-
ας αυτοσαρκαστούμε λίγο...
-
Γκρρρ Με πρόλαβες.....
-
όμορφη η R27...
*κοιτάξτε τα καλύμματα στους πίσω τροχούς...
-
Αυτη η υπογραφη σου EDDIE_147 ΔΕΝ παλευεται..
-
Ειλικρινά είναι ένα από τα 3 αντρικά μου πρότυπα... Οι άλλοι 2 είναι οι Homer Simpson και Royal Tenenbaum...
Sorry για το off-topic
-
Theissen's comments come in the wake of Prodrive boss David Richards admission that he hopes to have a deal with one of the manufacturer teams when he enters F1 next season. With Prodrive looking for support in terms of its chassis and engines, many are wondering how the team got the coveted 'twelfth team' position, when there were other hopefuls with far better packages already in place.
-
Plans announced for Bruce McLaren film
Plans have been announced for the filming of a Bruce McLaren feature in New Zealand. During the A1 Grand Prix event running at the Taupo circuit this weekend, McLaren's widow and daughter announced the plans flanked by government minister Jim Anderton and Emerson Fittipaldi, Sir Jack Brabham and some former McLaren Racing directors.
The film will be produced by the same man who produced the Lord of the Rings films. The script is currently being completed and casting has yet to be decided. The film premiere is being pencilled in for early 2009 and it has apparently received the blessing of Bernie Ecclestone.
The film makers have escaped paying through the nose for footage as all the film to be used is from before 1980 - before the FOM imposed its current rules. New Zealand studios are set to be used for production and special effects and filming is expected to commence by the end of the year.
Meanwhile on the track series leader Germany took pole for Sunday's first race ahead of Loic Duval, the rookie making his qualifying debut for last year's championship winners, France.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γκρρρ Με πρόλαβες.....Αν προσέθετες και το 'στρινγκάτο' πριν το Flavio θα ήταν τέλοιο
Respekt για την υπογραφή -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Respekt για την υπογραφή
ειδωλο πολλών...
το έδειχνε το m. tv
/offtopic
-
«Ο Κίμι δεν ήθελε αυτοκίνητο, ήθελε τανκ!»
Ο πρώην σχεδιαστής κινητήρων της Μακλάρεν Μερσέντες, Μάριο Ίλιεν, εξέφρασε την άποψη ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν καταπονεί με το οδηγικό του στιλ υπερβολικά τα αυτοκίνητα που οδηγεί. Προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να δώσει μία εξήγηση στο φαινόμενο των συχνών εγκαταλήψεών του Φινλανδού πιλότου κατά τη διάρκεια των χρόνων του στη βρετανική ομάδα, με τους κινητήρες της Ίλμορ να παραδίδουν συνεχώς το πνεύμα τους στην πλάτη του Ραϊκόνεν.
«Η Φεράρι θα πρέπει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που θα αντέχει σαν τανκ για να καταφέρει ο Κίμι να πάρει το πρωτάθλημα. Κανένας οδηγός δεν οδηγεί τόσο άτσαλα, κανένας δεν χτυπάει στα κερμπς τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, κανένας δεν πιέζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο πέρα από τα όριά του» δήλωσε ο Ίλιεν.
Ο Ραϊκόνεν, που μετακόμισε φέτος στη μεγάλη «κόκκινη» αντίπαλο της Μακλάρεν, έχει τερματίσει δύο φορές στην καριέρα του στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα των οδηγών. Μάλιστα το πρωτάθλημα του 2003 το έχασε από τον Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά μόλις δυο βαθμών και ενώ κατά τη διάρκεια εκείνης της σεζόν είχε αρκετές εγκαταλήψεις από κινητήρα στο παθητικό του.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κινητήρες του Μάριο Ίλιεν έδωσαν δυο πρωταθλήματα οδηγών στο Μίκα Χάκινεν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, επιδεικνύοντας μάλιστα αξιοπρόσεκτη αξιοπιστία κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.
-
-
-
Απέτυχε στα crash test η Super Aguri [ link ]
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
«Ο Κίμι δεν ήθελε αυτοκίνητο, ήθελε τανκ!»Ο πρώην σχεδιαστής κινητήρων της Μακλάρεν Μερσέντες, Μάριο Ίλιεν, εξέφρασε την άποψη ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν καταπονεί με το οδηγικό του στιλ υπερβολικά τα αυτοκίνητα που οδηγεί. Προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να δώσει μία εξήγηση στο φαινόμενο των συχνών εγκαταλήψεών του Φινλανδού πιλότου κατά τη διάρκεια των χρόνων του στη βρετανική ομάδα, με τους κινητήρες της Ίλμορ να παραδίδουν συνεχώς το πνεύμα τους στην πλάτη του Ραϊκόνεν.
«Η Φεράρι θα πρέπει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που θα αντέχει σαν τανκ για να καταφέρει ο Κίμι να πάρει το πρωτάθλημα. Κανένας οδηγός δεν οδηγεί τόσο άτσαλα, κανένας δεν χτυπάει στα κερμπς τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, κανένας δεν πιέζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο πέρα από τα όριά του» δήλωσε ο Ίλιεν.
Ο Ραϊκόνεν, που μετακόμισε φέτος στη μεγάλη «κόκκινη» αντίπαλο της Μακλάρεν, έχει τερματίσει δύο φορές στην καριέρα του στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα των οδηγών. Μάλιστα το πρωτάθλημα του 2003 το έχασε από τον Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά μόλις δυο βαθμών και ενώ κατά τη διάρκεια εκείνης της σεζόν είχε αρκετές εγκαταλήψεις από κινητήρα στο παθητικό του.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κινητήρες του Μάριο Ίλιεν έδωσαν δυο πρωταθλήματα οδηγών στο Μίκα Χάκινεν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, επιδεικνύοντας μάλιστα αξιοπρόσεκτη αξιοπιστία κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.
Σωωωωπα! Οι λαλιστατοι συνφορουμιστες γιατι δεν κραζουν τον ασχετο Ιλιεν; Εχουν κραξει κοσμο και κοσμακη που ελεγαν ακριβως το ιδιο!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
«Ο Κίμι δεν ήθελε αυτοκίνητο, ήθελε τανκ!»
Ο πρώην σχεδιαστής κινητήρων της Μακλάρεν Μερσέντες, Μάριο Ίλιεν, εξέφρασε την άποψη ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν καταπονεί με το οδηγικό του στιλ υπερβολικά τα αυτοκίνητα που οδηγεί. Προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να δώσει μία εξήγηση στο φαινόμενο των συχνών εγκαταλήψεών του Φινλανδού πιλότου κατά τη διάρκεια των χρόνων του στη βρετανική ομάδα, με τους κινητήρες της Ίλμορ να παραδίδουν συνεχώς το πνεύμα τους στην πλάτη του Ραϊκόνεν.
«Η Φεράρι θα πρέπει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που θα αντέχει σαν τανκ για να καταφέρει ο Κίμι να πάρει το πρωτάθλημα. Κανένας οδηγός δεν οδηγεί τόσο άτσαλα, κανένας δεν χτυπάει στα κερμπς τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, κανένας δεν πιέζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο πέρα από τα όριά του» δήλωσε ο Ίλιεν.
Ο Ραϊκόνεν, που μετακόμισε φέτος στη μεγάλη «κόκκινη» αντίπαλο της Μακλάρεν, έχει τερματίσει δύο φορές στην καριέρα του στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα των οδηγών. Μάλιστα το πρωτάθλημα του 2003 το έχασε από τον Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά μόλις δυο βαθμών και ενώ κατά τη διάρκεια εκείνης της σεζόν είχε αρκετές εγκαταλήψεις από κινητήρα στο παθητικό του.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κινητήρες του Μάριο Ίλιεν έδωσαν δυο πρωταθλήματα οδηγών στο Μίκα Χάκινεν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, επιδεικνύοντας μάλιστα αξιοπρόσεκτη αξιοπιστία κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.
Σωωωωπα! Οι λαλιστατοι συνφορουμιστες γιατι δεν κραζουν τον ασχετο Ιλιεν; Εχουν κραξει κοσμο και κοσμακη που ελεγαν ακριβως το ιδιο!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Σωωωωπα! Οι λαλιστατοι συνφορουμιστες γιατι δεν κραζουν τον ασχετο Ιλιεν; Εχουν κραξει κοσμο και κοσμακη που ελεγαν ακριβως το ιδιο!Γιαυτο βιαστικε παππουλη
-
Montoya, Pruett, Duran win 24 Hours of Daytona
επισης φαινεται οτι η Williams θα παει στα δικαστηρια για τα Customer Cars.μια χρονια χωρις ξυλο δεν προκειται να εχουμε .
Williams & Spyker VS Torro Rosso , Super Aguri & Max -
Ταχύτερος ο Αλόνσο στη Βαλένθια
Υπό βρεγμένες συνθήκες πραγματοποιήθηκε το πρώτο μεγάλο τεστ της F1, στην πίστα της Βαλένθια, με τη συμμετοχή 9 εκ των 11 ομάδων. Πρώτος ο Φερνάντο Αλόνσο με McLaren Mercedes MP4-22 που κατάφερε να «γυρίσει» 1 δλ. ταχύτερα από τον δεύτερο Ράικονεν με την F2007.Τα δοκιμαστικά ξεκίνησαν νωρίς το πρωί με τις ομάδες να χρησιμοποιούν τα ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ αργότερα την ημέρα με το σιρκουί να έχει στεγνώσει αρκετά, γύρισαν στα κανονικά.
Υπό αυτές τις συνθήκες ο Ισπανός, πραγματοποίησε και τους περισσότερους γύρους από όλους, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο1’ 12’’ 538’’, σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον Φινλανδό, ο οποίος όμως δοκίμαζε σήμερα για πρώτη φορά την F2007.Την τριάδα συμπλήρωσε ο Nelson Piquet ο νεώτερος με την Renault R27 που βρέθηκε μπροστά από τον Τζιανκάρλο Φισικέλα (7ος) για μερικά δέκατα του δευτερολέπτου.
Αναλυτικά οι χρόνοι των οδηγών έχουν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος-Διαφορά Γύροι
1 . F. Alonso McLaren Mercedes MP4-22 1:12.538 96
2 . K. Raikkonen - Ferrari F2007 - 1:13.533 (+ 0.995 ) 48
3 . N. Piquet - Renault R27 - 1:13.550 (+ 1.012 ) 31
4 . F. Montagny - Toyota TF107 - 1:13.672 (+ 1.134 ) 38
5 . J. Trulli - Toyota TF107 - 1:13.722 (+ 1.184 ) 54
6 . N. Heidfeld - BMW Sauber F1.07 - 1:13.863 (+ 1.325 ) 56
7 . G. Fisichella - Renault R27 - 1:13.871 (+ 1.333 ) 37
8 . R. Barrichello - Honda RA107 - 1:14.018 (+ 1.480 ) 35
9 . S. Vettel - BMW Sauber F1.07 - 1:14.047 (+ 1.509 ) 81
10 . K. Nakajima - Williams Toyota FW28 B - 1:14.527 (+ 1.989 ) 79
11 . J. Rossiter - Honda RA106 - 1:14.638 (+ 2.100 ) - 43
12 . T. Sato - Super Aguri Honda RA106 - 1:15.684 (+ 3.146 ) 31
13 . M. Webber - Red Bull Renault RB3 - 1:15.729 (+ 3.191 ) 32
14 . L. Badoer - Ferrari 248 F1 - 1:16.388 (+ 3.850 ) - 48 -
Έχασε έδαφος η McLaren
Το ατύχημα του Lewis Hamilton κόστισε και σε χρόνο
Το ατύχημα που είχε ο Lewis Hamilton οδηγώντας τη νέα McLaren την προηγούμενη εβδομάδα στη Valencia κόστισε αρκετά στη βρετανική ομάδα. Τουλάχιστον αυτή είναι η άποψη του δοκιμαστή της, Pedro de la Rosa, την οποία δεν μπορούμε παρά να συμμεριστούμε, από τη στιγμή που εκτός από το χρόνο που χάθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και το τεστ που βρίσκεται σε εξέλιξη ξεκίνησε με τη McLaren να χρησιμοποιεί μόνο μία MP4-22.
«Φυσικά και χάσαμε έδαφος και μάλιστα σε ένα κρίσιμο σημείο των δοκιμών εξέλιξης. Χάσαμε αρκετές ημέρες και τώρα πρέπει να καλύψουμε το χαμένο έδαφος. Τουλάχιστον ο Lewis δεν τραυματίστηκε. Πάντως πρέπει να πω ότι οι μηχανικοί μας έκαναν εξαιρετική δουλειά ώστε να επισκευαστεί το μονοθέσιο», δήλωσε ο de la Rosa.
Ποιες είναι όμως οι πρώτες εντυπώσεις του έμπειρου Ισπανού από το νέο μονοθέσιο της McLaren; «Είναι μία εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου, άρα καλύτερο από την MP4-21. Είναι σαφές ότι έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά και πως το πακέτο μας είναι βελτιωμένο. Θα πρέπει όμως να περιμένουμε να βρεθούμε στην πίστα μαζί με τις Ferrari και Renault ώστε να δούμε ακριβώς πού βρισκόμαστε», συνέχισε ο de la Rosa.
-
Οι χρονοι και οτιδηποτε αλλο αφορα τις δοκιμες, καλο θα ηταν να γραφονται στο αντιστοιχο thread.
F1 Διάφορα νέα-Ιανουάριος 2007