-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όλα αυτά που αναφέρεις είναι προηγούμενης γενιάς με μικρή σχέση συμπίεσης. Ο άμεσος ψεκασμός βοήθησε στην αυξημένη σχέση συμπίεσης των τούρμπο που φτάνει το 10-10,5:1Συμβουλή: μην οδηγήσεις TSI
την συμβουλή σου δεν θα την ακολουθήσω...με έχει φάει η περιέργεια και μόλις το πάρει κάποιος γνωστός θα το οδηγήσω...φυσικά θα έχετε εντυπώσεις τότε...
Εγώ πάντως θα σε συμβουλεύσω να οδηγήσεις civic...θα δεις ότι πράγματι είναι καλό αυτοκίνητο και αξίζει τα χρήματα του. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Όλα αυτά που αναφέρεις είναι προηγούμενης γενιάς με μικρή σχέση συμπίεσης. Ο άμεσος ψεκασμός βοήθησε στην αυξημένη σχέση συμπίεσης των τούρμπο που φτάνει το 10-10,5:1
Συμβουλή: μην οδηγήσεις TSI
την συμβουλή σου δεν θα την ακολουθήσω...με έχει φάει η περιέργεια και μόλις το πάρει κάποιος γνωστός θα το οδηγήσω...φυσικά θα έχετε εντυπώσεις τότε...
Εγώ πάντως θα σε συμβουλεύσω να οδηγήσεις civic...θα δεις ότι πράγματι είναι καλό αυτοκίνητο και αξίζει τα χρήματα του.τη συμβουλη του επρεπε να την ακολουθησεις πριν κλεισεις το Civic. Αλλωστε οπως ο ιδιος λες το GT ηταν η 2η επιλογη σου. Προσωπικα απορω πως δεν το οδηγησες, ειδικα απο τη στιγμη που αυτο που τελικα εκλεισεις ειχε 8 μηνες αναμονη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Όλα αυτά που αναφέρεις είναι προηγούμενης γενιάς με μικρή σχέση συμπίεσης. Ο άμεσος ψεκασμός βοήθησε στην αυξημένη σχέση συμπίεσης των τούρμπο που φτάνει το 10-10,5:1
Συμβουλή: μην οδηγήσεις TSI
την συμβουλή σου δεν θα την ακολουθήσω...με έχει φάει η περιέργεια και μόλις το πάρει κάποιος γνωστός θα το οδηγήσω...φυσικά θα έχετε εντυπώσεις τότε...
Εγώ πάντως θα σε συμβουλεύσω να οδηγήσεις civic...θα δεις ότι πράγματι είναι καλό αυτοκίνητο και αξίζει τα χρήματα του.τη συμβουλη του επρεπε να την ακολουθησεις πριν κλεισεις το Civic. Αλλωστε οπως ο ιδιος λες το GT ηταν η 2η επιλογη σου. Προσωπικα απορω πως δεν το οδηγησες, ειδικα απο τη στιγμη που αυτο που τελικα εκλεισεις ειχε 8 μηνες αναμονη.
Σπύρο εγώ πλέον θέλω ένα γρήγορο, οικονομικό, ευρύχωρο, αξιόπιστο και καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο με πολυετή εγγύηση...συνολικά με βάση τις προσωπικές μου ανάγκες το σιβικ είναι καλύτερος συνδυασμός ...αν ήθελα γκάζια δεν θα έπαιρνα το τσι140 αλλά το gt. Αυτά παιδιά είναι προσωπικές επιλογές και παρόλο που γνώριζα την αναμονή δεν έχω μετανιώσει. Το αν είχα δίκιο ή όχι θα σας το πω μετά από μερικούς μήνες συμβίωσης με το νέο μου αυτοκίνητο. μέχρι τότε θα κάνω αυτό που μου έμαθαν στην χοντα...υπομονή
-
εγω δεν ειπα οτι δεν εκανες καλη επιλογη. Ειπα οτι μου φαινεται περιεργο που πριν κλεισεις το civic, δεν οδηγησες το GT, το οποιο οπως λες ηταν η 2η σου επιλογη.
εγω πχ πριν αγορασω ειχα οδηγησει 4-5 μοντελα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω δεν ειπα οτι δεν εκανες καλη επιλογη. Ειπα οτι μου φαινεται περιεργο που πριν κλεισεις το civic, δεν οδηγησες το GT, το οποιο οπως λες ηταν η 2η σου επιλογη.η μεγάλη επιτυχία του γκολφ μκ5 -πριν ακόμα τα tsi- με είχε ξενερώσει διότι όπου γύριζα έβλεπα και ένα, βάλε το συντηρητικό περιτύλιγμα, βάλε το άλλο χόντα που έχουμε, βάλε τα όσα άκουσα για την αντιπροσωπεία της vw..., βάλε και τα καλούδια του σιβικ επέλεξα εκείνο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
βάλε το άλλο χόντα που έχουμε, βάλε τα όσα άκουσα για την αντιπροσωπεία της vw...,ενώ ας πούμε για τον Σαρακάκη δεν άκουσες τίποτα;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
βάλε το άλλο χόντα που έχουμε, βάλε τα όσα άκουσα για την αντιπροσωπεία της vw...,
ενώ ας πούμε για τον Σαρακάκη δεν άκουσες τίποτα;
άκουσα χειρότερα...
αλλά έχει 7 χρόνια εγγύηση...εμπιστεύομαι και τον τοπικό αντιπρόσωπο... αυτά είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων παιδιά και το ξέρετε και στις δικές σας αγορές. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Κύριοι ο κύβος ερίφθη....Σήμερα έκλεισα το υβριδικό. Τιμή 22.300 Ευρώ ......
.................Ενδιαφέρον το φυλλάδιο 11 σελίδων (αρχείο word) που μου έδωσαν καθώς στα επίσημα φυλλάδια δεν υπάρχουν στοιχεία.
Περισσότερα μετά την παραλαβή. Τώρα μάλλον πάμε να βρούμε αγοραστές για τα 2 τουτού της οικογένειας.
Καλή παραλαβή Χρήστο και σε σένα. Εγώ μετράω πλέον αντίστροφα τον μήνα μέχρι να παραλάβω το δικό μου. Αν ισχύουν τα λόγια του αντιπροσώπου θα παραλάβω το πρώτο 15ήμερο του Ιανουαρίου.
Θα είχε ενδιαφέρον να είχαμε κάποια πληροφοριακά στοιχεία από το φυλλάδιο που αναφέρεις για το civic που παρήγγειλες καθώς και το επίπεδο εξοπλισμού. (διαφορές σε σχέση με το ΕS). Ενδιαφέρεται ο Big Brother για υβριδικό. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εγω δεν ειπα οτι δεν εκανες καλη επιλογη. Ειπα οτι μου φαινεται περιεργο που πριν κλεισεις το civic, δεν οδηγησες το GT, το οποιο οπως λες ηταν η 2η σου επιλογη.
η μεγάλη επιτυχία του γκολφ μκ5 -πριν ακόμα τα tsi- με είχε ξενερώσει διότι όπου γύριζα έβλεπα και ένα, βάλε το συντηρητικό περιτύλιγμα, βάλε το άλλο χόντα που έχουμε, βάλε τα όσα άκουσα για την αντιπροσωπεία της vw..., βάλε και τα καλούδια του σιβικ επέλεξα εκείνο.
ακομη δε με καταλαβες...
δεν ειπα γιατι ΔΕΝ πηρες το GT, η απορια μου ειναι γιατι δεν μπηκες καν στον κοπο να το οδηγησεις! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω δεν ειπα οτι δεν εκανες καλη επιλογη. Ειπα οτι μου φαινεται περιεργο που πριν κλεισεις το civic, δεν οδηγησες το GT, το οποιο οπως λες ηταν η 2η σου επιλογη.
η μεγάλη επιτυχία του γκολφ μκ5 -πριν ακόμα τα tsi- με είχε ξενερώσει διότι όπου γύριζα έβλεπα και ένα, βάλε το συντηρητικό περιτύλιγμα, βάλε το άλλο χόντα που έχουμε, βάλε τα όσα άκουσα για την αντιπροσωπεία της vw..., βάλε και τα καλούδια του σιβικ επέλεξα εκείνο.
ακομη δε με καταλαβες...
δεν ειπα γιατι ΔΕΝ πηρες το GT, η απορια μου ειναι γιατι δεν μπηκες καν στον κοπο να το οδηγησεις!Σε κατάλαβα φίλε μου...απλά εφόσον γνώριζα το αυτοκίνητο στις απλές εκδόσεις οδηγικά από φίλο δεν το οδήγησα ειδικά αφού ...μαγεύτηκα από το σιβικ τόσο που το παρήγγειλα 2 μέρες μετά το τεστ ντραιβ. Προτιμούσα να τα δοκιμάζω από φίλους και γνωστούς που τα είχαν ήδη και μου έλεγαν τα υπερ και τα κατά παρά να τρέχω σε αντιπροσωπίες.(έτσι οδήγησα megane1.6, corolla1.4, golf fsi1.6, mazda3 sedan). Σου φαίνεται περίεργο αλλά έτσι το είδα...μου άρεσε τόσο πολύ που σταμάτησα το ψάξιμο αμέσως και το παρήγγειλα...δεν είχα μάτια για άλλο... μου έκανε κλικ και κόλλησα... έτσι απλά...
