-
Τί ακριβώς σε ξυνίζει με το Panda 100 ???????????????/
Αποστόλης.
Η ψήφος μου πάει στα 'δήθεν' αγροτικά των 200+ ίππων
Η κατάσταση έχει ξεφύγει ..... -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
. Όταν υπάρχουν ένα σωρό σουπερμίνι 5άστερα το βρίσκω απαράδεκτο αμάξια όπως το Q7, Leon & Civic να είναι λιγότερο ασφαλή, όντας 4άστερα.Μαλλον υπερβαλλεις... Απο ποτε τα 4αστερα αποτελουν ανασφαλη οχηματα? Μεχρι πριν λιγο καιρο αποτελουσαν το ανωτατο οριο και οντως παρεχουν πολυ καλη ασφαλεια στους επιβατες τους. Τωρα ποτε επεσαν ξαφνικα στην κατηγορια της νεκροφορας δεν ξερω.
Νταξ, μπορει να μου πεις πως η μοδα ειναι 5αστερι πλεον... αλλα τελος παντων δεν μπορεις να χαρακτηρισεις τα 4αστερα μη ασφαλη οχηματα.Παντως εγω χαλαρα θα προτιμουσα να ημουν ακομα και σε 3αστερο Q7 εναντιων ενος 5αστερου Corolla...
-
Μήπως να αφήναμε τα Κινέζικα απ' έξω; Γιατί αν παίξουν και αυτά, καλύτερα να βγάλουμε από τώρα τον νικητή. Είναι απλά εκτός συναγωνισμού.
Από μένα πάντως, και μόνο με το υποκειμενικό κριτήριο της εμφάνισης, όλα τα πρώην daewoo και νυν chevrolet.
Άσχετο αλλά αναφέρθηκε. Από πότε ένα αυτοκίνητο με 4 αστέρια αποτελούν ρίσκο για τη ζωή μας;
-
Δεν πρωτοκυκλοφόρισε το 2006 αλλά μέσα σε αυτό το ετος έκανε ενα face lift. To δικό μου βατομουρο πάει στο ασχημότερο αυτοκίνντο των 20 τελευταιων ετων για μένα το RENAULT MEGANE ειδικά το 3θυρο..... Οσο και να έψαξα ασχημότερο δεν βρίσκω..
Απορία έχω για τα οσα ειπωθηκαν για το C1 που μια χαρά το βρίσκω όπως και το accent για το κοινό που προορίζεται. Το LANDWIND σαφως και δεν ειναι άσχημο απλά ακριβό είναι γιαυτό που είναι. Εάν κόστιζε μάλιστα περίπου στα 15.000 το 4χ4 θα ηταν πανέμορφο. Σε αντιθεση το 3θυρο megane μόνο εάν μου το έκαναν δώρο θα το δεχόμουν αν και θα είχα υπόνοιες οτι μπορεί και να με μισεί αυτός που θα μου το χάριζε
-
-
Landwind, ασυζητητί.
-
Chevrolet Αveo. Κάκιστο από όλες τις απόψεις. 1,5 αστέρι στο NCAP.
-
SsangYong Actyon, επίσης χωρίς συζήτηση.
-
SsangYong Kyron, το ίδιο.
-
Cadillac BLS, Saab 9-3, Fiat Croma. Όχι άλλα Vectra...
-
Peugeot 307CC. Πανάκριβο, αργό, μετριότατο ποιοτικά, με προβλήματα στεγανότητας.
-
Lancia Ypsilon. Δεν είναι κακό αυτοκίνητο συνολικά, αλλά οδηγικά είναι αρκετά δυσάρεστο, εν αντιθέσει με το Punto στο οποίο βασίζεται.
Και μία παρατήρηση: το Accent είτε το βάλεις στην προσωπική σου Μαύρη λίστα, είτε όχι, είναι αναμφισβήτητο ότι έχει βελτιωθεί σε όλους, σχεδόν, τους τομείς σε σχέση με το προηγούμενο. Θα συμφωνήσω, όμως, ότι το βασικό του μείον είναι η τιμή του. Ειδικά, τον τελευταίο καιρό, που με 11κάτι αγοράζεις Citroen C4 π.χ.
-
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
- Peugeot 307CC. Πανάκριβο, αργό, μετριότατο ποιοτικά, με προβλήματα στεγανότητας.
ένα 2λιτρο που πέτυχα στον δρόμο (ήμουν με την μηχανή) πήγαινε πολύ καλά...
-
Αναφερόμουν στο 1.6, έχεις δίκιο.
-
Pai Mei για φετίνά μοντέλα δεν μιλάμε? Αν όχι προσυπογράφω για οτιδήποτε βγάζει η λάντσια σήμερα
Nikox & corsair Θεωρώ κοροιδία να φτιάχνει ένας κατασκευαστής ένα αμάξι τόοοοσο βαρύ (2.5 τονάκια το άουντι, αρκετά βαριά τα λεόν και σιβίκ) και ένα γιαράκι που ζυγίζει 300 κιλά στο νερό λιγοτερο να παίρνει καλύτερη βαθμολογία. Όσο περι επικινδυνότητας, σε μία ΟΡΙΑΚΗ κατάσταση με τό ένα μπορεί να σκοτωθείς και με το άλλο όχι...
Κορσαίρ προφανώς αμά τρακάρω με κορόλα με το άουντι θα μπω γκολ, αλλά άμα τρακάρω με τοίχο και εγώ και ο άουντις θα μπει γκολ ο άουντις, αυτό μετράει το Euroncap. Και στην τελική άμα θέλω φορτώνω την κορόλα μου (α, δεν έχω κορόλα!!!) με 10 σακία πατάτες και σκοτώνω όποιον τρακάρω!!!
Καλά ρε παιδιά όντως εδώ εγώ ο αρχιεγκάθετος εναντίον του πάντα δεν το έβαλα και το βάζετε εσείς? εντάξει έχει κάποια κουσούρια αλλά όχι και 'βατόμουρο'
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Nikox & corsair Θεωρώ κοροιδία να φτιάχνει ένας κατασκευαστής ένα αμάξι τόοοοσο βαρύ (2.5 τονάκια το άουντι, αρκετά βαριά τα λεόν και σιβίκ) και ένα γιαράκι που ζυγίζει 300 κιλά στο νερό λιγοτερο να παίρνει καλύτερη βαθμολογία. Όσο περι επικινδυνότητας, σε μία ΟΡΙΑΚΗ κατάσταση με τό ένα μπορεί να σκοτωθείς και με το άλλο όχι...Βρε travelman πόσες φορές θα το πούμε αυτό για τ΄αστέρια;ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ αυτοκίνητα μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών
¨Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. The Euro NCAP tests cannot be used to predict the outcome of such crashes between cars of different heights and masses.¨
Και επίσης
¨In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars¨
http://www.euroncap.com/content/answers/faqs.phpΜε πολύ απλά λόγια αν ήταν να βρίσκομαι σε μια σύγκρουση (τοκ τοκ)μεταξύ ένός Q7 κι ενός yaris θα ευχόμουν να είμαι στο Q7
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Nikox & corsair Θεωρώ κοροιδία να φτιάχνει ένας κατασκευαστής ένα αμάξι τόοοοσο βαρύ (2.5 τονάκια το άουντι, αρκετά βαριά τα λεόν και σιβίκ) και ένα γιαράκι που ζυγίζει 300 κιλά στο νερό λιγοτερο να παίρνει καλύτερη βαθμολογία. Όσο περι επικινδυνότητας, σε μία ΟΡΙΑΚΗ κατάσταση με τό ένα μπορεί να σκοτωθείς και με το άλλο όχι...
Ρε travelman πόσες φορές θα το πούμε αυτό για τ΄αστέρια;ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ αυτοκίνητα μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών
¨Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. The Euro NCAP tests cannot be used to predict the outcome of such crashes between cars of different heights and masses.¨
Και επίσης
¨In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars¨
http://www.euroncap.com/content/answers/faqs.phpΜε πολύ απλά λόγια αν ήταν να βρίσκομαι σε μια σύγκρουση (τοκ τοκ)μεταξύ ένός Q7 κι ενός yaris θα ευχόμουν να είμαι στο Q7
Υπάρχει ένα πανάρχαιο έθιμο πού έχει τις ρίζες του στις πρώτες στιγμές της γνωριμίας του ανθρώπου με τη γραφή σε κάποια σπηλιά που ένας κυνηγός ζωγράφιζε με το αίμα ενός νεκρού βούβαλου τα πρώτα γράμματα, και η οικογένεια του μαζεμένη γύρω από την οικογενειακή εστία έτρωγε τις σάρκες του θηράματος, προσπαθώντας να καταλάβει τα ακαταλαβίστικα σύμβολα που πρώτη φορά έβλεπε ανθρώπινο μάτι:
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!!!!
Δες την επόμενη ακριβώς παράγραφο από αυτή που σχολιάζεις!!! Λέει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λες και εσύ. Ένα βαρύτερο αμάξι σημαίνει ότι θα σκοτώσω εσένα για να ζήσω εγώ. Σε σταθερό εμπόδιο όμως υπάρχει διαφορά πάντα υπέρ των πολυάστερων μοντέλων
-
Sorry
όντως κόλλησα στις πρώτες γραμμές... -
-
Η 'ανταγωνίστρια' της Cayman. Το χάμε διαβάσει κι αυτό
-
GR COTY 1,4 & 1,6 -κινητήρας 20ετίας- & το δίλιτρο ατμοσφαιρικό FSI μονοψήφια νούμερα
-
Grande Punto βενζίνη
-
Audi All Road new -ναι κι όμως υπάρχει και βγήκε πέρυσι. Ή αλλιώς πως καταστρέφεις ένα πολύ καλό προηγούμενο μοντέλο τιμολογώντας το καινούριο όσο το Q7
-
Renault Modus -πλήρης αποτυχία-
Τα πολύ επιτυχημένα 9-7X, Hummer H3, Nissan Murano, Subaru Tribecca που είτε εισάγονται είτε όχι ένα και το αυτό
Kyron, Actyon, Parton Dagaston ασχολίαστα, όπως και το τελευταίο δείγμα της τεχνολογίας... Ξηράνεμος
-
-
Όλα τα 'δηθεν'.
Και ειδικά τα suv.
-
ikar +1
-
Το λεον ρε παιδιά.... τα έχουμε πει...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
-
Η 'ανταγωνίστρια' της Cayman. Το χάμε διαβάσει κι αυτό
-
GR COTY 1,4 & 1,6 -κινητήρας 20ετίας- & το δίλιτρο ατμοσφαιρικό FSI μονοψήφια νούμερα
Σε έχασα λιγάκι, μπορείς να το διευκρινήσεις λίγο?
όντως τα πρώτα 2 ανεκδιήγητα τζιπάκια τα ξέχασα να τα αναφέρω. Το μουράνο έχει ένα εκπληκτικό κιβώτιο και κινητήρα από Ζ οπότε δεν πάει έυκολα το χέρι να το ψηφίσει. Το Τριμπέκα ίσως είναι καλό αμάξι αλλά είναι κακάσχημο!!!
Όλα τα 'δηθεν'.
Και ειδικά τα suv.
α) +1
β) +0.8 υπάρχουν και καλά σούβ που είναι κουφέτο για μερικούς χρήστες (τέριος, ραβ, λαντ κρούιζερ, φόρεστερ). Τα δε καθαρόαιμα τζιπ μπορούν να προσφέρουν ευχαρίστηση ανάλογη ενός καλοστημένου σπορ αμαξιου. Δυστυχώς όμως επειδή το 80% που αγοράζουν σουβ τα παίρνουν για επίδειξη, παίρνει τελικά η αποψή σου το +0.8 -
-
λογικά εννοεί Brera και Seat Leon...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Σε έχασα λιγάκι, μπορείς να το διευκρινήσεις λίγο?Brera & Leon
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε έχασα λιγάκι, μπορείς να το διευκρινήσεις λίγο?
Brera & Leon
ε τότε +10000!!!!!
-
ρε παίδες τα άλφα έχουν ασυλία λόγω πρότερου έντιμου βίου...να διαγραφεί από την σχετική λίστα η brera... δεν μας φτάνουν οι κινέζοι και οι daewoo-chevrolet-ssangyong για να γεμίσουμε το καλάθι με τα βατόμουρα;
Ακόμα και το λεόν δεν το ψηφίζω δεν είναι τόσο χάλια...απλά αυτό το tribeca μάλλον δικαιώνει όσους το ψήφισαν λόγω Αμερικανιάς στην σχεδίαση του...υπάρχει στην τελική κάτι από εκεί που να μας αρέσει εμφανισιακά;
Ελληνικό Βατόμουρο - COTY 2006