-
milto το 30 στο ειπα για βροχη...αμα στεγνωσει ξανανεβαζεις......
εμ παρε κανα πιεσομετρο(20ευρω ενα καλο εχω απο ραδιοσακ) και ενα κομπρεσερακι (12ευρω απο πρακτικερ)
τσιπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
...Τελευταία οι 'εξυπνάκηδες' της πίστας που στον δημόσιο δρόμο ψάχνουν στο ντουλαπάκι για κανα CD έχουν αυξηθεί επικίνδυνα νομιζοντας ότι έμαθαν να οδηγούν επειδή 'έγραψαν χρόνο'. Αυτό το κάνω κι εγώ (τον 'χρόνο'), αλλά στον δρόμο τα πράγματα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πίστα. Συν το ότι στήνεις απείρως ευκολότερα αυτοκίνητο για αξιοπρεπείς χρόνους στην πίστα παρά για δρόμο που πρέπει να είναι παντός καιρού και συνθηκών.Πέστα Χρυσόστομε!!
Μια ιδανική για εμένα κατάσταση θα ήταν
205/40-16 Parada Spec2 για χρήση από Μάρτιο/Απρίλιο μέχρι Σεπτέμβριο/Οκτώμβριο και
195/45-16 Pzero Nero για τους χειμερινούς...
...αλλά το κόστος ξεφευγει τελείως και δεν είναι δυνατόν να δίνουμε 800+ε / χρόνο για λάστιχα...Για πίστα έχουμε διάφορα... 540/032/888 ...
προς Πάνο... σιγά ρε Πάνο μην τσεκάρουμε και τον αέρα στα λάστιχα όποτε βρέχει... εγώ προσωπικά βαριέμαι και συνήθως βιάζομαι... και κομπρεσοράκι έχω και πιεσόμετρο ήδη μέσα στο αμάξι.
-
Πιεσόμετρο έχω και μάλιστα το αλάνθαστο κλασσικό στυλο Made in USA παρακαλώ. Κομπρεσεράκι δεν έχω γιατί είναι τόσο αργό που μου σπάει τα νεύρα. Αν πεταχτώ μέχρι το βενζινάδικο θα τελειώσω γρηγορότερα.
Τσίπης είσαι και φαίνεσαι ρε!Λοιπόν, Parada συνέχεια.
Το βράδυ έβρεξε πάλι, οπότε βγήκα αμέσως μετά το προηγούμενο ποστ στην καλοβρεγμένη περιφερειακή που όμως δεν είχε καθόλου λιμνάζοντα.
Τα Parada τώρα επέδειξαν αντίθετο πρόσωπο. Πολύ καλή πρόσφυση, αλλά για στρίψιμο δεν το πάλεψα καθότι είχε κίνηση. Πάντως το καλοπλάκωσα όπου μπορούσα και σε μία στροφή με ελαφρύ γιαμπ που έμπαινα με 190χαω στεγνός, τώρα μπήκα με 165χαω και δεν 'έτρεξε' τίποτα απολύτως.
Ίσως ήταν θέμα γλίτσας, ίσως ήταν από τα λιμνάζοντα. Θα επανέλθω.
Για το στεγνό ξαναλέω ότι τα Parada είναι εξαιρετικά από όποια πλευρά κι αν τα κρίνω και μάλιστα συμπερφέρονται πολύ καλά και σε γλυστερό οδόστρωμα, πολύ προοδευτικά, άρα δεν δείχνουν τάσεις για 'πούλημα'. Το ότι δεν έχουν σκληρά πλαϊνά το θεωρώ πλεονέκτημα και προφανώς συνειδητή επιλογή της Yokohama για να ρίξει στην αγορά ένα ημιλσίκ που προορίζεται για βασικό λάστιχο δρόμου (και να σταθεί αξιοπρεπώς και σε ένα trackday - προσθέτοντας μπόλικα psi κυρίως στα μπροστινά). -
Ο χρήστης MEMsound έγραψε:
ταση θα ήταν
205/40-16 Parada Spec2 για χρήση από Μάρτιο/Απρίλιο μέχρι Σεπτέμβριο/Οκτώμβριο και
195/45-16 Pzero Nero για τους χειμερινούς...
...αλλά το κόστος ξεφευγει τελείως και δεν είναι δυνατόν να δίνουμε 800+ε / χρόνο για λάστιχα...Πολύ έξυπνη επιλογή... αλλά όπως λες κι εσύ πρέπει να έχεις κάποια λεφτά παραπάνω.
-
...δυστυχώς 'πολλά' τα οποία 'δεν'...
επίσης ενδιαφέρον αυτό για τους καλά πλημμένους δρόμους (χωρίς γλύτσα) για τα Parada.
Περιμένω κι άλλα σχόλια εν καιρώ. -
Ο χρήστης MEMsound έγραψε:
ταση θα ήταν
205/40-16 Parada Spec2 για χρήση από Μάρτιο/Απρίλιο μέχρι Σεπτέμβριο/Οκτώμβριο και
195/45-16 Pzero Nero για τους χειμερινούς...
...αλλά το κόστος ξεφευγει τελείως και δεν είναι δυνατόν να δίνουμε 800+ε / χρόνο για λάστιχα...OXI AΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟ......
-
Ο χρήστης mtmleon4 έγραψε:
Ξερει καποιος εαν εχει βγει προγραμμα για 207GT(150hp)...?? ο 150αρης τι διαφορες εχει με τον 175 του Cooper S?intercooler σιγουρα!
-
αλλος νιντο μας βρηκε...
χελοοοο και το 150αρι το 207 εχει ιντερκουλερ.... -
Εγώ πάντως με τα AVS sport 195/50/15 έχω βρει την χαρά από την μέρα που τα έβαλα μέχρι και τώρα καμιά 30000χλμ.Τα θεωρώ εξαιρετικό λάστιχο για όλες τις συνθήκες.Εντάξει δεν είναι και για πάγο αλλά την δουλειά του την κάνει οπουδήποτε αλλού!Για να δουλέψει σε εμένα θέλει αρκετή πίεση!Για 30 ούτε λόγος!!
Στην βροχή πάλι έχω πολύ καλές αντιδράσεις από την μούρη.Δεν με έχει προβληματίσει εκτός από τις στιγμές που το ήθελα!
Μίλτο, θυμάσαι που γυρνούσαμε από το ΔΕΘ τι έγινε με το CLIO!Τώρα με τα parada πρέπει να το κάνεις! -
Σήμερα άλλαξα και τα λαδάκια μου!Έβαλα τα HDD 5w30 της AMSOIL!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αλλος νιντο μας βρηκε...
χελοοοο και το 150αρι το 207 εχει ιντερκουλερ....Mallon o filos mas tha ennoei megalitero pskarm....programma gia ton 150ari xerete an exei vgei???
-
μην πειραζεις τιποτα...ειναι ακομα νωρις...θα βγουν ομως αρκετα πραματα.
να ξερεις οτι τα τελευταια 206 και τα 207 φορανε τον μπος 7.45 ο οποιος συμφωνα με οσα εχω δει απο τον φιλο που εφτιαξε το προγραμμα σκοτωνει.
εχει απιστευτες δυνατοτητες σαν εγκεφαλος με αρκετα self learning και γενικα ειναι ο παραδεισος των βελτιωτων -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αλλος νιντο μας βρηκε...
χελοοοο και το 150αρι το 207 εχει ιντερκουλερ....Σε έαν σχέδιο είχα δει ότι το μινι είχε ένα μεγάλο intercooler μπροστά στο 207 δεν έχω δει τετοιο.....
-
Λοιπον, σημερα περασα κτεο.
Ολα καλα, μονο τα φωτα βρηκαν αρρυθμιστα.
Στην αμορτισερομετρηση τα μπροστα εδειξαν 64% αρ. και 65 % δεξ.
Πισω 52% αρ. και 39 % δεξ.
Δεν ξερω τι συμβαινει με τα πισω αμορτισερ!
Τωρα τα εχω στο τερμα σκληρο πισω, και φανηκε σαν να μην δουλευανε πανω στο οργανο, επειδη ηταν πολυ σκληρα, δεν εκαναν δλδ την ταλαντωση που εκαναν τα μπροστα.
Ο τεχνικος του κτεο δεν μπορουσε να δωσει εξηγηση!
Παντως τερμα σκληρο πισω το αμαξι δε δουλευει στην εθνικη.
Ειχαι σκληρο λες και εχει δοκαρι αντι για αξονα.
Θα τα βαλω στη μεσαια σκαλα και θα επανελθω με εντυπωσεις. -
Από όσο έχω καταλάβει, πίσω πάντα δείχνουν μικρότερο ποσοστό, γιατί έχει λιγότερο βάρος το αμάξι. Άσχετο της κατάστασής τους.
Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια... -
Επίσης στο 206 και σε άλλα Γαλλικά που το αμορτισέρ είναι υπό γωνία το όργανο δεν μπορεί να μετρήσει με ακρίβεια!
-
Ναι ετσι ειναι, σας λεω παλι οτι σχεδον δεν κουνιοταν καθολου ο πισω δεξιος τροχος στην μετρηση, που εβλεπα!
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Επίσης στο 206 και σε άλλα Γαλλικά που το αμορτισέρ είναι υπό γωνία το όργανο δεν μπορεί να μετρήσει με ακρίβεια!Έτσι ακριβώς. Σε εμάς η αμορτισερομέτρηση δεν είναι αξιόπιστη.
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Μίλτο, θυμάσαι που γυρνούσαμε από το ΔΕΘ τι έγινε με το CLIO!Τώρα με τα parada πρέπει να το κάνεις!
Τί λες ρε θεόμουρλε που θα βαράω 200ρες με κατακλυσμό...
Σε ευθεία πορεία τα Parada θα είναι πολύ καλά στην βροχή αλλά σίγουρα δεν θα βασιστώ στα 'στεγνά' τακούνια στα πλαϊνά τους. Αν και το ότι έχουν μαλακά πλαϊνά σίγουρα θα βοηθάει καί στην βροχή.
Μπα... μετά τα αλλεπάλληλα σοκ με τα ADVAN ακόμη είμαι πολύ μακρυά από το να βασίζομαι απλώς στις πληροφορίες από τα ελαστικά στα γλυστερά οδοστρώματα και εξακολουθώ να κρατάω δύο-τρεις και όχι μόνο μία πισινή... -
Γιαννη, Μιλτο, μαλλον το τριημερο θα εμαι Κατερινη!
Αντε να κανονισουμε κανα Αιγινιο(πιστα?) ή Ελατοχωρι.
Τι λετε?
Τα πάντα για το Peugeot 206