-
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;Φιλικά,
Σπύρος
-
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;Φιλικά,
Σπύρος
-
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;Φιλικά,
Σπύρος
-
Γιατι την ωρα που κρατα σταθερα τα αλογα ανεβαζει χλμ με σταθερο ικανοποιητικο ρυθμο που σε προσπερασεις γρηγορες ειναι πολυ σημαντικο αυτο!
Και γενικα οσο πιο πολυ κρατα την δυναμη του ενα αυτοκινητο τοσο πιο δυνατο ειναι στο δρομο και δεν σε ''κρεμαει''
-
Ο χρήστης mariadne έγραψε:
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...
-
Ο χρήστης mariadne έγραψε:
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;Φιλικά,
Σπύρος
Γιατί αν στις 5100σαλ. ανεβάσει ταχύτητα, θα πέσουν οι στροφές και ο κινητήρας θα αποδίδει πολύ λιγότερα από 200 άλογα.
Το ιδανικό (μέγιστη εκμετάλευση του κινητήρα) είναι σε μια αλλαγή ταχύτητας, η ισχύς που αποδίδει ο κινητήρας πριν την αλλαγή να είναι ίδια με την ισχύ που αποδίδει μετά.
Αν βέβαια υπήρχαν κιβώτια συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (όπως του Honda Jazz) τότε πράγματι δεν θα υπήρχε κανένας λόγος ο κινητήρας να μπορεί να λειτουργήσει πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος. (το κιβώτιο θα κρατούσε τον κινητήρα συνεχώς στις στροφές μέγιστης ισχύος)
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...
κανεις λαθος φιλε,
ειναι ακριβος ετσι για τον tfsi !!! δες εδω ενα golf V gti
http://img512.imageshack.us/img512/827/tfsidyno1uy4.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/5656 ... no2rv0.jpg
απο το http://www.gtc.gr
-
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...
κανεις λαθος φιλε,
ειναι ακριβος ετσι για τον tfsi !!! δες εδω ενα golf V gti
http://img512.imageshack.us/img512/827/tfsidyno1uy4.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/5656 ... no2rv0.jpg
Δεν διαφωνησα για την αποδοση ...αλλα για το σταθερο της ιπποδυναμης σε ενα ευρος στροφων...το ιδιο δεν συμβαινει και με τις ροπες π.χ.?
Ο,τι και να λεει το εργοστασιο, η τιμη τους δεν διατηρειται σταθερη, αλλα στο ιδιο ευρος στροφων εχουν τιμη ΠΑΝΩ απο αυτη που λενε...(στα turbo)
Αλλο σταθερη τιμη ΠΑΝΩ απο την ονομαστικη, και αλλο σταθερη τιμη ΟΣΟ και η ονομαστικη!
Αν και ο 2.0Τ κινητηρας του VAG εχει φτασει ομολογουμενως πολυ κοντα απο οποιονδηποτε αλλο κινητηρα σε αυτο!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...
κανεις λαθος φιλε,
ειναι ακριβος ετσι για τον tfsi !!! δες εδω ενα golf V gti
http://img512.imageshack.us/img512/827/tfsidyno1uy4.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/5656 ... no2rv0.jpg
Δεν διαφωνησα για την αποδοση ...αλλα για το σταθερο της ιπποδυναμης σε ενα ευρος στροφων...το ιδιο δεν συμβαινει και με τις ροπες π.χ.?
Ο,τι και να λεει το εργοστασιο, η τιμη τους δεν διατηρειται σταθερη, αλλα στο ιδιο ευρος στροφων εχουν τιμη ΠΑΝΩ απο αυτη που λενε...(στα turbo)
Αλλο σταθερη τιμη ΠΑΝΩ απο την ονομαστικη, και αλλο σταθερη τιμη ΟΣΟ και η ονομαστικη!
Αν και ο 2.0Τ κινητηρας του VAG εχει φτασει ομολογουμενως πολυ κοντα απο οποιονδηποτε αλλο κινητηρα σε αυτο!
ΑΜΣ τευχ 424,
-
Αν και δεν καταλαβαινω τι θες να πεις με αυτη την παραθεση ...ΟΚ!
-
Μας εχει πεισει τωρα οτι τα VW ειναι τα καιμενα και δεν λενε την αληθεια, τι παραμυθεια ειναι αυτα ρε παιδια?
Και το ΑΜΣ ειναι τελικα για πεταμα οποτε παντε καντε μονοι σας τεστ-ντραιβ για να βγαλετε συμπερασματα. Ελεος πια. -
Ο χρήστης dancerman έγραψε:
**Μας εχει πεισει τωρα οτι **τα VW ειναι τα καιμενα και δεν λενε την αληθεια, τι παραμυθεια ειναι αυτα ρε παιδια?.Ποιος??
Και το ΑΜΣ ειναι τελικα για πεταμα οποτε παντε καντε μονοι σας τεστ-ντραιβ για να βγαλετε συμπερασματα. Ελεος πια.
Γιατι δεν καταλαβαινω τιποτα?
-
Ούτε και εγώ.
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
**Μας εχει πεισει τωρα οτι **τα VW ειναι τα καιμενα και δεν λενε την αληθεια, τι παραμυθεια ειναι αυτα ρε παιδια?.
Ποιος??
Και το ΑΜΣ ειναι τελικα για πεταμα οποτε παντε καντε μονοι σας τεστ-ντραιβ για να βγαλετε συμπερασματα. Ελεος πια.
Γιατι δεν καταλαβαινω τιποτα?
Λεω οτι η φωτο που εβαλε CAP DIM apo to AMS με εχουν πεισει τωρα οτι τα VW ειναι αδικιμενα αυτοκινητα και βγαζουν περισσοτερους ιππους απο οτι λεει ο κατασκευαστης.
Η παραπληροφοριση σε ολο της το μεγαλειο ειναι μαλλον το ΑΜΣ. -
Απλά λέει ότι το ΑΜΣ (ΑΜS = Auto Motor Und Sport), είναι προκατειλημμένο υπέρ των γερμανών και στην προκειμένη υπέρ της VW...
-
Ενταξει παιδια, ξερετε ειναι πρωι ακομα...δεν εχει ανοιξει το ματι!
Απορία για κινητήρα ΤΤ 2.0 TFSI