Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 Διάφορα νέα-Ιανουάριος 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 Διάφορα νέα-Ιανουάριος 2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Formula 1
    26
    82
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      ας αυτοσαρκαστούμε λίγο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eddie_147 last edited by

        Γκρρρ Με πρόλαβες.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          όμορφη η R27...

          *κοιτάξτε τα καλύμματα στους πίσω τροχούς...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funis last edited by

            Αυτη η υπογραφη σου EDDIE_147 ΔΕΝ παλευεται..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eddie_147 last edited by

              Ειλικρινά είναι ένα από τα 3 αντρικά μου πρότυπα... Οι άλλοι 2 είναι οι Homer Simpson και Royal Tenenbaum...

              Sorry για το off-topic

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                Theissen's comments come in the wake of Prodrive boss David Richards admission that he hopes to have a deal with one of the manufacturer teams when he enters F1 next season. With Prodrive looking for support in terms of its chassis and engines, many are wondering how the team got the coveted 'twelfth team' position, when there were other hopefuls with far better packages already in place.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Plans announced for Bruce McLaren film

                  Plans have been announced for the filming of a Bruce McLaren feature in New Zealand. During the A1 Grand Prix event running at the Taupo circuit this weekend, McLaren's widow and daughter announced the plans flanked by government minister Jim Anderton and Emerson Fittipaldi, Sir Jack Brabham and some former McLaren Racing directors.

                  The film will be produced by the same man who produced the Lord of the Rings films. The script is currently being completed and casting has yet to be decided. The film premiere is being pencilled in for early 2009 and it has apparently received the blessing of Bernie Ecclestone.

                  The film makers have escaped paying through the nose for footage as all the film to be used is from before 1980 - before the FOM imposed its current rules. New Zealand studios are set to be used for production and special effects and filming is expected to commence by the end of the year.

                  Meanwhile on the track series leader Germany took pole for Sunday's first race ahead of Loic Duval, the rookie making his qualifying debut for last year's championship winners, France.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                    Γκρρρ Με πρόλαβες.....

                    Αν προσέθετες και το 'στρινγκάτο' πριν το Flavio θα ήταν τέλοιο
                    Respekt για την υπογραφή

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                      Respekt για την υπογραφή

                      ειδωλο πολλών...

                      το έδειχνε το m. tv

                      /offtopic

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antsakalis last edited by

                        «Ο Κίμι δεν ήθελε αυτοκίνητο, ήθελε τανκ!»

                        Ο πρώην σχεδιαστής κινητήρων της Μακλάρεν Μερσέντες, Μάριο Ίλιεν, εξέφρασε την άποψη ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν καταπονεί με το οδηγικό του στιλ υπερβολικά τα αυτοκίνητα που οδηγεί. Προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να δώσει μία εξήγηση στο φαινόμενο των συχνών εγκαταλήψεών του Φινλανδού πιλότου κατά τη διάρκεια των χρόνων του στη βρετανική ομάδα, με τους κινητήρες της Ίλμορ να παραδίδουν συνεχώς το πνεύμα τους στην πλάτη του Ραϊκόνεν.

                        «Η Φεράρι θα πρέπει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που θα αντέχει σαν τανκ για να καταφέρει ο Κίμι να πάρει το πρωτάθλημα. Κανένας οδηγός δεν οδηγεί τόσο άτσαλα, κανένας δεν χτυπάει στα κερμπς τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, κανένας δεν πιέζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο πέρα από τα όριά του» δήλωσε ο Ίλιεν.

                        Ο Ραϊκόνεν, που μετακόμισε φέτος στη μεγάλη «κόκκινη» αντίπαλο της Μακλάρεν, έχει τερματίσει δύο φορές στην καριέρα του στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα των οδηγών. Μάλιστα το πρωτάθλημα του 2003 το έχασε από τον Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά μόλις δυο βαθμών και ενώ κατά τη διάρκεια εκείνης της σεζόν είχε αρκετές εγκαταλήψεις από κινητήρα στο παθητικό του.

                        Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κινητήρες του Μάριο Ίλιεν έδωσαν δυο πρωταθλήματα οδηγών στο Μίκα Χάκινεν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, επιδεικνύοντας μάλιστα αξιοπρόσεκτη αξιοπιστία κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pininfarina last edited by

                          Illien denies Ferrari 'tank' comments

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            R.I.P. Emmanuel de Graffenried

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Απέτυχε στα crash test η Super Aguri [ link ]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
                                «Ο Κίμι δεν ήθελε αυτοκίνητο, ήθελε τανκ!»

                                Ο πρώην σχεδιαστής κινητήρων της Μακλάρεν Μερσέντες, Μάριο Ίλιεν, εξέφρασε την άποψη ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν καταπονεί με το οδηγικό του στιλ υπερβολικά τα αυτοκίνητα που οδηγεί. Προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να δώσει μία εξήγηση στο φαινόμενο των συχνών εγκαταλήψεών του Φινλανδού πιλότου κατά τη διάρκεια των χρόνων του στη βρετανική ομάδα, με τους κινητήρες της Ίλμορ να παραδίδουν συνεχώς το πνεύμα τους στην πλάτη του Ραϊκόνεν.

