-
η ευκολη λυση ειναι ο συμβιβασμος με την ιδεα οτι θα πληρωνουμε ολο και περισσοτερα και οτι δεν υπαρχει καμια λυση. Σκασε και πληρωνε δηλαδη.
το προβλημα ειναι πολιτικο-οικονομικο.-
τα καυσιμα τελειωνουν εδω και 50 χρονια...
δηλαδη δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη καυσιμο 'καθαρο' ή τελος παντων πιο καθαρο απο την βενζινη/πετρελαιο που χρησιμοποιουμε? Μη μου πειτε οτι υπαρχει αλλα ειναι ακριβο, γιατι θα σας απαντησω οτι αυτο δεν ειναι καθολου σιγουρο και εξαρταται αμεσα απο το ποσο θα φορολογειται, βλ. παραπανω.
-
Η προταση του Σπυρου δεν ειναι καθολου παραλογη,και εν μερει γινεται αυτο ηδη (περισσοτερο στην Γερμανια).
Η γνωμη μου ομως ειναι οτι παραλληλα με οποιαδηποτε τεχνολογικη ή φορολογική εξελιξη, πρεπει να προσπαθουμε συνεχως (καταναλωτες και παραγωγοι) για την εξοικονομηση της ενεργειας και την μειωση της ρυπανσης.
Η τρυπα του οζοντος μειωθηκε.Γιατι μπηκε φρενο στις χημικες ουσιες.
Γιατι ο καθενας απο εμας πηρε ψυγειο που δεν επιβαρυνε το προβλημα.
Γιατι για να υπαρχει πολιτικη βουληση πρεπει να υπαρχει και πιεση απο κατω,αμα οι πρωθυπουργοι παιρνουν το μηνυμα 'η κορη μου να διοριστει, και ας μην υπαρχει πλανητης για τα παιδια της', αναλογα θα πραξουν. -
Εγώ βασικά θέλω την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Αν καταφέρουν η αυτοκινητοβιομηχανίες και μειώσουν τους ρύπους χωρίς να καταστρέψουν τα αυτοκίνητά τους τότε είμαι όλος υπερ.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
corsair
δες αυτο http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6096084.stm
αν πιστεύεις ακόμα ότι υπάρχει χρόνος να αναλισκόμαστε σε αντιπαράθεσεις νηπιαγωγίου τύπου:
'-η αμερικούλα πρώτα να σταματήσει να παίζει με τα ενεργοβόρα αμαξάκια της!!!'
'-όχι η ΕΕούλα!!!'
είσαι χοντρά γελασμένος. Αυτό που μου τη σπάει είναι πως πάντα λέμε άς πάρει πρωτοβουλίες ή ας πληρώσει τα σπασμένα το κράτος, εμείς είμαστε αθώες περιστερές. Η ηλεκτροπαραγωγή στην Ελλάδα δεν είναι απλά πρόβλημα, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα, για πηγαίντε Μεγαλόπολη ή Πτολεμαίδα να μαυρίσει η καρδιά σας. Το πετρέλαιο που καίγεται για να ζεστάθούμε το χειμώνα, επίσης είναι πρόβλημα, που δύσκολα λύνεται. Αυτό όμως δεν μειώνει τη σημασία των οικολογικών προβλημάτων από τις μεταφορές, και όλοι πρέπει να επιδιώξουμε την επίλυση του έστω και αυτοβούλως. Αλλά τι κάθομαι και τα λέω εδώ σε αυτοκινητιστικό φόρουμ όπου η κατανάλωση είναι υπολόγισιμη για την αγορά ενός αμαξίου (από ότι βλέπω εδώ) μόνο και μόνο επειδή θα τσούξει την τσέπη μας και όχι τον τέως όμορφο πλανήτη μαςΜία σοφή κουβέντα είχα ακούσει κάποτε αλλά δέν τη βλέπω να την εφαρμόζει κανείς:
'η επανάσταση θα ξεκινήσει από την καθημερινή μας συμπεριφορά'Δηλαδη μου λες επι της ουσιας να κινησουμε τις διαδικασιες για bankruptcy... Φαινεται δεν καταλαβαινεις τον κυκλο της οικονομιας και πως τα κοστη για greener solutions μας κανουν ΜΗ ανταγωνιστικους και ειμαστε ηδη σε δυσχερη θεση.
Εμεις εχουμε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ αμεσα προβληματα βιωσημοτητας. ΔΕΝ ειναι δυνατον να κανουμε 10 βηματα την φορα... δεν μας παιρνει. 1-step at a time... ουτως η αλλως εμεις σαν ΕΕ ηδη ειμαστε πολυ ποιο μπροστα σε τετοιες ευαισθησιες, αλλα δεν φτανουμε μονο εμεις για να γινει η οποια διαφορα. Αν τωρα εσυ πιστευεις πως καταστρεφοντας τις οικονομιες μας θα αλλαξει κατι για το περιβαλλον... πασο.... απλα εσενα τοτε δεν θα σε νοιαζει, γιατι θα ψωμοζεις...
Και να το ξαναπουμε... τα αμαξια δεν ειναι το μονο προβλημα, ουτε καν το μεγαλυτερο. ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΡΜΕΓΜΑ στις εκαστοτε φορολογιες κλπ κλπ.
Αν η ΕΕ επισης νοιαζοταν για το περιβαλλον τοσο πολυ, θα μας ειχε βαλει χερι για τα νοθευμενα καυσιμα, για τους ανυπαρκτους ελεγχους ρυπων για τα μεσα μαζικης μεταφορας και λοιπα φορτηγα τα οποια ειναι ντουμανια σκετα κλπ κλπ κλπ..... Πολυ ποιο φτηνα και ουσιωδη πραγματα. Οσες τεχνολογιες και να βγαλουν αμα δεν υιοθετουνται και αμα δεν γινεται σωστη χρηση το αποτελεσμα παντα θα ειναι 0.Φανταστικό σχόλιο αυτό με την ανταγωνιστικότητα και το κόστος της! Και όχι μόνο για τα καύιμα αλλά γενικά με όλους τους κανονισμούς (πχ σε καταναλωτικά προιόντα manual στα ελληνικά, πιστοποίηση CE, άλλες πιστοποιήσεις, δηλώσεις συμμόρφωσης και δεν συμαζεύεται...). Ανεβάζουν ΤΡΕΛΑ το κόστος χωρίς ουσιαστικό όφελος (τις περισσότερες φορές) για τον καταναλωτή...
-
Aπ' ότι είπε συναρμόδιος (Γερμανός) επίτροπος της ΕΕ, το πρόβλημα θα το έχουν οι κατασκευαστές (και οι αγοραστές...) φθηνών μοντέλων, αφού σε αυτών την τιμή η 'οικολογική' επιβάρυνση θα είναι ποσοστιαία υψηλότερη.
-
Θυμάμαι ένα επεισόδιο του top gear οπου ο JC είπε το εξής το οποίο δεν γνωρίζω αν ισχύει. ότι τα αυτοκίνητα παγκοσμίως παράγουν το 1% Co2 που επιβαρύνει την ατμόσφαιρα προκαλώντας έτσι το φαινόμενο του θερμοκηπίου, το 60% του Co2 το παράγει η ίδια η φύση.[/img]
-
Xμμμ... δύσκολο θέμα και σίγουρα δεν γίνεται να αναλυθεί μέσα από το φόρουμ.
Αν και πιστεύω πως η λύση δεν είναι στα 3 κλικ της ψηφοφορίας, θα ψήφιζα -ακολυθώντας την αρχή του ο ρυπαίνων πληρώνει - να επιβαρυνθεί ο καταναλωτής τη χρήση του οχήματος.
Αυτό μπορεί να γίνει όχι μόνο με φορολογία οχήματος και καυσίμων, αλλά και με δημιουργία αντικινήτρων χρήσης του αυτοκινήτου, όπως τέλη εισόδου στα αστικά κέντρα, τέλος παρκαρίσματος κτλ. (Βλ. congestion charge London, Stockholm, Singapore etc). Έτσι ο καταναλωτης θα χρησιμοποιεί το όχημά του μόνο όταν τα θετικά της χρήσης θα υπερβαίνουν τα κόστη χρήσης (βενζίνη + τέλος + χρόνος)..
Η πράξη έχει δείξει ότι υπάρχουν μοντέλα που μπορούν να δουλέψουν. Το πολιτικό κόστος για την εφαρμογή τους είναι μεγάλο.
Σχετικά με τη Σουηδία τώρα. Ποιός είπε ότι τα βιοκαύσιμα είναι υποχρεωτικά για τα ΙΧ??? Χρησιμοποιούν βιοκαύσιμα μόνο μερικοί 'δήμοι' στις αστικές μεταφορές και όχι τα μικρά καθημερινά αυτοκίνητα.
Τώρα γιατί πρέπει να εξηγούμε δεδομένα πράγματα που τα ξέρει όλος ο κόσμος από την αρχή δεν το καταλαβαίνω. κάντε μια έρευνα στο google να βρείτε ποιές είναι οι νούμερο ένα πηγές του φαινομένου του θερμοκηπίου σε αστικό επίπεδο και μετά γράψτε κάτι.. έλεος.
-
θυμαστε τι ελεγα πιο πανω?
απο τον VW GOLF R32
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 347#816347
Καύσιμα από... καλαμπόκι για τους κινητήρες της VW
Ενα ακόμα βήμα στο ζήτημα 'καθαρή αυτοκίνηση' αποτελεί το σχέδιο της Volkswagen για την χρήση βιοκαυσίμων που θα παρασκευάζονται από καλαμπόκι, στάρι ακόμα και από ξύλο.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται πως τα συνθετικά καύσιμα SunFuel -όπως ονομάζονται- μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 90%, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Τα καύσιμα αυτά είναι συμβατά με τη σημερινή γκάμα μοτέρ της VW, σύμφωνα με τον Wolfgang Steiger που είναι υπεύθυνος του τομέα εξέλιξης των κινητήρων, ο οποίος δήλωσε πως σε δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν με ένα Golf για 100.000 χλμ. χρησιμοποιώντας αυτά τα καύσιμα, δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Τα καύσιμα SunFuel θα μπορούν αρχικά να αναμειγνύονται με τα σημερινά συμβατικά καύσιμα, όπως συμβαίνει και με τα υπάρχοντα μείγματα βιοαιθανόλης και βιοντίζελ, αλλά τα νέα καύσιμα θα προστίθενται σε μεγαλύτερη αναλογία.
Αρχικά η αναλογία τους θα αγγίζει το 10%, ποσοστό που είναι διπλάσιο από το σημερινό. Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία προχωρά και επενδύονται τα απαραίτητα κεφάλαια, η αναλογία των οικολογικών καυσίμων στα μείγματα θα αυξάνεται. Δεν υπάρχει λόγος για τον οποίο να μην υπάρχουν σε 10 χρόνια σταθμοί τροφοδοσίας αποκλειστικά με SunFuel, σύμφωνα με το στέλεχος της VW.
Ηδη αρκετές χώρες παρέχουν οικονομικά κίνητρα για την ενθάρρυνση των εταιρειών να αυξήσουν την παραγωγή βιοκαυσίμων. Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες όπως π.χ. στην Αγγλία, η επιδότηση θα συνδεθεί στο μέλλον με τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα που επιτυγχάνεται.
Αισιόδοξες προβλέψεις μάλιστα αναφέρουν ότι μέχρι το 2010, το 5% των καυσίμων που θα πωλούνται στην Αγγλία θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Μέτρα για τη μείωση της ρύπανσης από τα αυτοκίνητα