-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
βασικα τα ειπε ο ανθρωπος πως εχουν τα πραγματα..απο κει και περα το θρεντ ηταν πολυ ενημερωτικο για ορισμενες καταστασεις... -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Σορρυ 12 το πολύ καιει η Corolla με 180 την ώρα...
Πολλά είναι, κάποια άλλα καίνε 6-7
Ναι πολλα είναι αλλά μιας και το GT καίει 24 τότε πόσο λιγότερο καίει το TSI? 20?
Αφού το GT καίει 24
tο GOLF R32 μήπως γνωρίζεις στα 160-180 ποσα λίτρα καίει? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τέλος πάντων παίδες εχω να σας πω ένα πράγμα μόνο. Αφού μπορούμε να κάνουμε διάλογο ρε γαμώτο γιατί δεν κάνουμε? Μια μαλακία πετάει ένας μια ποδοσφαιροποιηση πετάει ο άλλος και πάει. Βέβαια καλό είναι να υπάρχει και η πλάκα αλλά ως ένα σημείο και θα συμφωνείτε πιστευω.
Προσπέρνα την ποδοσφαιροποίηση. Οι moderators εδώ είναι, αλλά η στάση μας είναι ελαστική από καταβολής του παρόντος φόρουμ. Αν μείνεις καιρό εδώ μαζί μας, θα καταλαβεις και το γιατί
Σου έγραψα 5 πράγματα και για τα δύο αυτοκίνητα πιο πάνω, ελπίζω να σε βοήθησαν έστω και λίγο.
Αγαπητέ τώρα που είμαι πιο ήρεμος μπορώ να πω οτι ειναι τελικά καλό που οι μοντεράτορες είναι ελαστικοί. Συμμετέχω σε πολλά φορουμς και δυστυχώς σε όλα οι μοντς είναι πολύ αυστηροί σε σημείο να συμπεριφέρονται σχεδόν φασιστικά. Σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα κάτι ανάλογο και εδώ και παίρνω πίσω τα όσα έγραψα για τη διαχείρηση. Προτιμώ σίγουρα την ελαστικότητα. Εξάλλου όλοι μεγάλα παιδιά είμαστε για να μπορούμε να διαλεγόμαστε σωστά και όμορφα. Ζητώ συγνώμη λοιπόν και εγώ εάν κάπου παραφέρθηκα. Επίσης θέλω να πω οτι όλοι έχουν δικαίωμα στο διάλογο ακόμα κάι αυτόι που ποδοσφαιροποιούν η αποπροσανατολίζουν η παραποιούν το διάλογο. Αυτή είναι και η ομορφιά του διαλόγου. Εξάλλου όσοι προσπαθήσουν να παραποιήσουν η να αποπροσανατολίσουν μόνοι τους θα αυτοπεριοριστούν. Δε χρειάζεται καν να ασχολούμαστε με τέτοιες προσπάθειες κάποιων.
Χαίρομαι πολύ λοιπόν για τη συντροφιά σας και ευχαριστώ πραγματικά όλους για τη συμμετοχή τους, την όποια συμμετοχή τους δεν έχει σημασία.
Ευχαριστώ από καρδιάς και για τις εύχές σας και τις ανταποδίδω εκ των προτέρων για το... επομενο αυτοκίνητο σας.Για να γυρίσουμε στο θέμα τώρα θέλω να πω κάποια πράγματα.
Σαφώς και δε πιστεύω καθόλου τις όποιες απαξιωτικές αναφορές που γίνονται για τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Σαφώς και μεμονομένα περιστατικά αναξιοπιστίας δεν μπορούν να κρίνουν συνολικά την εικόνα ενός αυτοκινήτου η μιας εταιρίας αυτοκινήτων. Σαφώς και o TSI δεν είναι δυνατόν να είναι αναξιόπιστος σαφώς ούτε και μια εταιρία πρωτοπόρος θα έλεγα όπως η VW. Tο ίδιο ισχύει φυσικά και για την Τουοτα και για κάθε μάρκα. Είμαι πεπισμένος για όσα λέω και εκ προσωπικής πείρας δηλαδή πχ με το rover μου. Το τι είχα διαβάσει και ακούσει για τα rover δεν παιζεται, σε σημείο μάλιστα να θεωρώ τον εαυτό μου βλαμμένο που είχα αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο. Βέβαια η παραπληροφόρηση και η υπερβολή πάντα είναι ένα δείγμα του νεοέλληνα ο οποίος ευλογούσε και θα ευλογεί τα γένεια του χαχαχαχα Δηλαδή τι δεν είχα διαβάσει για τα Rover πχ για τα ηλεκτρικά τους και οτι μεσα σε 3 μήνες όλα έμεναν στο δρόμο. Αυτό είναι αλήθεια εν μέρη δηλαδή εάν δεν άλλαζες την εργοστασιακή μπαταρία με την αγορά ήταν σίγουρο οτι θα έμενες και εγώ το είχα πάθει. Βέβεια από εκεί και μετά δε παρουσιάστηκε τίποτα ηλεκτρολογικό. μόνο μια λάμπα φλας άλλαξα και εάν θέλετε το πιστεύετε. Επίσης και η φλάτζα στο καπάκι καιγόταν γρήγορα. Και αυτό όμως η Ροβερ το διορθωσε αν και αρκετά αργά όταν η φήμη του αυτοκινήτου΄είχε χαθεί. Μερικά πράγματα φυσικά και έχουν μια βάση ακόμα και στην υπερβολη. Τα αποτελέσματα τα γνωρίζετε. Εκλεισε η Ροβερ εξαιτίας της σωβηνιστικής διαχείρησης των Αγγλων. Βέβαια μετά τη φλάτζα δε χριεάστηκε να αλλάξω στο αμάξι τίποτα πέραν από τα προγραμματισμένα σέρβις και μετά από 260.000 χιλμ μπορώ να πω οτι η΄ταν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την εποχή του και αρκετά μετά.Γιατί τα λέω όλα αυτά? Γιατί όπως είπα δεν είναι δυνατόν η VW να έχει κάνει πατατιά με τον TSI αν και η ΒΜW είχε κάνει με το 2002 το οποίο αποσύρθηκε γρήγορα παλαιότερα αλλά τότε ήταν άλλες εποχές. Εγώ πιστεύω οτι τα όσα λέγονται για τον TSI είναι αντίδραση όσων απλά υποστηρίζουν κάποια άλλη σχολή η γιατί τους τα έπριξαν με τον κινητήρα αυτό όσοι υποστηρίζουν το VW GROUP. Ειπαμε είμαστε ως λαός υπερβολικοί πάντα. Βέβαια έχω γνωστούς με GOLF και COROLLA και οι δεύτεροι είναι απόλυτα ικανοποιημένοι σε αντίθεση με τους πρώτους. Ομως αυτό δε λέει. Γιατί? Γιατί αλλιως οδηγάει ένας οικογενειάρχης την COrolla και αλλιώς ένας πιο 'σπορ' οδηγός το GOLF GT..... Εάν κρίνουμε μάλιστα οτι την ΤΟΥΟΤΑ την επιλέγουν βασικά οικογενειάρχες ανα τον κόσμο, λογικό είναι να καταφέρνει και υψιλότερους δείκτες αξιοπιστίας αφου απλά τα αυτοκίνητα δεν πιέζονται. Από την άλλη σαφώς και τα VW η τα ALFA δεν επιλέγονται με τόσο οικογενειακά κριτήρια και λογικό να πιέζονται.
Ποιο παραπάνω έγινε αναφορά σε ένα GT που τίναξε λέει την τουρμπίνατου. Δεν αποκλείεται. Εάν κάνας 'SUMACHER' νεοέλληνας αγόρασε αυτό το αμάξι και άστρωτο ακόμα προσπάθησε να επιβεβαιώσει τα 'τεχνικά χαρακτηριστικά' μπορεί όντως να το τίναξε..... Πρόσφατα διάβασα ακριβώς το ίδιο σε ένα σλάλομ συγκριτικό που είχαν κάνει οι 4ΤΡΟΧΟΙ στην πίστα των Σερρών με μια 147GTA που της έκαψαν τον κινητήρα. Συμβαίνουν και αυτά χαχαχαχα. πάντως εάν έιχα τα χρήματα θα αγόραζα με κλειστά μάτια την 159.....Λοιπόν παίδες και πάλι ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ελεος πια με τις επιδόσεις!!Εδω και 4-5 σελίδες του thread(ποια ήταν η ερώτηση είπαμε?? ) εκθειάζεται ο TSI,το πόσο οικονομικός είναι,πόσο δυνατός είναι και άλλα συναφή...
Δεν παρακολουθεις γενικα το φορουμ μαλλον...
Ποιός ήρθε??Για πήγαινε λίγο σελίδα 3 και μετέπειτα...
-
Η αλήθεια είναι πάντως οτι εντυπωσιάστηκα από όλα τα τεστ του ελληνικού και ξένου τύπου που διάβασα της τελευταίες 3 μέρες για τον ΤSI κινητήρα. Στο auto triti 157 ιππους το δυναμομέτρισαν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μου φαίνεται οτι.......ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ.....
Μια ερώτηση όμως, ρε παιδια μήπως στα τεστ των περιοδικών οι αντιπροσωπείες δίνουν τίποτα 'φτιαγμένα' αυτοκίνητα για τεστ?
Επίσης εκεί που συνεχίζω να έχω ερωτήματα είναι στο κατά πόσο ο TSI μπορεί να καίει απλή αμολυβδη. όπως έχω πει δεν έχω καμια διάθεση να πληρώνω 20% παραπάνω για σούπερ.... Η VW απόσα έχω διαβάσει προτείνει τουλάχιστον 98αρα, εδώ μέσα διαβάζω οτι καιει και απλή τι πρέπει να πιστέψω? Τη VW που είναι ο κατασκευαστής η κάποιους ιδιώτες που ισχυρίζονται αντίθετα πράγματα? Εάν ο TSI έκαιγε απροβλημάτιστα απλή δε θα το ελεγε και η VW αυτό? Τι θα είχε να χάσει?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
το μπαχαλο που δημιουργουν τοσο καιρο 10 ατομα και εχει κλειδωθει το μισο φορουμ ,ε πειραζει εμενα...
κάτι που δεν κάνεις εσύ μιας και είσαι ανώτερος άνθρωπος...
Ανωτερος δεν θα ελεγα, αλλα οχι τοσο προκλητικος σε σημειο που για να περασει το δικο μου να απαξιωνω τα παντα και να κοροιδευω τους συνομιλητες μου...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
το μπαχαλο που δημιουργουν τοσο καιρο 10 ατομα και εχει κλειδωθει το μισο φορουμ ,ε πειραζει εμενα...
κάτι που δεν κάνεις εσύ μιας και είσαι ανώτερος άνθρωπος...
Ανωτερος δεν θα ελεγα, αλλα οχι τοσο προκλητικος σε σημειο που για να περασει το δικο μου να απαξιωνω τα παντα και να κοροιδευω τους συνομιλητες μου...
συνήθως τους διώχνω τους συνομιλητές. Με τις @@ που γράφουν ορισμένοι, πάλι καλά να λες...
-
Σταματήστε ρε γμτ!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σταματήστε ρε γμτ!Krus, δεν βλεπεις που παει η δουλεια συνεχως?
Βλέπω, αλλά δεν βοηθάς με αυτό που κάνεις. Ούτε ο lkar φυσικά. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ τα οφτόπικ. Δεν θέλω να κλειδώσω το θέμα, αλλά έχω αναγκαστεί να παρέμβω ουκ ολίγες φορές. Στο τέλος, δεν το γλιτώνουμε το λουκετάκι. [Krus]
-
Στο τέλος μόνο θέματα για τα opel θα μείνουν ξεκλείδωτα. Πολιτισμός...
-
Το jetta είναι ενα αυτοκινητο που μου αρεσε απο την αρχη (και το μονο ηταν ο 8v) αλλα μολις ηρθε τo Corolla πηγα μια βολτα να το δω.... 6 χρονια ειναι αυτα ΑΛΛΑ 21000 και με εσωτερικο σαν αυτο .. απογοητευτικα, Βεβαια περιμενω να κανω και ενα test αλλα ριξε μια ματια εδω ...
Η τιμη 25.930 euros. που ειδα σε ενα ισπανικο site αυτη θα ειναι και Ελλαδα?
-
Ο χρήστης gerasimos12 έγραψε:
Η τιμη 25.930 euros. που ειδα σε ενα ισπανικο site αυτη θα ειναι και Ελλαδα?
έχουν ανακοινωθεί οι τιμές και για Corolla και για Jetta
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Επίσης εκεί που συνεχίζω να έχω ερωτήματα είναι στο κατά πόσο ο TSI μπορεί να καίει απλή αμολυβδη. όπως έχω πει δεν έχω καμια διάθεση να πληρώνω 20% παραπάνω για σούπερ....
ο κατασκευαστής το λέει αυτό (ότι καίει και απλή 95αρα)
και όχι οι ιδιώτες
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
έχουν ανακοινωθεί οι τιμές και για Corolla και για Jetta
το επισημο παντως VW.gr εχει ακομα των 8V, εαν γνωριζεις και θελεις να με ενημρωσεις θα σου ημουν ευγνωμων.
-
Ο χρήστης gerasimos12 έγραψε:
έχουν ανακοινωθεί οι τιμές και για Corolla και για Jetta
το επισημο παντως VW.gr εχει ακομα των 8V, εαν γνωριζεις και θελεις να με ενημρωσεις θα σου ημουν ευγνωμων.
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=56679
-
Ευχαριστω παρα πολυ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Επίσης εκεί που συνεχίζω να έχω ερωτήματα είναι στο κατά πόσο ο TSI μπορεί να καίει απλή αμολυβδη. όπως έχω πει δεν έχω καμια διάθεση να πληρώνω 20% παραπάνω για σούπερ....
ο κατασκευαστής το λέει αυτό (ότι καίει και απλή 95αρα)
και όχι οι ιδιώτες
και η τάπα του ρεζερβουάρ λέει κάτι άλλο...
Έχουμε επανειλημμένος αναφέρει ότι η εταιρεία τηρεί σιγή ιχθύος αναφορικά με το θέμα και δεν αναφέρει πόση είναι η μείωση στην απόδοση με την 95αρα βενζίνη. Υπάρχει λοιπόν μείωση ισχύος με 95άρα και ο κινητήρας αρχικά χτυπάει πυράκια μέχρι ο αισθητήρας να διαγνώσει την διαφορετική βενζίνη και να προσαρμοστεί...δεν τα γράφω από μόνος μου στο vwforum.gr τα λένε οι ιδιοκτήτες. Σίγουρα εκείνοι ξέρουν καλύτερα από μένα... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
98/95 λέει κι αυτή
Διόρθωση:
Το ρεζερβουάρ στον TSI, αναγράφει ΜΟΝΟ 95άρα.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Επίσης εκεί που συνεχίζω να έχω ερωτήματα είναι στο κατά πόσο ο TSI μπορεί να καίει απλή αμολυβδη. όπως έχω πει δεν έχω καμια διάθεση να πληρώνω 20% παραπάνω για σούπερ....
ο κατασκευαστής το λέει αυτό (ότι καίει και απλή 95αρα)
και όχι οι ιδιώτες
και η τάπα του ρεζερβουάρ λέει κάτι άλλο...
98/95 λέει κι αυτή
δεν λέει 98/95 αλλά 98/95 ...τι σημαίνει αυτό άραγε;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Επίσης εκεί που συνεχίζω να έχω ερωτήματα είναι στο κατά πόσο ο TSI μπορεί να καίει απλή αμολυβδη. όπως έχω πει δεν έχω καμια διάθεση να πληρώνω 20% παραπάνω για σούπερ....
ο κατασκευαστής το λέει αυτό (ότι καίει και απλή 95αρα)
και όχι οι ιδιώτες
και η τάπα του ρεζερβουάρ λέει κάτι άλλο...
98/95 λέει κι αυτή
δεν λέει 98/95 αλλά 98/95 ...τι σημαίνει αυτό άραγε;
ειδικά εσύ, δεν θα έπρεπε να ξαναρωτάς, μιας και έχει συζητηθεί ουκ ολίγες φορές
JETTA TSI - COROLLA