                                «Η Φεράρι θα πρέπει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που θα αντέχει σαν τανκ για να καταφέρει ο Κίμι να πάρει το πρωτάθλημα. Κανένας οδηγός δεν οδηγεί τόσο άτσαλα, κανένας δεν χτυπάει στα κερμπς τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, κανένας δεν πιέζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο πέρα από τα όριά του» δήλωσε ο Ίλιεν.

                                Ο Ραϊκόνεν, που μετακόμισε φέτος στη μεγάλη «κόκκινη» αντίπαλο της Μακλάρεν, έχει τερματίσει δύο φορές στην καριέρα του στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα των οδηγών. Μάλιστα το πρωτάθλημα του 2003 το έχασε από τον Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά μόλις δυο βαθμών και ενώ κατά τη διάρκεια εκείνης της σεζόν είχε αρκετές εγκαταλήψεις από κινητήρα στο παθητικό του.

                                Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κινητήρες του Μάριο Ίλιεν έδωσαν δυο πρωταθλήματα οδηγών στο Μίκα Χάκινεν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, επιδεικνύοντας μάλιστα αξιοπρόσεκτη αξιοπιστία κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.

                                Σωωωωπα! Οι λαλιστατοι συνφορουμιστες γιατι δεν κραζουν τον ασχετο Ιλιεν; Εχουν κραξει κοσμο και κοσμακη που ελεγαν ακριβως το ιδιο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:

                                  «Ο Κίμι δεν ήθελε αυτοκίνητο, ήθελε τανκ!»

                                  Ο πρώην σχεδιαστής κινητήρων της Μακλάρεν Μερσέντες, Μάριο Ίλιεν, εξέφρασε την άποψη ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν καταπονεί με το οδηγικό του στιλ υπερβολικά τα αυτοκίνητα που οδηγεί. Προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να δώσει μία εξήγηση στο φαινόμενο των συχνών εγκαταλήψεών του Φινλανδού πιλότου κατά τη διάρκεια των χρόνων του στη βρετανική ομάδα, με τους κινητήρες της Ίλμορ να παραδίδουν συνεχώς το πνεύμα τους στην πλάτη του Ραϊκόνεν.

                                  «Η Φεράρι θα πρέπει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που θα αντέχει σαν τανκ για να καταφέρει ο Κίμι να πάρει το πρωτάθλημα. Κανένας οδηγός δεν οδηγεί τόσο άτσαλα, κανένας δεν χτυπάει στα κερμπς τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, κανένας δεν πιέζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο πέρα από τα όριά του» δήλωσε ο Ίλιεν.

                                  Ο Ραϊκόνεν, που μετακόμισε φέτος στη μεγάλη «κόκκινη» αντίπαλο της Μακλάρεν, έχει τερματίσει δύο φορές στην καριέρα του στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα των οδηγών. Μάλιστα το πρωτάθλημα του 2003 το έχασε από τον Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά μόλις δυο βαθμών και ενώ κατά τη διάρκεια εκείνης της σεζόν είχε αρκετές εγκαταλήψεις από κινητήρα στο παθητικό του.

                                  Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κινητήρες του Μάριο Ίλιεν έδωσαν δυο πρωταθλήματα οδηγών στο Μίκα Χάκινεν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, επιδεικνύοντας μάλιστα αξιοπρόσεκτη αξιοπιστία κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.

                                  Σωωωωπα! Οι λαλιστατοι συνφορουμιστες γιατι δεν κραζουν τον ασχετο Ιλιεν; Εχουν κραξει κοσμο και κοσμακη που ελεγαν ακριβως το ιδιο!

                                  Illien denies Ferrari 'tank' comments

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funis last edited by

                                    Ο χρήστης greo έγραψε:
                                    Σωωωωπα! Οι λαλιστατοι συνφορουμιστες γιατι δεν κραζουν τον ασχετο Ιλιεν; Εχουν κραξει κοσμο και κοσμακη που ελεγαν ακριβως το ιδιο!

                                    Γιαυτο βιαστικε παππουλη

                                    Illien denies Ferrari 'tank' comments

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      patro last edited by

                                      Montoya, Pruett, Duran win 24 Hours of Daytona

                                      επισης φαινεται οτι η Williams θα παει στα δικαστηρια για τα Customer Cars.μια χρονια χωρις ξυλο δεν προκειται να εχουμε .
                                      Williams & Spyker VS Torro Rosso , Super Aguri & Max

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tractioner last edited by

                                        Ταχύτερος ο Αλόνσο στη Βαλένθια
                                        Υπό βρεγμένες συνθήκες πραγματοποιήθηκε το πρώτο μεγάλο τεστ της F1, στην πίστα της Βαλένθια, με τη συμμετοχή 9 εκ των 11 ομάδων. Πρώτος ο Φερνάντο Αλόνσο με McLaren Mercedes MP4-22 που κατάφερε να «γυρίσει» 1 δλ. ταχύτερα από τον δεύτερο Ράικονεν με την F2007.

                                        Τα δοκιμαστικά ξεκίνησαν νωρίς το πρωί με τις ομάδες να χρησιμοποιούν τα ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ αργότερα την ημέρα με το σιρκουί να έχει στεγνώσει αρκετά, γύρισαν στα κανονικά.
                                        Υπό αυτές τις συνθήκες ο Ισπανός, πραγματοποίησε και τους περισσότερους γύρους από όλους, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο1’ 12’’ 538’’, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον Φινλανδό, ο οποίος όμως δοκίμαζε σήμερα για πρώτη φορά την F2007.

                                        Την τριάδα συμπλήρωσε ο Nelson Piquet ο νεώτερος με την Renault R27 που βρέθηκε μπροστά από τον Τζιανκάρλο Φισικέλα (7ος) για μερικά δέκατα του δευτερολέπτου.

                                        Αναλυτικά οι χρόνοι των οδηγών έχουν ως εξής:

                                        Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος-Διαφορά Γύροι

                                        1 . F. Alonso McLaren Mercedes MP4-22 1:12.538 96
                                        2 . K. Raikkonen - Ferrari F2007 - 1:13.533 (+ 0.995 ) 48
                                        3 . N. Piquet - Renault R27 - 1:13.550 (+ 1.012 ) 31
                                        4 . F. Montagny - Toyota TF107 - 1:13.672 (+ 1.134 ) 38
                                        5 . J. Trulli - Toyota TF107 - 1:13.722 (+ 1.184 ) 54
                                        6 . N. Heidfeld - BMW Sauber F1.07 - 1:13.863 (+ 1.325 ) 56
                                        7 . G. Fisichella - Renault R27 - 1:13.871 (+ 1.333 ) 37
                                        8 . R. Barrichello - Honda RA107 - 1:14.018 (+ 1.480 ) 35
                                        9 . S. Vettel - BMW Sauber F1.07 - 1:14.047 (+ 1.509 ) 81
                                        10 . K. Nakajima - Williams Toyota FW28 B - 1:14.527 (+ 1.989 ) 79
                                        11 . J. Rossiter - Honda RA106 - 1:14.638 (+ 2.100 ) - 43
                                        12 . T. Sato - Super Aguri Honda RA106 - 1:15.684 (+ 3.146 ) 31
                                        13 . M. Webber - Red Bull Renault RB3 - 1:15.729 (+ 3.191 ) 32
                                        14 . L. Badoer - Ferrari 248 F1 - 1:16.388 (+ 3.850 ) - 48

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tractioner last edited by

                                          Έχασε έδαφος η McLaren

                                          Το ατύχημα του Lewis Hamilton κόστισε και σε χρόνο

                                          Το ατύχημα που είχε ο Lewis Hamilton οδηγώντας τη νέα McLaren την προηγούμενη εβδομάδα στη Valencia κόστισε αρκετά στη βρετανική ομάδα. Τουλάχιστον αυτή είναι η άποψη του δοκιμαστή της, Pedro de la Rosa, την οποία δεν μπορούμε παρά να συμμεριστούμε, από τη στιγμή που εκτός από το χρόνο που χάθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και το τεστ που βρίσκεται σε εξέλιξη ξεκίνησε με τη McLaren να χρησιμοποιεί μόνο μία MP4-22.

                                          «Φυσικά και χάσαμε έδαφος και μάλιστα σε ένα κρίσιμο σημείο των δοκιμών εξέλιξης. Χάσαμε αρκετές ημέρες και τώρα πρέπει να καλύψουμε το χαμένο έδαφος. Τουλάχιστον ο Lewis δεν τραυματίστηκε. Πάντως πρέπει να πω ότι οι μηχανικοί μας έκαναν εξαιρετική δουλειά ώστε να επισκευαστεί το μονοθέσιο», δήλωσε ο de la Rosa.

                                          Ποιες είναι όμως οι πρώτες εντυπώσεις του έμπειρου Ισπανού από το νέο μονοθέσιο της McLaren; «Είναι μία εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου, άρα καλύτερο από την MP4-21. Είναι σαφές ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά και πως το πακέτο μας είναι βελτιωμένο. Θα πρέπει όμως να περιμένουμε να βρεθούμε στην πίστα μαζί με τις Ferrari και Renault ώστε να δούμε ακριβώς πού βρισκόμαστε», συνέχισε ο de la Rosa.


                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fanis-f1 last edited by

                                            Οι χρονοι και οτιδηποτε αλλο αφορα τις δοκιμες, καλο θα ηταν να γραφονται στο αντιστοιχο thread.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr