-
TA TZIMPSISPORT AMORTISEURS TA EXEIS ΑΚΟΥΣΕΙ ΒΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑ???
ΤΡΑΒΑ ΠΑΡΕ ΤΑ ΡΕΚΟΡΝΤ ΚΑΙ μη μιλας...
υ.γ. αν και εγω θα επαιρνα το 207gtiiii
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Για τους γνωστες : τι εχετε να πειτε για τα protech shocks (ειναι γερμανικο το site τους γαμωτο)!! Τους εχω στειλει mail και περιμενω απαντηση. Εχει ακουσει κανεις τιποτα? Επισης για τα alpha shocks?αμα θες γερμανικα αμορτισερ, σε καλη τιμη, βαλε alko!
-
Αλέξανδρε γιατί δεν κανείς μια δόκιμη με ανακατασκευή by Μαρακακη ...
400e τα σου παει χωρίς τοποθετήσει....
Δεν έχω ακούσει κανέναν να πει κάτι κακό... -
εγω εχω.......
οχι για αποδοση αλλα για αντοχηκαι σορυ νικο αλλα 400ευρω ειναι ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ...
μα τελειως παραλογα.
εμενα μου ζηταγε 400 και του λεω ρε μεγαλε 500 εχουν καινουργια και ειναι λαδιου. οχι αεριου λαδιου που θελουν καποια εξτρα δουλεια.
στα παπαρια του,....αυτος τοσο χρεωνει ταριφα.... -
Moυ απαντησαν στο mail σημερα το πρωι. Δεν μου τα διαθετουν για 206 αλλα μου προσφερουν ενα coilover της πολυ καλης AST (ολλανδικη ειναι)
το οποιο ειναι της σειράς sportline ειναι monotube υψηλης πιεσης πληρως ρυθμιζομενα σε bound & rebound (12 θεσεις) και φυσικα σε υψος. Εχουν ανοδοωμενα αλουμινενια πιατελα και ελατηρια απο κραμμα χαλυβα-βολφραμιου. Δεν μου ανεφεραν ακομη για λιμπρες και για γραμμικοτητα. Φυσικα ειναι πληρως επισκευαζομενα απ την εδω apex hellas στη βουλθαγμενης σε 2-5 μερες. Κια η τιμη που μου τα προσφερει για απ ευθειας αγορα απ αυτους : 895Ε +ΦΠΑ+Μεταφορικα. -
mapa...αστο μακρυα...η ast...
παντως μετα απο καποιες βολτες χτες το βραδυ προς λιμανια με τη καπισια (ναι ναι περασα μετα απο πολλα χρονια....)
αυτο που εχω να πω ειναι οτι αυτο το πραμα που πουλαει ο κονδωρας προς 750ευρω και το λεει πεζο σπορτ δρομου με το φαρδοστενο ελατηριο ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.... ΜΑ ΚΑΙ ΓΑΜΩ.η καπισια ειναι λιγο πιο σκληρη αφου πλεον το αμαξι περναει με την ιδια σκληροτητα απο σαμαρια (μη ξεχνατε εχω 22πισω) και στη πιστα θα ειναι καλυτερη σιγουρα.
στο δρομο ομως και ειδικα στα βουνα ουτε καλυτερο κρατημα σου προσφερει σημαντικα ουτε καποια καλυτερη συμπεριφορα.πολυς ντορος εν τελει δε ξερω για το τιποτα αλλα σιγουρα οχι για κατι που κοβεις φλεβες.κοστος απο ντινο για τη καπισια
311 εμπρος επι δυο=620
50 τα ελατηρια
50 τα πανω πιατελασυνολο 720ευρω
οταν του κονδωρα η δρομο-κουκουρουκου ειναι καπου στα 500 τα εμπρος κομπλε.
(πισω βαζουν τα ιδια και στις δυο λυσεις με κοστος καπου στα 250ευρω και ειναι κατι που στο μελλον θελω να ψαξω για καλυτερο καθως δε τα εκοψα και για τοσο καλα και ανθεκτικα)
και το ξαναλεω μιλτο τη διαφορα στου κονδωρα επειδη εχω οδηγησει τα ιδια εμπρος αμορτισερ με φαρδυ αιμπαχ ελατηριο τη κανει το γραμμικο φαρδοστενο ελατηριο που ειχε με καπου 270λιμπρες σκληροτητα!!!
-
Αυτό το ελατήριο πώς μπορώ να το συνδυάσω με τα RSP; Κόψε ράψε φαντάζομαι... Μια χαρά είμαι σου λέω, κι ύστερα από τις εντυπώσεις που θα ολοκληρώσει ο Γιάννης μέχρι να αλλάξω τα RSP με βλέπω για Selex Tuning (ή μήπως τα Competition; θα δείξει...).
-
εγω βασικα μιλτο θα τσιμπαγα απο ντινο τα εμπρος του xs
21 to ενα συν 23 τα ανω πιατελα.
συνολο 90ευρω
ποσο να παρει ενας τορναδωρος να φτιαξει κατω πιατελα και σπειρωμα κανα 150αρι?και πολλα λεω?στα δε φαρδοστενα που ειχα του κονδωρα το σπερωμα ειναι φορετο οπως στη φωτο του 106 της πεζο σπορτ για αυτο και πεπεμε ο τασος οτι ειναι απο 106 τα ελατηρια αυτης της αναρτησης
-
Πατέντες... Άσε, μια χαρά είμαι σου λέω... Και χρόνους γράφω και κυρίως το φχαριστιέμαι τα μέγιστα στα στροφιλίκια.
Όσον αφορά το αναρτησιακό (γεωμετρία, ανάρτηση, λάστιχα), σταμάτησα πλέον να κυνηγάω το απόλυτο, το πιο πολύ, το πιο χοντρό, το πιο σκληρό, το πιο δυνατό, το πιο έτσι και το πιο αλλιώς. Πολύ ανασφαλής πρακτική. Σβούρες, στούκες, πεζοδρόμια, χαντάκια... Άσε, τα είδα τα δικά μου τα κάστανα, μια χαρά ψήθηκαν.
Και όλα δείχνουν ότι αν θέλω περαιτέρω αναβάθμιση πάω σε Selex Tuning και έκλεισα. Άνεση, κράτημα και κυρίως ελεγχόμενη οδηγική συμπεριφορά στο μάξιμουμ (αν ο Γιάννης ακόμη παιδεύεται να βρει κουράγιο να το γλυστρήσει τότε τί να πούμε εμείς οι θνητοί... ότι χρειαζόμαστε PS; ) κι ας κάνεις και καμιά μαλακία. Αν παλιότερα ήμουν αλάνθαστος στο τιμόνι τώρα πια σίγουρα δεν είμαι - έλλειψη παπαριών σε πιστή μετάφραση και τέτοια έλλειψη θολώνει το μυαλό εκεί που το χρειάζεσαι περισσότερο... (αν από την μανία μου να βρώ το 'ακόμηπιοπολύ' δεν έπαιρνα τα ρημάδια τα ADVAN για χρήση δρόμου, τώρα θα μου είχαν μείνει κότσια για λίγο καιρό ακόμη πριν γεράσω - ειδικά στην βροχή έχω γίνει τόσο κότα που απορώ πραγματικά με τον εαυτό μου).Α, και μην γελαστεί κανείς από αυτά που γράφω και νομίσει ότι είμαι αργός. Θα απογοητευτεί γιατί απλά είμαι συνειδητοποιημένος. Έχει διαφορά...
Μην απορείς Παναγιώτη γι αυτά που γράφω και το πώς την ψάχνω. Το να έχω πάνω από 200Ε μετρητά σε καταθέσεις είναι πολλά λεφτά για τα μέτρα μου. Ο Γιάννης είναι ακόμη πιο δύσκολα. Ξέρω πολλά παιδιά έτσι. Από τον Σεπτέβριο έχω στην διάθεσή μου την πολλαπλή κι ακόμα την βάζω. Ο Γιάννης μόλις έκλεισε χρόνο. Η φτώχεια όμως θέλει καλοπέραση, κι εγώ περνάω πάρα πολύ καλά. Γι αυτό όποιος δεν έχει λεφτά να με ακούει. Οι υπόλοιποι ούτως ή άλλως δεν μασάνε από λάθη, αλλά κι ούτε διασταυρώνονται εύκολα μαζί μου. Βλέπεις δεν θα προτείνω ποτέ σε κάποιον την PSS-9. Θα προτιμήσω δύομιση φορές Selex Tuning ή και Competition ή 5 φορές RSP. Εννοείται ότι θα το καταευχαριστηθώ ενώ ταυτόχρονα οι superduper με το τριπλάσιας αξίας κάρο (ή φτιαξίματα) θα μυρίζουν τον καταλύτη μου. Η μεγιστοποίηση της απόλαυσης...
-
Μιλτο ωραια τα λες!!!
Εχεις καμια γνωμη και αποψη για τα bilstein PSS B-14?
Τα record Sp του 2.0 με τι ραβδους μπορουν να συνεργαστουν? Πχ με 22mm θα ταιριαζαν? Επισης το τι αντιστρεπτικη θα μπει δεν παιζει ρολο με τ αμορτησερ νομιζω..σωστα? Η&R VS Eibach...ποια τα συν κ πλην του καθενος? Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα εισαι γνωστης και ψαγμενος!! -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Πατέντες... Άσε, μια χαρά είμαι σου λέω... Και χρόνους γράφω και κυρίως το φχαριστιέμαι τα μέγιστα στα στροφιλίκια.
Όσον αφορά το αναρτησιακό (γεωμετρία, ανάρτηση, λάστιχα), σταμάτησα πλέον να κυνηγάω το απόλυτο, το πιο πολύ, το πιο χοντρό, το πιο σκληρό, το πιο δυνατό, το πιο έτσι και το πιο αλλιώς. Πολύ ανασφαλής πρακτική. Σβούρες, στούκες, πεζοδρόμια, χαντάκια... Άσε, τα είδα τα δικά μου τα κάστανα, μια χαρά ψήθηκαν.
Και όλα δείχνουν ότι αν θέλω περαιτέρω αναβάθμιση πάω σε Selex Tuning και έκλεισα. Άνεση, κράτημα και κυρίως ελεγχόμενη οδηγική συμπεριφορά στο μάξιμουμ (αν ο Γιάννης ακόμη παιδεύεται να βρει κουράγιο να το γλυστρήσει τότε τί να πούμε εμείς οι θνητοί... ότι χρειαζόμαστε PS; ) κι ας κάνεις και καμιά μαλακία. Αν παλιότερα ήμουν αλάνθαστος στο τιμόνι τώρα πια σίγουρα δεν είμαι - έλλειψη παπαριών σε πιστή μετάφραση και τέτοια έλλειψη θολώνει το μυαλό εκεί που το χρειάζεσαι περισσότερο... (αν από την μανία μου να βρώ το 'ακόμηπιοπολύ' δεν έπαιρνα τα ρημάδια τα ADVAN για χρήση δρόμου, τώρα θα μου είχαν μείνει κότσια για λίγο καιρό ακόμη πριν γεράσω - ειδικά στην βροχή έχω γίνει τόσο κότα που απορώ πραγματικά με τον εαυτό μου).Α, και μην γελαστεί κανείς από αυτά που γράφω και νομίσει ότι είμαι αργός. Θα απογοητευτεί γιατί απλά είμαι συνειδητοποιημένος. Έχει διαφορά...
Μην απορείς Παναγιώτη γι αυτά που γράφω και το πώς την ψάχνω. Το να έχω πάνω από 200Ε μετρητά σε καταθέσεις είναι πολλά λεφτά για τα μέτρα μου. Ο Γιάννης είναι ακόμη πιο δύσκολα. Ξέρω πολλά παιδιά έτσι. Από τον Σεπτέβριο έχω στην διάθεσή μου την πολλαπλή κι ακόμα την βάζω. Ο Γιάννης μόλις έκλεισε χρόνο. Η φτώχεια όμως θέλει καλοπέραση, κι εγώ περνάω πάρα πολύ καλά. Γι αυτό όποιος δεν έχει λεφτά να με ακούει. Οι υπόλοιποι ούτως ή άλλως δεν μασάνε από λάθη, αλλά κι ούτε διασταυρώνονται εύκολα μαζί μου. Βλέπεις δεν θα προτείνω ποτέ σε κάποιον την PSS-9. Θα προτιμήσω δύομιση φορές Selex Tuning ή και Competition ή 5 φορές RSP. Εννοείται ότι θα το καταευχαριστηθώ ενώ ταυτόχρονα οι superduper με το τριπλάσιας αξίας κάρο (ή φτιαξίματα) θα μυρίζουν τον καταλύτη μου. Η μεγιστοποίηση της απόλαυσης...
+1000
-
double post
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Μιλτο ωραια τα λες!!!Εχεις καμια γνωμη και αποψη για τα bilstein PSS B-14?
Τα record Sp του 2.0 με τι ραβδους μπορουν να συνεργαστουν? Πχ με 22mm θα ταιριαζαν? Επισης το τι αντιστρεπτικη θα μπει δεν παιζει ρολο με τ αμορτησερ νομιζω..σωστα? Η&R VS Eibach...ποια τα συν κ πλην του καθενος? Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα εισαι γνωστης και ψαγμενος!!Όχι bilstein για μας. Πολύ δυνατό bound μεν που εμπρός δίνει πιο άμεση απόκριση στο τιμόνι, αλλά αν δεν τα πιάσει ο Κυρλαγκίτσης στα χέρια του θα χωλαίνουμε στο rebound και αυτό το χρειαζόμαστε πολύ για την δύσκολη στιγμή που θέλουμε να παραμείνουμε στον δρόμο - χώρια που η μούρη με καλό rebound θα κρατάει το όριο καλύτερα. Τουλάχιστον σε σύγκριση με RSP (που αντιθέτως έχουν μαλακότερο bound εμπρός). Εξάλλου τα RSP βγαίνουν στην μισή τιμή.
Τα RSP του 2λιτρου θεωρώ ότι τις πίσω ράβδους των 21χιλ τις έχουν σίγουρα. Για 22χιλ είναι πολύ μακρυά από το setup μου για να σου πώ τί θα καταφέρουν αλλά δεν θα απογοητευτώ κι αν δεν τα καταφέρουν, μην τα θέλουμε και όλα δικά μας. Θα το δοκιμάσω σε επόμενη κίνηση, ίσως και εντός του έτους - ο καιρός θα δείξει. Αρχές με μέσα Μαρτίου θα έχει φέρει ο Ανδρεαδάκης 2 τετράδες από αυτά τα συγκεκριμένα RSP. Όποιος θέλει να μου πει να φροντίσω τα σχετικά που δεν λέγονται δημοσίως... Κοστίζουν 320Ε λιανική πάντως...Οι αντιστρεπτικές θέλουν επίσης δυνατά αμορτισέρ (κυρίως στο rebound και να γιατί τα σπορ γαλλικά που παίζουν με σκληρές αντιστρεπτικές πίσω θέλουν δυνατό rebound) αλλιώς η 'φάπα' θα πηγαίνει σύννεφο και δεν θα ξέρεις από πού σου έρχεται...
H&R vs Eibach δεν ξέρω 'υπέρ-κατά'. Ξέρω ότι σαν κατασκευαστές είναι εφάμιλλοι ποιοτικώς και ότι όσοι έχουν βάλει Eibach δηλώνουν ευτυχείς σαν εμένα που έχω H&R. Επίσης η Eibach έχει προτιμηθεί αρκετές φορές από την Peugeot (αλλά και από την PS) ως βασικός πρρομηθευτής, άρα η Eibach κατέχει την τεχνογνωσία μας. Τα H&R πάντως φέρονται σα να μην έχουν 'κατά', ίσως και γι αυτό δεν προβληματίστηκα ποτέ για να τα αλλάξω.
Δεν ξέρω τα πάντα. Λίγα ξέρω και μόνο γι αυτά μπορώ να μιλήσω και να βοηθήσω.
-
Να κάνω μια ερώτηση?
Πόσα λεφτά σκοπεύεται να ρίξετε στα αυτοκίνητα σας για αναρτήσεις?
Εγώ επειδή δεν έχω περίσσεια χρημάτων προσπαθώ να έχω πάντα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση το αυτοκίνητο!
Στα selex πήγα, εκτός των καλών προδιαγραφών που είχαν, και για το ότι είναι επισκευαζόμενα!Άρα όταν θα αρχίζουν να πέφτουν θα μπορέσω να τα κάνω ανακατασκευή αρκετά φθηνότερα και εγγυημένα!Αν ήταν φιξ δεν θα τα έπαιρνα και θα περιμένα τα RSP του δίλιτρου!
Τώρα όσων αφορά τα bilstein, όσοι έχουν βάλει γιατί παραπονιούνται ότι έχουν γίνει κούτσουρα και κουδουνίστρες τα αμαξάκια τους(δεν μιλάω για pss/pss9).
Μέχρι στιγμής τα selex δεν έχω καταφέρει να τα ζορίζω!Το 206 είναι πολύ σταθερό και υπάκουο στις όποιες αλλαγές πορείας χωσίματα και γενικά οδήγηση στο βουνό!Τα μαμά 206 είναι πιο παιχνιδιάρικα από το δικό μου!Πράγμα το οποίο με στεναχωρεί κάπως!!! .
Τρώγομαι πολύ να τα δω στην πίστα!Γεροί να είμαστε και θα γίνει και αυτό!
Επίσης περιμένω να τα οδηγήσει και ο Μίλτος για να κάνει μια σύγκριση με τα δικά του!!
Αυτά προς το παρόν φίλοι μου!Πάω να δω τον Βάζελο και τα Χανούμια!! -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση?
Πόσα λεφτά σκοπεύεται να ρίξετε στα αυτοκίνητα σας για αναρτήσεις?
Εγώ επειδή δεν έχω περίσσεια χρημάτων προσπαθώ να έχω πάντα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση το αυτοκίνητο!
Στα selex πήγα, εκτός των καλών προδιαγραφών που είχαν, και για το ότι είναι επισκευαζόμενα!Άρα όταν θα αρχίζουν να πέφτουν θα μπορέσω να τα κάνω ανακατασκευή αρκετά φθηνότερα και εγγυημένα!Αν ήταν φιξ δεν θα τα έπαιρνα και θα περιμένα τα RSP του δίλιτρου!
Τώρα όσων αφορά τα bilstein, όσοι έχουν βάλει γιατί παραπονιούνται ότι έχουν γίνει κούτσουρα και κουδουνίστρες τα αμαξάκια τους(δεν μιλάω για pss/pss9).
Μέχρι στιγμής τα selex δεν έχω καταφέρει να τα ζορίζω!Το 206 είναι πολύ σταθερό και υπάκουο στις όποιες αλλαγές πορείας χωσίματα και γενικά οδήγηση στο βουνό!Τα μαμά 206 είναι πιο παιχνιδιάρικα από το δικό μου!Πράγμα το οποίο με στεναχωρεί κάπως!!! .
Τρώγομαι πολύ να τα δω στην πίστα!Γεροί να είμαστε και θα γίνει και αυτό!
Επίσης περιμένω να τα οδηγήσει και ο Μίλτος για να κάνει μια σύγκριση με τα δικά του!!
Αυτά προς το παρόν φίλοι μου!Πάω να δω τον Βάζελο και τα Χανούμια!!Επειδη και εγω με αυτη τη λογικη ψωνισα τα κονι, να τα επισκευασω μετα δλδ, εχεις να προτεινεις καποιον που με χαμηλο κοστος θα τα κανει στα μετρα μας?
Αυτο που κατάλαβα ειναι οτι τα επισκευαζομενα που ειναι πλεον μονο λαδιου θελουν αγωνιστικα λαδια για να δουλεψουν καλυτερα απο πριν σε αντοχη και αποδοση,. -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση?
Πόσα λεφτά σκοπεύεται να ρίξετε στα αυτοκίνητα σας για αναρτήσεις?
Εγώ επειδή δεν έχω περίσσεια χρημάτων προσπαθώ να έχω πάντα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση το αυτοκίνητο!
Στα selex πήγα, εκτός των καλών προδιαγραφών που είχαν, και για το ότι είναι επισκευαζόμενα!Άρα όταν θα αρχίζουν να πέφτουν θα μπορέσω να τα κάνω ανακατασκευή αρκετά φθηνότερα και εγγυημένα!Αν ήταν φιξ δεν θα τα έπαιρνα και θα περιμένα τα RSP του δίλιτρου!
Τώρα όσων αφορά τα bilstein, όσοι έχουν βάλει γιατί παραπονιούνται ότι έχουν γίνει κούτσουρα και κουδουνίστρες τα αμαξάκια τους(δεν μιλάω για pss/pss9).
Μέχρι στιγμής τα selex δεν έχω καταφέρει να τα ζορίζω!Το 206 είναι πολύ σταθερό και υπάκουο στις όποιες αλλαγές πορείας χωσίματα και γενικά οδήγηση στο βουνό!Τα μαμά 206 είναι πιο παιχνιδιάρικα από το δικό μου!Πράγμα το οποίο με στεναχωρεί κάπως!!! .
Τρώγομαι πολύ να τα δω στην πίστα!Γεροί να είμαστε και θα γίνει και αυτό!
Επίσης περιμένω να τα οδηγήσει και ο Μίλτος για να κάνει μια σύγκριση με τα δικά του!!
Αυτά προς το παρόν φίλοι μου!Πάω να δω τον Βάζελο και τα Χανούμια!!Επειδη και εγω με αυτη τη λογικη ψωνισα τα κονι, να τα επισκευασω μετα δλδ, εχεις να προτεινεις καποιον που με χαμηλο κοστος θα τα κανει στα μετρα μας?
Αυτο που κατάλαβα ειναι οτι τα επισκευαζομενα που ειναι πλεον μονο λαδιου θελουν αγωνιστικα λαδια για να δουλεψουν καλυτερα απο πριν σε αντοχη και αποδοση. -
Κυρλαγκίτσης λέμε... Ο τύπος είναι επιστήμονας στο χώρο. Του λες τί θέλεις και σου φτιάχνει όπως το θέλεις. Αλλιώς αν ο εισαγωγέας είναι οργανωμένος αναλαμβάνει και ο ίδιος και στα κάνει μαμά.
Υπάρχει μόνο ένα μείον στην επισκευή που κάποιους θα τους στεναχωρήσει λίγο: Μένει το αμάξι στην ράμπα μέχρι να επισκευαστούν τα αμορτισέρ. Αυτό στεναχωρεί καί το συνεργείο.
-
Δηλαδη στον κυρλαγκιτση τι του λες? Οτι θελω ενα σφιχτο αμορτησερ...θελω τ αμαξι να ειναι υπερστροφικο... τι?
Το bound & το rebound σε τι μετρουνται, πως εκφραζονται??? Εχω μια υπονοια οτι τα πισινα της PSS πρεπει να ειναι ιδια με αυτα των απλων kit οπως sport,sprint αρα θα πασχουν σε rebound? Οταν λεμε Bound εννοουμε το ποσο σκληρο ειναι το αμορτησερ κατα την συμπιεση και οταν λεμε rebound ποσο σκληρο κατα την αποσυμπιεση.Δηλαδη ισχυρο rebound σημαινει πως αν συμπιεσουμε ενα αμορτησερ τοτε αυτο θα κανει περισσοτερο χρονο να εκταθει πληρως σε σχεση μ ενα πιο αδυνατου rebound (με το ιδιο ελατηριο) οπως επισης οτι η δυναμη που πρεπει ν ασκηθει ωστε αυτο να ανοιξει πληρως στον ιδιο χρονο πρεπει να ειναι μεγαλυτερη?Με την προοπτικη οτι στην πρωτη επισκευη θα σταλουν τ αμορτησερ στον κυρλαγκιστση που λετε αξιζει η PSS και ποσο μπορει να κοστιζει ενα νεο set up ala kirlagitsis για 4 αμορτησερ??? Λετε να εχει γραμμικο ελατηριο? Επειδη σκοπευω να βαλω 22 ή 23 αρες ραβδους πισω αλλα και 23 αρα αντιστρεπτικη τι να κανω ρε γαμωτο με τα κωλοαμορτησερ??? -
Παραθέτω του Μίλτου 2 ποστς που με μπέρδεψαν, ισως λόγο των ελειπων γνωσεων μου.
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Με πήρε τηλέφωνο το κ@λ@παιδο για να μου την σπάσει. Περνάει λέει τα Selex Tuning... Πατάει με τα χέρια τα μπροστινά και κάνουν έναν αιώνα να ανέβουν... Τα πίσω λέει δεν μπορούν να τα πατήσουν. Ευτυχώς γιατί αν μπορούσε είμαι σίγουρος ότι θα μου έλεγε ότι δεν ανεβαίνουν καν... Η εικόνα τους είναι σαν την ιδανική μου όταν επιλέγω αμορτισέρ.Πίσω ο κώλος είναι πολύ σκληρότερος αλλά και άνετος ταυτόχρονα. Παράλληλα δεν υπερστρέφει άτσαλα και παρά τις άμεσες αντιδράσεις του κρατιέται στην θέση του.
Μπροστά η μούρη είναι πολύ πιο άνετη και αποσβένει τα πάντα. Ταυτόχρονα δεν ταλαντεύεται πουθενά, είναι σαφέστατη και μοιάζει σαν κάτι να σπρώχνει τη μούρη συνέχεια κάτω.
Αυτά όλα εγώ τα μεταφράζω ως πολύ δυνατό bound για πίσω με ακόμη πιο δυνατό rebound, και μαλακό Bound για εμπρός με πολύ δυνατό rebound.Χμ, κάπως έτσι μωρέ δεν ήταν και η εικόνα στον πάγκο όταν τα πατούσε με τα χέρια;
Το ερώτημα μου είναι σύνθετο κι εχεις ως εξής.
1.Στην πρώτη παράθεση Μίλτο γράφεις πως κάνουν έναν αιώνα να ανέβουν, αυτό δεν υποδηλώνει 'μικρό' rebound και οχι δυνατό όπως γράφεις στην δευτερη παράθεση μου?
- Γενικής φύσης ερώτηση, 'ποια τα υπερ & κατα δυνατού rebound & bound αλλά και αντίστροφα, δλδ οχι δυνατού?' και πως αυτό μεταφράζεται στον δρόμο...
-
Φίλε Γιάννη (giannis206) καλές βόλτες και στριψήματα! Μπράβο για την επιλογή σας (ο Μίλτος που βοήθησε στην ανακάλυψη τους κι εσύ που τόλμησες να τα δοκιμάσεις παρά τις οικονομικές δυσκολίες και που μοιράζεσαι μαζί μας τις εντυπώσεις σου).
Τα πάντα για το Peugeot 206