-
spyros.s εγραψε:
μας έλειψες ρε Ο3...welcome back!!!
Θέλω την γνώμη σου σε κάτι...αν βάψω σε 'έντονο φοσφοριζέ χρώμα τον ημιάκαμπτο για να κάνει αντίθεση το βράδυ λες να δείχνει;Το λες αυτο φανταζομαι,διοτι εχεις τα ρουχα για να το ταιριαξεις
ε?Οπως και να χει για τις μερες των Χριστουγεννων θα σου προτεινα να αποφυγεις το βαρυ μακιγιαζ
ειδικα στις λεωφορους μη γινει κανα μπερδεμα
Υ.Γ και τα χερια εξω απο το μαρσιπο
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Υ.Γ και τα χερια εξω απο το μαρσιπο
το ένα μόνο....
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
spyros.s εγραψε:
μας έλειψες ρε Ο3...welcome back!!!
Θέλω την γνώμη σου σε κάτι...αν βάψω σε 'έντονο φοσφοριζέ χρώμα τον ημιάκαμπτο για να κάνει αντίθεση το βράδυ λες να δείχνει;Το λες αυτο φανταζομαι,διοτι εχεις τα ρουχα για να το ταιριαξεις
ε?Οπως και να χει για τις μερες των Χριστουγεννων θα σου προτεινα να αποφυγεις το βαρυ μακιγιαζ
ειδικα στις λεωφορους μη γινει κανα μπερδεμα
Υ.Γ και τα χερια εξω απο το μαρσιπο
Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις φίλε Ο3...Η μακρόχρονη παρουσία σου στον τομέα της μόδας ( ) ήμουν σίγουρος ότι θα με βοηθούσε...
Πάντως την κλασσική ερώτηση πλέον -που σου έχω επαναλάβει πολλάκις στο παρελθόν- δηλαδή τον λόγο για τον οποίο σφίγγεται το καρτούν στο αβαταρ σου δεν μου την έχεις απαντήσει...Υ.Γ. Δηλαδή μου προτείνεις να φοράω γάντια;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Υ.Γ και τα χερια εξω απο το μαρσιπο
το ένα μόνο....
....ρε μπας και είσαι αριστερόχειρας;
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Τωρα τα νουμερα ειναι επιχειρημα υπερ σου; οι διαφορες ειναι τεραστιες και πιστοποιουν οτι το τσι ειναι πιο σβελτο και προθυμο. 2 και 3'' διαφορες σε μια προσπεραση ειναι σημαντικοτατα.
Αλλα τωρα το γυρισαμε στην καταναλωση παλι. Οταν δεις την νταλικα απεναντι, τουλαχιστον θα αφησεις πολλα λεφτα στα παιδια σου.
Εάν εσύ οδηγάς και προσπερνάς σε σημείο που τα 2-3 sec σε κάνουν να γλιτώσεις το τρακάρισμα με νταλίκα... τότε δεν οδηγάς με μυαλό 34χρονου... αλλά με 18χρονου...
Ελπίζω όταν θα κάνεις παιδιά να έχεις αλλάξει μυαλά... γιατί δεν σου φταίνε σε τίποτα αθώες ψυχές
Σας ειναι τοσο δυσκολο να κανετε διαλογο χωρις προσωπικα σχολια;
Εχω δυο παιδια. Και δεν εχεις ιδεα τι μυαλα εχω και πως οδηγαω. Αρα, την επομενη φορα ασε τις υποθεσεις και τους αφορισμους.
Ελπιζω παντως να καταλαβες ποσο σημαντικα ειναι 2-3'' ψωροδευτερολεπτα απο το ευστοχο παραδειγμα του lkar.
Τελος, εχω 4αστερο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη, και θα προτιμουσα να παω σε 5αστερο, παντα σκεφτομενος τα παιδια μου και τις αθωες ψυχες τους.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν ειπα γιατι ΔΕΝ πηρες το GT, η απορια μου ειναι γιατι δεν μπηκες καν στον κοπο να το οδηγησεις!
και γιατι θελεις ντε και καλα - ρε σπυρο - να μπεις στο σκεπτικο και πως αποφασισε να διαλεξει το σιβικ?
γιατι να οδηγησει κατι που δεν του αρεσει στην τελικη? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επειδή τα δευτερόλεπτα δεν δίνουν πάντα ακριβή αίσθηση -σιγά μωρέ, τι σημαίνει ένα δευτερόλεπτο-, ας το μεταφράσουμε σε κάτι πιο απτό... μέτρα -τη μετατροπή σε καρότσες μόνοι σας80->110 σε 4,4: 116,1 μέτρα
80->110 σε 5,9: 155,7 μέτραΝα συνεχίσω;
Τις υπόλοιπες διαφορές δεν έχει νόημα να τις παραθέσω, είναι απλώς χαοτικές. Ας μείνουμε σε όσες αφορούν ασφάλεια. Οι υπόλοιπες που αφορούν ευκολία οδήγησης κι ελαχιστοποίηση χρήσης κιβωτίου, ας πούμε ότι δεν μας απασχολούν.
και τι έγινε... σιγά, 1,5 δευτερόλεπτο -ναι, σχεδόν 40 μέτρα διαφορά ή απλώς 34% μεγαλύτερη απόσταση
Άλλη μια πανέμορφη επίδειξη του πως τα και κάνουν τους αριθμούς
Λοιπόν για να δούμε πως αλλιώς μπορούμε να μετρήσουμε, μια που υποτίθεται πως μας ενδιαφέρει η ασφάλεια σε ένα πραγματικό παράδειγμα, και όχι πόσες καρότσες θα ρίξει το Golf στο Honda. Άλλωστε για το τελευταίο τα 0-400 και 0-100 μας νοιάζουν.. κι εκεί είδαμε πόσο χαώδεις είναι οι διαφορές
Γιατί μας νοιάζει το 80-110 σε μια προσπέραση; Προφανώς για να προσπεράσουμε κάτι που πηγαίνει με 80 π.χ. μια νταλίκα. Ο φίλος lkar έχει δεχτεί πως οι ταχύτητα των αυτοκινήτων μπορεί να προσεγγιστεί από τη γραμμικλη σχέση που προκύπτει από τη ρεπριζ των 80-110. Ας τον ακολουθήσουμε.
Μήκος νταλίκας; Να βάλω 10 μέτρα; Απόσταση που διανύει η νταλίκα y=vt όπως ξέρουμε, τουτέστιν y=22.22t για δευτερόλεπτα και μέτρα.
80-110 (ή 22.22-30.56) σε 4.4 => v = (1.9t)+22.22 (με στρογγυλοποιήσεις 'καλή' για το golf)
αντίστοιχα για το honda => v=(1.41t)+22.22 (με στρογγυλοποίηση 'κακή' για το honda)Για να δούμε πότε θα καταφέρει το Golf και το Honda να περάσει τη νταλίκα, δηλαδή πότε η απόσταση που θα έχει διανύσει θα είναι μεγαλύτερη από αυτή της νταλίκας κατά το μήκος της νταλίκας.
y(G) - y(ντ) = 10 => ( (1.9t)+22.22 )t -22.22t = 10 => (1.9t +22.22 -22.22)t = 10 => 1.9t^2 = 10 => t=2.3 (σε σύνολο ~61m)
...=>1.41*t^2 = 10 => t=2.66 (σε σύνολο ~69m)Το Honda θα χρειαστεί το τεράστιο ποσό των** 0.36 δευτερολέπτων **παραπάνω. Και τον τεράστιο χώρο των 8 μέτρων (επί συνόλου 61 =>13%)
Αντικειμενικά τα 0.36 δευτερόλεπτα της διαφοράς είναι σίγουρα μικρότερα από τη διακύμναση του χρόνου που θα πάρει στους οδηγούς να αντιληφθούν ότι του δόθηκε η ευκαιρία να προσπεράσουν. Άρα μάλλον αδιάφορη ποσότητα.
Έτσι λοιπόν τα 40 μέτρα διαφοράς και η χαώδης απόσταση, τελικά σε ένα ρεαλιστικό σενάριο ασφάλειας είναι 8, ο χρόνος 0.36 δευτερόλεπτα, ποσότητα που ούτως ή άλλως είναι μικρότερη από άλλους αστάθμητους παράγοντες, και θα εκμηδενιζόταν αν απλώς ο honda φροντίζει να ξεκινάει την προσπέρασή του στο ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ του δευτερολέπτου νωρίτερα.
Έχεις δίκιο lkar. Όσον αφορά στην ασφάλεια προσπέρασης, η μέρα με τη νύχτα
Τώρα συνέχισε να μας επιδικνύεις και μίλησέ μας κι εσύ για την αντικειμενικότητα έναντι της κλάψας. Και πάλι καλά που δεν κάνουμε συνδικαλισμό....
-
Άλλο ένα πόστ επίδειξης... επιπέδου
Συνέχισε έτσι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Άλλο ένα πόστ επίδειξης... επιπέδουΣυνέχισε έτσι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Άλλο ένα πόστ επίδειξης... επιπέδουΣυνέχισε έτσι
έλα ρε ikar...γράψε κάτι αξιόλογο...ντεφορμέ σε βρίσκω σήμερα...μήπως είσαι άρρωστος; να φτιάξω κανα χαμομήλι με φρυγανιές;
Ηonda Civic 2005