-
Καλημέρα σε όλους!
Σκοπεύω να αλλαξω τα αμορτισέρ σε μια 147 (μοντέλο '01) τα οποία έχουν παραδώσει το πνεύμα εδώ και λίγο καιρό και θα ήθελα την βοήθεια σας. Δεν θέλω να βάλω κάτι άλλο πλην γνήσιων Αlfa ωστόσο αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να διαλέξω κάτι σκληρότερο από τα ήδη υπάρχοντα και πάντα μέσα στην γκάμα της ίδιας της εταιρίας.
Γνωρίζω ότι υπαρχουν άπειρες και καλές επιλογες after market αλλά επειδή σκοπεύω να πουλήσω σύντομα το αυτοκίνητο φοβάμαι μήπως τα 'σκληρά αμορτισέρ' (π.χ. κιτρινοκόκκινα κονι) αποτρέψουν τον όποιο υποψήφιο αγοραστή και γι αυτό,όπως προείπα, προτιμώ την 'μητρική' λύση.
Nα σημειώσω, για να σας δώσω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, ότι το αυτοκίνητο φοράει Michelin Primacy 195/60/15 τα οποία είναι λίγο σκληρότερα από τα εργοστασιακά Goodyear NCT2 που είχε όταν το πήρα το 01.
Αν κάποιος έχει κάνει παρόμοια αλλαγή, έστω και με ακριβώς τα ίδια αμορτισέρ και μπορεί να γράψει μια-δυο κουβέντες για τις εντυπώσεις του,θα ήμουν υπόχρεος.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά,
Δημήτρης.Υ.Γ. Αν δεν κανω λάθος, ως προς το οικονομικό του θέματος, η τιμή των τεσσάρων αμορτισέρ πρέπει να βγαίνει γύρω στα 400-500 euros πριν απο καιρό τουλαχιστον που είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία. Είναι όντως έτσι?
-
Καλημέρα σε όλους!
Σκοπεύω να αλλαξω τα αμορτισέρ σε μια 147 (μοντέλο '01) τα οποία έχουν παραδώσει το πνεύμα εδώ και λίγο καιρό και θα ήθελα την βοήθεια σας. Δεν θέλω να βάλω κάτι άλλο πλην γνήσιων Αlfa ωστόσο αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να διαλέξω κάτι σκληρότερο από τα ήδη υπάρχοντα και πάντα μέσα στην γκάμα της ίδιας της εταιρίας.
Γνωρίζω ότι υπαρχουν άπειρες και καλές επιλογες after market αλλά επειδή σκοπεύω να πουλήσω σύντομα το αυτοκίνητο φοβάμαι μήπως τα 'σκληρά αμορτισέρ' (π.χ. κιτρινοκόκκινα κονι) αποτρέψουν τον όποιο υποψήφιο αγοραστή και γι αυτό,όπως προείπα, προτιμώ την 'μητρική' λύση.
Nα σημειώσω, για να σας δώσω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, ότι το αυτοκίνητο φοράει Michelin Primacy 195/60/15 τα οποία είναι λίγο σκληρότερα από τα εργοστασιακά Goodyear NCT2 που είχε όταν το πήρα το 01.
Αν κάποιος έχει κάνει παρόμοια αλλαγή, έστω και με ακριβώς τα ίδια αμορτισέρ και μπορεί να γράψει μια-δυο κουβέντες για τις εντυπώσεις του,θα ήμουν υπόχρεος.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά,
Δημήτρης.Υ.Γ. Αν δεν κανω λάθος, ως προς το οικονομικό του θέματος, η τιμή των τεσσάρων αμορτισέρ πρέπει να βγαίνει γύρω στα 400-500 euros πριν απο καιρό τουλαχιστον που είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία. Είναι όντως έτσι?
-
Καλημέρα σε όλους!
Σκοπεύω να αλλαξω τα αμορτισέρ σε μια 147 (μοντέλο '01) τα οποία έχουν παραδώσει το πνεύμα εδώ και λίγο καιρό και θα ήθελα την βοήθεια σας. Δεν θέλω να βάλω κάτι άλλο πλην γνήσιων Αlfa ωστόσο αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να διαλέξω κάτι σκληρότερο από τα ήδη υπάρχοντα και πάντα μέσα στην γκάμα της ίδιας της εταιρίας.
Γνωρίζω ότι υπαρχουν άπειρες και καλές επιλογες after market αλλά επειδή σκοπεύω να πουλήσω σύντομα το αυτοκίνητο φοβάμαι μήπως τα 'σκληρά αμορτισέρ' (π.χ. κιτρινοκόκκινα κονι) αποτρέψουν τον όποιο υποψήφιο αγοραστή και γι αυτό,όπως προείπα, προτιμώ την 'μητρική' λύση.
Nα σημειώσω, για να σας δώσω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, ότι το αυτοκίνητο φοράει Michelin Primacy 195/60/15 τα οποία είναι λίγο σκληρότερα από τα εργοστασιακά Goodyear NCT2 που είχε όταν το πήρα το 01.
Αν κάποιος έχει κάνει παρόμοια αλλαγή, έστω και με ακριβώς τα ίδια αμορτισέρ και μπορεί να γράψει μια-δυο κουβέντες για τις εντυπώσεις του,θα ήμουν υπόχρεος.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά,
Δημήτρης.Υ.Γ. Αν δεν κανω λάθος, ως προς το οικονομικό του θέματος, η τιμή των τεσσάρων αμορτισέρ πρέπει να βγαίνει γύρω στα 400-500 euros πριν απο καιρό τουλαχιστον που είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία. Είναι όντως έτσι?
-
Επι της ουσιας δεν μπορω να σε βοηθησω στις αποριες σου, απλα θα σου ελεγα να μην ξοδεψεις πολλα λεφτα σε καινουργια αμορτισερ εφοσον σκοπευεις να το πουλησεις συντομα το αμαξι. Τα λεφτα σου δυσκολα θα τα παρεις πισω στην αξια μεταπωλησης, οποτε στη θεση σου θα εψαχνα για φτηνα καινουργια αμορτισερ ή ακομα και μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση. Το ξερω πως η ιδεα του βελτιωμενου κρατηματος σε ενθουσιαζει, απλα σκεψου και για ποσο καιρο θα προλαβεις να τα χαρεις.
-
Πριν 6 μήνες έβαλα στην 147 την ανάρτηση της 156 στην έκδοση sportkit. Είναι χαμηλωμένη μόνο 1 εκ. και λίγο πιο σφιχτή από την μαμά. Δεν είναι extreme λύση αλλά δοκιμασμένη. Η διαφορά στο δρόμο είναι εμφανής και στην πίστα ακόμη περισσότερο.
-
Αλλαξες και top mounts μαζι??
-
αμορτισερ και ελατηρια απο την εκδοση Τι.... simple the best choice.
(αλλα αυτα δενονται πιο καλα με την 17αρα ζαντα )
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Αλλαξες και top mounts μαζι??Nαι!
-
Στα πόσα χιλιόμετρα άλλαξες;
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Στα πόσα χιλιόμετρα άλλαξες;50.000 χιλ
-
Ο χρήστης fostiras έγραψε:
Υ.Γ. Αν δεν κανω λάθος, ως προς το οικονομικό του θέματος, η τιμή των τεσσάρων αμορτισέρ πρέπει να βγαίνει γύρω στα 400-500 euros πριν απο καιρό τουλαχιστον που είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία. Είναι όντως έτσι?Οι αντιπροσωπείες πάντα χρεώνουν κάτι παραπάνω...
Από το tpauto.gr
Kayaba EXCEL-G (4Τεμ.) Τιμή (χωρίς ΦΠΑ):
-
Έχετε δίκιο για την άτιμη την αξία μεταπώλησης, είναι το μόνο πράγμα που με χαλάει σ' αυτο το κατα τα άλλα εξαιρετικό αυτοκίνητο και ο μόνος λόγος που 'κοιτάω' προς ΒΜW μεριά για να το αντικαταστήσω (120ί 3θυρο, 170ps). Η λύση 'αλα Τί' ακούγεται ελκυστική, θα το συζητήσω και με τον αρχιμηχανικό και ελπίζω να τη βρω την άκρη.
Σας ευχαριστώ και πάλι!
Αμορτισέρ για Alfa 147 1.6 120hp