-
Με τον καινουργιο χρονο σκεφτομαι την αγορα ενος απο τα δυο.Τι γνωμη εχετε;
-
Με τον καινουργιο χρονο σκεφτομαι την αγορα ενος απο τα δυο.Τι γνωμη εχετε;
-
Με τον καινουργιο χρονο σκεφτομαι την αγορα ενος απο τα δυο.Τι γνωμη εχετε;
-
Πολυ καλη επιλογη φιλε μου, αν και υπαρχουν σε μεγαλυτερη κατηγορια και το ΧΜΑΧ 250 της ΥΑΜΑΗΑ, καθως ερχεται και το ΧCITY 250 της YAMAHA παλι, ολα με injection.
Αν μιλαμε μονο για αυτα τα δυο που αναφερεις θα σου πω τη γνωμη μου, εχοντας το 200αρι sportcity. Το Sportcity εχει πολυ καλα κρατηματα, φρενα, ποιοτητα κυλισης, κατασκευης και αξιοπιστια. Ειναι ευκολο και απο τα πιο γρηγορα στα κυβικα του, ελαφρυ και χωνεται παντου. Δεν εχει πολυ χωρο κατω απο τη σελλα.
Το Honda παρολο το μεγαλυτερο βαρος φανταζομαι θα ειναι αισθητα πιο γρηγορο λογω των παραπανω ιππων και κυβικων. 27 ιππους. Τωρα δεν ξερω ομως απο κρατηματα τι θα λεει, γιατι το 150αρι δεν κραταει καθολου καλα. Ισως εχει βελτιωθει το 300αρι. Εκει ομως που ειναι η ουσια ειναι στο ABS μπρος πισω. Τον Απριλιο που θα ερθει θα το κανω ενα τεστ και αν ειναι καλο μπορει να το παρω κι εγω. Βεβαια η τιμη θα ειναι τσουχτερη φανταζομαι, αλλα και το ABS σωτηριο πια. -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Πολυ καλη επιλογη φιλε μου, αν και υπαρχουν σε μεγαλυτερη κατηγορια και το ΧΜΑΧ 250 της ΥΑΜΑΗΑ, καθως ερχεται και το ΧCITY 250 της YAMAHA παλι, ολα με injection.
Αν μιλαμε μονο για αυτα τα δυο που αναφερεις θα σου πω τη γνωμη μου, εχοντας το 200αρι sportcity. Το Sportcity εχει πολυ καλα κρατηματα, φρενα, ποιοτητα κυλισης, κατασκευης και αξιοπιστια. Ειναι ευκολο και απο τα πιο γρηγορα στα κυβικα του, ελαφρυ και χωνεται παντου. Δεν εχει πολυ χωρο κατω απο τη σελλα.
Το Honda παρολο το μεγαλυτερο βαρος φανταζομαι θα ειναι αισθητα πιο γρηγορο λογω των παραπανω ιππων και κυβικων. 27 ιππους. Τωρα δεν ξερω ομως απο κρατηματα τι θα λεει, γιατι το 150αρι δεν κραταει καθολου καλα. Ισως εχει βελτιωθει το 300αρι. Εκει ομως που ειναι η ουσια ειναι στο ABS μπρος πισω. Τον Απριλιο που θα ερθει θα το κανω ενα τεστ και αν ειναι καλο μπορει να το παρω κι εγω. Βεβαια η τιμη θα ειναι τσουχτερη φανταζομαι, αλλα και το ABS σωτηριο πια.+1 ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.....
Η κατηγορια πια εχει αγριο ανταγωνισμό ................. προς ώφελος δικό μας.... Θα σου έλεγα πως υπάρχει και αναλογο μοντελο απο την PEUGEOT και την PIAGGIO αλλα αναμεσα στα δύο πρώτα θα κουγα την γνωμη καποιου που εχει κατι αναλογο ...... (βλεπε παραπανω...!!!!!) και μετα θα δοκίμαζα ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ και τα δυο ........Αυτο με βοήθησε πολύ να αποφασίσω την αγορα που εκανα. Αφου βέβαια εχω ιεραρχίσει τις ανάγκες μου ....
Με το καλοοοοοοοοοοοοοοο....
-
Σε ευχαριστω για την απαντηση.Βασικα δεν με ενδιαφερει κατι σε μεγαλυτερη κατηγορια.Θελω κατι μικρο σε ογκο αλλα να εχει το γκαζακι του!!!Πιο πολυ κλεινω προς Sportcity 250 με επιφυλαξη για την αξιοπιστια του και after sale!!!
-
Με το sportcity κοντευω 12000 χιλιομετρα και δεν το χαϊδευω, το ζοριζω πολυ. Δεν εχει παρουσιασει απολυτως τιποτα. Τωρα για το after sales δεν ξερω να σου πω. Αλλα και το Sh300 θα ειναι πιο γρηγορο, και εχει και το abs. Το πλαστικο τζαμακι των οργανων του Sh κανει 27 ευρω!, μιλαμε για ενα κομματι ψευτοπλαστικο, οσο μια παλαμη. Ομως και το sh150 που εχουν αρκετοι φιλοι δεν τους παρουσιαζει τιποτα. Στην Ιταλια κατασκευαζεται και το Χοντα.
Σε αυτη την κατηγορια δεν βλεπω και εγω καποιο αλλο αξιολογο σκουτερ. Μια λεπτομερεια: Ακομη πισω ελαστικο δεν βγαζουν για το Απριλια, αλλα θα γινει φανταζομαι. Αν αποφασισεις να το παρεις, πρωτα ψαξε να αγορασεις ελαστικο και μετα το μηχανακι. -
Τελικα πιο πηρες;
Εγω θα επαιρνα με την λογικη sh300 που ειναι για μενα λιγο ή εως πολυ ανωτερο απο το αλλο αλλα με την καρδια το sportcity -
Εγω παντως το Sportcity θα ξαναεπαιρνα, γιατι θα μου εμεναν και 1800 ευρω στη τσεπη μου. Το οδηγησα το Sh300, εχει παρα πολυ καλα φρενα.
-
Περι **ΑΞΙΠΙΣΤΙΑΣ **Sportcity:
Εδώ και 14 μήνες έχω το 125cc
Aνεβοκατεβαινω Πετρούπολη-Πειραιά από Κηφισό
Στον Κηφισό το πάω σπασπένο πάντα με 110χαω (Στις κατηφορίτσες μπορεί να πιάσει και 115χαω)
Θα συμφωνήσω με τον odiki_asfaleia στα εξής:
Κορυφαία φρένα, πολυ καλη ποιότητα κύλισης, κορυφαίο κράτημα και άπαιχτη εμφάνιση.
Ο αδερφός μου έχει το SH150 (carb) και επειδή λείπει στο εξωτερικό, το κουνάω εγώ ενίοτε για να μην αποκτ'ήσει κουσούρια λόγω ακινησίας
Sportcity 14800χλμ
SH 12800χλμκαι τα συμπέράσματα είναι τα εξής:
Στα μόνα σημεία που υστερεί το Aprilia είναι τα εξής:
- Ελάχιστα πιο ύψηλή κατανάλωση
- Ψηλότερη θέση οδήγησης
- Μεγαλύτερο βάρος (η τουλάχιστον αίσθηση βάρους)
- Περιορισμένες επιλογές κατά την αντικατάσταση ελαστικού
- Χειρότερη τιμή μεταπώλησης
- απίστευτα πρωτόγονος θόρυβος κινητήρα
Το SH υστερεί στα εξής:
- Εμφάνιση 'παπιού' που απλά του έχουν προστεθεί ποδιά και ζάντες αλουμινίου
- Ανάρτηση για κλαματα
- Φρένα επικίνδυνα(!)
- ακριβά ανταλλακτικά
- αξιπιστία ευρωπαικού (μιας και κατασκευάζεται στην Ιταλία - δεν είναι κακή αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είναι το αθάνατο Honda που είχαμε συνηθίσει στο παρελθον)
- Υψηλή τιμή κτήσης
Το Honda στα 12800χλμ κουδουνίζει πιο πολύ απ οτι το Aprilia sta 14800 που έχω κάνει
Η συντηρηση του Honda είναι ελάχιστα πιο φτηνή αλλά τα service είναι πιο συχνά. Οπότε έρχεται η μία η άλλη
Το Aprilia δεν εχει προβληματα αξιοπιστίας. Η συντήρηση φθηνή και ο Armakolas που πάω εγώ για service σωστός. Στα 14800 δε μου έχει αλλάξει ούτε τακάκια, ενω του έχω πει πολλές φορές 'μήπως χρειάζεται?'. 'Όχι ακόμα, όταν είναι θα σου πω εγω' η απάντησή του. Για εξουσιοδοτημένο συνεργείο, σπανίζει αυτή η αντιμετώπιση
Εν ολιγοις θα έπερνα πάλι Aprila λόγω σπορ εμφάνισης και καλού κρατήματος και φρένων.
Είναι θέμα προτεραιοτήτων
-
Τελικα δεν πηρα ουτε το ενα ουτε το αλλο!Παραλαμβανω αυριο το Piaggio Carnaby 200.Απο δευτερα και οι πρωτες εντυπωσεις...
Honda SH 300i vs Aprilia Sportcity 250