-
Αυτη που ειπα στην αρχη δεν εχει οπτικο ζουμ 12Χ?
Εχει νομιζω και ειναι και 100ε φτηνοτερη...
http://www.plaisio.gr/product.aspx?cata ... uct=840238
-
η ΙXUS 850 δεν αξιζει σε σχεση με την 800.
επισης για compact δες και fuzi F30 - F31
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Η παρακάτω φωτογραφία τραβήχτηκε με ψιλόβροχο. Όταν την είδα αγριεύτηκα. Οι σταγόνες της βροχής που έχουν φωτιστεί από το φλας (ναι, έχει δυνατό φλας η μηχανή μου) φαίνονται ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ αντί να πέφτουν.
Έχει κανείς ιδέα πώς έγινε αυτό;
Συμβαίνει όταν ρίχνει χιονόνερο πολύ ψιλό και έχει λίγο αέρα που όμως δεν φυσάει προς μια κατεύθυνση συνεχώς...Ε...όταν τράβηξες φωτο στιγμιαία ο αέρας 'τράβηξε' τους κρυστάλλους του χιονιού ελάχιστα προς τα πάνω (πες ότι φύσηξε λίγο προς τα πάνω,από post είναι λίγο δύσκολο να στο εξηγήσω) και γι'αυτό και το ανεξήγητο...
Κάπως έτσι μου το είχε εξηγήσει ένας τρελός (πραγματικά τρελός) γνώστης της φωτογραφίας που είχε ασχοληθεί χρόνια επαγγελματικά, όταν είχα/είχε προσέξει κάτι αντίστοιχο τότε σε μια φωτογραφία που είχα τραβήξει (με φίλμ τότε) και έριχνε ψιλό χιονόνερο...Ας είναι καλά εκεί που βρίσκεται.
ΥΓ:Γράφετε πολλά ενδιαφέρονται πράγματα πάντως...και κάποιες φωτογραφίες σας παιδιά είναι πραγματικά πολύ όμορφες!
Καμία σχέση.Η εξήγηση που δόθηκε για τόν συγχρονισμό δεύτερης κουρτίνας του φλάς ήταν η σωστή
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Αυτη που ειπα στην αρχη δεν εχει οπτικο ζουμ 12Χ?Εχει νομιζω και ειναι και 100ε φτηνοτερη...
http://www.plaisio.gr/product.aspx?cata ... uct=840238
Δεν έχει σταθεροποιητή πράγμα πάρα πολύ χρήσιμο για νυχτερινές λήψεις αφού περιορίζει τις κουνημένες φωτογραφίες. Το δε ζουμ 12Χ κάνει απαραίτητη την ύπαρξη του.
@popol@ros
Η F30 δεν μου αρέσει σαν αποτέλεσμα φωτογραφίας. Βέβαια μπορείς να ανεβάσεις πολύ ψηλά το ISO αλλά με αρκετό θόρυβο ( είπαμε compact οχι SLR ) ενώ το noise reduction που εφαρμόζει η κάμερα οδηγεί σε οχι και τόσο λεπτομερείς φωτογραφίες. Βέβαια μέχρι το 800 τα πράγματα είναι πολύ καλά για compact ενώ το όριο ειναι 3200.Επίσης η μηχανή δεν τα πάει και τόσο καλά σε συνθήκες έντονης ηλιοφάνειας και εμφανίζει συνήθως προβήματα υπερέκθεσης και purple fringing.
Την 850 έβαλα ε? Sorry λάθος μου. Η 800 μάλλον είναι καλύτερη ακόμα και αν δεν έχει wideangle φακό βγάζει καλύτερες τελικά φωτογραφίες. Υπερβολικό noise reduction από το ISO200 και πάνω στην 850 δεν δίνει τελικά τόσο καλό αποτέλεσμα.
Ρίξε μια ματία και εδώ
http://www.dpreview.com -
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Ειμαι ασχετος απο φωτογραφικες και λεω να αγορασω την παρακατω..http://www.plaisio.gr/product.aspx?cata ... ccessories
Τι λεει?
Την εχει κανεις μηπως?
Παιζει κατι καλυτερο στα 300ευρω?Τα φωτα σας παρακαλω..
Προσωπικά θα απέφευγα SONY στη φωτογραφία...καλύτερα μια παραδοσιακή εταιρία κατά τη γνώμη μου.
πχ
http://www.pixmania.com/gr/gr/252628/ar ... 3-is.html#
http://www.pixmania.com/gr/gr/416162/ar ... k110d.html
http://www.pixmania.com/gr/gr/381565/ar ... azoom.html
-
Ωραια!Ευχαριστω ολους παιδια!
Παω αγορα για ψαξιμο!
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Ειμαι ασχετος απο φωτογραφικες και λεω να αγορασω την παρακατω..
http://www.plaisio.gr/product.aspx?cata ... ccessories
Τι λεει?
Την εχει κανεις μηπως?
Παιζει κατι καλυτερο στα 300ευρω?Τα φωτα σας παρακαλω..
Προσωπικά θα απέφευγα SONY στη φωτογραφία...καλύτερα μια παραδοσιακή εταιρία κατά τη γνώμη μου.
πχ
http://www.pixmania.com/gr/gr/252628/ar ... 3-is.html#
http://www.pixmania.com/gr/gr/416162/ar ... k110d.html
http://www.pixmania.com/gr/gr/381565/ar ... azoom.html
Καλύτερα μια μηχανή που είναι καλύτερη απο τις άλλες γιατί η συγκεκριμένη SONY Η5/Η2 είναι Η κορυφαία της κατηγορίας. Νο2 η Cannon ( κοντά μεν αλλά Νο2 ) αλλα η διαφορά είναι μικρή στην τιμή για να δικαιολογεί την στροφή στην Cannon. Η Sony δραστηριοποιείται αρκετά χρόνια στην ψηφιακή φωτογραφία και έχει καταφέρει να παρουσιάζει καλύτερα μοντέλα από πολλές παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου ουκ ολίγες φορές ενώ ακόμα και compact μηχανές της φοράνε οπτικά από μια απο τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου την Carl Zeiss ειδικά σχεδιασμένα εξαρχής για ψηφιακές μηχανές. Επίσης μετά την εξαγορά της Minolta παίζει δυνατά και στον χώρο των dSLR με μια καθόλα αξιόλογη μηχανή που αντιμετωπίζει άνετα τον ανταγωνισμό κάτι που η Minolta δεν είχε καταφέρει να πετύχει. Για την ακρίβεια στην συγκεκριμένη κατηγορία ο ανταγωνισμός μεταξύ Cannon, Nikkon, Pentax και Sony ( με αλφαβητική σειρά ) είναι τόσο έντονος που όλες θα μπορούσαν να θεωρηθούν εξίσου καλές επιλογές με την επιλογή να κρίνεται στις λεπτομέρειες που τις διαφοροποιούν και φυσικά στην υποδομή φακών που έχει ο υποψήφιος αγοραστής από πίσω
Γενικά είμαι της άποψης να επιλέγουμε όχι με βάση την παράδοση αλλά με βάση αυτόν που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μας στην δεδομένη στιγμή. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σήμερα αγόρασα ένα κίτ Canon EOS 400D με τον στανταρ φακό 18-55.Απίστευτο μηχανάκι! Καλορίζικη
(χτύπα και έναν 18-200 και είσαι έτοιμος) -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αλλα 100 ευρώ και είσαι ο πρωτος του χωριού
http://www.plaisio.gr/product.aspx?cata ... uct=850918
Το SuperSteadyShot πάρα πολύ χρήσιμο ειδικά οταν μιλάμε για 12Χ ζουμ.Sony
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΡΙΒΩΣ! Πάρε Canon κόσμε. Ως κάτοχος S2is, προτείνω την S3 ανεπιφύλακτα. Ξανά, ό,τι πιο κοντινό σε SLR.
-
Σπύρο δεν νομίζω οτι κατάλαβα κάποιο επιχείρημα από αυτό το για μια μηχανή που θεωρείται πάρα πολύ καλή με αντικειμενικά και όχι υποκειμενικά κριτήρια...
Υπόψιν οτι ανήκω στους φανατικούς των Cannon και Cannon compact πρότεινα ακριβώς κάτω από την Sony
Mια εξαιρετική πρόταση για 18-200 στον dog80 είναι αυτός ο Sigma
http://www.preisroboter.de/ergebnis1104967.html
Δοκιμασμένος σε 350D με εξαιρετικά αποτελέσματα. Να έχεις υπόψιν σου πάντως οτι το βάρος θα αυξηθει σε σχέση με το 'πλαστικό' και αρκετά μέτριο φακό του πακέτου. -
Τις προάλλες είχαμε την κουβέντα αυτού του Sigma (18-200) με ένα φίλο που πρόκειται να αγοράσει την Eos400D. Μετά από αρκετό ψάξιμο στο internet δεν μπόρεσα να καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα αναφορικά με την οπτική του απόδοση, κυρίως γιατί σχεδόν όλα τα reviews τον κρίνουν σε σχέση με την εξωπραγματική ακτίνα του ζουμ. Με αυτή την λογική είναι πολύ καλός, ίσως ο τέλειος φακός για έναν φωτογράφο που θέλέι το μικρότερο δυνατό πακέτο με όλα τα εστιακά μήκη από ευρυγώνιο 28.8mm μέχρι δυνατό τηλεφακό 320mm*.
Από την άλλη μεριά, οι ψηφιακοί αισθητήρες έχουν την 'κακή' συνήθεια να εξευτελίζουν τα μέτρια οπτικά και σκέφτομαι κατά πόσο ένας τέτοιος φακός θα μπορέσει πράγματι να αναδείξει την ευκρίνεια και υπέροχη ανάλυση που αυτή η μηχανή μπορεί να δώσει.
Αν μιλάγαμε μόνο για το φιλαράκι μου, τότε δεν θα το ψύριζα τόσο γιατί δεν είναι και ο πιο discerning φωτογράφος στον κόσμο, αλλά αυτή την μηχανή σκέπτομαι σοβαρά να την χτυπήσω και εγώ και το θέμα επιλογής φακού με προβληματίζει. Από τον Leica Vario Elmar 35-70, στον Sigma (μπλιάχ) 18-200, είναι πολιτισμικό σοκ.
