-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _jazz.html
Να τους πιστέψουμε ;
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _jazz.html
Να τους πιστέψουμε ;
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _jazz.html
Να τους πιστέψουμε ;
-
Παλι τρελλες πωλησεις θα κανει (εντος του 4ΤΦ φυσικα)
Και να οι συμβουλες (παρε τζαζ) και δωστου οι παρενεσεις (ειναι το καλυτερο) να και οι διθυραμβοι παραδιπλα (μακραν ο καλυτερος κινητηρας).
Εν τω μεταξυ το καθολα αξιολογο αυτο μοντελο κανει σχεδον μηδενικες πωλησεις γιατι οι συμβουλατορες εδω παιρνουν ή εχουν κατι αλλο επειδη
'ειναι ακριβο', ή μαλλον επειδη ο 'Σαρακακης ειναι κλεφτης' και αλλα τετοια φαιδρα.... -
πραγματικά είναι παρεξηγημένο μοντέλο στην ελλάδα. Παρά την παροιμιώδη αξιοπιστία του και την άνω του μέσου όρου επίδοση του στους υπόλοιπους τομείς και ιδιαίτερα στον τομέα του χώρου οι πωλήσεις του στην χώρα δεν είναι ανάλογες της αξίας του. Κατά την γνώμη μου αυτό οφείλεται τόσο στην έλλειψη αξιόλογης διαφημιστικής καμπάνιας από την μεριά του αντιπροσώπου όσο και από την αλμυρή του τιμή. ϊσως να επέδρασε επίσης και η μικρή ιπποδύναμη του 1332 κυβικών, οκταβάλβιδου κινητήρα που αποθάρρυνε πιθανούς αγοραστές από την απόκτηση του. Βέβαια αν ρωτήσεις ιδιοκτήτες ίσως να αποτελούν τους πιο ικανοποιημένους κατόχους από οποιο΄δήποτε άλλο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
πραγματικά είναι παρεξηγημένο μοντέλο στην ελλάδα. Παρά την παροιμιώδη αξιοπιστία του και την άνω του μέσου όρου επίδοση του στους υπόλοιπους τομείς και ιδιαίτερα στον τομέα του χώρου οι πωλήσεις του στην χώρα δεν είναι ανάλογες της αξίας του. Κατά την γνώμη μου αυτό οφείλεται τόσο στην έλλειψη αξιόλογης διαφημιστικής καμπάνιας από την μεριά του αντιπροσώπου όσο και από την αλμυρή του τιμή. ϊσως να επέδρασε επίσης και η μικρή ιπποδύναμη του 1332 κυβικών, οκταβάλβιδου κινητήρα που αποθάρρυνε πιθανούς αγοραστές από την απόκτηση του. Βέβαια αν ρωτήσεις ιδιοκτήτες ίσως να αποτελούν τους πιο ικανοποιημένους κατόχους από οποιο΄δήποτε άλλο αυτοκίνητοΣυμφωνω σε ολα.Αλλο ηθελα να αναδειξω εγω με το προηγουμενο ποστ.
Οτι το Τζαζ (οπως και το Μαζντα 3) ειναι πολυ καλα αυτοκινητα για τους 'αλλους'. -
Nα ρωτησω κατι, το οδηγησε κανεις γιατι εγω που το οδηγησα κι αρκετα μαλιστα μου αρεσε μονο το σαζμαν κι αντε η ελαστικοτητα του κινητηρα και δεν ειμαι προκατηλλειμενος με τα Honda αντιθετα συμπαθω ολους τους Ιαπωνες;
Δεν υπερεχει σε κατι ιδιαιτερα απο σχημα (προσωπικα δεν μου αρεσει καν) και στα πλαστικα τουλαχιστον σαν απτη αισθηση μου θυμισε αγροτικο και σε τιμη τσουχτερη! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Nα ρωτησω κατι, το οδηγησε κανειςΑυτες ειναι μικρολεπτομερειες.Ειδικα οταν θελουμε να το παιξουμε καποιοι....
γιατι εγω που το οδηγησα κι αρκετα μαλιστα μου αρεσε μονο το σαζμαν κι αντε η ελαστικοτητα του κινητηρα και δεν ειμαι προκατηλλειμενος με τα Honda αντιθετα συμπαθω ολους τους Ιαπωνες;
Πραγματι οι Ιαπωνες ειναι συμπαθητικοι. Εξαλλου τι σε κανει να πιστευεις οτι ξερεις απο αυτοκινητα??
Δεν υπερεχει σε κατι ιδιαιτερα απο σχημα (προσωπικα δεν μου αρεσει καν)
Εισαι καγκουρας.-
και στα πλαστικα τουλαχιστον σαν απτη αισθηση μου θυμισε αγροτικο και σε τιμη τσουχτερη!
Κι εδω λαθος κανεις.Υπερεχει σε ολες τις ψηφοφοριες (με το μαζντα 3 μονο συναγωνιζεται) και σους χωρους(αυτο ειναι αληθεια).
Ελπιζω να πιανεις τα...υπονοουμενα
-
Ο χρήστης vtl έγραψε:
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/204520/honda_jazz.htmlΝα τους πιστέψουμε ;
Αν είναι αυτό που βλέπουμε στην φοτο μάλλον πήραν το παλιό το βάλαν σε μια τρόμπα αέρα και το φουσκώσαν λιιιιιιιγο.
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Nα ρωτησω κατι, το οδηγησε κανεις γιατι εγω που το οδηγησα κι αρκετα μαλιστα μου αρεσε μονο το σαζμαν κι αντε η ελαστικοτητα του κινητηρα και δεν ειμαι προκατηλλειμενος με τα Honda αντιθετα συμπαθω ολους τους Ιαπωνες;
Δεν υπερεχει σε κατι ιδιαιτερα απο σχημα (προσωπικα δεν μου αρεσει καν) και στα πλαστικα τουλαχιστον σαν απτη αισθηση μου θυμισε αγροτικο και σε τιμη τσουχτερη!Κατ' εμένα το σχήμα του είναι πρακτικό αν και όχι ιδιαίτερα όμορφο(σε σχέση με ένα πεζω 207 για παράδειγμα ή ένα πούντο). Αντίθετα τα πλαστικά του είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία με άριστη συναρμογή και αίσθηση ότι θα κρατήσουν στο χρόνο με το μειονέκτημα ότι είναι σκληρά στην αφή...Αν τα παραπάνω τα συνδυάσεις με την ροπή αλλά και την οικονομία του κινητήρα του καθώς και με την άριστη διαχείριση των εσωτερικών του χώρων δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην είναι μία από τις καλύτερες επιλογές. Βέβαια η αλμυρή τιμή όπως είπες είναι ανασταλτικός παράγοντας στην αγορά του για το οποίο όμως θα σου απαντήσουν ότι αντισταθμίζεται από την 7ετής εγγύηση και οδική βοήθεια. Για άλλους επίσης, τα 83 άλογα του i-dsi φαντάζουν λίγα και ίσως είναι σε σχέση με τα σχεδόν 100 του ανταγωνισμού. Πάντως το αυτοκίνητο των φωτογραφιών δεν δείχνει να είναι κάποιο νέο μοντέλο αλλά ίσως ένα περιορισμένο facelift. Αναμένουμε κάτι περισσότερο κατατοπιστικό.
Άσχετο...στην κατηγορία εγώ θα έπαιρνα το κλιό 1.4. Μου αρέσει περισσότερο από όλα
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Nα ρωτησω κατι, το οδηγησε κανεις γιατι εγω που το οδηγησα κι αρκετα μαλιστα μου αρεσε μονο το σαζμαν κι αντε η ελαστικοτητα του κινητηρα και δεν ειμαι προκατηλλειμενος με τα Honda αντιθετα συμπαθω ολους τους Ιαπωνες;
Δεν υπερεχει σε κατι ιδιαιτερα απο σχημα (προσωπικα δεν μου αρεσει καν) και στα πλαστικα τουλαχιστον σαν απτη αισθηση μου θυμισε αγροτικο και σε τιμη τσουχτερη!Οικονομία που σε κάνει να τρίβεις τα μάτια σου, χώροι που σε κάνουν να τα ξανατρίψεις, σαζμάν και αξιοπιστία.
Το τιμόνι, η οδική συμπεριφορά και η δύναμή του είναι χαρακτηριστικά που βρίσκεις και αλλού. -
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=18439Αυτο ναι ειναι ομορφο και δειχνει να πατα γερα στα 'ποδια' του!
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=18439Συνέχεια εδώ.
moderator.
Νέο Honda Jazz