Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 19 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    83
    409
    890
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      Ησύχασα...

      http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N13&aa=2

      ποια ζήτηση θα ικανοποιήσει η αύξηση συρμών;

      Aυτήν:
      http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=39804644

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Από το δελτίο τύπου της Τραμ ΑΕ είναι;

        ευτυχώς που έχουμε μάτια και... βλέπουμε και τις στάσεις και τους συρμούς

        50.000, πόση ήταν η εκτίμήση/πρόβλεψη;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Εχεις βάλει ανθρώπους και μετράνε τους επιβάτες στις στάσεις?

          Ανεξαρτητα από τα προβλήματα του τραμ, μακάρι να βελτιωθει. Είναι σίγουρα μια καλή προσθήκη στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:
            Εχεις βάλει ανθρώπους και μετράνε τους επιβάτες στις στάσεις?

            Ανεξαρτητα από τα προβλήματα του τραμ, μακάρι να βελτιωθει. Είναι σίγουρα μια καλή προσθήκη στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου!

            δεν χρειάζεται, κάθε μέρα περνάω από στάσεις τραμ, διαφορετικές ώρες τη μέρα κι έχω άποψη για το πόσο 'γεμάτοι' είναι οι συρμοί. Η μάνα μου το χρησιμοποιεί ως μη εργαζόμενη φυσικά κι επειδή θα βρει σίγουρα θέση, αλλά έχει κι άπλετο χρόνο στη διάθεσή της

            Χτες με την απεργία ήταν απόλαυση, κυκλοφορούσες στις γραμμές

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Να σας πώ από το μέτωπο ότι πλέον στην περιοχή της Κορινθίας από Κόρινθο μέχρι Κιάτο έχουν αγοραστεί όλα τα οικόπεδα.... και πλέον έχουν αναγκάσει τους ντόπιους να πουλάνε και τα περιβόλια με τα πορτοκάλια και με τις λεμονιές!!!!!! Ο προααστιακός έχει βοηθήσει πολύ και με την ηλεκτροκίνηση θα ανεβάσει και ταχύτητα από τα 115 με 120 max που έχει τώρα!!!!!
              Σε πέντε χρόνια η Πάτρα θα είναι 2 ώρες με τυο τραίνο!!!! Τα εξοχικά σε Ακράτα, Πλάτανο, Διακοφτό, Πούντα κλπ χρυσοπωλούνται καθώς συνδυάζεις θάλασσα, κοντινή απόσταση από χιονοδρομικό στα Καλάβρυτα και μελλοντική εύκολη πρόσβαση με τρένο αν υποθέσουμε ότι με το αυτοκίνητο σήμερα είναι 'μακρυά'. Σε δέκα χρόνια θα έχει και αυτοκινητόδρόμο!!!!! Υπάρχει ένα σημείο στην Πούντα με θέα από ψηλά όπου το κυνηγάνε όλοι οι κτηματομεσίτες!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Υπάρχει μια γενικότερη τάση αναβάθμισης της αξίας της γης στις περιοχές από τις οποίες περνούν μέσα σταθερής τροχιάς, προφανώς λόγω της ευκολίας πρόσβασης. Υπό μια έννοια, ο προαστιακός, το τραμ και το μετρό δεν καλύπτουν απλώς τις μεταφορικές ανάγκες που δημιουργήθηκαν από την ανάπτυξη συγκεκριμένων περιοχών, αλλά συμβάλουν ενεργά στην δημιουργία αυτής της ανάπτυξης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wagner669 last edited by

                  Ο χρήστης kouk έγραψε:
                  Εχεις βάλει ανθρώπους και μετράνε τους επιβάτες στις στάσεις?

                  Ανεξαρτητα από τα προβλήματα του τραμ, μακάρι να βελτιωθει. Είναι σίγουρα μια καλή προσθήκη στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου!

                  Καλη ειναι....
                  Αλλα για να κινηθει το τραμ γεματο
                  δαπαναται Χ ποσο ηλεκτρικης ενεργειας.
                  Η ΔΕΗ για να παραγει το Χ ποσο ηλεκτρικης ενεργειας καιει Ψ ποσοτιτα καρβουνο....

                  Ειτε το τραμ κινειται γεματο, ειτε αδειο, δεπανα την Χ ποσοτιτα Ηλ.Ενεργειας
                  Και η ΔΕΗ με την σειρα της καιει το Ψ ποσο ενεργειας....ειτε το τραμ κινειται γεματο, ειτε αδειο....

                  Οποτε...που στηριζουν την βλακεια που μας λεωε οτι ειναι Οικολογικο.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wagner669 last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Εχεις βάλει ανθρώπους και μετράνε τους επιβάτες στις στάσεις?

                    Ανεξαρτητα από τα προβλήματα του τραμ, μακάρι να βελτιωθει. Είναι σίγουρα μια καλή προσθήκη στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου!

