-
Δεν λέω **μαθαίνω **πολλά από τα λεγόμενα σας αλλά είναι αρκετά κουραστικό...sorry αν θίγω κάποιο απο τα παιδιά
Τωρα ειπες τη μαγικη λεξη φιλε.Γιατι ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ οτι ορισμενοι hondoκαμμενοι εδω μεσα δε θελουν να μαθουν.Τους αρκει που καποια στιγμη ανακαλυψαν την Honda με την μεγαλη( ) sport ιστορια και δε θελουν να κοιταξουν λιγο πιο περα(απο τη μυτη τους δλδ)Η τεχνολογια προχωραει και αυτοι αναζητουν εν ετει 2006(σε λιγακι 2007) τα οποια προτερηματα του ημιακαμπτου και του συστηματος αμεσης εισαγωγης που δηθεν ανακαλυψε η Honda
'Honda και μετα το χαος',και τετοια δλδ
Γι'αυτο και γω αδυνατω να τους παρω στα σοβαρα και να ποσταρω σοβαρα εδω μεσα.Αντε αυτα για τωρα,διοτι πρεπει να επιστρεψω στα pokemon μου και να γραψω επιτελους το γραμμα μου στον Αι Βασιλη
Υ.Γ 1 Οι κατοχοι του Leon,του αυτοκινητου της χρονιας για το 2007 εχουν σπουδαιοτερα συναισθηματα να νιωσουν πισω απο το τιμονι του αυτοκινητου τους πανω σε καποιον δρομο,παρα να ποσταρουν σαν καμμενοι για την πρωτοποριακη τεχνολογια του ημιακαμπτου και να καονουν μακροβουτια στη μιζερια τους,ενω το civic μαζευει σκονη στο παρκινγκ(καθοτι ο Δημαρχος εβαλε και σαμαρακια και βρισκει λιιιιιιιιιγο ο ημιακαμπτος πισω)
Υ.Γ 2 Βρειτε ποσες φορες ανεφερε τη λεξη 'ημιακαμπτος' ο O3 στο ποστ του και κερδιστε πλουσια δωρα
-
Ζήτω!!! Ο παλιός καλός Omikrone3 ξαναγύρισε!!!
-
Ορισμένα Δεδομένα για την παθητική ασφάλεια όπως το βλέπει το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) ο γνωστός κυβερνητικός οργανισμός των ΗΠΑ που πέρα του EuroNCAP πραγματοποιεί και αυτός δοκιμές όσον αφορά την παθητική ασφάλεια.
Για το HONDA.
HONDA CIVIC 4d (Hybrid και απλό) εντός παρένθεσης τα στοιχεία του 2d
Frontal Crash
Driver - PassengerHead Injury Criterion 290 (356) - 298 (355)
Chest Deceleration (g's) 44 (39) - 41 (38)
Femur Load l/r (lbs) 548/63 (289/324) - 372/433 (323/566) (NUFCSR)
Stars 5 - 5Side Crash
Front seat - Rear seatHead Injury Criterion (HIC) 237 (168) - 751 (863) (NUFCSR)
Thoracic Trauma Index (TTI) 58 (63) - 50 (48)
Pelvis Deceleration (g's) 80 - 53 (NUFCSR)
Stars 4 - 5Rollover
Chance of Rollover 10%
Static Stability Factor 1.43
Dynamic Test Result No-tip*
Stars 4Στοιχεία για το 5θυρο και 3θυρο δεν έψαξα/βρήκα.
TOYOTA PRIUS (2007)
Frontal Crash
Driver - PassengerHead Injury Criterion 511 - 431
Chest Deceleration (g's) 46 - 46
Femur Load l/r (lbs) 358/855 - 662/90 (NUFCSR)
Stars 4-4Side Crash
Front seat - Rear seatHead Injury Criterion (HIC) 138 - 255 (NUFCSR)
Thoracic Trauma Index (TTI) 42 - 64
Pelvis Deceleration (g's) 60 - 71 (NUFCSR)
Stars 5-4Rollover
Chance of Rollover 13%
Static Stability Factor 1.33
Dynamic Test Result No-tip*
Stars 4VW GTI (το γνωστό GOLF)
Frontal Crash
Driver - PassengerHead Injury Criterion 544 - 525
Chest Deceleration (g's) 54 - 55
Femur Load l/r (lbs) 707/1048 - 836/288 (NUFCSR)
Stars 4 - 4Side Crash
Front seat - Rear seatHead Injury Criterion (HIC) 299 - 234 (NUFCSR)
Thoracic Trauma Index (TTI) 44 - 47
Pelvis Deceleration (g's) 66 - 70 (NUFCSR)
Stars 5 - 5Rollover
Chance of Rollover 12%
Static Stability Factor 1.36
Dynamic Test Result No-tip*
Stars 4Τα βάρη των οχημάτων ήταν κατά τις δοκιμές (λίβρες * 0.454 για κιλά)
CIVIC HYBRID 2749 (Νο ESP)
CIVIC 2DOOR 2640 (Νο ESP)
TOYOTA PRIUS 2954 (Νο ESP)
VW GTI 3248 (ESP)Συγκρίσεις μπορούν να γίνουν μόνον μεταξύ οχημάτων +- 250 λίβρες.
