-
Χαιρετώ την παρέα και θα ήθελα να πω ότι είσαστε όλοι σωστοί όσο αφορά
τα προβλήματα που έχουμε στα αυτοκίνητα μας που έχουμε ακριβοπληρώσει
Εγώ έχω το αμάξι 6 μήνες είναι Corolla 1400cc Sedan
Έχω την εντύπωση ότι μου καταναλώνει αρκετά δεν ξέρω αν είναι θέμα στρωσίματος η όχι άλλωστε θα ήθελα να μου πει κάποιος στα πόσα χιλιόμετρα το αμάξι στρώνεται και αν αυτό χρειάζεται στα καινούριας τεχνολογίας αμάξια θα ήθελα μερικές απαντήσεις καθώς και να συζητήσουμε το πρόβλημα αν αυτό υπάρχει σας Ευχαριστώ όλους περιμένω τις επισημάνσεις σας -
Χαιρετώ την παρέα και θα ήθελα να πω ότι είσαστε όλοι σωστοί όσο αφορά
τα προβλήματα που έχουμε στα αυτοκίνητα μας που έχουμε ακριβοπληρώσει
Εγώ έχω το αμάξι 6 μήνες είναι Corolla 1400cc Sedan
Έχω την εντύπωση ότι μου καταναλώνει αρκετά δεν ξέρω αν είναι θέμα στρωσίματος η όχι άλλωστε θα ήθελα να μου πει κάποιος στα πόσα χιλιόμετρα το αμάξι στρώνεται και αν αυτό χρειάζεται στα καινούριας τεχνολογίας αμάξια θα ήθελα μερικές απαντήσεις καθώς και να συζητήσουμε το πρόβλημα αν αυτό υπάρχει σας Ευχαριστώ όλους περιμένω τις επισημάνσεις σας -
Χαιρετώ την παρέα και θα ήθελα να πω ότι είσαστε όλοι σωστοί όσο αφορά
τα προβλήματα που έχουμε στα αυτοκίνητα μας που έχουμε ακριβοπληρώσει
Εγώ έχω το αμάξι 6 μήνες είναι Corolla 1400cc Sedan
Έχω την εντύπωση ότι μου καταναλώνει αρκετά δεν ξέρω αν είναι θέμα στρωσίματος η όχι άλλωστε θα ήθελα να μου πει κάποιος στα πόσα χιλιόμετρα το αμάξι στρώνεται και αν αυτό χρειάζεται στα καινούριας τεχνολογίας αμάξια θα ήθελα μερικές απαντήσεις καθώς και να συζητήσουμε το πρόβλημα αν αυτό υπάρχει σας Ευχαριστώ όλους περιμένω τις επισημάνσεις σας -
εχω την εντυπωση οτι τα μοτερ εχουν καποιες ωρες λειτουργιας αλλα οχιμεσα στο καπω του αυτοκινητου αλλα σε 'παγκους'...
πιστευω στο στρωσιμο του αυτοκινητου, καθως πρεπει να στρωσεις και τα υπολοιπα μηχανικα μερη τα οποία θα πρεπει να συνεργαστουν με το υπολοιπο σύνολο...εχω ακουσει οτι κατα τη διαρκεια του στρωσιματος, αυξανει η κατανλαωση βενζινης και λαδιου... επισης στα πρωτα 1000 κμ μπορει να βρεις ρινισματα σιδηρου μεσα στο λάδι.. δεν ξερω ποια ειναι η τακτικη για το 1ο σερβις της τογιοτα. στο σιτροεν μας ειχε πρωτο σερβις μετα απο 1000κμ μονο για λαδια.
Νομιζω πως η περιοδος ρονταρισματος ειναι στα 6-8000κμ.. τουλαχιστον στο δικο μου τοσο μου ειπε η σιτροεν!
-
Ένας φίλος μου, που έχει την τρίθυρη Corolla 1.4, στην αρχή γκρίνιαζε για την αυξημένη κατανάλωση βενζίνης. Πλέον, έχοντας συμπληρώσει 15000χλμ, ισχυρίζεται ότι έχει βελτιωθεί σημαντικά η κατανάλωση. Όσο αφορά το στρώσιμο, μου είχε πει ότι για τα πρώτα 2000χλμ (αν θυμάμαι καλά) δεν έπρεπε να υπερβεί τις 4000 σ.α.λ. Ωστόσο απαιτούνται αρκετά επιπλέον χιλιόμετρα, ώστε να βελτιωθεί η απόδοση του κινητήρα και η κατανάλωσή του.
-
Καλησπέρα...
όταν λες οτι έχεις μεγάλη κατανάλωση... ποσο έχεις και απο πού το βλέπεις (δεν γνωρίζω αν η Corolla εχει υπολογιστή ταξιδιού)... Επίσης πως οδηγάς το αυτοκίνητο?
Είναι λογικό να έχεις μεγάλη κατανάλωση στο αυτοκίνητο κατα τους πρώτους μήνες γιατί πρεπει να αλλάζεις ταχύτητες αρκετά ψηλά... πέρα απο αυτό δεν θα πρέπει να έχεις πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση υπο κανονικές συνθήκες οδήγησης ακόμα και κατα τους πρώτους μήνες 'λειτουργίας'...
-
Ο χρήστης Viper έγραψε:
Είναι λογικό να έχεις μεγάλη κατανάλωση στο αυτοκίνητο κατα τους πρώτους μήνες γιατί πρεπει να αλλάζεις ταχύτητες αρκετά ψηλά... πέρα απο αυτό δεν θα πρέπει να έχεις πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση υπο κανονικές συνθήκες οδήγησης ακόμα και κατα τους πρώτους μήνες 'λειτουργίας'...
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δηλαδή στο στρώσιμο το πηγαίνεις στους ΚΟΦΤΕΣ και μετά το ....'στρώσιμο' αρχίζεις και οδηγάς πιο 'νορμάλ' ;;;;;;
Πές μου όταν πουλήσεις το αμάξι σου να το έχω υπ'όψιν μου για να το προτιμήσω
Mάλλον τον ανάποδω θα ήθελες να πεις έτσι; -
Ειναι πιθανο ο Viper να εννοει το διαστημα μετα τα 3500-4000 Km που πρεπει να οδηγεις λιγο διαφορετικα απ'οτι στην αρχη ωστε να 'ανοιξει' ο κινητηρας.Ενω δηλαδη στην αρχη δεν πρεπει να ανεβαινεις πανω απο 3500-4000 σαλ μετα απο καποια χιλιομετρα πρεπει να φροντιζεις ωστε οι αλλαγες να γινονται ψηλοτερα(πχ στις 5000σαλ).Αυτο αλλωστε ειναι το σωστο στρωσιμο του κινητηρα και οχι μεχρι τα 5000 Km δεν ανεβαζουμε πανω απο 3500σαλ και στα 5001 Κm αρχιζουμε να χτυπαμε κοφτες.Το στρωσιμο γινεται σταδιακα και σιγα σιγα ο κινητηρας πρεπει να δουλευει σε ολο το φασμα των στροφων.
-
Φιλε kvlachos σέβομαι την αποψή σου και θα ήθαλα να τονίσω οτι για μένα το σωστό στρώσιμο ειναι η γενική ομαλή συμπεριφορά προς το αυτοκίνητο και προς όλα του τα μηχανικά του μέρη. Μου έχει τύχει να μπώ σε καινούργιο αυτοκίνητο σαν συνοδηγός και ο οδηγός να είναι απότομος, να φρνάρει απότομα να επιταχύνει απότομα (με πόδι κούτσουρο) αλλα να διατηρείται κάτω απο τις 3.000-3.500 στροφές. Για μένα αυτή η συμπεριφορά ειναι απαράδεχτη αφου κατα την ταπεινή μου άποψη το θέμα δεν ειναι να μην ξεπεραστούν οι 3.500 στροφες αλλα να υπάρχει ομαλή λειτουργεία του μοτέρ και γενικά να υπάρχει η ομαλή και γραμμική αύξηση των στροφών της μηχανής με το περασμα των χιλιωμέτρων. Ακριβώς αυτο που είπες κι εσυ οχι με το ποθ γράψει 5.001χλμ απο τις 3-3.500 να παμε στις 6.000 εμψυχρώ !!!!
Επιστρέφοντας τωρα στο αρχικό θέμα του τόπικ νομίζω οτι για να βγάλουμε συμπερασμα για το αν καιει το Corolla ή όχι θα πρεπει να μας εξηγήσει ο φίλος μας τον τρόπο και τον τόπο οδήγησης του, καθώς και απο πού συμπεραίνει οτι το μοτερ του καταναλώνει περισσοτερο απο το κανονικό. Πχ. αν είναι συνέχεια μεσα στην κίνηση με αναμμένο το A/C ειναι λογικό να κάψει κατι τοις παραπάνω, αν οδηγά επιθετικά επίσης. Πάντως γενικά όλα τα μοτερ στην αρχή καταναλώνουν λιγο παραπάνω είτε γιατι ειναι ακόμα σφιχτά ειτε γιατι όπως και να το κανουμε δεν τα έχουμε συνηθίσει και δεν γνωρίζουμε 100% την συμπεριφορά τους είτε για άλλους 1000 παράγοντες.
COROLLA SEDAN 1400CC KAYSIMA