-
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω scooter ή μηχανή απο 125 μέχρι 250 cc..
μου άρεσε το **Beverly 200 **το Αprilia το **sport city 200 **μετά μ'αρεσαν η **yamaha YBR 125 **η Honda η CBF 250
ποιές είναι οι προτιμήσεις σας;
θέλω σταθερότητα , να παίρνει εύκολα τις στροφές , (70 km περίπου την μέρα θα κάνω) -
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω scooter ή μηχανή απο 125 μέχρι 250 cc..
μου άρεσε το **Beverly 200 **το Αprilia το **sport city 200 **μετά μ'αρεσαν η **yamaha YBR 125 **η Honda η CBF 250
ποιές είναι οι προτιμήσεις σας;
θέλω σταθερότητα , να παίρνει εύκολα τις στροφές , (70 km περίπου την μέρα θα κάνω) -
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω scooter ή μηχανή απο 125 μέχρι 250 cc..
μου άρεσε το **Beverly 200 **το Αprilia το **sport city 200 **μετά μ'αρεσαν η **yamaha YBR 125 **η Honda η CBF 250
ποιές είναι οι προτιμήσεις σας;
θέλω σταθερότητα , να παίρνει εύκολα τις στροφές , (70 km περίπου την μέρα θα κάνω) -
Ο χρήστης alfisti33 έγραψε:
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω scooter ή μηχανή απο 125 μέχρι 250 cc..
μου άρεσε το **Beverly 200 **το Αprilia το **sport city 200 **μετά μ'αρεσαν η **yamaha YBR 125 **η Honda η CBF 250
ποιές είναι οι προτιμήσεις σας;
θέλω σταθερότητα , να παίρνει εύκολα τις στροφές , (70 km περίπου την μέρα θα κάνω)70Km την ημέρα είναι αρκετά...
Μάλλον θα σκεφτόμουν καλύτερα μηχανή (το cbf είναι μια χαρούλα)....αν και πάλι εξαρτάται που ακριβώς θα γίνονται αυτά τα χιλιόμετρα! -
Το BEVERLY ειναι πολυ καλο.....στην πολη θα τα κανεις τα χιλιομετρα αυτα?
-
50% -50% πόλη και προάστια Θεσσαλονίκης
για CBF 250 ψήνομαι.. -
Απλα ψαξε το λιγο το θεμα πριν αγορασεις........
-
Ο χρήστης alfisti33 έγραψε:
50% -50% πόλη και προάστια Θεσσαλονίκης
για CBF 250 ψήνομαι..Και καλά κάνεις. Το έχω πει χίλιες φορές, άλλο μηχανή και άλλο κάτι-σαν-μηχανή...
Για το CBF δεν μπορώ να πω την άποψή μου, καθώς δεν το έχω οδηγήσει, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα.
-
70 χλμ τη μέρα,δεν είναι και πολλά.Καλύπτονται άνετα απο ενα μιντ-σκουτερ όπως χμαχ250 κτλ.Βέβαια αυτό κάνει 4.5 χιλιάρικα το σιμπιεφ ούτε ξέρω πόσο κάνει.Αν και άποψη μου το σιμπιεφ είναι αποκρουστικό ως όψη,συμπλέκτες και ταχύτητες πραγματικά ΔΕΝ χρειάζονται σε κομιούτερς και ενα σκουτερ αυτής της κλάσης σου λύνει τα χέρια και σου προστατεύει τα γόνατα.
-
Συν ότι τα σκούτερ κατά κανόνα θέλουν πιο πολλή και πιο ακριβή συντήρηση.
-
Κάνε πως βγάζεις την πλάκα του τιμονιού από κανένα majesty (που στραβώνει σε πτώση από σταντ) πχ... πρέπει να διαλύσεις το μισό μηχανάκι...Το cbf, μόλις τελειώσει η εγγύηση το συντηρείς και μόνος σου αν θέλεις!
Ο ορισμός του commuter ΙΜΗΟ είναι το cbfάκι... το σκούτερ είναι μεν πιο ξεκούραστο αλλά με την καμία δεν έχει την αντοχή στο χρόνο που έχει ένα κλασσικό και δοκιμασμένο συντηρητικό μηχανάκι σαν αυτό (με την παλιά του μορφή είναι καμιά 20ριά χρόνια στην αγορά). Και 70 χιλιόμετρα την ημέρα δεν είναι καθόλου λίγα, ακόμα και για μεγάλο σκούτερ...Σκέψου ότι κάθε χρόνο (το αργότερο) θα θέλεις ιμάντα!!
Αν τώρα έχεις προβλήματα με τη χρήση του συμπλέκτη (ή πχ πρόβλημα με τη μέση σου στις αλλαγές) προτίμησε το σκούτερ... -
ναι και γώ αυτό λέω μπορεί στην πόλη να είναι ποιο εύκολο το σκουτερ αλλα η συντήρηση είναι ποιο φθηνή και έχει ποιο μεγάλη αντοχή και ασφάλεια..βγαίνει και η Yamaha YBR 250 κάτι αντίστοιχο της CBF250 ...
-
Ετσι ειναι, μια μηχανη θα κρατησει περισσοτερα χρονια και εχει λιγοτερη συντηρηση αλλα οχι και φθηνοτερα ανταλλακτικα. Τα σημερινα σκουτερ ομως ειναι πολυ ασφαλη. Εγω παντως που εχω και σκουτερ και εντουρακι με συμπλεκτη, προτεινω σκουτερ για πολυ περισσοτερη ανεση, λιγοτερο κρυο και ευκολια. Παντα με μεγαλους τροχους. Στη βροχη δεν βρεχονται τα ποδια σου, ενω με τη μηχανη αστο καλυτερα. Αν μεινεις ομως απο μπαταρια δεν παιρνει με σπρωξιμο και θελει καλωδια.
Απο την αλλη μερια τωρα αν δεν σε ενοχλει η βροχη και το κρυο στα ποδια, δεν θελεις να φορτιζεις κινητο, δεν σε πειραζει να εχεις χωρο κατω απο τη σελλα και το πιο βασικο να αλλαζεις συνεχεια ταχυτητες, τοτε παρε μηχανη. Και σαφως προτιμω τη ΥΑΜΑΗΑ απο την HONDA σε θεμα αξιοπιστιας, aftersales και ανταλλακτικα. -
θέλω να έχει και σχετικά όσο το δυνατόν την λιγότερη συντήρηση και φθηνότερο service.. ενας φίλος με CB500 μου είπε οτι η συντήρηση της δικιά του είναι αρκετά λεφτά ...και γω στην CBF θα πληρώνω λίγο λιγότερα απο αυτόν..;ελατηρια και αμορτισερ πίσω 400 τα φτηνα κάθε 10000 λάστιχα........250€ εξάτμιση 350 η φθηνή κάθε 20000 περίπου θέλει αλυσίδα και γρανάζια.....περίπου200€!!!!!!!!!!! έπαθα πλάκα!
-
-
Ο χρήστης alfisti33 έγραψε:
θέλω να έχει και σχετικά όσο το δυνατόν την λιγότερη συντήρηση και φθηνότερο service.. ενας φίλος με CB500 μου είπε οτι η συντήρηση της δικιά του είναι αρκετά λεφτά ...και γω στην CBF θα πληρώνω λίγο λιγότερα απο αυτόν..;ελατηρια και αμορτισερ πίσω 400 τα φτηνα κάθε 10000 λάστιχα........250€ εξάτμιση 350 η φθηνή κάθε 20000 περίπου θέλει αλυσίδα και γρανάζια.....περίπου200€!!!!!!!!!!! έπαθα πλάκα!Με 70 κμ τη μέρα, δηλ περίπου 15+ χιλ. κμ τον χρόνο (μέτρησα χοντρικά τις εργάσιμες μόνο μέρες, θέλεις να μάθεις πόσο θα σου ζητάει το σκούτερ, κάθε πότε θα ππρέπει να αλλάζεις ιμάντα μετάδοσης και πόσο θα σου κοστίσει σε μια ενδεχόμενη και πολύ πιθανή σούπα?
Μην τα βλέπεις έτσι τα ποσά. Δες, για παράδειγμα, με τα ίδια κμ/χρόνο πόσο θα σου ζητήσει ένα αυτοκίνητο για συντήρηση και βενζίνες και πόσο αυτό.
Επιπλέον, το 250άρι δεν βγάζει 70 άλογα, ώστε να φθείρει το πίσω λάστιχο τόσο εύκολα, ούτε κάνει φρεναρίσματα από τα 180-200 για να φθείρει τα μπροστά. Οπότε τα 10 Κ κμ/αλλαγή μου φαίνονται πολύ λίγα. Αμορτισέρ πίσω στα πόσα νομίζεις ότι θα αλλάξεις? Εξάτμιση γιατί να αλλάξεις? 200 Ε για αλυσιδογράναζα γιατί να δώσεις? Με 120 παίρνεις πολύ καλή αυτολιπαινόμενη after market αλυσίδα και γρανάζια κομπλε και είσαι κύριος.
Τέλος, αυτές οι τιμές υποθέτω ότι αφορούν σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και ανταλλακτικά μόνο Χόντα. ΜΑΚΡΙΑ!!!
-
Μελετημένη απάντηση,μιας και το περπάτημα θα κοστίζει στα 10κ χλμ αρκετά ζευγάρια παπούτσια.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
με λεωφορειο καλυτερα.Γλυτώνεις και τα νοσήλεια σε ενδεχόμενη τούμπα.... δίκιο έχετε (και οι δύο πιο πάνω), ψιλοκακή προσέγγιση της μηχανής αυτός ο τρόπος. Πρωτίστως αγοράζουμε μηχανή επειδή τη γουστάρουμε και δευτερευόντως επειδή είναι οικονομικότερη (ο πιο βασικός κανόνας στην αγορά μηχανης ΙΜΗΟ). Αυτό για δυο λόγους:
α) διότι αν δε μας αρέσει και πολύ ο μοτοσυκλετισμός γενικά, κάποια στιγμή πέφτουμε, τσακιζόμαστε, σιχτιρίζουμε τους μηχανόβιους και τις μηχανές και δινουμε τη μηχανή μας για ένα κομμάτι ψωμί (στην καλύτερη) και
β) διότι αν δε μας αρέσει η μηχανή που αγοράσαμε, σύντομα σιχτιρίζουμε και τη δινουμε για ένα κομμάτι ψωμί για να πάρουμε αυτή που γουστάραμε αρχικά.Αγαπητέ, φίλε αλφιστα33, είναι άλλο πραγμα το σκούτερ και άλλο η μηχανή, έστω και η μικρού κυβισμού. Και τα δυο μπορεί να είναι φτηνά στη συντήρηση για τα χιλιόμετρα που θα κάνεις, τόσο, που δεν αξίζει τον κόπο η οικονομική ανάλυση.
-
Ρε παιδιά, δεν αντιλέγω, μη με παίρνετε από τα μούτρα!
Απλά προσπαθώ να πω στον φίλο ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο τραγικά όσο τα λέει και ότι το κόστος μιας μηχανής είναι τέτοιο που αν κάνεις μια σούμα μακροπροθεσμα συμφέρει πάρα πολύ.
Αν βέβαια δε σου αρέσει και απλά την παίρνεις μόνο για οικονομία, τότε περί ορέξεως...
-
κατα την έρευνα μου κατέληξη στα εξής ...
**Piaggio Beverly 250
Yamaha X-Max 250
Suzuki 200 BURGMAN
***προς mods μπορει να γίνει δημοσκόπηση τα παραπάνω 3 μηχανάκια ; ποιο θα παίρνατε;
ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ -SCOOTER...