-
Ενώ της έκθεσης φορούσε Sport εγώ πήρα Premacy.
-
Παντως φιλε winmik,σοβαρα τωρα,οσο θερμοκεφαλος,προκατελη(γ)μενος και γραφικος κι αν σου φανηκε ο υποστηρικτης του VAG με το Niva,αλλο τοσο θα φαινεσαι και εσυ και ο καθε ενθερμος υποστηρικτης μιας φιρμας στους υπολοιπους.και καθως το vag π.χ εχει πολυ μεγαλυτερη διεισδυση στην ελληνικη αγορα η στατιστικη μας λεει οτι περισσοτερες φορες θα καλεισαι να απολογεισαι για την επιλογη σου σε 'εχθρικο περιβαλλον',παρα θα τα χωνεις με αλλους hondisti στους 'κατωτερους θνητους' που οδηγανε αλλες φιρμες
Δε λεω περα απο τις προκαταληψεις και την υποκειμενικη κριση,υπαρχουν και τεχνικες γνωσεις καθως και αντικειμενικα κριτηρια που εσυ αναμφισβητητα διαθετεις.Αλλα σε καθε περιπτωση ο πολυς κοσμος οι laymen που ξερουν μονο 5 πραγματα θα παραμενουν αγυριστα κεφαλια και δεν αξιζει να ασχοληθεις σοβαρα.Urban legends του στυλ 'τα ιταλικα ειναι σαπια','μονο τα γαλλικα στριβουν' κτλ ειναι δυσκολο να ανατραπουν.Το λεω καθως τα περασα και γω.Μακροχρονος υποστηρικτης της BMW,μολις αρχισα να μιλαω θετικα για την 147 κι αργοτερα για το Leon πεσανε εχθροι και φιλοι να με φανε
-
Σωστά μιλάει ο o3 για τα στερεότυπα. Τα στερεότυπα όμως λένε στις κοινωνικές επίστήμες χρειάζονται μια σειρά αντίθετων προς αυτά εμπειριών προκειμένου να αμφισβητηθούν στην ουσία τους. Με άλλα λόγια και περιορίζοντας το θέμα στα αυτοκινητιστικά δρώμενα όσο περισσότερα ιταλικά αντέχουν στο δρόμο, όσο περισσότερα μη γαλλικά έχουν άριστη οδική συμπεριφορά αλλά και όσα λ.χ μη Ιαπωνικά αποδεικνύονται αξιόπιστα τόσο τα κλασσικά στερεότυπα με την χώρα προέλευσης των αυτοκινήτων θα εκλείπουν.
Άσχετο...τελικά έχω δίκιο με τα λάστιχα...οι γυφτιές των εταιριών δεν έχουν τέλος...τα ίδια κάνουν και σε ότι μπορούν να κερδίσουν έστω και λίγο. Στο αγγλικό σαιτ διάβαζα της προάλλες ότι έιχαν βάλει λιγότερο μισό λίτρο λάδι σε καινούριο αυτοκίνητο(!!!!!!!) για να μειώσουν έστω και σε αυτό το κόστος(όχι μόνο σε ένα δεν ήταν παράλειψη...). Αυτά να τα εντοπίζουμε και να απαιτούμε ανεξαρτήτου μάρκας...για μένα αυτό αποτελεί έναν από τους λόγους ύπαρξης τόπικ συγκεκριμένων μοντέλων.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Παντως φιλε winmik,σοβαρα τωρα,οσο θερμοκεφαλος,προκατελη(γ)μενος και γραφικος κι αν σου φανηκε ο υποστηρικτης του VAG με το Niva,αλλο τοσο θα φαινεσαι και εσυ και ο καθε ενθερμος υποστηρικτης μιας φιρμας στους υπολοιπους.και καθως το vag π.χ εχει πολυ μεγαλυτερη διεισδυση στην ελληνικη αγορα η στατιστικη μας λεει οτι περισσοτερες φορες θα καλεισαι να απολογεισαι για την επιλογη σου σε 'εχθρικο περιβαλλον',παρα θα τα χωνεις με αλλους hondisti στους 'κατωτερους θνητους' που οδηγανε αλλες φιρμεςΔε λεω περα απο τις προκαταληψεις και την υποκειμενικη κριση,υπαρχουν και τεχνικες γνωσεις καθως και αντικειμενικα κριτηρια που εσυ αναμφισβητητα διαθετεις.Αλλα σε καθε περιπτωση ο πολυς κοσμος οι laymen που ξερουν μονο 5 πραγματα θα παραμενουν αγυριστα κεφαλια και δεν αξιζει να ασχοληθεις σοβαρα.Urban legends του στυλ 'τα ιταλικα ειναι σαπια','μονο τα γαλλικα στριβουν' κτλ ειναι δυσκολο να ανατραπουν.Το λεω καθως τα περασα και γω.Μακροχρονος υποστηρικτης της BMW,μολις αρχισα να μιλαω θετικα για την 147 κι αργοτερα για το Leon πεσανε εχθροι και φιλοι να με φανε
Μαζί σου.
Αλλά γενικά ένθερμος υποστηρικτής της Honda δεν είμαι, αφού το μόνο μοντέλο της που θα έπαιρνα είναι το Civic (και σίγουρα όχι στην αστεία έκδοση 1.4), άντε και το CRV. Σε πιο πάνω κατηγορία θα έπαιζα πολύ προς BMW. Όταν παλαιότερα τσακωνόμουν με διάφορους εδώ μέσα (Civic vs Leon, Golf, 1-Series, A3, the world) δεν το έκανα για να αποδείξω ότι είναι το καλύτερο (σε μερικά σημεία είναι, στα περισσότερα όχι), αλλά γιατί τρελαινόμουν με αυτούς που δεν κατανοούν ότι για κάποιους η συνισταμένη χαρακτηριστικών, προσωπικών κριτηρίων και τιμής του civic μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή. Κατέληξα γρήγορα ότι άκρη δεν βγαίνει, οπότε το παράτησα το άθλημα, και φυσικά με τον ίδιο τρόπο κάνω 'τον Ιάπωνα' και σε real-life καταστάσεις. Εδώ με τους φίλους μου δεν βγάζω άκρη, θα βγάλω με κάποιον άγνωστο??
Anyway, αύριο πρωί πάω για πρώτο service. Καλό βράδυ
-
61,5euro (λάδια & φίλτρο λαδιού)
Δεν είχε πιει λάδια, υπενθυμίζω όταν το είχα πάει για την ανάκληση είχαμε συμπληρώσει 100ml.
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
61,5euro (λάδια & φίλτρο λαδιού)Δεν είχε πιει λάδια, υπενθυμίζω όταν το είχα πάει για την ανάκληση είχαμε συμπληρώσει 100ml.
εχει αναφερθει εδω περα κατι σχετικο?
μπορεις να με παραπεμψεις σε παρακαλω? -
Υπήρξαν δύο ανακλήσεις μέχρι τώρα, και οι δύο έχουν αναφερθεί στο forum (αλλά σε τόσες σελίδες που να βρεθούν..). Η μία αφορούσε την αντλία καυσίμου και η άλλη το eps. Το δικό μου έπρεπε με βάση τον αριθμό πλαισίου να ελεγχθεί μόνο στην πρώτη, και τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα. Άμα βρω περισσότερα θα επανέλθω.
-
61.5 είναι καλά...κάποιος άλλος χρήστης παλαιότερα είχε παραπάνω χρέωση....καμιά 50 σελίδες πίσω νομίζω...
Αν θέλεις γράψε αναλυτικά τις χρεώσεις να τις σχολιάσουμε.(εργατικά, λάδια κλπ) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
61.5 είναι καλά...κάποιος άλλος χρήστης παλαιότερα είχε παραπάνω χρέωση....καμιά 50 σελίδες πίσω νομίζω...
Αν θέλεις γράψε αναλυτικά τις χρεώσεις να τις σχολιάσουμε.(εργατικά, λάδια κλπ)Ο προηγουμενος του το γυαλισανε νεαρές γυναίκες με τα μπο... τους, όπως τρίβουν τα πουρα
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Υπήρξαν δύο ανακλήσεις μέχρι τώρα, και οι δύο έχουν αναφερθεί στο forum (αλλά σε τόσες σελίδες που να βρεθούν..). Η μία αφορούσε την αντλία καυσίμου και η άλλη το eps. Το δικό μου έπρεπε με βάση τον αριθμό πλαισίου να ελεγχθεί μόνο στην πρώτη, και τελικά δεν υπήρχε πρόβλημα. Άμα βρω περισσότερα θα επανέλθω.thanks!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
61.5 είναι καλά...κάποιος άλλος χρήστης παλαιότερα είχε παραπάνω χρέωση....καμιά 50 σελίδες πίσω νομίζω...
Αν θέλεις γράψε αναλυτικά τις χρεώσεις να τις σχολιάσουμε.(εργατικά, λάδια κλπ)Και μένα καλά μου φάνηκαν, αλλά (δεν ξέρω γιατί) δεν με χρέωσαν εργατικά.
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
61.5 είναι καλά...κάποιος άλλος χρήστης παλαιότερα είχε παραπάνω χρέωση....καμιά 50 σελίδες πίσω νομίζω...
Αν θέλεις γράψε αναλυτικά τις χρεώσεις να τις σχολιάσουμε.(εργατικά, λάδια κλπ)Και μένα καλά μου φάνηκαν, αλλά (δεν ξέρω γιατί) δεν με χρέωσαν εργατικά.
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
61.5 είναι καλά...κάποιος άλλος χρήστης παλαιότερα είχε παραπάνω χρέωση....καμιά 50 σελίδες πίσω νομίζω...
Αν θέλεις γράψε αναλυτικά τις χρεώσεις να τις σχολιάσουμε.(εργατικά, λάδια κλπ)Και μένα καλά μου φάνηκαν, αλλά (δεν ξέρω γιατί) δεν με χρέωσαν εργατικά.
στο 1ο σερβις συνηθως ειναι δωρεαν τα εργατικα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
61.5 είναι καλά...κάποιος άλλος χρήστης παλαιότερα είχε παραπάνω χρέωση....καμιά 50 σελίδες πίσω νομίζω...
Αν θέλεις γράψε αναλυτικά τις χρεώσεις να τις σχολιάσουμε.(εργατικά, λάδια κλπ)Και μένα καλά μου φάνηκαν, αλλά (δεν ξέρω γιατί) δεν με χρέωσαν εργατικά.
στο 1ο σερβις συνηθως ειναι δωρεαν τα εργατικα.
ευχαριστώ συνονόματε...(έχουν περάσει τόσα χρόνια από 'ολόδικο μου' καινούριο...)
-
Μαζί σου.
Αλλά γενικά ένθερμος υποστηρικτής της Honda δεν είμαι, αφού το μόνο μοντέλο της που θα έπαιρνα είναι το Civic (και σίγουρα όχι στην αστεία έκδοση 1.4), άντε και το CRV. Σε πιο πάνω κατηγορία θα έπαιζα πολύ προς BMW. Όταν παλαιότερα τσακωνόμουν με διάφορους εδώ μέσα (Civic vs Leon, Golf, 1-Series, A3, the world) δεν το έκανα για να αποδείξω ότι είναι το καλύτερο (σε μερικά σημεία είναι, στα περισσότερα όχι), αλλά γιατί τρελαινόμουν με αυτούς που δεν κατανοούν ότι για κάποιους η συνισταμένη χαρακτηριστικών, προσωπικών κριτηρίων και τιμής του civic μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή. Κατέληξα γρήγορα ότι άκρη δεν βγαίνει, οπότε το παράτησα το άθλημα, και φυσικά με τον ίδιο τρόπο κάνω 'τον Ιάπωνα' και σε real-life καταστάσεις. Εδώ με τους φίλους μου δεν βγάζω άκρη, θα βγάλω με κάποιον άγνωστο??
Anyway, αύριο πρωί πάω για πρώτο service. Καλό βράδυ
Εγω παλι μπορω να πω οτι παντα ειχα μια συμπαθεια προς την Honda αν και γενικα θεωρουσα ριγμενη την ευρωπαικη αγορα σε σχεση με αυτα που κυλοφορουσε στην Ανατολη & τη Δυση.Βεβαια μας εφερε σε επαφη με τα vtec μοτερια της καθωςκαι με το καθαροαιμο s2k αλλα γενικα ειχε μια πιο συγκρατημενη προσεηγγιση στα ευρωπαικα πραματα
εκει που χαλαστηκα με το civic,να μην τα ξαναλεμε απ την αρχη ηταν με τις τεχνολογικες λυσεις.περισσοτερο απο το περασμα απο τα 2πλα ψαλιδια στον ημιακαμπτο και λιγοτερο απο τη διαθεσιμη γκαμα κινητηρων.Ηρθε και η φημολογια περι type r με ημιακαμπτο και παρτον κατω τον Ο3.
Κατα τ'αλλα οσο το βλεπω στο δρομο τοσο περισσοτερο μου αρεσει και καπου το φιλοσοφησα οτι τελικα δεν μπορει να ειναι πολυ χειροτερο απο τα 10δες γαλλοκορεατικα με ημιακαμπτο που κυκλοφορουν στο δρομο.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Κατα τ'αλλα οσο το βλεπω στο δρομο τοσο περισσοτερο μου αρεσει και καπου το φιλοσοφησα οτι τελικα δεν μπορει να ειναι πολυ χειροτερο απο τα 10δες γαλλοκορεατικα με ημιακαμπτο που κυκλοφορουν στο δρομο.Admin alert : Κάποιος έχει κλέψει το passwd του Ο3 και προβοκάρει το account του...
ή στην υπογραφή του είναι ο ίδιος ντυμένος αη βασίλης
ή τελικά ο Ο3 είναι ο άη βασίλης και κάτι θέλει να μας πει με την υπογραφή του -
Πράγματι υπάρχει πρόβλημα με τον Ο3. Πρέπει να είναι άρρωστος τελευταία ή ερωτευμένος διότι η έλξη που νιώθει για τον ημιάκαμπτο δεν μπορεί να εξηγηθεί με επιστημονικούς όρους. Πάραυτα ως εξέχων μέλος του τόπικ μπορεί να γράφει ότι θέλει.Ειδικά τώρα που έχει αρχίσει να του αρέσει το σιβικ...
Πριν λίγες μέρες ο Christos Dimou μας παρέθεσε στοιχεία από το αντίστοιχο τεστ του Euroncap στις ΗΠΑ όπου το civic είχε σχεδόν αριστεύσει εκφράζοντας την απορία του για το γεγονός ότι δεν συνέβει το ίδιο και στην Ευρώπη. Τα 4 αστέρια του euroncap μας ξένισαν όλους αλλά εμένα προσωπικά με ενόχλησε η σιγουριά της χοντα για το αποτέλεσμα. Μήπως όμως πράγματι οι άνθρωποι ήταν σίγουροι;
Σας παραθέτω τα αποτελέσματα τεστ Σουηδικών και Βρετανικών Οργανισμών που αφορούν την προστασία από τα καθίσματα του οδηγού-συνοδηγού στον αυχένα σε περίπτωση σύγκρουσης. Το τεστ έγινε τον Δεκέμβριο του 2006 πολύ μετά από το Euroncap.http://www.vv.se/filer/41777/whiplash_december_2006.pdf
Το σιβικ βρίσκεται στην τέταρτη θέση πίσω από 3 μοντέλα των Saab και Volvo. Το αυτοκίνητο πρωτεύει στην μικρομεσαία κατηγορία με διαφορά από τον ανταγωνισμό (ενδεικτικά: φόκους 7ο γκολφ 18ο). Στο σημείο αυτό κάνω την ακόλουθη σκέψη...πράγματι σύμφωνα με τα τεστ του Euroncap το σιβικ είναι πιθανό να μην προστατεύσει τα πόδια των μπροστινών επιβατών σε ενδεχόμενη σύγκρουση αυξάνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού. Οι επιβαρύνσεις όμως στον αυχένα μπορεί να προκαλέσουν πολύ μεγαλύτερη και μόνιμη ζημιά. Όταν λοιπόν ένα αυτοκίνητο πετυχαίνει τις υψηλές επιδόσεις που έφτασε το σιβικ σε προστασία παιδιών και πεζών, έχει λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά σαν αυτή που επισήμανε το παραπάνω τεστ μπορεί να χαρακτηριστεί επικίνδυνο;
Για μένα όχι...ίσως τελικά οι Ιάπωνες να ήταν σίγουροι για το προϊόν τους...Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε τελικά μερικά πράγματα; Για μένα το σιβικ ήταν και παραμένει ασφαλέστατο.
Πάντως σε μια σύγκρουση (μακριά από όλους...) ο αυχένας είναι πολύ ποιο ευαίσθητος από τα πόδια...εκτός και αν 1,8 πόντοι κάνουν την διαφορά...Θεωρώ σίγουρο ότι κάποιοι θα ισχυριστούν τώρα ότι πρόκειται για ασήμαντη έρευνα που ωχριά μπροστά στο μέγεθος του Euroncap...ίσως να έχουν δίκιο εύχομαι να μην το διαπιστώσει ο αυχένας τους...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
παιδιά η αναμονή συνεχίζεται...ο αντιπρόσωπος μου είπε παραλαβή τέλη του μήνα. Αυτό μπορεί να σημαίνει και παραλαβή μέσα Φλεβάρη...Περιττό να πω ότι μου χάλασε την εορταστική διάθεση...φανταστείτε να το είχα και ανάγκη άμεσα...4 μήνες και συνεχίζουμε...γαμώ την αναμονή μου...Καλή Χρονιά και από εμένα... εύχομαι για το 2007 να έρθουν τα αμαξάκια μας το γρηγορότερο δυνατόν.
4 μήνες έκλεισες Σπύρο..... εγώ στις 3 Ιανουαρίου έκλεισα 5 μήνες... Τελικά έμαθα από καλή πηγή ότι τα HONDA πλέον κάνουν 8-9 μήνες. Ο Σαρακάκης λέει εσκεμμένα ψέματα ότι θα έρθει στους 4-5 μήνες (λογικό μιας και οι 9 μήνες είναι απαγορευτικοί)
Όπως σας είχα πει... όταν εγώ πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω για το αμάξι μου είπαν ότι θα ξέρουν πότε θα έρθει τον Ιανουάριο..... δηλαδή παραλαβή Φλεβάρη ... μπορεί και Μάρτη...
Υπομονή... έχω βάλει υπενθύμιση στο κινητό να πάρω
τηλ ξανά στις 10/01/07.... Άρα υπομονή μέχρι την Τετάρτη -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Θεωρώ σίγουρο ότι κάποιοι θα ισχυριστούν τώρα ότι πρόκειται για ασήμαντη έρευνα που ωχριά μπροστά στο μέγεθος του Euroncap...ίσως να έχουν δίκιο εύχομαι να μην το διαπιστώσει ο αυχένας τους...
σίγουρα όμως θα το διαπιστώσουν τα πόδια τους.
ή πρέπει να φτάσουν τα πόδια στο κεφάλι για να προστατευτούν?
βρε spyros τι λες? το οτι είναι καλό στη προστασία του αυχένα (καλύτερο απο πολλά άλλα) αντισταθμίζει τη σχετική αδυναμία του αλλού?
μην το πάρεις στραβά αλλά το σκεπτικό σου είναι λίγο λεμονάδα=λε+1 -
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
παιδιά η αναμονή συνεχίζεται...ο αντιπρόσωπος μου είπε παραλαβή τέλη του μήνα. Αυτό μπορεί να σημαίνει και παραλαβή μέσα Φλεβάρη...Περιττό να πω ότι μου χάλασε την εορταστική διάθεση...φανταστείτε να το είχα και ανάγκη άμεσα...4 μήνες και συνεχίζουμε...γαμώ την αναμονή μου...
Καλή Χρονιά και από εμένα... εύχομαι για το 2007 να έρθουν τα αμαξάκια μας το γρηγορότερο δυνατόν.
4 μήνες έκλεισες Σπύρο..... εγώ στις 3 Ιανουαρίου έκλεισα 5 μήνες... Τελικά έμαθα από καλή πηγή ότι τα HONDA πλέον κάνουν 8-9 μήνες. Ο Σαρακάκης λέει εσκεμμένα ψέματα ότι θα έρθει στους 4-5 μήνες (λογικό μιας και οι 9 μήνες είναι απαγορευτικοί)
Όπως σας είχα πει... όταν εγώ πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω για το αμάξι μου είπαν ότι θα ξέρουν πότε θα έρθει τον Ιανουάριο..... δηλαδή παραλαβή Φλεβάρη ... μπορεί και Μάρτη...
Υπομονή... έχω βάλει υπενθύμιση στο κινητό να πάρω
τηλ ξανά στις 10/01/07.... Άρα υπομονή μέχρι την Τετάρτη- εννοεις τον κάθε ντηλερ σε κάθε μαγαζί προφανώς ο οποίος θέλει να του κάτσει ο πελάτης στο μαγαζί και εξηγώ για την αντιπροσωπεία όπως το καταλαβαίνω εγω.
οι 4-5 μηνες ή οι 8-9 στην αντιπροσωπεία δε κάνουν τη διαφορά διότι.
-
Παραγγέλνει από μόνη της (όπως κάνουν σχεδόν όλοι εκτός από πχ την MECO, που απλώς θέλεις 40 μερσεντες στη βιτρίνα με αααα εξοπλισμό και ετοιμοπαράδοτες), και παίρνει όσα της δώσουν. Οταν έχεις μεγάλη αναμονή αυτό που συμβαίνει με 100% βεβαιότητα ειναι ότι εσύ ζητάς 500 και αυτοι σου δίνουν 200
-
Αν δε παραγγείλουν οι πελάτες γιατί έχει μεγάλη αναμονή, επειδή έτσι κι αλλιως η αντιπροσωπεία παραγγελνεί, κάποτε θα γίνει το αμάξι ετοιμοπαράδοτο (περίπτωση type-r 2005-2006) ή και civic στο μέλλον
-
10 χρόνια που παρακολουθώ την αγορά αυτοκινήτου ακούω όλους να λένε ότι οι αντιπροσωπείες λένε ψέματα για το χρόνο που κάνει το αμάξι
Σας εξηγώ ότι δε καταλαβαίνω γιατί να λένε ψέματα? Για να δέσουν τον πελάτη? Για να μην αγοράσει άλλο αμάξι και τον χάσουν. Έντάξει είναι μία υποψία αυτή αλλά είναι περισσότερο πρόβλημα του ντηλερ και όχι της αντιπροσωπείας.
-
Περίπτωση εργοστασίου.
Αν το εργοστάσιο εκει που έβγαζε 1000 βγάζει 600 ή ακόμη τα 1000 τα δικά σου τα δίνει αλλού (ή ακόμα και υπέρ σου). Για παράδειγμα σε μία φάση γεμίσαμε golf γιατί άνοιξει η κάνουλα και προς τα δω..... -
Ειδικά για την honda το θέμα των αναβολών είναι πόσα έρχονται κάθε φορά. Ερχονται όσα παραγγείλανε ή λόγω της έκρηξης της Ευρωπαικής αγοράς έρχονται λιγότερα. Αντε να ανοίξει και η 3η γραμμή παραγωγής να δούμε τι θα γίνει
Ηonda Civic 2005