-
Για τα Record μπορώ να σου πω ότι όλα τα είδη είναι πολύ καλά και σαν αποδόση αλλά και σε διάρκεια χρόνου!
-
Πήγα είδα τα ALKO Motorsport για το 206. Οι τιμές είναι σαν των RSP. Τζάμπα... 315Ε λιανική.
Είναι χαμηλώματος κοντοκάλαμα δηλ. δεν μπαίνουν σε κανονικό ύψος. (σαν του RC). Δεν είναι ρυθμιζόμενα, ούτε και επισκευαζόμενα.
Τα πάτησα στον πάγκο με τα χέρια για να δω τις δυνάμεις.
Tα εμπρός σαν αίσθηση στα χέρια μου είναι τρεις ή και τέσσερις φορές ισχυρότερα στο bound από τα RSP του 2λιτρου (που είναι λίγο πιο μαλακά στο bound από του 1.6...) αλλά άπειρες φορές πιο αδύναμα στο rebound από τα RSP. Μου θύμισαν bilstein κίτρινα μόνο που τα Bilstein είναι ακόμη χειρότερα στο rebound (δεν προλάβαινα να πάρω τα χέρια μου από πάνω τους και ανέβαιναν) αλλά ίσως ελαφρώς ισχυρότερα στο bound.
Τα πίσω είναι γαϊδούρια και η σύγκριση με τα RSP δεν είναι καθόλου εύκολη. Δεν αποκλείεται να είναι ισχυρότερα από τα RSP εκτός από το bound και στο rebound, αλλά οι διαφορές είναι τόσο κοντινές που θα τα θεωρήσω ισάξια.
Θα έλεγα ότι τα ALKO είναι άριστη αντικατάσταση για τα αμορτισέρ του RC προς το πολύ δυνατότερο. Δηλαδή, σε όσους αρέσουν τα αμορτισέρ του RC (ή έχουν RC και τους αρέσει η οδηγική του συμπεριφορά) και θέλουν κάτι ακόμη πιο σπορ τα προτείνω ως ιδανικότατα. Κρίμα που δεν θα τα δοκιμάσω σε μένα να σας πω περισσότερα.
Κατά τη γνώμη μου τέτοια αμορτισέρ προσφέρουν πολύ σπορ αλλά και 'ασφαλή' (με την γερμανική έννοια) οδηγική συμπεριφορά, όπου το αυτοκίνητο όταν φεύγει ανοίγει την τροχιά του (δηλ. υποστρέφει με τον κώλο να φεύγει μόνο κατόπιν επιθυμίας και όχι εκ του 'φυσικού' του), αλλά και η μούρη έχει φοβερή απόκριση στις εντολές του οδηγού. Αυτή η συμπεριφορά όμως δεν είναι το ζητούμενο από μένα, ούτε κι από τον Γιάννη.Τα μπροστινά RSP τα πατάς πολύ εύκολα με τα χέρια μέχρι το τέρμα τους (τα ALKO δεν κατάφερα να τα τερματίσω (!) ίσως γιατί ήμουν και λίγο κρύος - για να καταλάβετε πόσο δυνατό bound έχουν) αλλά στο rebound είναι απείρως δυνατότερα -τα RSP- αφού σχεδόν κάθονται κάτω σαν λαδιού (πρέπει όντως να μην έχουν και πολύ αέριο) και για να τα τραβήξεις έξω τραβάς αρκετό ζόρι.
Τα δε πισινά RSP είναι πολύ γαϊδούρια αλλά δεν ξερω αν είναι περισσότερο από τα ALKO που δείχνουν εξίσου καλά.
Νομίζω ότι δεν είναι τυχαίο που δεν πολυπροωθούνται τα RSP. Είναι αρκετά ειδικά αμορτισέρ. Πρέπει να ξέρεις τί θέλεις. Αν σου αρέσει η μούρη να μπαίνει και να κρατιέται μέσα στην στροφή θυσιάζοντας και λίγο σε απόκριση, ενώ ταυτόχρονα ο κώλος να έχει μία 'φυσική' προδιάθεση για φεύγα (αλλά πάντα με ασφάλεια δεδομένου ότι έχεις και τιμόνι που ακούει και μούρη που ΔΕΝ φεύγει) τότε τα RSP αποτελούν έναν σπάνιο εκπρόσωπο της παραδοσιακής γαλλικής σχολής (υπερστροφική συμπεριφορά με σίγουρη την μούρη) και δε νομίζω ότι έχουν αντίπαλο στις μικρές-μεσαίες κατηγορίες τιμών.
Τα ALKO Motorsport μοιάζουν γενικώς ως άμεσος ανταγωνιστής των RSP αλλά όλα δείχνουν ότι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, δηλ. στους πολλούς που θέλουν κάτι σαφώς σπορ αλλά και 'ασφαλές' (υποστροφική συμπεριφορά με σίγουρο τον κώλο). -
Δυστυχώς ούτε από εμένα θα μάθετε περισσότερα αφού δεν θα τα βάλω!
Μετά από κουβέντα με τον Μίλτο δεν θα με ευχαριστήσουν τα συγκεκριμένα αμορτισέρ.Αν δοκιμάσεις μια φορά τα καλά τα θες συνέχεια!
Έτσι και εγώ δεν πρόκειται να δώσω εύκολα τα λεφτάκια μου! -
gia ta sellex gianni ????
-
Παναή, μετακομίζεις Σαλλλονίκη;
-
Κι επειδή το αμάξι δεν κάνει πάντα τον οδηγό... http://www.youtube.com/watch?v=-JB6JzzY4Yw
Άραγε τί ανάρτηση να φοράει αυτός στο αμάξι του... Στο μυαλό του δεν έχει σίγουρα. -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
gia ta sellex gianni ????Μάλλον...selex!!
-
Mίλτο κατατοπιστικότατος....εγώ μάλλον θα τα βάλω,οπότε και θα δηλωσω εντυπώσεις...Έτσι που τα περιγράφεις ταιριάζουν στο δικό μου αρκετά...
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι το δικό μου είναι μόνο 1.5cm χαμηλότερο, λόγω σπορ ελατηρίων από τη μαμά BMW και σκεφτομαι το θέμα της διαδρομής (θα τερματίζουν σε έκταση?)...Τί χρώμα έχουν,αλήθεια,τα ALKO Motorsport (...ενημερωτικά ρωτάω,δεν αποτελεί κριτήριο επιλογής!! )?
Εκτός και αν αποφασίσω και εγώ τα Selex τα μπλε και τελειώνω!!
-
Να ρωτήσω... αυστραλός φίλος με 206 1.6 Gti με 17'' ζάντες (προφιλ φλούδα) και συνδυασμό RSP με H&R παραπονιέται πως το αυτοκίνητο κοπανάει ασύστολα και τώρα ψάχνει να βρει κάτι πιο μαλακό πριν χρειαστεί να πάει σε ορθοπεδικό.
Το πρόβλημα είναι πως το αυτοκίνητο πρέπει να παραμείνει χαμηλωμένο (επιστροφή στην μαμά ανάρτηση αποκλείεται) καθώς και η 17άρες παραμένουν υποχρεωτικά διότι το αυτοκίνητο οφείλει να δείχνει κακό.Υπάρχει κάποια λύση σε αμορτισοελατήρια;
-
Ας βαλει του rc τα αμορτισερ!
-
Tα Alko Motorsport είναι κίτρινου χρώματος!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι το δικό μου είναι μόνο 1.5cm χαμηλότερο, λόγω σπορ ελατηρίων από τη μαμά BMW και σκεφτομαι το θέμα της διαδρομής (θα τερματίζουν σε έκταση?)...
Δεν πιστεύω ότι τα έχει φτιάξει τόσο οριακά η ALKO ώστε να έχεις τέτοιο πρόβλημα. Νομίζω ένα email στην ALKO να σου έλυνε εγγυημένα την απορία http://www.al-ko.com/vehicle/contact/index.html
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι το δικό μου είναι μόνο 1.5cm χαμηλότερο, λόγω σπορ ελατηρίων από τη μαμά BMW και σκεφτομαι το θέμα της διαδρομής (θα τερματίζουν σε έκταση?)...
Δεν πιστεύω ότι τα έχει φτιάξει τόσο οριακά η ALKO ώστε να έχεις τέτοιο πρόβλημα. Νομίζω ένα email στην ALKO να σου έλυνε εγγυημένα την απορία http://www.al-ko.com/vehicle/contact/index.html
Mε παραπέμπουν στον Ανδρεαδάκη....
-
ξεκινησα να παω πουπακη να δωσω λιγο καμπερ (ως 1μοιρα)
τελικα δε του εκαναν τα αμορτισερ και ηθελε και τα ακρα...οποτε το παγωσα το θεμα...το θεμα ειναι οτι εχω σοβαρες αμφιβολιες αν θα με βοηθησει αυτο το λιγο καμπερ(παραπανω με τιποτα δε βαζω για δρομο) αποτη στιγμη που εχω ΤΗΝ προσφυση εμπρος με το μπλοκε και την αναρτηση...
ο βασικος λογος που ηθελα να το κανω ηταν μπας και γινει λιγο πιο γρηγορο και αμεσο το τιμονι....αλλα τελικα δεν -
Ο χρήστης Alexel έγραψε:
Να ρωτήσω... αυστραλός φίλος με 206 1.6 Gti με 17'' ζάντες (προφιλ φλούδα) και συνδυασμό RSP με H&R παραπονιέται πως το αυτοκίνητο κοπανάει ασύστολα και τώρα ψάχνει να βρει κάτι πιο μαλακό πριν χρειαστεί να πάει σε ορθοπεδικό.
Το πρόβλημα είναι πως το αυτοκίνητο πρέπει να παραμείνει χαμηλωμένο (επιστροφή στην μαμά ανάρτηση αποκλείεται) καθώς και η 17άρες παραμένουν υποχρεωτικά διότι το αυτοκίνητο οφείλει να δείχνει κακό.Υπάρχει κάποια λύση σε αμορτισοελατήρια;
Πες στο καγκουρό να πάει να βάλει το κιτ της Apex σαν του Παναγιώτη με το Corsa. Άλλη επιλογή που πέτυχε σε Focus 1.6 είναι τα Selex Sport (αν και τα Focus 1.6+ είναι εκ κατασκευής πιο άνετα από τα 206 1.6+). Αν δεν του αρέσει τότε η καλύτερη λύση είναι να το σηκώσει με τα μαμά ελατήρια και να οδηγάει όσα χαμηλωμένα θέλει στο NFS Carbon που δεν κοπανάνε καθόλου κι αν τυχόν ενοχλείται και στα χέρια πες του να αλλάξει το τιμόνι με ένα χωρίς ανάδραση.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ξεκινησα να παω πουπακη να δωσω λιγο καμπερ (ως 1μοιρα)...Αλήθεια, τί πήγες πάλι να κάνεις παλαβιάρη μου;!
Πάρε τα PS άκρα με τις 2 μοίρες και θα με θυμηθείς. Αν έχεις δυνατό Rebound εμπρός η μούρη θα γίνει αστραπή και βίδα ταυτόχρονα. Πίσω είσαι εντάξει, οπότε φάπες δεν φοβάσαι. Αυτο το σημείο το έχω πιο ξεκαθαρισμένο από σένα γιατί με βασάνισε σε real mode.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Το μόνο που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι το δικό μου είναι μόνο 1.5cm χαμηλότερο, λόγω σπορ ελατηρίων από τη μαμά BMW και σκεφτομαι το θέμα της διαδρομής (θα τερματίζουν σε έκταση?)...
Δεν πιστεύω ότι τα έχει φτιάξει τόσο οριακά η ALKO ώστε να έχεις τέτοιο πρόβλημα. Νομίζω ένα email στην ALKO να σου έλυνε εγγυημένα την απορία http://www.al-ko.com/vehicle/contact/index.html
Mε παραπέμπουν στον Ανδρεαδάκη....
Σιγά μην ξέρει ο Ανδρεαδάκης. Τον πήρα τηλέφωνο μήπως είσαι τυχερός και αναγραφει τέτοια λεπτομέρεια ο κατάλογος της ΑLKO, αλλά έλειπε. Θα ξαναπάρω σε λίγο. Ποιό μοντέλο BMW έχεις και με τί ελατήρια;
-
οχι ακρα...
α. δε θελω τοσο καμπερ
β. το στραβωμα θελει 50 ο πουπ και αν θελω μετα δινω και αλλοενω ακρα ειναι 260ευρω!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
οχι ακρα...α. δε θελω τοσο καμπερ
β. το στραβωμα θελει 50 ο πουπ και αν θελω μετα δινω και αλλοενω ακρα ειναι 260ευρω!
Θα τα στραβώσεις?.......
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
β. το **στραβωμα **θελει 50 ο πουπ και αν θελω μετα δινω και αλλο
ενω ακρα ειναι 260ευρω!
Τα πάντα για το Peugeot 206