λοιπόν να μου απενεργοποιήσουν το ABS γιατί στο στεγνό δεν φρενάρει, ο τεχνίτης όμως ανένδοτος, εγώ μου λέει δεν στο κάνω, βρές άλλον! βρέ καλέ μου να του λέω εγώ, ενας φίλος τρακάρισε με το ρημάδι το ABS! τίποτα αυτός, θα το αφήσω λοιπόν, και μετά απο μερικά χιλιόμετρα θα αποφασίσω!!!
                                      Θέλω με αυτά να πώ, πώς ακόμη μαθαίνω το αυτοκίνητο, μέχρι τώρα είχα NSU TT, FIAT SUPERMIRAFIORI, και LANCIA DELTA του 89, αυτά ήταν εντελώς διαφορετικά απο την XANTIA, όμως και απο τα 3 έχω φοβερές αναμνήσεις, ιδίως απο το NSU TT με τα 2 διπλά βέμπερ!!!!

                                      To xantia εχει πολυ καλα φρένα και το ABS δεν μπαίνει συχνά. Τσέκαρε τα λάστιχά σου.Επίσης οι σφαίρες σου σε τι κατάσταση είναι; Ποτέ δε μου πέρασε από το μυαλό να το απενεργοποιήσω.

                                      Επίσης αν δεν τα νιώθεις καλά και έχεις υποψία αέρα στο σύστημα κάνε το εξής.

                                      Με το χειρόφρενο λυμένο σε ευθεία, και το αμαξι ρελαντί, σηκώνεις το αυτοκίνητο στην ψηλότερη σκάλα. Μόλις ανέβει και ακούσεις το χαρακτηριστικό τικ (μπρος πισω) βαζεις το μοχλό στη χαμηλότερη θέση. Μετά, πάλι βαζεις το μοχλό στην κανονική θέση και περιμένεις. Από τη μιν σκαλα στην κανονική θα αργήσει λίγο παραπανω γιατί η τρόμπα προσπαθεί να φουσκώσει με πίεση το ξεφούσκωτο σύστημα..

                                      Αυτή η διαδικασία λέγεται citaerobics και είναι ο τρόπος εξαέρωσης του συστήματος. Κάντο κανα 2 φορές και πες μας αν είδες διαφορές...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        voylgaris-ilias last edited by

                                        Οι σφαίρες μου είπε ο μηχανικός είναι στο 50%, και το crash test που δεν με ενθουσίασε καθόλου!!!
                                        http://crash.citroenz.biz/Xantia/
                                        Ευχαριστώ για την εξαέρωση ασφαλώς και θα την κάνω!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ηλία, αφού είναι το πρώτο σου αμάξι με ABS, προς Θεού μην το απενεργοποιήσεις, θα συνηθίσεις με τον καιρό. Το έχουμε ξαναπεί πάμπολλες φορές, το μεγάλο πλεονέκτημα του ABS ΔΕΝ είναι η μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος (ποικίλλει ανά περίσταση) αλλά ότι μπορείς να διατηρήσεις τον έλεγχο της πορείας του αυτοκινήτου.

                                          Οσο για το crash test, ήταν άλλες εποχές τότε, και είναι τρομερό επίτευγμα πώς σε τόσα λίγα χρόνια φτάσαμε στα 5 αστέρια από το 1,5 (γενικώς, όχι μόνο για τη Citroen).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            voylgaris-ilias last edited by

                                            Οκ θα διατηρήσω το ABS και θα κάνω μερικές δοκιμές στο βρεγμένο και στο στεγνό να δω πώς αντιδρά για να μην με πιάσει αδιάβαστο!!!
                                            Κατα τα άλλα επέλεξα το στερεο και βρήκα και το κίτ για το τιμόνι, μένει τώρα να βρώ και τα 900 ευρώ που κοστίζει!!! μην γελάτε! μην γελάτε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 403
                                            • 404
                                            • 405
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 405 / 1085
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr