-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Aσχολειται κανεις με πομπινες?Ακριβως ενα τετοιο UHER εχει ο πατερας μου αγορασμενο εδω και μια 30εντια.Το συγκεκριμενο μηχανημα εχει πολυ καλυτερη αποδοση απο πικαπ και η ποιοτητα κατασκευης ειναι υπερανω κριτικης.
Ψαχνω στοιχεια για την UHER αλλα μαλλον δεν υπαρχει πια
Τι λες τώρα. Ένα τέτοιο είχε φέρει ένας γνωστός από Γερμανία πολύ καλό μηχάνημα για τα δεδομένα της ηλικίας του.
Τελικά κατέληξε να το χρησιμοποιούν σε κάποια ταβέρνα(όπου και διαλύθηκε από τη χρήση) λόγω των πάρα πολλών τραγουδιών που μπορούσαν να χωρέσουν στη μπομπίνα(περίπου 8 ώρες διάρκεια) . Είχε δυνατότητα να παίζει 'μπρος πίσω' τη κάθε πλευρά η οποία χωριζόταν σε δυο τμήματα. -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Mιας που πιάσαμε τα players...έχει ακούσει κανείς τη φήμη ότι κάποια playstation 1 (κάποιες παρτίδες) είναι εξαιρετικά ως cd players; Λένε πως σε Α/Β tests έχουν φάει ακόμα και hi-fi μηχανήματα...
Δε το νομίζω.
Τουλάχιστον σε εμένα δε γίνεται κάτι τέτοιο.
Παίζει καλά αλλά σαν το Marantz KIS 'δεν'.Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι παίζει ανέλπιστα καλά. Θέλει όμως κάποιες 'μοντίφες'.
Maranz CD63 MkII KIS. Σταθερές αξίες, έτσι Φράγκι? Είδες από πίσω αν είναι made in Japan ή αλλού?
Σχιτομάτικο είναι Νικόλα και δε θα αλλαχτεί μέχρι να μη μπορεί πλέον να 'φορτώσει' δισκάκι.
Η σειρά KIS είναι ξεχωριστή.
Είναι η άτιμη.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Η προσωπική μου άποψη, από την εμπειρία που έχω μέχρι τώρα, είναι πως η ακρίβεια που μπορούν να δώσουν τα ηλεκτροδυναμικά ηχεία (τα κοινά κουτιά, που θα έλεγε ο φίλος μας από Σουηδία, γεια σου Σπίρο) των οργάνων στο χώρο, δεν μπορούν να τη φτάσουν ούτε οι μεμβράνες ούτε (μακράν) οι κόρνες. Αυτό και μόνο αρκεί για να απορρίψω τις τεχνολογίες αυτές.Ειδικά εάν τα 'κουτιά' είναι τα matrix ναι δεις τι 'φτιάχνουν'
Τα έχω ακούσει συνδυαζόμενα με audio research και 'έσκαβαν'.
Αυτά τα ηχεία είναι το απωθημένο μου.Πάντως υπάρχει και συνδυασμός για τους αναποφάσιστους. genesis 300.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ειδικά εάν τα 'κουτιά' είναι τα matrix ναι δεις τι 'φτιάχνουν'Τα έχω ακούσει συνδυαζόμενα με audio research και 'έσκαβαν'.
Αυτά τα ηχεία είναι το απωθημένο μου.Αν έχεις high end μηχανήματα δεν μπορείς να ακούς όλους τους δίσκους σου, μάλλον μπορείς να ακούς μόνο λίγους από τους δίσκους σου. Οι υπόλοιποι ακούγονται άθλια. Είναι αυτό που έγραφε και ο Νικόλας παραπάνω, στη παραγωγή ρυθμίζουν τον ήχο για κάποια συστήματα και αν εσύ τα ακούς σε κάτι πολύ καλό μπορεί να βγάζουν ατέλειες που δεν θα ακουγόντουσαν σε πιο φτηνά συστήματα. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και αν παίξουν μέτριοι μουσικοί με πολύ καλά όργανα και ήχο - θα ακούγονται απαίσια, όλες οι ατέλειες στο παίξιμο θα είναι εμφανέστατες.
-
ετσι ακριβως.ειχα ακουσει καποια dunlavi και το αποτελεσμα ηταν τραγικο.οχι οτι εφταιγε το ηχειο βεβαιως βεβαιως αλλα η εγραφη.
τα καλα μηχανηματα διψανε για καλες ηχογραφησεις.καποια συστημα ειναι τοσο υπεραναλυτικα που βγαζουν στη φορα τα παντα.με αποτελεσμα να ακους
μουφα τελειως. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ειδικά εάν τα 'κουτιά' είναι τα matrix ναι δεις τι 'φτιάχνουν'
Τα 802D είναι καλύτερα.
Η AR είναι σταθερή δύναμη όμως.
Οπως επίσης και η ATC σε ηχεία.
Το κακό με τους περισσότερους από εμάς είναι ότι δαπανούμε τεράστια ποσά σε μέσα (μηχανήματα) και λιγότερα σε περιεχόμενο (δίσκους).
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Το κακό με τους περισσότερους από εμάς είναι ότι δαπανούμε τεράστια ποσά σε μέσα (μηχανήματα) και λιγότερα σε περιεχόμενο (δίσκους).
Eσείς, όχι εμείς!
Δεν αντέχω να βλέπω hi-endάκηδες να δίνουν 100(0)άδες ευρώ για ένα ψωροκαλώδιο και να ξεχνάνε να χαρούν τη μουσική. Κρίμα είναι...Πάντως εγώ διαφωνώ με την άποψη περί all-around ηχείου. Ειδικά από τη στιγμή που μπαίνει στη μέση ο παράγων κόστος! Εδώ ένα ηχείο σε έναν ενισχυτή κιθάρας μπορεί να αλλάξει άρδην τον ήχο, που μιλάμε για ένα πολύ πιο περιορισμένο ηχητικό σκοπό. Φαντάσου να μιλάμε για ολόκληρη υλοποίηση.
-
There's the catch. Τα ηχεία σε λογικό κόστος που μπορούν να παίξουν τα πάντα αξιοπρεπώς, μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αδέξιου ξυλουργού.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
There's the catch. Τα ηχεία σε λογικό κόστος που μπορούν να παίξουν τα πάντα αξιοπρεπώς, μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αδέξιου ξυλουργού.Δηλαδή πριν έλεγες μπαρούφες;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
There's the catch. Τα ηχεία σε λογικό κόστος που μπορούν να παίξουν τα πάντα αξιοπρεπώς, μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αδέξιου ξυλουργού.
Δηλαδή πριν έλεγες μπαρούφες;
Στο quote που έκανες, διάβασες κάτι που να αντιτίθεται με προηγούμενα γραπτά μου?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
There's the catch. Τα ηχεία σε λογικό κόστος που μπορούν να παίξουν τα πάντα αξιοπρεπώς, μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αδέξιου ξυλουργού.
Δηλαδή πριν έλεγες μπαρούφες;
Στο quote που έκανες, διάβασες κάτι που να αντιτίθεται με προηγούμενα γραπτά μου?
Πες μου ότι παραξηγήθηκες τώρα
Έτσι είστε εσείς οι σιτροενάκηδες...
-
Γαμώ τα emoticons γαμώ.
Δηλαδή όταν κάποιος ΔΕ βάζει ανθρωπάκι σημαίνει ότι παρεξηγήθηκε?
Συγκεντρώσουυυυ...
Τσίμπησες πάντως.
-
σαχλέ!
Για να γυρίσουμε on-topic... με το μπομπινόφωνο του G60 τι θα γίνει; Έχω ακούσει ότι οι μπομπίνες είχαν ήχο ακόμη καλύτερο κι από βινύλιο...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πες μας και τη γνωμη σου για τον ενισχυτη-ηχεια
Ο ενισχυτής είναι το best-buy της κατηγορίας, και απ' ότι θυμάμαι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν προενισχυτής, οπότε μπορείς μελλοντικά να πρσθέσεις έναν τελικό ενισχυτή που θα αναβαθμίσει το σύστημά σου. Διότι καλός και χρυσός ο Nad αλλά λίγα τα watt του.
Για τα ηχεία τώρα αν ήμουν στην θέση σου θα τα άλλαζα. Σίγουρα είναι πάνω από μία δεκαετία παλιά, οπότε ένα νέο μοντέλο σίγουρα θα παίζει πολύ καλύτερα.
Στην θέση σου λοιπόν θα έβαζα έναν τελικό πάνω στον NAD και θα πήγαιναν για ηχεία βάσης είτε από την Dynaudio, είτε αν μπορείς να δώσεις παραπάνω χρήματα από την Proac.
Φυσικά τα δικά μου γούστα και προτιμήσεις μπορεί να μην ταιριάζουν σε εσένα...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
O eισχυτης ειναι Γαλλικος classe?
Πω πω τι πραγμα ειναι αυτο
Σε τι τιμες περιπου κυμαινονται?Τα Classe δεν είναι γαλλικά. Είναι Καναδέζικα και ο πρόεδρος - διευθυντής της εταιρίας είναι ο ελληνικής καταγωγής Mike Viglas.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
σαχλέ!Για να γυρίσουμε on-topic... με το μπομπινόφωνο του G60 τι θα γίνει; Έχω ακούσει ότι οι μπομπίνες είχαν ήχο ακόμη καλύτερο κι από βινύλιο...
Είχαν υπό συνθήκες.
Γενικά ήταν 'μπελαλίδικο' μέσο εγγραφής, οπότε ήταν μόνο για μερακλήδες. Άσε που για να βρεις ανταλλακτικά και ταινίες σήμερα θα σου κοστίσει μία περιουσία...
-
Πες τα boo.
Δεν είμαστε για νεκροφιλίες τη σήμερον.
-
Ο χρήστης boo έγραψε:
σαχλέ!
Για να γυρίσουμε on-topic... με το μπομπινόφωνο του G60 τι θα γίνει; Έχω ακούσει ότι οι μπομπίνες είχαν ήχο ακόμη καλύτερο κι από βινύλιο...
**Είχαν υπό συνθήκες. **
Γενικά ήταν 'μπελαλίδικο' μέσο εγγραφής, οπότε ήταν μόνο για μερακλήδες. Άσε που για να βρεις ανταλλακτικά και ταινίες σήμερα θα σου κοστίσει μία περιουσία...
Με 8 ώρες (χαμηλή ταχύτητα) και 2 πλευρές (μισό πλάτος ταινίας) που χρησιμοποιούσαν δεν θα είχαν και πολύ υψηλή ποιότητα.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
σαχλέ!Κορυφαιο,που το βρηκες αυτο ρε
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
There's the catch. Τα ηχεία σε λογικό κόστος που μπορούν να παίξουν τα πάντα αξιοπρεπώς, μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αδέξιου ξυλουργού.οπως?
Home Hi-Fi