*εστιακές αποστάσεις πάντα σε ισοδύναμο 35mm για να καταλαβαινόμαστε.
-
Βασικά αυτό το 18-200 τον κάνει απίστευτα εύχρηστο σαν φακό, κάνει τα πάντα και συμφέρει που λένε αφού είναι και σε πολύ καλή τιμή. Οπτικά μου φάνηκαν καλές οι φωτό αν και ομολογώ οτι δεν το ψείρισα και πολύ το θέμα έχεις βρεί online test του εν λόγω φακού με εργαστηριακές μετρήσεις παραμόρφωσης?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Βασικά αυτό το 18-200 τον κάνει απίστευτα εύχρηστο σαν φακό, κάνει τα πάντα και συμφέρει που λένε αφού είναι και σε πολύ καλή τιμή. Οπτικά μου φάνηκαν καλές οι φωτό αν και ομολογώ οτι δεν το ψείρισα και πολύ το θέμα έχεις βρεί online test του εν λόγω φακού με εργαστηριακές μετρήσεις παραμόρφωσης?Τιμή;
-
κάπου είχα δει μέχρι και Modulation Transfer Function καμπύλες για τον Sigma, αλλά αυτό δεν λέει και πολλά αν δεν ξέρεις να τις διαβάσεις/ερμηνεύσεις σωστά. Τέλος πάντων, αν βρω το site θα το ανεβάσω.
-
Μερικές πρόχειρες φωτογραφίες που έβγαλα για δοκιμή. Τις έκανα resize στο 75% για να μπορέσω να τις ανεβάσω στο xs.to.
Οι δύο πρώτες είναι απο την Πάρνηθα. Χρησιμοποίησα τρίποδο, κλείδωμα του καθρέφτη και χρονοδιακόπτη για να έχει όσο το δυνατόν μικρότερο κούνημα. Η πρώτη είναι σε ISO 100 και η δεύτερη σε 1600. Οι υπόλοιπες ρυθμίσεις αυτόματες και η αντιστάθμιση στο μηδέν.
http://xs311.xs.to/xs311/07052/IMG_8466_resize.jpg
http://xs311.xs.to/xs311/07052/IMG_8469_resize.jpg
Η δεύτερη έχει θόρυβο αλλά όχι κάτι τραγικό. Η coolpix 5700 έβγαζε τόσο και περισότερο σε ISO 400. Αυτό που με ενοχλεί πιό πολύ είναι το μώβ που κάνει γύρω απο τα φώτα που μάλλον σημαίνει οτι ο φακός είναι φτηνιάρικος.
Άλλη μία φωτογραφία: http://xs311.xs.to/xs311/07052/IMG_8471_resize.jpg
Η ιδιαιτερότητα είναι οτι τραβήχτηκε σε απόλυτο σκοτάδι με το φώς να προέρχεται αποκλειστικά απο το φλάς της μηχανής. Όταν το φώς δέν είναι αρκετό (ή μηδενικό) τότε ρίχνει μία ριπή απο σύντομες φλασιές για να κάνει τη φωτομέτρηση και την εστίαση. Η 5700 δεν το έκανε αυτό, μάλλον το φλάς της δέν ήταν αρκετά γρήγορο για να κάνει αυτές τις ριπές. -
Ο φακός του σετ ΕΙΝΑΙ φτηνιάρικος δεν τίθεται θέμα αλλά μέσες άκρες τα βγάζει πέρα για τα βασικά
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αυτό που με ενοχλεί πιό πολύ είναι το μώβ που κάνει γύρω απο τα φώτα που μάλλον σημαίνει οτι ο φακός είναι φτηνιάρικος.Και όμως, για αυτό φταίει ο αισθητήρας (ή για να είμαι πιο ακριβής ο συνδιασμός αισθητήρα και φακού). Το φαινόμενο ονομάζεται purple fringing και η canon είναι γνωστό ότι έχει προβλήματα αντιμετώπισης του χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν παρουσιάζεται και σε άλλες μεγάλες εταιρίες του χώρου, όπως η Nikon.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
κάπου είχα δει μέχρι και Modulation Transfer Function καμπύλες για τον Sigma, αλλά αυτό δεν λέει και πολλά αν δεν ξέρεις να τις διαβάσεις/ερμηνεύσεις σωστά. Τέλος πάντων, αν βρω το site θα το ανεβάσω.Το MTF του Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC και οδηγίες για το τι σημαίνει.
Δοκιμή του Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC και μετρήσεις για Blur Index, Chromatic Aberration, Vignetting και Distortion.
-
Οι φακοί Canon με σύστημα IS σε τί τιμές παίζουν?
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Το MTF του Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC και οδηγίες για το τι σημαίνει.Δοκιμή του Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC και μετρήσεις για Blur Index, Chromatic Aberration, Vignetting και Distortion.
Άψογος!
Φωτογραφία. Ασχολείστε;