Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 379
    • 380
    • 76 / 380
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    7584
    74357
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vw-golf-r32 last edited by

      Τον καθαρότερο πετρελαιοκινητήρα του κόσμου παρουσίασε η VW δείχνοντας έτσι την τεχνογνωσία που διαθέτει στα συγκεκριμένα μηχανικά σύνολα. Ο νέος κινητήρας βρίσκεται εντός των ορίων εκπομπής ρύπων Tier 2/Bin 5 της πολιτείας της Καλιφόρνια που θεωρούνται τα αυστηρότερα του κόσμου.

      Οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας επικεντρώθηκαν στη μείωση του οξειδίου του αζώτου (NOx) που παράγει ένας κινητήρας πετρελαίου κατά την καύση.
      Με την εξέλιξη τόσο των επιμέρους τμημάτων του 2λιτρου TDi common rail όσο και με την προσθήκη ενός νέου καταλυτικού μετατροπέα πέτυχαν μείωση των εκπομπών NOx κατά 90%, σε σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα που υπάρχουν σήμερα στην παραγωγή.
      Άλλος ένας νεωτερισμός αυτής της νέας τεχνολογίας είναι η δυνατότητα που έχει το σύστημα να αυτοκαθαρίζεται, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, κατά τη λειτουργία του. Κινητήρας και σύστημα θα τοποθετηθούν αρχικά στο Jetta και θα περάσουν στην παραγωγή, για την αγορά των ΗΠΑ, το 2008.

      Η συγκεκριμένη τεχνολογία, με την ονομασία BlueTec, είναι ένα πρότζεκτ που εξελίσσει η VW σε συνεργασία με τις DaimlerChrysler και Audi και έχει ως στόχο την καθιέρωση του πετρελαιοκινητήρα στην αμερικάνικη αγορά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-s last edited by

        Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
        Τ

        Η συγκεκριμένη τεχνολογία, με την ονομασία BlueTec, είναι ένα πρότζεκτ που εξελίσσει η VW σε συνεργασία με τις DaimlerChrysler και Audi και έχει ως στόχο την καθιέρωση του πετρελαιοκινητήρα στην αμερικάνικη αγορά.

        αυτό είναι μεγάλη πρόκληση για την εταιρεία δεδομένου ότι στην άλλη άκρη του ατλαντικού προτιμούν τα υβριδικά αυτοκίνητα στον τομέα της μείωσης των εκπεμπομένων ρύπων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Απορία σχετικά με το Climatronic με διζωνικό κλιματισμό:
          Υπάρχει τρόπος όταν ρυθμίζεις την θερμοκρασία του οδηγού να αλλάζει ταυτόχρονα - αυτόματα και η θερμοκρασία του συνοδηγού, και αν ναι πως? ( το manual δεν γράφει κάτι)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tm last edited by

            οταν απενεργοποιησεις το κουμπι Dual, ρυθμίζοντας την θερμοκρασία του οδηγού αυτομάτως αλλάζει και του συνοδηγού.
            Με άλλα λόγια, ο διζωνικός ενεργοποιέιται μόνο όταν κάποιος πειράξει την θερμοκρασία του συνοδηγού (εκείνη τη στιγμή ανάβει και το Dual).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Δεν υπάρχει κουμπί dual....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tm last edited by

                τοτε δε γνωριζω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Υπάρχει κουμπί dual στα νεότερα Golf/Passat

                  Στα παλαιότερα, απλά, πατάς το 'AUTO' παρατεταμένα για να εξισωθούν οι θερμοκρασίες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                    Υπάρχει κουμπί dual στα νεότερα Golf/Passat

                    Στα παλαιότερα, απλά, πατάς το 'AUTO' παρατεταμένα για να εξισωθούν οι θερμοκρασίες.

                    Τελικά αυτή ήταν η λύση

                    Ευχαριστώ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manmag last edited by

                      Γνωριζει κανεις πως ξεχωριζουμε μια οθονη plus απο μια απλη?Τι παραπανω εχει η κανει η Plus απο την απλη?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Αναθεματίζω αυτόν τον τύπο που είχε τη φαεινή ιδέα να φτιάξει τρίδρομο σετ στην πόρτα του Golf V και να τοποθετήσει τα μεγάφωνα τόσο ηλιθιωδώς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • kubiak
                          kubiak last edited by

                          Ο χρήστης manmag έγραψε:
                          Γνωριζει κανεις πως ξεχωριζουμε μια οθονη plus απο μια απλη?Τι παραπανω εχει η κανει η Plus απο την απλη?

                          H plus δεν έχει μαύρη γραμμή ( πλαστική ; ) στη μέση της...

                          Δεν έχω δει την απλή για να σου πω ή να συγκρίνω...

                          Είναι πολύ καλή όμως (σε ένα GT που χρησιμοποιώ), και οι πληροφορίες της πολύ χρήσιμες...

                          _

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                            Γνωριζει κανεις πως ξεχωριζουμε μια οθονη plus απο μια απλη?Τι παραπανω εχει η κανει η Plus απο την απλη?

                            H plus δεν έχει μαύρη γραμμή ( πλαστική ; ) στη μέση της...

                            Δεν έχω δει την απλή για να σου πω ή να συγκρίνω...

                            Είναι πολύ καλή όμως (σε ένα GT που χρησιμοποιώ), και οι πληροφορίες της πολύ χρήσιμες...

                            _

                            ο plus καλύπτει όλο το μέρος της οθόνης (με πολλές παραπάνω λειτουργίες),
                            εν αντιθέσει με τον απλό, που καλύπτει το μισό μέρος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tm last edited by

                              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                              Αναθεματίζω αυτόν τον τύπο που είχε τη φαεινή ιδέα να φτιάξει τρίδρομο σετ στην πόρτα του Golf V και να τοποθετήσει τα μεγάφωνα τόσο ηλιθιωδώς.

                              why you say this?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panark last edited by

                                Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο, ένα Golf IV 1.6 του 2001 με 115kkm.

                                Σε στάση, κουνώντας το τιμόνι δεξιά αριστερά σε μικρές γωνίες ακούγεται ένα τακ τακ. Ο θόρυβος μεταφέρεται και το ίδιο το τιμόνι, και στα πεντάλ.

                                Κρεμαγιέρα; Μπαλάκια; Φούσκες; Βασικά περισσότερο έχω τρομάξει και ψιλοφοβάμαι να το οδηγήσω μήπως μείνω με το τιμόνι στο χέρι και βρεθώ σε κανα χαντάκι. Υπερβολή ίσως...

                                Καμμιά ιδέα για το τί μπορεί να είναι; Μια τάξη μεγέθους για το κόστος της κρεμαγιέρας; Δευτέρα θα πάει συνεργείο μάλλον...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vw-golf-r32 last edited by

                                  Καύσιμα από... καλαμπόκι για τους κινητήρες της VW

                                  Ενα ακόμα βήμα στο ζήτημα 'καθαρή αυτοκίνηση' αποτελεί το σχέδιο της Volkswagen για την χρήση βιοκαυσίμων που θα παρασκευάζονται από καλαμπόκι, στάρι ακόμα και από ξύλο.

                                  Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται πως τα συνθετικά καύσιμα SunFuel -όπως ονομάζονται- μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 90%, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου.

                                  Τα καύσιμα αυτά είναι συμβατά με τη σημερινή γκάμα μοτέρ της VW, σύμφωνα με τον Wolfgang Steiger που είναι υπεύθυνος του τομέα εξέλιξης των κινητήρων, ο οποίος δήλωσε πως σε δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν με ένα Golf για 100.000 χλμ. χρησιμοποιώντας αυτά τα καύσιμα, δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα.

                                  Τα καύσιμα SunFuel θα μπορούν αρχικά να αναμειγνύονται με τα σημερινά συμβατικά καύσιμα, όπως συμβαίνει και με τα υπάρχοντα μείγματα βιοαιθανόλης και βιοντίζελ, αλλά τα νέα καύσιμα θα προστίθενται σε μεγαλύτερη αναλογία.

                                  Αρχικά η αναλογία τους θα αγγίζει το 10%, ποσοστό που είναι διπλάσιο από το σημερινό. Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία προχωρά και επενδύονται τα απαραίτητα κεφάλαια, η αναλογία των οικολογικών καυσίμων στα μείγματα θα αυξάνεται. Δεν υπάρχει λόγος για τον οποίο να μην υπάρχουν σε 10 χρόνια σταθμοί τροφοδοσίας αποκλειστικά με SunFuel, σύμφωνα με το στέλεχος της VW.

                                  Ηδη αρκετές χώρες παρέχουν οικονομικά κίνητρα για την ενθάρρυνση των εταιρειών να αυξήσουν την παραγωγή βιοκαυσίμων. Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες όπως π.χ. στην Αγγλία, η επιδότηση θα συνδεθεί στο μέλλον με τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα που επιτυγχάνεται.

                                  Αισιόδοξες προβλέψεις μάλιστα αναφέρουν ότι μέχρι το 2010, το 5% των καυσίμων που θα πωλούνται στην Αγγλία θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Στο Μεξικό φωνάζουν γιατί η τορτίγια (από καλαμπόκι) έχει γίνει πανάκριβη - όλο το καλαμπόκι γίνεται καύσιμο για τα αμάξια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      silencer51 last edited by

                                      Ο χρήστης panark έγραψε:
                                      Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο, ένα Golf IV 1.6 του 2001 με 115kkm.

                                      Σε στάση, κουνώντας το τιμόνι δεξιά αριστερά σε μικρές γωνίες ακούγεται ένα τακ τακ. Ο θόρυβος μεταφέρεται και το ίδιο το τιμόνι, και στα πεντάλ.

                                      Κρεμαγιέρα; Μπαλάκια; Φούσκες; Βασικά περισσότερο έχω τρομάξει και ψιλοφοβάμαι να το οδηγήσω μήπως μείνω με το τιμόνι στο χέρι και βρεθώ σε κανα χαντάκι. Υπερβολή ίσως...

                                      Καμμιά ιδέα για το τί μπορεί να είναι; Μια τάξη μεγέθους για το κόστος της κρεμαγιέρας; Δευτέρα θα πάει συνεργείο μάλλον...

                                      O θόρυβος ακούγεται απ' έξω, ή μονο στην καμπίνα;

                                      Αν ακούγεται μόνο στην καμπίνα και τον νιώθεις και στα πετάλ, τότε μάλλον έχει αρπάξει το u-joint (σύνδεσμος) στο πάτωμα στο σημείο που η κολώνα του τιμονιού ενώνεται με την κρεμαγιέρα.

                                      Πιθανόν να λαδώνεται αλλα στις κολώνες αυτές με τα πρεσσαριστά ρουλεμάν δεν μπορείς να κάνεις και πολλά...

                                      Δες επίσης αν έχεις τζόγο παίζοντας λίγο το τιμόνι και παρατηρώντας τους τροχούς...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panark last edited by

                                        Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

                                        Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο, ένα Golf IV 1.6 του 2001 με 115kkm.

                                        Σε στάση, κουνώντας το τιμόνι δεξιά αριστερά σε μικρές γωνίες ακούγεται ένα τακ τακ. Ο θόρυβος μεταφέρεται και το ίδιο το τιμόνι, και στα πεντάλ.

                                        Κρεμαγιέρα; Μπαλάκια; Φούσκες; Βασικά περισσότερο έχω τρομάξει και ψιλοφοβάμαι να το οδηγήσω μήπως μείνω με το τιμόνι στο χέρι και βρεθώ σε κανα χαντάκι. Υπερβολή ίσως...

                                        Καμμιά ιδέα για το τί μπορεί να είναι; Μια τάξη μεγέθους για το κόστος της κρεμαγιέρας; Δευτέρα θα πάει συνεργείο μάλλον...

                                        O θόρυβος ακούγεται απ' έξω, ή μονο στην καμπίνα;

                                        Αν ακούγεται μόνο στην καμπίνα και τον νιώθεις και στα πετάλ, τότε μάλλον έχει αρπάξει το u-joint (σύνδεσμος) στο πάτωμα στο σημείο που η κολώνα του τιμονιού ενώνεται με την κρεμαγιέρα.

                                        Πιθανόν να λαδώνεται αλλα στις κολώνες αυτές με τα πρεσσαριστά ρουλεμάν δεν μπορείς να κάνεις και πολλά...

                                        Δες επίσης αν έχεις τζόγο παίζοντας λίγο το τιμόνι και παρατηρώντας τους τροχούς...

                                        Κατ' αρχήν ευχαριστώ για την απάντηση. Ο θόρυβος δεν ακούγεται απο έξω, παρά μόνο στην καμπίνα. Σήκωσα το αυτοκίνητο με γρύλλο, και παίζοντας το τιμόνι προσπάθησα να εντοπίσω τί γίνεται. Νιώθω τον τζόγο (ο οποίος δεν φτάνει στους τροχούς) πιάνοντας την κρεμαγιέρα και μόνο εκεί.

                                        Στο συνεργείο μου είπαν οτι όντως φταίει αυτή, αλλά είναι στα πρώτα στάδια ακόμη. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί μέχρι το επόμενο service, χωρίς να τίθεται θέμα ασφάλειας προς το παρόν.

                                        Λύσεις είναι η αντικατάσταση της με καινούργια (1,000+ ευρώ), μεταχειρισμένη, ή ανακατασκευή στην VW. Με προβληματίζουν και οι τρείς εναλλακτικές, για διαφορετικό λόγο η καθεμία...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vw-golf-r32 last edited by

                                          edit [Krusenstern]

                                          Η παράθεση δοκιμής αυτοκινήτου απαγορεύεται, αν δεν αναφέρεται η πηγή και δεν έχει δώσει την συγκατάθεσή του ο συγγραφέας. ΠΡΟΣΟΧΗ παρακαλώ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pik last edited by

                                            βαλε φωτο!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 76 / 380
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr