Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C4 1.6 VTS VS Ford Focus 1.6 Sport
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C4 1.6 VTS VS Ford Focus 1.6 Sport
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    72
    418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eddie_147 last edited by

      Α και εντελώς ενημερωτικά να αναφέρω ότι το 10,6 που δίνει η Citroen για το 0-100 ΔΕΝ έχει επαφή με την πραγματικότητα. Αν προσθέσεις 1' τουλάχιστον κάτι πάει και έρχεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
        Α και εντελώς ενημερωτικά να αναφέρω ότι το 10,6 που δίνει η Citroen για το 0-100 ΔΕΝ έχει επαφή με την πραγματικότητα. Αν προσθέσεις 1' τουλάχιστον κάτι πάει και έρχεται.

        Τι ιπποδύναμη έχει το 1.6, 110(95)? Εγώ πάντως περιμένω το δίλιτρο με ιπποδύναμη 180(?).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          Για την ώρα C4 -οι εκπτώσεις έπιασαν, 30 παραγγελίες τη μέρα έχουν στη Citroen -

          πόσες?

          και γιατί όχι? με 15Κ αγοράζεις 16αρι C4.

          Από Δευτέρα βέβαια μπορεί να βγει κανένα Ford 10 star με δωρεάν βενζίνη και μία Ουκρανή δώρο

          no comments!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            Το 1,6 έχει 109 σύμφωνα με τα νούμερα της Citroen. Το 2,0 σε όσες μετρήσεις περιοδικών έχω διαβάσει μια χαρά νούμερα γράφει. Νομίζω το evo είχε βγάλει 0-100 σε 7,8-7,9.
            Αν υπάρχει τρόπος να αφαιρεθεί το τιμόνι της Playschool τότε θα είναι μια χαρά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Το τιμόνι είναι ένας απο τους λόγους που το αγόρασα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                Α και εντελώς ενημερωτικά να αναφέρω ότι το 10,6 που δίνει η Citroen για το 0-100 ΔΕΝ έχει επαφή με την πραγματικότητα. Αν προσθέσεις 1' τουλάχιστον κάτι πάει και έρχεται.

                ρώτησε κανείς;

                anyway... ...11' καθαρό και μετρημένο έχει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Το τιμόνι είναι ένας απο τους λόγους που το αγόρασα

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis206 last edited by

                    C4 οδήγησες?Τα οδήγησα και τα δύο και προτιμώ το CITROEN!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bios last edited by

                      Το οδήγησα το C4 αλλά όχι το Focus.
                      Βέβαια από ένα test drive 20 λεπτου τι να καταλάβεις...

                      Εσύ που έκανες τη σύγκριση και των 2 για πες πως σου φάνηκαν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Όταν λεω τιμόνι δεν εννοώ το πως στρίβει. Εννοώ το ΤΙΜΟΝΙ κυριολεκτικά. Εκτός αν σου αρέσει που στρίβει μόνο η στεφάνη και μένει το άλλο σταθερό. Πολύ σε παιχνίδι για βρέφη μου κάνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                          Όταν λεω τιμόνι δεν εννοώ το πως στρίβει. Εννοώ το ΤΙΜΟΝΙ κυριολεκτικά. Εκτός αν σου αρέσει που στρίβει μόνο η στεφάνη και μένει το άλλο σταθερό. Πολύ σε παιχνίδι για βρέφη μου κάνει.

                          αυτό εννοούμε...και περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.
                          μακάρι τα βρέφη να είχαν τέτοια παιχνίδια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis206 last edited by

                            Εμένα το C4 μου άσεσε σαν οδήγηση πολύ!
                            Είναι Γαλλικό!Δηλαδή έχει παιχνιδιάρικο κώλο που σε καμία περίπτωση δεν σε τρομάζει!Πατάει πολύ καλά έχει φρενάρες!Επειδή το πήρε κολλητός μου το έχω οδηγήσει και σε γρήγορους ρυθμούς και το καταευχαριστήθηκα!
                            Για το focus αυτό που είδα είναι ένα πιο ¨γερμανικό' αυτοκίνητο.Όλα καλά δεν είχα κάποιο παράπονο αλλά ο Γάλλος είναι αλλιώς!
                            Χώρια που σε WRC έκδοση είναι πανέμορφο!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Προσωπικά προτείνω το Focus καθώς το C4 καλό και άγιο αλλά δεν είναι καλύτερο από το C4 (χωρίς να ληφθεί υπόψη ο παράγων κόστος).
                              Τώρα με τις προσφορές της Citroen το C4 είναι ευκαιρία αλλά και η μεταπωλητική αξία της θα είναι αντίστοιχα μικρότερη από το Focus.

                              Πάντως και τα δύο είναι εξαιρετικές επιλογές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                Προσωπικά προτείνω το Focus καθώς το C4 καλό και άγιο αλλά δεν είναι καλύτερο από το C4 (χωρίς να ληφθεί υπόψη ο παράγων κόστος).
                                Τώρα με τις προσφορές της Citroen το C4 είναι ευκαιρία αλλά και η μεταπωλητική αξία της θα είναι αντίστοιχα μικρότερη από το Focus.

                                Πάντως και τα δύο είναι εξαιρετικές επιλογές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  Προσωπικά προτείνω το Focus καθώς το C4 καλό και άγιο αλλά δεν είναι καλύτερο από το C4 (χωρίς να ληφθεί υπόψη ο παράγων κόστος).
                                  Τώρα με τις προσφορές της Citroen το C4 είναι ευκαιρία αλλά και η μεταπωλητική αξία της θα είναι αντίστοιχα μικρότερη από το Focus.

                                  Πάντως και τα δύο είναι εξαιρετικές επιλογές.

                                  Περι μεταπωλητικής...
                                  Η Ford μόλις έβγαλε καινούργια διαφήμιση σε όλες τις Κυριακάτικες -19% καλύπτει λέει το ΦΠΑ. Γενικά τα Ford κι αυτά πάσχουν σε μεταπώληση άλλωστε η αντιπροσωπεία βασίζεται κι αυτή σε τρελές προσφορές, ειδικά στο τέλος της καριέρας του προηγούμενου Focus το σκοτώνανε κανονικά.
                                  Το τιμόνι με σταθερό κέντρο είναι απίστευτα πρακτικό θέλει απλώς λίγο χρόνο προσαρμογής κυρίως για την χαζή θέση της κόρνας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                    Όταν λεω τιμόνι δεν εννοώ το πως στρίβει. Εννοώ το ΤΙΜΟΝΙ κυριολεκτικά. Εκτός αν σου αρέσει που στρίβει μόνο η στεφάνη και μένει το άλλο σταθερό. Πολύ σε παιχνίδι για βρέφη μου κάνει.

                                    αυτό εννοούμε...και περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.
                                    μακάρι τα βρέφη να είχαν τέτοια παιχνίδια.

                                    Τα Citroen είχαν ανέκαθεν ιδιόρρυθμα τιμόνια

                                    Το τιμόνι με σταθερό κέντρο είναι απίστευτα πρακτικό θέλει απλώς λίγο χρόνο προσαρμογής κυρίως για την χαζή θέση της κόρνας.

                                    Θα μπορούσε να είναι και σε χειρότερο σημείο. Στο διακόπτη των φλάς πχ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                      Θα μπορούσε να είναι και σε χειρότερο σημείο. Στο διακόπτη των φλάς πχ.

                                      Τι έχει η κόρνα στο φλας?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Έχεις οδηγήσει αμάξι με την κόρνα στον διακόπτη των φλας;

                                        εντιτ: τον dog80 ρωτάω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          κάθε μέρα μόνο 10 μήνες με το γκετζ δεν είχα αυτοκίνητο με την κόρνα στο φλας.Όταν παίρνω δοκιμή μερσεντές στην δουλειά πάντα αντί για κόρνα πατάω πιτσιλιστίρια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Έχεις οδηγήσει αμάξι με την κόρνα στον διακόπτη των φλας;

                                            εντιτ: τον dog80 ρωτάω.

                                            Ναί, το DS. Μόνο που δέν έχει κουμπάκι όπως στα πιο καινούρια Citroen, τραβάς το μοχλό προς τα εσένα για κόρνα. Η βλακεία στο DS είναι οτι αριστερα είναι και ο μοχλός για τους καθαριστήρες οπότε πολλές φορές τους μπερδεύω.

                                            Δεξιά είναι ο μοχλός για τα φώτα. Περιστρέφοντας επιλέγεις τις δύο πρώτες σκάλες και τραβώντας βάζεις τη μεγάλη ή κάτι τέτοιο.

                                            Το σχόλιο πάντως πήγαινε στον mirage. Αν του φάνηκε παράξενη η κόρνα του C4 φαντάσου πόσο παράξενη θα του φαινόταν σε ένα Xantia.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr