Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 75 vs BMW 3series E30 (guest star Corolla AE86)
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Alfa 75 vs BMW 3series E30 (guest star Corolla AE86)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    54
    198
    921
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Και παλι ευχαριστω!

      Αυτο το τελευταιο πολυ καγκουρικο βρε παιδι μου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Αληθεια απο κοστος συντηρησης πως παει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
          Αληθεια απο κοστος συντηρησης πως παει;

          Τα περισσότερα ανταλλακτικά είναι ΓΕΝΙΚΩΣ φθηνά, εκτός από πολύ συγκεκριμένα κομμάτια. Επιπλέον, έχει το καλό ότι το εργοστάσιο παράγει ακόμα καινούρια ανταλλακτικά και δεν προβλέπεται να σταματήσει σύντομα (ΜΕΓΑΛΟ πλεονέκτημα της Μερκ αυτό, βρίσκεις τα πάντα εύκολα). Το μόνο που χρειάζεσαι πέρα απο αυτό, είναι καλό μάστορα. Αν το αποφασίσεις, πμ και θα σου βρώ έναν, κάπου εδώ γύρω τριγυρνάνε ένας μηχανικός κι ένας ηλεκτρολόγος που το κατέχουν το άθλημα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Κατι εχει παρει το αυτι μου για αυτους...
            Αν ανεβει το budget μαλλον θα κινηθω προς την 190.
            Θα ενημερωσω μεσω του θεματος σχετικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Αν είναι να πιάσεις τα δεκα χιλιάρικα,τότε βρες ενα ΜΙΑΤΑ πρώτης γενιας και τέλειωσες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                msamaro last edited by

                Ακόμα και με 8 χιλιάρικα μπορεί να βρει ένα miata na σε πολύ καλή κατάσταση. Επειδή το τελευταίο διάστημα οδηγάω μία Ε30 318is και το δικό μου miata μπορώ να πω το miata είναι πολύ πιο ευχάριστο αλλά και πολύ πιο εύκολο για κάποιον αρχάριο όπως εγώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                  Αν είναι να πιάσεις τα δεκα χιλιάρικα,τότε βρες ενα ΜΙΑΤΑ πρώτης γενιας και τέλειωσες.

                  Με δέκα χιλιάρικα έχεις έτοιμη 190Ε 2.6 και ένα εξάμηνο βενζίνες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                    Ακόμα και με 8 χιλιάρικα μπορεί να βρει ένα miata na σε πολύ καλή κατάσταση.

                    Για track-day car, φαντάζομαι και με λιγότερα, καθώς μπορεί να κάνει υποχωρήσεις σε θέματα εμφάνισης (κανένα χτυπηματάκι, σκισμένη κουκούλα κλπ). Οπότε μένουν και ρέστα για κλουβί.

                    Το πρόβλημα είναι πως κουβαλάς τα εξτρα ζαντολάστιχα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      και τι γίνεται όταν πρέπει να δηλώσεις το μοτέρ;
                      μέχρι πόσα κυβικά επιτρέπονται;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        msamaro last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Το πρόβλημα είναι πως κουβαλάς τα εξτρα ζαντολάστιχα.

                        Λύση by dimsabas: Δύο στο πορτπαγκάζ και δύο στην θέση του συνοδηγού!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Α γεια σου! Φοράς 4 ημισλίκ (τα οποία χρησιμοποιείς και στο δρόμο) και κουβαλάς άλλες 4 ζάντες, με μεταχειρισμένα για λιώσιμο. Τη μισή μέρα λυσσάς για χρόνους και μόλις βαρεθείς, έχεις 4 μεταχειρισμένα (=περί τα 200 χλμ με το πλάι μέσα στην πίστα) για drift ! Αθήνα-Βόλος μέσα στην πίστα των Μεγάρων σε μερικές ώρες!

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Αν είναι να πιάσεις τα δεκα χιλιάρικα,τότε βρες ενα ΜΙΑΤΑ πρώτης γενιας και τέλειωσες.

                            Με δέκα χιλιάρικα έχεις έτοιμη 190Ε 2.6 και ένα εξάμηνο βενζίνες

                            5-8 η αγορα

                            • 4 τουλάχιστον η μετατροπή για 2,3

                            9-12 χιλιάρικα και έχεις 2,3-16,συμφωνα με τις δικές σου τιμές

                            Πώς θα γίνει 2,6-16 και εξαμηνο βενζίνες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Αν μου φτασουν τα λεφτα για Miata θα το παρω. Ειναι το μονο σιγουρο.

                              Τωρα τελευταια μου αρεσουν οι μαουνες. Βρηκα σε αγγελια μια 520 του 1990.
                              Μηπως ξερει κανεις ποιον κινητηρα φοραει;
                              Μηπως ειναι τεραστιο και δε θα με βολεψει;
                              Ξερει κανεις απο οδικη συμπεριφορα τι λεει;
                              Εχει 200.000χλμ. Θα αντεξει ο κινητηρας.

                              Σας ευχαριστω για τη βοηθεια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                24βάλβιδος straight-6 2λιτρος απόδοσης 150 αλόγων με ροπή 18,6 κιλά @ 4700σαλ.

                                είναι η Ε34 βάρους 1540 κιλών.

                                έχει 200.000 χλμ για 17 χρόνια έχουμε περίπου 12.000 τον χρόνο. Καλά είναι εάν δεν είναι γυρισμένη.

                                πόσο την βρήκες;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Με 1540 κιλά,κάθε δύο γύρους θα αναβεις φρενα και κάθε τέσσερις θα αλλάζεις λάστιχα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    24βάλβιδος straight-6 2λιτρος απόδοσης 150 αλόγων με ροπή 18,6 κιλά @ 4700σαλ.

                                    είναι η Ε34 βάρους 1540 κιλών.

                                    έχει 200.000 χλμ για 17 χρόνια έχουμε περίπου 12.000 τον χρόνο. Καλά είναι εάν δεν είναι γυρισμένη.

                                    πόσο την βρήκες;

                                    2.500

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Με 1540 κιλά,κάθε δύο γύρους θα αναβεις φρενα και κάθε τέσσερις θα αλλάζεις λάστιχα

                                      δεν έχει κακή αναλογία κιλών ανα ίππο (10,2) Αντρέα όμως!

                                      και μόνο που θα ακούγεται ο straight-6 κινητήρας μου φτάνει εμένα.

                                      το μόνο κακό είναι ότι μιλάμε για 17 ετών αμάξι με ότι αυτό συνεπάγεται. (πολλά τα χρόνια)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                        Με 1540 κιλά,κάθε δύο γύρους θα αναβεις φρενα και κάθε τέσσερις θα αλλάζεις λάστιχα

                                        Λεπτομερειες !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          Με 1540 κιλά,κάθε δύο γύρους θα αναβεις φρενα και κάθε τέσσερις θα αλλάζεις λάστιχα

                                          δεν έχει κακή αναλογία κιλών ανα ίππο (10,2) Αντρέα όμως!

                                          και μόνο που θα ακούγεται ο straight-6 κινητήρας μου φτάνει εμένα.

                                          το μόνο κακό είναι ότι μιλάμε για 17 ετών αμάξι με ότι αυτό συνεπάγεται. (πολλά τα χρόνια)

                                          Τα χρόνια του δεν μου λένε τίποτα εμένα Σαββα (ο 'μακαρίτης' μου είναι 22 και κοτσανάτος),το ίδιο και τα κιλά ανα ίππο,όπου εαν φτανουν σε αυτον που το οδηγει σε εμένα περισσεύουν
                                          Αλλά,η μάζα αυτη μέσα στην πίστα,θα δημιουργεί μεγάλη καταπόνηση σε,φρενα,λάστιχα και αναρτησεις.Επίσεις μεγάλες κλίσεις στις στροφές και δυσκολία στη μεταφορα φορτίου στα σικέιν
                                          Δεν πιστευω ότι θα μπορέσει να το κρατησει και να το ευχαριστιέται σαν τρακντει-καρ
                                          Αν μου λεγε ότι θα το αγοραζε για 'βολτίσιο' δεν θα είχα καμμία αντίρρηση.Μου αρεσει άλλωστε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            το θέλει για track day car;

                                            δεν κάνει...ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr