-
Κρύβε λόγια!
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Εχει ενα clio rs στην europcar στην εξοδο του Φοινικα,πριν το wash park.Λετε να μπορει να το νοικιασει καποιος;;;Ποιός θα έρθει μαζί μου;
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
α για τεστ εννοεις?ρενω.......
ναι
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Εχει ενα clio rs στην europcar στην εξοδο του Φοινικα,πριν το wash park.Λετε να μπορει να το νοικιασει καποιος;;;Αν είναι ενα μπλε,αναφέρεται ως μεταχειρισμένο και ανήκει στον στόλο της ρεναλ (είναι ολοκαίνουριο).Κοστίζει δε,27κ
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Αν είναι ενα μπλε,αναφέρεται ως μεταχειρισμένο και ανήκει στον στόλο της ρεναλ (είναι ολοκαίνουριο).Κοστίζει δε,27κNαι,αυτο λεω!Γμτ,μας το χαλασες...!!!
-
Στη διάθεση σας
-
Γεια χαρά σε όλους.
Κάτοχος ενός κόκκινου RS με 6000 χλμ στο οδόμετρο μπορώ να σας βεβαιώσω οτί στην καθημερινή του μετακίνηση είναι ένα φιλικότατο εργαλείο. Η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 11 lt/100 δεν κοπανάει σαν κατσίκι, δεν κάνει θόρυβο και γενικά δεν σε κουράζει.
Τώρα για τα εκτός πόλης ,για να μιλήσουμε θα πρέπει να κατανοήσει ο καθένας ποιός είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και που απευθύνεται.
Προσωπικά το 90% των χιλιομέτρων τα έχω κάνει σε ορεινές στροφοδιαδρομές και η αίσθηση που έχω είναι οτι οι Γάλλοι αυτές ακριβώς τις διαδρομές είχαν στο μυαλό τους όταν έστηναν το συγκεκριμένο αυτοκινητάκι.
Στην διάθεση σας για απαντήσεις ,εφόσον μου το επιτρέπει ο χρόνος μου.
Και για να μην το ξεχάσω, στον Πύργο που ζω και εγώ έχουν πουληθεί ήδη τρία και ετοιμάζονται και άλλα -
Ακόμα φθηνότερο μπορεί κανείς να βρει το 197 στην Αγγλία (όπου για την ώρα δεν έχει πουλήσει όσο αναμενόταν).
http://www.simpledeal.co.uk/vehicles/st ... 107&Mod=12
13.400 λίρες είναι με σημερινή ισοτιμία κάτω από 20.000 Ευρώ.
Δεξιοτίμονο πάντα. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Renaultsport Clio 197 F1 R27http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... _clio.html
-χθες ειδα την τιμη του για ιταλια.24.000 & κατι ψιλα! niente male niente male αν & τα αλογα παραμενουν 'λιγα' για το σασι αυτο -
-
Ειμαι πολυ καψουρης με το rs,αλλα κατι που 40ρησα κατι που εχω και 3 παιδια(εχω κι 1 passat για την οικογενεια)το σκεφτομαι γιατι θελω να αλλαξω το ραλλακι μου (μετα απο 10 χρονια)αλλα δεν ξερω τι να παρω,τι μπορει νάντικαταστησει την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του ραλλυ στα 22000,00 γιατι τοσο περιπου θα μου στοιχισει το rs με τηνεκπτωση λογω τριτεκνου.
Η αμεσως επομενη μου επιλογη ειναι το golf αλλα αυτο αλλαζει μοντελο το 2008 και δεν ξερω αν αξιζει να παρω το παλιο.
Εγω θελω 1 αυτ/το για μενα μονο για να στριβω και δεν με νοιαζει αν κανει λιγο παραπανω θορυβο με 6η,εξαλου μετα το ραλλυ θα μου φανει σαν μπεμπα.
Εχετε να προτεινετε τιποτε καλυτερο? -
ναι, RS
μια αλλη, πιο στυλατη προταση, αλλα και πιο ακριβη ειναι το cooper S.
καλο ειναι να τα οδηγησεις πριν κλεισεις καποιο.
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
Ειμαι πολυ καψουρης με το rs,αλλα κατι που 40ρησα κατι που εχω και 3 παιδια(εχω κι 1 passat για την οικογενεια)το σκεφτομαι γιατι θελω να αλλαξω το ραλλακι μου (μετα απο 10 χρονια)αλλα δεν ξερω τι να παρω,τι μπορει νάντικαταστησει την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του ραλλυ στα 22000,00 γιατι τοσο περιπου θα μου στοιχισει το rs με τηνεκπτωση λογω τριτεκνου.
Η αμεσως επομενη μου επιλογη ειναι το golf αλλα αυτο αλλαζει μοντελο το 2008 και δεν ξερω αν αξιζει να παρω το παλιο.
Εγω θελω 1 αυτ/το για μενα μονο για να στριβω και δεν με νοιαζει αν κανει λιγο παραπανω θορυβο με 6η,εξαλου μετα το ραλλυ θα μου φανει σαν μπεμπα.
Εχετε να προτεινετε τιποτε καλυτερο?σαν κάτοχος rallye θα σου έλεγα να αλλάξεις κατηγορία και να πας σε πισωκίνητο .... πχ mx5
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Ειμαι πολυ καψουρης με το rs,αλλα κατι που 40ρησα κατι που εχω και 3 παιδια(εχω κι 1 passat για την οικογενεια)το σκεφτομαι γιατι θελω να αλλαξω το ραλλακι μου (μετα απο 10 χρονια)αλλα δεν ξερω τι να παρω,τι μπορει νάντικαταστησει την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του ραλλυ στα 22000,00 γιατι τοσο περιπου θα μου στοιχισει το rs με τηνεκπτωση λογω τριτεκνου.
Η αμεσως επομενη μου επιλογη ειναι το golf αλλα αυτο αλλαζει μοντελο το 2008 και δεν ξερω αν αξιζει να παρω το παλιο.
Εγω θελω 1 αυτ/το για μενα μονο για να στριβω και δεν με νοιαζει αν κανει λιγο παραπανω θορυβο με 6η,εξαλου μετα το ραλλυ θα μου φανει σαν μπεμπα.
Εχετε να προτεινετε τιποτε καλυτερο?σαν κάτοχος rallye θα σου έλεγα να αλλάξεις κατηγορία και να πας σε πισωκίνητο .... πχ mx5
Λογική προσέγγιση.
Αλλά μετά από κορυφαίο προσθιοκίνητο, καλό θα ήταν να πάει σε κορυφαίο πισωκίνητο, βλ. S2000, RX-8, αν η Μ3 πέφτει ακριβή.
Βέβαια, κι ένα ΜΧ-5 ΝΑ δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα, ώστε να μάθει -αν δεν ξέρει ήδη- να οδηγεί πισωκίνητο.
-
Το κλιο, γδυσιμο 2 bucket και μια 4δα semi slick.
Οποτε το οδηγεις θα ξεκ@βλώνεις
Αποκλιεται να σου λεει η γυναικα σου δωστο μου να παω καπου που θελω!
-
εμπειριες απο κανεναν ηδη κατοχο,πιθανα προβληματα,κατι που πρεπει να προσεξει κανεις?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το κλιο, γδυσιμο 2 bucket και μια 4δα semi slick.Οποτε το οδηγεις θα ξεκ@βλώνεις
Αποκλιεται να σου λεει η γυναικα σου δωστο μου να παω καπου που θελω!
Το 197 εχει εξαιρετικα καθισματα παντως....Τα bucket ειναι αχρειαστα...
-
Μια πιο ελαφρια εκδοση στυλ ragniotti ρε γαμωτο. Τα μισα απο τα specs που εχει δεν τα θελω, μονο τα recaro αλλα οπως ειπε και ο Βagus τα μαμα καθισματα ειναι εξαιρετικα.
-
αλλά τα recaro είναι φετιχ
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Το κλιο, γδυσιμο 2 bucket και μια 4δα semi slick.
Οποτε το οδηγεις θα ξεκ@βλώνεις
Αποκλιεται να σου λεει η γυναικα σου δωστο μου να παω καπου που θελω!
Το 197 εχει εξαιρετικα καθισματα παντως....Τα bucket ειναι αχρειαστα...
Oso καλα και να ειναι δεν ειναι 'σκαφες'
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
εμπειριες απο κανεναν ηδη κατοχο,πιθανα προβληματα,κατι που πρεπει να προσεξει κανεις?Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι ΑΝΤΕΧΕΙ !! με ολη τη σημασια. Μετα απο 12500 σπασμενα χιλιομετρα ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ παρα μονο αυτα που προερχονται απο τη βαναυση χρηση (2 φορες δισκος συμπλεκτη, μια φορα κατεβασμα σαζμαν για συνχρονιζε).
Renault Clio RS 197