Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟ TERIOS 1.5
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΝΕΟ TERIOS 1.5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Εκτός Δρόμου
    25
    64
    269
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gianniskid last edited by

      αν κανετε εκδρομη σε βουνα με τζιπ θα δειτε οτι απο τα σχ4 δεν λειπει μονο ενα μπλοκε και 1 εκατοστο υψος. το τεριος εχει κοντους προβολους, ενω τα σχ4 μεγαλους. το τεριος κλειδωνει 50-50.

      καλητερος κριτης η πιστα 4*4 που ειχαν στην εκθεση της θεσσαλονικης (ΔΕΘ), οπου ο σΤΕΡΙΟΣ περνουσε απ ολα τα εμποδια και τις δοκιμασιες, εκτος απο το να σταματησει στην μεγαλη ανηφορα και να ξαναξεκινησει. κατι που δεν μπορουσε να κανει κανενα μικρο λογο ελειψη δυναμης.μονο κατι τουαρεγκ περνουσαν την συγκεκριμενη δοκιμασια

      στην ιδια πιστα το γκραντβιταρα το κοντο δεν μπορεσε να περασει απολα τα εμποδια οπως εκανε το τεριος

      και το σχ4 το ανεβασανε δοκιμαστικα και απο το πρωτο εμποδιο τα βρηκε σκουρα, χτηπησε το αυτοκινητο και παροπλιστηκε διπλα απο την πιστα μεχρι να το παρουν απο εκει.δεν καταφερε να περασει ουτε ενα εμποδιο της πιστας την στιγμη που το τεριος τα περνουσε ολα και το κοντο γραντβιταρα σχεδον ολα

      και οι οδηγοι ηταν στανταρ για ολα τα αυτοκινητα.δεν ηταν θεμα οδηγου δηλαδη

      αρα, δεν του λειπει μονο ενα μπλοκε και 1 εκατοστο υψος.. μην λεμε οτι θελουμε

      το ξαναλεω. αλλη χρηση το σχ4, αλλη το τεριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagmag last edited by

        Σήμερα το οδήγησα...
        Πολύ καλό !!! Ευχάριστο στο δρόμο. Δείχνει πολύ σπιρτόζικο. Δεν ξέρω αν έχει δύναμη χαμηλά ή το βοηθάει και το κιβώτιο, πάντως από σταματημένος σχεδόν, ξεκινάει άνετα με 2α... πολύ χρήσιμο και στην κίνηση.
        Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πέφτεις χωρίς να το σκέφτεσαι σε λακούβες, και περνάς άερα...παντου!!! Μου έκανε εντύπωση γιατί μέχρι τώρα από 4τρακίνητα είχα οδηγήσει ράγκλερ και φόρεστερ. Από το μεν πρώτο έχει καλύτερη ποιότητα κύλησης, καλύτερο γκάζι (έχει δύναμη χαμηλά σε αντίθεση με το ραγκερ 2.4 που πρέπει να το στροφάρεις ψηλά), και σε σχέση με το φορέστερ, δεν το λυπάσαι σε λακούβες και χαντάκια... (μέχρι τώρα ακόμα και συγκριση με το ράγκλέρ, θεωρούσα το φόρεστερ οδοστρωτήρα... ειδικά σε πατημένα χώματα, όπου είχε πολύ ραλίστικη συμπεριφορά).

        Ο κινητήρας έχει και πολυ καλό ήχο. Αρκετά σπορίφ. Έμεινα πολύ ικανοποιήμένος. Ίσως να επέλεγα το αυτόματο , λόγω των συτημάτων κατάβασης -κυρίως- αλλα και hill holder... (που υπάρχουν μόνο σε ακριβότερα τετρακίνητα). Περί ορέξεως όμως ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montecarlo last edited by

          Ο χρήστης vagmag έγραψε:

          Ο κινητήρας έχει και πολυ καλό ήχο. Αρκετά σπορίφ. Έμεινα πολύ ικανοποιήμένος. Ίσως να επέλεγα το αυτόματο , λόγω των συτημάτων κατάβασης -κυρίως- αλλα και hill holder... (που υπάρχουν μόνο σε ακριβότερα τετρακίνητα). Περί ορέξεως όμως ...

          προσοχή οτι ενα βάλεις ESP και hill-holder κτλ, τότε βγαίνει το μπλοκέ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vagmag last edited by

            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

            Ο κινητήρας έχει και πολυ καλό ήχο. Αρκετά σπορίφ. Έμεινα πολύ ικανοποιήμένος. Ίσως να επέλεγα το αυτόματο , λόγω των συτημάτων κατάβασης -κυρίως- αλλα και hill holder... (που υπάρχουν μόνο σε ακριβότερα τετρακίνητα). Περί ορέξεως όμως ...

            προσοχή οτι ενα βάλεις ESP και hill-holder κτλ, τότε βγαίνει το μπλοκέ

            Το πρόσεξα στο φυλλάδιο... κάπως έτσι ήταν και το προηγούμενο Ραβ4 λίγο πριν έρθει το εντελώς καινούργιο... Οπότε πάμε σε χειροκίνητο!!! Το χειροκίνητο έχει και τα φτεράκια στο πλάι που είναι πιο όμορφο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              Πράγματι το sx4/sedici έχει μικρές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής. Όμως η τετρακίνησή του κλειδώνει 50-50 μέχρι τα 60 km/h. Νομίζω ότι στο grand vitara 3d δεν κλειδώνει, απλά έχει μόνιμη τετρακίνηση ενώ τα sx4/sedici συνεκτικό συμπλέκτη.

              Φιλικά, KonstantinosV

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 4 / 4
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr