-
νομιζω οτι απο κοντα θα ειναι πιο συμπαθητικο.
παντως σκοπιμα εχει μια συντηρητικη σχεδιαστικη εικονα μεσα/εξω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
- Higher seat positions for driver and front passenger that afford a better view and more comfortable access
Αυτο τωρα για καλο μας το λενε η για κακο? Οταν σας λεω γω πως το φτιαξανε για συνταξιουχους... να με ακουτε
Τελος παντων, αυτοι στην VW πρεπει να φοβουνται απιστευτα την Skoda και την θαβουν ετσι ασχημα, μη δινωντας κινητηρες και εγκρινοντας design για 60+. Αυτη η πλαστικουρια (νταξ, ολα πλαστικα ειναι... αλλα το πως φαινεται...) ειναι απαλευτη και η διαταξη καποιων χειριστηριων ειναι καπως.... περιεργη
Εξωτερικα το αμαξι, απλα τρωγεται αμα το παρεις σε κανα ουδετερο χρωμα, χωρις καγκουρεματα του στυλ πορτοκαλι-ασπρο. Εσωτερικα τωρα... αστα. Τιμιο αμαξι θα ειναι, αλλα η τιμιοτητα δεν φτανει.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
- Higher seat positions for driver and front passenger that afford a better view and more comfortable access
Αυτο τωρα για καλο μας το λενε η για κακο?
Αυτό θέλει ο κόσμος (= η πλειοψηφία), αυτό πουλάνε. Ας το πάρουμε απόφαση.
-
Εκτρωματικό μεσα-εξω
Ειδικα αυτα τα χρωματα στο εσωτερικο και στις ταπετσαριες,ειναι τρελο τζακποτ -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
- Higher seat positions for driver and front passenger that afford a better view and more comfortable access
Αυτο τωρα για καλο μας το λενε η για κακο?
Αυτό θέλει ο κόσμος (= η πλειοψηφία), αυτό πουλάνε. Ας το πάρουμε απόφαση.
Αυτο θελει και εγενετο MPV.... τωρα σε ενα τετοιο αμαξι να βαζεις ψηλα θεση οδηγησης και να το αναφερεις ως πλεονεκτημα... μαλλον θα ελεγα προσπαθουν να το παρουσιασουν ετσι. Τα ψηλωσαν για να κερδισουν σε χωρους. Και οχι τιποτα αλλο, αλλα οταν λενε ψηλη θεση... ποσο ψηλη? Και στο Punto μου μπορω να σηκωσω την θεση οδηγησης και να καθομαι σαν να ειμαι σε MPV.... εεε ποσο παραπανω το πηγαν...?
Τελος παντων...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αυτο θελει και εγενετο MPV.... τωρα σε ενα τετοιο αμαξι να βαζεις ψηλα θεση οδηγησης και να το αναφερεις ως πλεονεκτημα... μαλλον θα ελεγα προσπαθουν να το παρουσιασουν ετσι. Τα ψηλωσαν για να κερδισουν σε χωρους. Και οχι τιποτα αλλο, αλλα οταν λενε ψηλη θεση... ποσο ψηλη? Και στο Punto μου μπορω να σηκωσω την θεση οδηγησης και να καθομαι σαν να ειμαι σε MPV.... εεε ποσο παραπανω το πηγαν...?Τελος παντων...
To ψήλωσαν για να κερδίσουν σε χώρους δε σημαίνει ότι αυτόματα ψηλώνουν και οι θέσεις. Τέσπα, πολλοί θα το εκτιμήσουν. Η μάνα μου ας πούμε κάθε φορά που μπαίνει στο αυτοκίνητό μου γκρινιάζει που κάθεται τόσο χαμηλά, συνηθισμένη από το Discovery. Εξάλλου, ανεξάρτητα από την εδώ μέσα πλειοψηφία, ο περισσότερος κόσμος ΔΕΝ οδηγεί αγωνιστικά και ούτε φαντάζεται τον εαυτό του χωμένο στο μπάκετ. Αντίθετα εκτιμά την αυξημένη ορατότητα που του προσφέρει μια υπερυψωμένη θέση.
@νδρέας
-
απο τη μεση και μπροστα παλευεται.συμπαθητικο roomsteraki.απο την μεση και πισω δεν μου αρεσει καθολου ρε γμτ.ουτε ο κωλος του.ειδικα η σχεδιαση της πισω πορτας μου τη σπαει πολυ.το εσωτερικο ειναι πολυ αναβα8μισμενο σε
σχεση με το παλιο.το πρωτο φαμπια που ειχε βγει ηταν πολυ καλυτερο πιστευω.ειδικα ο μπροστινος του προφυλακτηρας ειχε κατι διαφορετικο.
τωρα σκατα....
-
http://news.auto.cz/nova-skoda-fabia/no ... alska.html
-
Μήπως αυτό το θέμα πρέπει να μεταφερθεί;
Κατασκευαστές και μοντέλα
viewforum.php?f=15(ευτυχώς που παίζει καλά η αναζήτηση... )
-
Θα έρθει άραγε η Fabia RS 1.4TSI ; ;
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=70247
http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=61Έχει ακούσει κανείς τίποτα;
-
Τελικά είμαι ο μοναδικός ... ... οπότε ας το πάρω εργολαβία το θέμα ...
Aφού είμαι ο μοναδικός ας βάλω και μερικές φωτό κόλλημα:
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2712
Καλά πάει...
Από την πρώτη κιόλας επαφή μας με το Skoda Fabia Sport Edition τα 'στοιχήματα' -φιλικά πάντα- γύρω από τον τομέα μας έδιναν και έπαιρναν. Ποιος είναι ο τομέα μας? Το tuning φυσικά! Το Fabia της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον μεγάλο κινητήρα, αυτόν των 1.600cc με ονομαστική ισχύ τους 115Ps. Για να δούμε πόσο καλά τα κατάφεραν με την βελτίωσή του, βάλαμε τον μικρό κόκκινο διάβολο στο δυναμόμετρό μας. Εκεί μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη καθώς παρά την σχετικά υψηλή θερμοκρασία, το Skoda Fabia απέδιδε σταθερά 123Ps με μικρές έως μηδενικές αποκλίσεις. Στο δρόμο τα πάντα έγιναν ακόμη πιο ξεκάθαρα και σαφή για τον sport χαρακτήρα. Οι νέες αναρτήσεις έχουν χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου κατά 280mm βελτιώνοντάς το αισθητικά και, κυρίως, οδηγικά. Τόσο οι ανοιχτές όσο και οι κλειστές καμπές δεν προβληματίζουν στο ελάχιστο. Ισως να πούμε ότι αυτά είναι τα κομμάτια στα οποία το Skoda Fabia Sport θα βολευτεί καλύτερα από οπουδήποτε και εσείς θα μπορείτε ακόμη πιο καθαρά να ακούσετε το έντονο πλέον γουργουρητό του κινητήρα. -
Κι εμένα μου αρέσει πολύ το Fabia Sport Το έχω δει σε μαύρο με ασημί οροφή και το βρήκα πολύ καλό ενώ και το εσωτερικό του αν και σχεδιαστικά αδιάφορο εμένα μου αρέσει κατά κάποιο διεστραμένο τρόπο Λες να μην είμαστε καλά;
Εντυπωσιακή η καμπύλη της ροπής του πάντως, αποδίδει σταθερά από τις 2000 στροφές μέχρι και τις 6000 πάνω από 15 κιλά ροπή Μαζί με τα σχεδόν 3 εκατοστά χαμήλωμα θα είναι ό,τι πρέπει για καφριλιές
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Κι εμένα μου αρέσει πολύ το Fabia Sport Το έχω δει σε μαύρο με ασημί οροφή και το βρήκα πολύ καλό ενώ και το εσωτερικό του αν και σχεδιαστικά αδιάφορο εμένα μου αρέσει κατά κάποιο διεστραμένο τρόπο Λες να μην είμαστε καλά;Εντυπωσιακή η καμπύλη της ροπής του πάντως, αποδίδει σταθερά από τις 2000 στροφές μέχρι και τις 6000 πάνω από 15 κιλά ροπή Μαζί με τα σχεδόν 3 εκατοστά χαμήλωμα θα είναι ό,τι πρέπει για καφριλιές
Υπήρχε ένα θέμα για αυτοκίνητα που ντρεπόμαστε που μας αρέσουν!
-
Mε αυτά που είχα γραφτεί εκεί μέσα (mirage: μου αρέσει το clubman) το θέμα σβήστηκε από μόνο του.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Κι εμένα μου αρέσει πολύ το Fabia Sport Το έχω δει σε μαύρο με ασημί οροφή και το βρήκα πολύ καλό ενώ και το εσωτερικό του αν και σχεδιαστικά αδιάφορο εμένα μου αρέσει κατά κάποιο διεστραμένο τρόπο Λες να μην είμαστε καλά;Εντυπωσιακή η καμπύλη της ροπής του πάντως, αποδίδει σταθερά από τις 2000 στροφές μέχρι και τις 6000 πάνω από 15 κιλά ροπή Μαζί με τα σχεδόν 3 εκατοστά χαμήλωμα θα είναι ό,τι πρέπει για καφριλιές
Εγώ το θέλω σε κόκκινο...
Ξέρεις γιατί μας αρέσει μέσα έξω;
Γιατί έχει ιδιαίτερα κόμπακτ αμάξωμα, συντηρητικό και είναι εμφανές ότι θυμίζει Γερμανικό. Το αμάξωμα αυτό όταν χαμηλώνει είναι ιδιαίτερα επιθετικό, ειδικά με τις 16άρες τις ζάντες. Η μούρη μπροστά δεν είναι σφηνοειδής όπως τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού αλλά έχει το στυλ της Audi...Το εσωτερικό (για μας ) είναι όμορφο γιατί πάλι θυμίζει παραδοσιακό γερμανικό εσωτερικό χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες αλλά ιδιαίτερα λειτουργικό. Το μαύρο εσωτερικό (στην Sport Edition) δίνει την εντύπωση του ιδιαίτερα στιβαρού και ποιοτικού. Οι απλές εσωτερικές γραμμές με τους καλούς χώρους το κάνει ιδιαίτερα λειτουργικό και ευρύχωρο.
Εδώ στην γειτονιά μου έχει κάποιο παλικάρι ένα ασημένιο, καινούριο, απλό. Κοιτώ το εσωτερικό του και πραγματικά φαίνεται σαν να είναι εσωτερικό από μεγαλύτερο αυτοκίνητο.Αν σε αυτά βάλουμε και την δυνατότητα να μπει after market hi-fi 2din σε προσιτή τιμή τότε είναι φανερό ότι το FABIA προσαρμόζεται εύκολα σε όλα... (έχω βρει ένα JVC ΜP3/USB 2din σε πολύ καλή τιμή και πάει λου-κου-μι με το εσωτερικό του Fabia)
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει καλά και πάει σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα (1000κιλά) χωρίς να ασχολείσαι για turbo προβλήματα, συντήρηση, τρόπο λειτουργίας.
Φυσικά δεν είναι για κόντρες ... απλά είναι σβέλτο, πάει καλά και σου δίνει την αίσθηση του spor χωρίς να χρειαστεί να κάνεις εσύ after-market επεμβάεις. Αν σε αυτά βάλεις και το ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ ότι έχει 4 πόρτες, τότε καλύπτει και τις μεταφορικές ανάγκες 4 ενηλίκων.
Οι διαστάσεις του είναι ιδιαίτερα καλές, για μένα. 4 μέτρα μήκος πάει παντού.Η καλή τιμή και το λογικό after sales είναι επίσης δυνατά σημεία.
Πολύ δυνατά σημεία τα πολλά σημεία υποστήριξης. Εγώ στο Μαρούσι έχω πολύ κοντά μου 4 συνεργεία και αντίστοιχες εμπορίες.Kαι το επίσης θετικό για μένα ... ΔΕΝ τρέχει πολύ ... Βλέπεις παρασύρομαι εύκολα και κάνω ταρζανιές. Αν πάω και πάρω κάποιο με turbo με βλέπω να εκτοξεύομαι σε καμιά στροφή ...
Εχω πολλά ακόμα να γράψω! ... Δεν τελείωσα!!!!
-
Kαλά ρε ... θες σπορ χαμηλωμένο μικρό 4μετρο με 16αρες στο Λακκουβοχώρι που μένεις;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kαλά ρε ... θες σπορ χαμηλωμένο μικρό 4μετρο με 16αρες στο Λακκουβοχώρι που μένεις;ναι ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ το θέλω σε κόκκινο...
Ξέρεις γιατί μας αρέσει μέσα έξω;
Γιατί έχει ιδιαίτερα κόμπακτ αμάξωμα, συντηρητικό και είναι εμφανές ότι θυμίζει Γερμανικό. Το αμάξωμα αυτό όταν χαμηλώνει είναι ιδιαίτερα επιθετικό, ειδικά με τις 16άρες τις ζάντες. Η μούρη μπροστά δεν είναι σφηνοειδής όπως τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού αλλά έχει το στυλ της Audi...Το εσωτερικό (για μας ) είναι όμορφο γιατί πάλι θυμίζει παραδοσιακό γερμανικό εσωτερικό χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες αλλά ιδιαίτερα λειτουργικό. Το μαύρο εσωτερικό (στην Sport Edition) δίνει την εντύπωση του ιδιαίτερα στιβαρού και ποιοτικού. Οι απλές εσωτερικές γραμμές με τους καλούς χώρους το κάνει ιδιαίτερα λειτουργικό και ευρύχωρο.
Εδώ στην γειτονιά μου έχει κάποιο παλικάρι ένα ασημένιο, καινούριο, απλό. Κοιτώ το εσωτερικό του και πραγματικά φαίνεται σαν να είναι εσωτερικό από μεγαλύτερο αυτοκίνητο.Αν σε αυτά βάλουμε και την δυνατότητα να μπει after market hi-fi 2din σε προσιτή τιμή τότε είναι φανερό ότι το FABIA προσαρμόζεται εύκολα σε όλα... (έχω βρει ένα JVC ΜP3/USB 2din σε πολύ καλή τιμή και πάει λου-κου-μι με το εσωτερικό του Fabia)
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει καλά και πάει σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα (1000κιλά) χωρίς να ασχολείσαι για turbo προβλήματα, συντήρηση, τρόπο λειτουργίας.
Φυσικά δεν είναι για κόντρες ... απλά είναι σβέλτο, πάει καλά και σου δίνει την αίσθηση του spor χωρίς να χρειαστεί να κάνεις εσύ after-market επεμβάεις. Αν σε αυτά βάλεις και το ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ ότι έχει 4 πόρτες, τότε καλύπτει και τις μεταφορικές ανάγκες 4 ενηλίκων.
Οι διαστάσεις του είναι ιδιαίτερα καλές, για μένα. 4 μέτρα μήκος πάει παντού.Η καλή τιμή και το λογικό after sales είναι επίσης δυνατά σημεία.
Πολύ δυνατά σημεία τα πολλά σημεία υποστήριξης. Εγώ στο Μαρούσι έχω πολύ κοντά μου 4 συνεργεία και αντίστοιχες εμπορίες.Kαι το επίσης θετικό για μένα ... ΔΕΝ τρέχει πολύ ... Βλέπεις παρασύρομαι εύκολα και κάνω ταρζανιές. Αν πάω και πάρω κάποιο με turbo με βλέπω να εκτοξεύομαι σε καμιά στροφή ...
Εχω πολλά ακόμα να γράψω! ... Δεν τελείωσα!!!!
Μέτρησε πολύ η περιγραφή
Βασικά είναι απόλυτα αξιόπιστο (αυτό το μοτέρ δεν καταλαβαίνει τίποτα) με φτηνή και εύκολη συντήρηση, χώρους, 4 πόρτες, ποιότητα εσωτερικού, κουτσουρένια ανάρτηση για στρίψιμο, χαμήλωμα, ωραία χροιά κινητήρα λόγω της εισαγωγής. Επιπλέον δεν τρέχει πάρα πολύ ώστε να ξεφεύγεις σε υπερβολές αλλά είναι αρκετά γρήγορο ώστε να χαρείς καφρίλες Ταξίδι κάνει πολύ άνετα, έχει μέτριο μέγεθος για να μπορείς να το παρκάρεις σχετικά εύκολα χωρίς να διπλοτριπλοσκέφτεσαι 'που στο ***** θα βρω θέση να παρκάρω εκεί που πάω' και μπορεί άνετα να αποτελέσει το μοναδικό σου αυτοκίνητο, ακόμα κι αν έχεις γυναίκα κι ένα πιτσιρίκι (μακριά από εμένα). Ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός αλλά στην Sport Edition εξωτερικά το βρίσκω ό,τι πρέπει για τέτοιου μεγέθους αμάξι (το χαμήλωμα του δίνει τρελό bonus εμφάνισης) ενώ μέσα έχει μια απλότητα χαλαρωτική
Γενικά είναι πολύ άνετα θα το έπαιρνα αν ήθελα αμάξι τέτοιας κατηγορίας στα 16 χιλιάρικα! Βασικά μακάρι να μπορούσα να είχα κι ένα τέτοιο για δεύτερο
-
ρε παιδια εδω γραφει στον τιτλο φαμπια 2...εσεις για ποιο αμαξι μιλατε?
μπας και ειστε
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
...και μπορεί άνετα να αποτελέσει το μοναδικό σου αυτοκίνητο, ακόμα κι αν έχεις γυναίκα κι ένα πιτσιρίκι (μακριά από εμένα). ...
Γενικά είναι πολύ άνετα θα το έπαιρνα αν ήθελα αμάξι τέτοιας κατηγορίας στα 16 χιλιάρικα! Βασικά μακάρι να μπορούσα να είχα κι ένα τέτοιο για δεύτεροΑπλά συμπληρώνω ότι το έχει φίλος και συνάδελφος με οικογένεια (4 άτομα). Του έχει βγει σκυλί στην κυριολεξία.
Με Skoda Felicia έχω κάνει πολλά (μα πολλά) επαγγελματικά ταξίδια. Ποτέ δεν έβγαλαν πρόβλημα.Και κάτι τελευταίο.
Δεν έχει 16 χιλιάρικα. Εχει πολύ ποιο φθηνά. Εχει 15890 και με την επίσημη έκπτωση το Fabia έχει -700euro ενώ κόβει άλλα 700 o έμπορας χωρίς πολλά-πολλά (επιβεβαιωμένο).
Τελική πάει 14500... και υπάρχει η δυνατότητα να του βάλεις επάνω (εκτός από τα δωράκια) και μερικά ακόμα πραγματάκια.
Νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλο ανταγωνιστικό σε αυτή την τιμή.υ.γ. το κόκκινο ΔΕΝ χρεώνεται ...
SKODA Fabia II