Για το HID τιμές άνω του 1000 εμπεριέχουν μεγαλή πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού. Αντίστοιχα για το φορτίο στο μηριαίο οστό (Femur) τιμές άνω του 2250 θεωρούνται επισφαλείς. Επιβραδύνσεις για τη λεκάνη άνω των 130 g (pelvis) είναι και αυτές επισφαλείς.
Σε μετωπική θα ήθελα να ήμουν οδηγός στο CIVIC. Σε πλάγια στο PRIUS εμπρός ή στο VW πίσω.
Τώρα όσον αφορά το stability το CIVIC είναι ακριβώς στο μετέχμιο με τα 5 αστέρια.
Τώρα σε σχέση με τα αποτελέσματα του EURONCAP δεν μπορώ να κρίνω τη δουλειά κανενός. Επειδή όμως θεωρώ ότι το επίπεδο ασφάλειας δεν είναι κάτι με το οποίο παίζει κανένας βάσει και των αποτελεσμάτων του NHTSA καταλαβαίνω γιατί οι Ιάπωνες ήταν σχεδόν βέβαιοι ότι θα είχαν τα 5 αστέρια στο τσεπάκι τους καθώς συγκρινόμενοι τόσο με το PRIUS όσο και με το GOLF ήταν πρακτικά ισοδύναμοι στις αμερικανικές δοκιμές.
Περισσότερα στις σελίδες του NHTSA.
Ενδιαφέροντα και τα στοιχεία για το FOCUS (το ασφαλέστερο όλων στην Ευρώπη ειδικά για 3θυρό).
Γιγνώσκω ότι τα οχήματα της Ευρώπης και της Αμερικής δεν είναι ίδια αλλά τόσο μεγάλες διαφορές δεν τις περίμενα.
-
εχει άλλη μουρη το τετραπορτο και αυτό μπορεί να παίζεί το ρόλο του
-
καλημέρα και χρόνια πολλά.
Χρήστο(πολύχρονος!) πράγματι το civic πήγε πολύ καλά στα αμερικάνικα τεστ πρόσκρουσης.
Όμως τα ευρωπαϊκά τεστ είναι πιο αυστηρά και γι' αυτό διαφέρουν τα αποτελέσματα με τα αμερικάνικα. Επίσης ήταν φυσικό να μην βρεις στοιχεία για τα ευρωπαϊκά 3θ-5θ διότι δεν εισάγονται στις ΗΠΑ. Υπό αυτό το πρίσμα δεν είναι λογική η σιγουριά τους ότι θα αριστεύσουν στο euroncap όπως έκαναν στο ΝΗΤSΑ αφού γνώριζαν καλύτερα από όλους μας τις διαφορές των δύο οργανισμών στα τεστ. Για μένα τα αυτοκίνητα έχουν ανάλογη συμπεριφορά σε συνθήκες σύγκρουσης. Τα 4 αστέρια στο 5πορτο ήταν αποτέλεσμα κυρίως των 1,8 πόντων παραπάνω μετατόπισης του πεντάλ του γκαζιού από το φυσιολογικό γεγονός που επισκίασε τόσο τα αριστεία του μοντέλου σε επίπεδο προστασίας παιδιών όσο και τα ...παρολίγο 4 αστέρια του στον τομέα προστασίας πεζών. Διάβασε λεπτομερώς το τεστ στο euroncap και θα καταλάβεις τι εννοώ. Η διαφορά στο επίπεδο αυτό είναι περισσότερο ψυχολογική παρά ουσιαστική αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η χόντα δεν έχασε σε κύρος με τις προφητικές δηλώσεις που διαψεύσθηκαν.
Όφειλε (για μένα θα το κάνει στο facelift το 2008 ή 2009) να βελτιώσει τις μικρολεπτομέρειες που της έδωσαν το 4αρι για να ισοβαθμήσει με τον ανταγωνισμό.Υ.Γ. Μια λεπτομέρεια που ξεχωρίζει τα αυτοκίνητα από την άλλη άκρη του Ατλαντικού είναι οι μεγαλύτεροι αερόσακοι που εξοπλίζουν τα μοντέλα τους σε σχέση με την Ευρώπη διότι είχαν παρατηρήσει ότι δεν συνδύαζαν την χρήση των αερόσακων με παράλληλη χρήση ζωνών ασφαλείας. Λεπτομέρειες σε αυτό από καλύτερους γνώστες του θέματος θα ήταν χρήσιμες.
-
Καλημέρα και από εμένα και Χρόνια Πολλά !!!
Καθόμουνα και κοίταζα στο internet και βρήκα ότι στην Τσεχία (αν δεν κάνω λάθος) υπάρχουν 3 εκδόσεις του 5d Civic.
Comfort / Sport / Executive
και είναι αυτό που ζητάνε μερικοί... ένα Civic πιο φτηνό αφαιρόντας μερικά πράγματα.... Το μόνο που κατάλαβα να μην έχει το Comfort είναι συναγερμός... Τα άλλα δυστυχώς δεν γνωρίζω Τσέχικα... όποιος όμως μπορεί να μαντέψει ... ορίστε http://www.honda.cz/models.asp?mid=10
Ελπίζω κάποια στιγμή να έρθει και Ελλάδα αυτή η έκδοση… για να σταματήσουν να λένε ότι το civic δεν έχει πολλές επιλογές εξοπλισμού… μάλλον ο Σαρακάκης φέρνει ότι τον συμφέρει…
Ακόμα λέει ότι το 1.4 και το 1.8 Comfort έχουν 4 ηχεία... και ότι το Sport έχει 6... Εμάς πόσα έχει.... Όταν λέει 6 εννοεί ότι τα μπροστά είναι διαιρούμενα σε Tweaters και bassΕπίσης πάρτε και ένα link να δείτε μερικά εξτρά του Civic... εξτρά bumpers, λεβγιέ, φώτα κτλ...
http://www.honda.cz/civic5d_katalog_cz/index.html -
Όποιος έχει ADSL μπορεί να κατεβάσει αυτά τα video
Civic 5D 1.8 i-VTEC vs Civic 3D 1.6 VTi
http://download2.hondaclub.cz/videa/8GvsVTi-HQ.aviIceDay 2005
http://download2.hondaclub.cz/videa/IceDay2005-HQ.aviHonda CIVIC 1.8 sport με ήχο μηχανής
http://download2.hondaclub.cz/videa/Civ ... und-HQ.aviΗonda CIVIC 1.8 Sport με παραπάνω βίντεο αλά με μουσική
http://download2.hondaclub.cz/videa/Civ ... uch-HQ.aviΑυτά τα video τα βρίσκεται και στο Youtube... αυτά όμως που σας στέλνω είναι σε φοβερή ποιότητα
-
εγώ φυσικά τα έχω ήδη Κων/νε...έκανα την έρευνα που εσύ μόλις τελείωσες πριν την παραγγελία! Ευχαριστώ πάντως που τα έβαλες. Με τα βιντεάκια αυτά μπορείτε να δείτε πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο σε επιτάχυνση 60-140...πράγματι είναι γρήγορο γεγονός που εξαλείφει τις ανησυχίες ορισμένων για αργό αυτοκίνητο. Στο youtube έχει υλικό για όσους θέλουν να ψάξουν(έχω ήδη ένα γκιγκα σε υλικό για το σιβικ).
Η έκδοση comfort που ανέφερες είναι σαν την αγγλική se. Ο λόγος που ο Σαρα δεν έχει φέρει τέτοια έκδοση είναι για να μην καννιβαλίσει την 1.4 που είναι ούτως ή άλλως ασύμφορη. Από την άλλη δεν συμφέρει να σου κόψει 1000 ευρώ και να αφαιρέσει εξοπλισμό διότι κανείς δεν θα το πάρει. Η τιμή για τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και τα κυβικά του είναι καλή. Απλά δεν είναι τιμή 1.6 αλλά 1.8αριου.Κων/νε μπες στην Χόντα Γερμανίας...με διαφορά το καλύτερο site promotion του νέου σιβικ...έχει εικονική επιτάχυνση σε αουτομπαν, επαρχιακό δρόμο, νορμάλ οδήγηση...μέχρι και το πως φωτίζουν οι προβολείς, τα ξενον,τα φλας, τα ομίχλης κλπ.
-
Το υλικό το έχω και εγώ από τον Ιούνιο που έψαχνα για αμάξι. Απλά δεν υπάρχει κίνηση στο topic και είπα να τα ανεβάσω τα link σε περίπτωση που κάποιοι τα έχουν δει μόνο μέσω του youtube.
Το Flash από το Γερμανικό site το έχω ξανάδει και είναι όντως το καλύτερο.. .... όμως το βιντεάκι που λες από εικονική επιτάγχυνση στην Αουτομπαν και σε επαρχιακό δρόμο δεν τα βρήκα....
-
αυτο θα ελεγα κι εγω..
εκτος του οτι το site ειναι σε απταιστα γερμανικα (δε βρηκα ιχνος λαθους!), δε μπορεσα να καταλαβω και κατι ..
μπηκα στο multimedia αλλα ειδα κατι για διαφημιστικα σποτ..
αν μπορειτε να βαλετε κατ΄ευθειαν λινκ για να δουμε και κατα προτιμηση οχι youtube, γιατι δεν εχουμε ολοι προσβαση απο τη δουλεια.. -
http://www.honda.de/specials/car/civic2006/index2.html
Τι να σας κάνω...ξέρω τι περνάτε αφού το περνάω και εγω...μπειτε σε dsl version
probefahrt
menu
design
cockpitεκεί μετά έχει όλα τα καλά... enjoy!!!
-
...κατι κανω λαθος..
μου βγαζει για αρχη μια φορμα για να συμπληρωσω στοιχεια... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
http://www.honda.de/specials/car/civic2006/index2.htmlΤι να σας κάνω...ξέρω τι περνάτε αφού το περνάω και εγω...μπειτε σε dsl version
probefahrt
menu
design
cockpitεκεί μετά έχει όλα τα καλά... enjoy!!!
Μετά το cockpit πας FAHRGEFUHL
Αυτά τα έχω δει... νόμιζα ότι έλεγες για κανονικό video
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Κων/νε μπες στην Χόντα Γερμανίας...με διαφορά το καλύτερο site promotion του νέου σιβικ...έχει εικονική επιτάχυνση σε αουτομπαν, επαρχιακό δρόμο, νορμάλ οδήγηση...μέχρι και το πως φωτίζουν οι προβολείς, τα ξενον,τα φλας, τα ομίχλης κλπ.
ποιος μίλησε για βίντεο;
-
ΕΡΩΤΗΣΗ
Σας αρέσουν οι 17άρες ζάντες που έρχεται το civic?
Θα βάζατε αυτές που φαίνονται λίγο σκούρες? είναι στο γερμανικό φλασακι
Menu->Daten und faktenΘα ανταλλάζατε τις ζάντες με κάποιες άλλες πληρώνοντας την διαφορά χρημάτων? Υπάρχουν βουλκανιζατέρ που το κάνουν αυτό αν τα ζαντολάστιχα είναι ολοκαίνουργια
-
Μου αρέσουν οι standard ζάντες, αλλά δεν με ξετρελαίνουν κιόλας. Γενικά δεν είμαι τύπος που θα έδινε χρήματα για να αλλάξει ζάντες (εκτός ίσως άμα τις είχα χτυπήσει άσχημα..), οπότε μένω με αυτές.
-
παιδιά η αναμονή συνεχίζεται...ο αντιπρόσωπος μου είπε παραλαβή τέλη του μήνα. Αυτό μπορεί να σημαίνει και παραλαβή μέσα Φλεβάρη...Περιττό να πω ότι μου χάλασε την εορταστική διάθεση...φανταστείτε να το είχα και ανάγκη άμεσα...4 μήνες και συνεχίζουμε...γαμώ την αναμονή μου...
-
Σπύρο μη ξενερώνεις, αξίζει την αναμονή. Θα το διαπιστώσεις.
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Σπύρο μη ξενερώνεις, αξίζει την αναμονή. Θα το διαπιστώσεις.τις φωτογραφίες από το δικό σου που είχες ανεβάσει παλαιότερα βλέπω και παίρνω κουράγιο....
-
Πάντως αν και το έχω ήδη σχεδόν 6 μήνες (τώρα το συνειδητοποίησα ), νιώθω σα να το πήρα πριν από μια βδομάδα. Κάθε φορά που περπατάω και το χαζεύω μέχρι να το φτάσω, σκάει ένα χαμόγελο άθελά μου και το καμαρώνω
Αρκετά με τα μέλια. Που είναι οι Γερμανοί?
Ηonda Civic 2005