-
Καλημερα σε ολους.
Εχω ενα Γκραντε Πουντο Σπορτινγκ με λιγα χιλιομετρα (1800) και αναρρωτιεμαι τα εξης.
-
Ταξιδευω συχνα (καθε μερα) στην εθνικη με 120-150χλμ/ω με 6η ταχυτητα και 3500σαλ. Ειναι οκ ή πρεπει να μενω στα 110-120χλμ/ω?
-
Που και που (2-3 φορες ανα διαδρομη) γεμιζω αρκετα καποιες ταχυτητες μεχρι 5000-6000σαλ.
-
Αποφευγω την οδηγηση κατω απο 2500σαλ και δεν φορτωνω το αυτοκινητο με πανω απο 2-3 ατομα (μαζι με οδηγο) χωρις αποσκευες.
Γενικα κοιταζω οσο μπορω και επιτρεπει ο δρομος να του δινω μια ποικιλια φορτιων και στροφων στον κινητηρα, ειτε με σταθερη οδηγηση στα 120-130χλμ/ω, ειτε με χαλαρη οδηγηση στις 3000σαλ, ειτε στροφιλικια με ευρος σαλ απο 3000-5500σαλ. Επισης κοιταζω οσο μπορω να ανεβασω μεχρι 5000σαλ και να αφηνω το αμαξι να κατεβασει στροφες απο μονο του.
Σε σχεση με κιβωτιο, κοιταζω ακομα να κανω απαλες και ανετες αλλαγες με 2-3 εξαιρεσεις οπου επιταχυνα 20-140χλμ φουλ.
Σε σχεση με φρενα και αναρτησεις, απλα οδηγω κανονικα και οποτε μπορω κανω μερικα 120-0 (χωρις ομως να εχω ζορισει πολυ τα φρενα πριν), και μερικες στροφες με πληρη ταχυτητα (δεξιες και αριστερες).
Συγνωμη εαν κουρασα με τα παραπανω, απλα αναρρωτιεμαι ποσο ακομα θα πρεπει να 'προσεχω'.
Επισης, για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, υπαρχει καποιος 'σωστος' κανονας για την πρωτη αλλαγη λαδιων?
ΥΓ1. Εχω διαβασει ΟΛΑ τα σχετικα θρεντ με στρωσιμο κτλ.
ΥΓ2. Το αυτοκινητο ειναι τελικα ΠΟΛΥ πιο 'σβελτο' απο οτι περιμενα διαβαζοντας σχετικες δοκιμες σε περιοδικα.
Ευχαριστω
Γιαννης -
-
Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
ΥΓ1. Εχω διαβασει ΟΛΑ τα σχετικα θρεντ με στρωσιμο κτλ.Δεκτόν, αλλά το ποστ σου μεταφέρεται στο βασικό θέμα που έχουμε για το στρώσιμο. Καλοτάξιδο το αυτοκίνητο
[moderator]
-
Ευχαριστω Κρους! Παραβλεψη μου, και ευχαριστω για την ευχη!
-
Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
απλα αναρρωτιεμαι ποσο ακομα θα πρεπει να 'προσεχω'Το αμάξι σου είναι πλέον στρωμένο. Όσο περισσότερο το προσέχεις τόσο περισσότερο θα κρατήσει. Άνοιγέ το όσο θέλεις αλλά μη το κακομεταχειρίζεσαι με καρφωτές αλλαγές και κατεβάσματα μέσα στο κόκκινο.
Μπορείς να το δουλεύεις σε χαμηλές στροφές (π.χ. 4η με 1500σαλ) αλλά να μη το ζορίζεις. Αν δηλαδή πατήσεις το γκάζι στο τέρμα να επιταχύνει, αν δεν επιταχύνει με 3η και 2000 (ανηφόρα) τότε το ζορίζεις, θέλει χαμηλότερη σχέση στο κιβώτιο.
-
Ξέρει κανείς τι ακριβώς παίζει με το στρώσιμο των καινούριων αυτοκιντήτων και πως ακριβώς πρέπει να στρωθούνε?
-
Το ερώτημά σου συζητείται εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6656
[moderator]
-
Σίγουρα υπάρχει καποιο πρόβλημα, απο 1800 δεν δικαιολογείται τέτοια απόδοση
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Σίγουρα υπάρχει καποιο πρόβλημα, απο 1800 δεν δικαιολογείται τέτοια απόδοσηΣε μενα παει αυτο το σχολιο???
-
Εχει γίνει σωστό στρώσιμο.
Στα δύο Opel Astra που είχα πριν στην κατοχή μου, το πρώτο το παρέδωσα με 60.000χλμ σε 4,5 χρόνια και το δεύτερο με 150.000 σε 3,5 χρόνια δεν μου κάψανε σταγόνα λάδι ούτε καν στο στρώσιμο, και γι΄αυτό μου φαίνεται τόσο παράξενο που το τελευταίο έχει κάψει τόσο λάδι -
Αν γράφεις θέμα στην απάντηση σου, ανοίγεις καινούριο θέμα, οπότε...
Εγώ θα σου έλεγα να περιμένεις κάποια χιλιόμετρα ακόμα.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Παρέλαβα ένα νέο Opel Corsa Sport στις 6/1/07.
Κατά τη διάρκεια της 1ης διαδρομής και έχοντας διανύσει 30 Km ανάβει η ένδειξη υπερθέρμανσης και σχεδόν αμέσως σβήνει ο κινητήρας και δεν επανεκινά. Το αυτοκίνητο ρυμουλκείται στην αντιπροσωπεία.
Ο τοπικός αντιπρόσωπος μιλά για δυνατότητα επισκευής (αλλαγή φλάντζας!!!) ή το πολύ αλλαγή κινητήρα και επιπλέον μου καταλογίζει ευθύνες.- Είναι δυνατόν να εμπιστευτώ ένα τοπικό συνεργείο για αλλαγή κινητήρα;
- Δικαιούμαι να απαιτήσω νέο αυτοκίνητο;
-
Τι ευθύνες σου καταλογίζει;
Τι ακριβώς έγινε;
-
Οτι το οδήγησα με ένδειξη υπερθέρμανσης και του προκάλεσα τη βλάβη! Κάτι το οποίο δεν ισχύει!!
-
Η υπερθέρμανση από τι προήλθε;
-
Άναψε η υπερθέρμανση και σχεδόν αμέσως δηλ. 20 δευτερόλεπτα μετά σβήνει ο κινητήρας και δεν επανεκινά. Μόνο αυτό.
-
Δεν σου είπαν τι έγινε δλδ;
-
Δεν μου είπε κάτι σίγουρα, ίσως κάποιος θερμοστάτης, ίσως δεν λειτούργησε ο ανεμιστήρας τίποτα περισσότερο
-
Έκαψε φλάτζα όμως;
Όσον αφορά τις ερωτήσεις σου, καινούριο αυτοκίνητο δεν ξέρω. Ίσως επειδή έγινε τόσο σύντομα. Αλλά αν επισκευάζεται η βλάβη, δύσκολο.
Τοπικό αντιπρόσωπο γιατί να μην εμπιστευτείς; Αλλιώς πού να το πας;
-
Τοπικό αντιπρόσωπο εννοώ στην επαρχία, με το σκεπτικό πόσες φορές έχει κατεβάσει και έχει ξαναβάλει μηχανή σε καινούριο αυτοκίνητο;Δεν αγόρασα μόνο καινούριο σασί!
-
Ο χρήστης nallak έγραψε:
Τοπικό αντιπρόσωπο εννοώ στην επαρχία, με το σκεπτικό πόσες φορές έχει κατεβάσει και έχει ξαναβάλει μηχανή σε καινούριο αυτοκίνητο;Δεν αγόρασα μόνο καινούριο σασί!πιο εύκολο είναι αυτό από την επισκευή, ειδικά αν έχεις αμφιβολίες για το συνεργείο
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....