                    δεν χρειάζεται, κάθε μέρα περνάω από στάσεις τραμ, διαφορετικές ώρες τη μέρα κι έχω άποψη για το πόσο 'γεμάτοι' είναι οι συρμοί. Η μάνα μου το χρησιμοποιεί ως μη εργαζόμενη φυσικά κι επειδή θα βρει σίγουρα θέση, αλλά έχει κι άπλετο χρόνο στη διάθεσή της

                    Χτες με την απεργία ήταν απόλαυση, κυκλοφορούσες στις γραμμές

                    Εγω στην απεργια δεν εβγαινα απο τις λεοφωριολωριδες........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos last edited by

                      Εγώ στην απεργία δεν κατέβαινα από το λεωφορείο και απειλούσα τον οδηγό ότι αν δεν με πάει στην ¨στάση¨ μου θα του ανατινάξω το λεωφορείο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wagner669 last edited by

                        Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                        Εγώ στην απεργία δεν κατέβαινα από το λεωφορείο και απειλούσα τον οδηγό ότι αν δεν με πάει στην ¨στάση¨ μου θα του ανατινάξω το λεωφορείο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citastak last edited by

                          Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                          Εχεις βάλει ανθρώπους και μετράνε τους επιβάτες στις στάσεις?

                          Ανεξαρτητα από τα προβλήματα του τραμ, μακάρι να βελτιωθει. Είναι σίγουρα μια καλή προσθήκη στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου!

                          Καλη ειναι....
                          Αλλα για να κινηθει το τραμ γεματο
                          δαπαναται Χ ποσο ηλεκτρικης ενεργειας.
                          Η ΔΕΗ για να παραγει το Χ ποσο ηλεκτρικης ενεργειας καιει Ψ ποσοτιτα καρβουνο....

                          Ειτε το τραμ κινειται γεματο, ειτε αδειο, δεπανα την Χ ποσοτιτα Ηλ.Ενεργειας
                          Και η ΔΕΗ με την σειρα της καιει το Ψ ποσο ενεργειας....ειτε το τραμ κινειται γεματο, ειτε αδειο....

                          Οποτε...που στηριζουν την βλακεια που μας λεωε οτι ειναι Οικολογικο.....

                          Ναι αλλα από την αλλη.. To ιδιο ποσοστο θελεις για να μεταφερεις 200 ατομα με τον προαστιακο με το να παρουν 200 αυτοκινητα και να τα οδηγησουν;; Σκεψου ποσα περισσοτερα αερια εκλυονται και στους 2 κυκλους (εξορυξη πετρελαιου-->βενζινη κ εξορυξη ορυκτων και καυση) Εκει στηριζομαστε και λεμε οτι ειναι οικολογικο. Δυστυχως δεν ξερω αν παραγει η ΔΕΗ ρευμα και με αλλους τροπους, οπως γινεται εξω, (γεωθερμια, τουρμπινες με βιοαεριο, υδατοπτωσεις-γαμω τα ελληνικα μου μεσα τα ξεχασα-)..

                          Επισης, το ιδιο ποσοστό ενεργειας δαπανει το τρενο να μεταφερει 200 κιλα και το ιδιο για να μεταφερει 2 τονους;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wagner669 last edited by

                            Ο χρήστης citastak έγραψε:

                            Εχεις βάλει ανθρώπους και μετράνε τους επιβάτες στις στάσεις?

                            Ανεξαρτητα από τα προβλήματα του τραμ, μακάρι να βελτιωθει. Είναι σίγουρα μια καλή προσθήκη στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου!

                            Καλη ειναι....
                            Αλλα για να κινηθει το τραμ γεματο
                            δαπαναται Χ ποσο ηλεκτρικης ενεργειας.
                            Η ΔΕΗ για να παραγει το Χ ποσο ηλεκτρικης ενεργειας καιει Ψ ποσοτιτα καρβουνο....

                            Ειτε το τραμ κινειται γεματο, ειτε αδειο, δεπανα την Χ ποσοτιτα Ηλ.Ενεργειας
                            Και η ΔΕΗ με την σειρα της καιει το Ψ ποσο ενεργειας....ειτε το τραμ κινειται γεματο, ειτε αδειο....

                            Οποτε...που στηριζουν την βλακεια που μας λεωε οτι ειναι Οικολογικο.....

                            Ναι αλλα από την αλλη.. To ιδιο ποσοστο θελεις για να μεταφερεις 200 ατομα με τον προαστιακο με το να παρουν 200 αυτοκινητα και να τα οδηγησουν;; Σκεψου ποσα περισσοτερα αερια εκλυονται και στους 2 κυκλους (εξορυξη πετρελαιου-->βενζινη κ εξορυξη ορυκτων και καυση) Εκει στηριζομαστε και λεμε οτι ειναι οικολογικο. Δυστυχως δεν ξερω αν παραγει η ΔΕΗ ρευμα και με αλλους τροπους, οπως γινεται εξω, (γεωθερμια, τουρμπινες με βιοαεριο, υδατοπτωσεις-γαμω τα ελληνικα μου μεσα τα ξεχασα-)..

                            Επισης, το ιδιο ποσοστό ενεργειας δαπανει το τρενο να μεταφερει 200 κιλα και το ιδιο για να μεταφερει 2 τονους;;

                            Μα δεν ειπα παρτε τα αυτοκινητα.....
                            Ειπα οτι δεν ειναι Οικολογικο το τραμ.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              citastak last edited by

                              Ναι καταλαβαινω τι λες. Αλλα με τι το συγκρινεις και το λες μη οικολογικο;; Αν το συγκρινεις με καποιο οχημα που καιει υδρογονο και τα καυσαερια του ειναι...υδρατμοι, σίγουρα δεν ειναι οικολογικο... Αλλα εφοσον αντικαθιστα κατι αλλο (αυτοκινητο/λεωφορειο), το συγκρινουμε με αυτο και λεμε οτι ειναι ΠΙΟ οικολογικο απο τα αλλα μεσα μεταφορας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wagner669 last edited by

                                Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                Ναι καταλαβαινω τι λες. Αλλα με τι το συγκρινεις και το λες μη οικολογικο;; Αν το συγκρινεις με καποιο οχημα που καιει υδρογονο και τα καυσαερια του ειναι...υδρατμοι, σίγουρα δεν ειναι οικολογικο... Αλλα εφοσον αντικαθιστα κατι αλλο (αυτοκινητο/λεωφορειο), το συγκρινουμε με αυτο και λεμε οτι ειναι ΠΙΟ οικολογικο απο τα αλλα μεσα μεταφορας.

                                Mε τα πρασινα λεοφορεια που καινε υγραεριο.
                                Οτι πιο οικολογικο κινειτε μεσα στο κεντρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                                  Ναι καταλαβαινω τι λες. Αλλα με τι το συγκρινεις και το λες μη οικολογικο;; Αν το συγκρινεις με καποιο οχημα που καιει υδρογονο και τα καυσαερια του ειναι...υδρατμοι, σίγουρα δεν ειναι οικολογικο... Αλλα εφοσον αντικαθιστα κατι αλλο (αυτοκινητο/λεωφορειο), το συγκρινουμε με αυτο και λεμε οτι ειναι ΠΙΟ οικολογικο απο τα αλλα μεσα μεταφορας.

                                  Mε τα πρασινα λεοφορεια που καινε υγραεριο.
                                  Οτι πιο οικολογικο κινειτε μεσα στο κεντρο.

                                  Συμφωνω απολυτα, απλα εσυ μιλας για οχήματα μη σταθερης τροχιάς (καλα δεν τα λεω ; ) ενω ο προαστιακος και το μετρο ειναι -εδιτ- σταθερης. (Δεν εχει σταματα ξεκινα παρα μονο σε στασεις κτλ).

                                  Καταλαβαίνω τι εννοεις..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    κι εμείς καταλάβαμε, αλλά τα μπλέξες λίγο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      citastak last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      κι εμείς καταλάβαμε, αλλά τα μπλέξες λίγο

                                      Σορρυ αλλα ειμουν για βοτκες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wagner669 last edited by

                                        Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                        Ναι καταλαβαινω τι λες. Αλλα με τι το συγκρινεις και το λες μη οικολογικο;; Αν το συγκρινεις με καποιο οχημα που καιει υδρογονο και τα καυσαερια του ειναι...υδρατμοι, σίγουρα δεν ειναι οικολογικο... Αλλα εφοσον αντικαθιστα κατι αλλο (αυτοκινητο/λεωφορειο), το συγκρινουμε με αυτο και λεμε οτι ειναι ΠΙΟ οικολογικο απο τα αλλα μεσα μεταφορας.

                                        Mε τα πρασινα λεοφορεια που καινε υγραεριο.
                                        Οτι πιο οικολογικο κινειτε μεσα στο κεντρο.

                                        Συμφωνω απολυτα, απλα εσυ μιλας για οχήματα μη σταθερης τροχιάς (καλα δεν τα λεω ; ) ενω ο προαστιακος και το μετρο ειναι -εδιτ- σταθερης. (Δεν εχει σταματα ξεκινα παρα μονο σε στασεις κτλ).

                                        Καταλαβαίνω τι εννοεις..

                                        Εγω ψαχνω τοσο καιρο εναν καλο λογο που μπικε το τραμ......
                                        Ε δεν τον βρισκω!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Μην γίνεσαι εγκάθετος, τόσο κόσμο εξυπηρετεί

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wagner669 last edited by

                                            Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                            κι εμείς καταλάβαμε, αλλά τα μπλέξες λίγο

                                            Σορρυ αλλα ειμουν για βοτκες...

                                            χικ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 19 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr