Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία για κινητήρα ΤΤ 2.0 TFSI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορία για κινητήρα ΤΤ 2.0 TFSI
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    92
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mariadne last edited by

      Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
      Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;

      Φιλικά,

      Σπύρος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mariadne last edited by

        Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
        Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;

        Φιλικά,

        Σπύρος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mariadne last edited by

          Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
          Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;

          Φιλικά,

          Σπύρος

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • J
            japanpower last edited by

            Γιατι την ωρα που κρατα σταθερα τα αλογα ανεβαζει χλμ με σταθερο ικανοποιητικο ρυθμο που σε προσπερασεις γρηγορες ειναι πολυ σημαντικο αυτο!

            Και γενικα οσο πιο πολυ κρατα την δυναμη του ενα αυτοκινητο τοσο πιο δυνατο ειναι στο δρομο και δεν σε ''κρεμαει''

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              michael-amott last edited by

              Ο χρήστης mariadne έγραψε:
              Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.

              Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nickolas last edited by

                Ο χρήστης mariadne έγραψε:
                Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.
                Το ερώτημα απλό: ποιός ο λόγος να είναι σταθερή η ισχύς, και γιατί κάποιος να ξεπερνά τις 5100 αφού δεν παίρνει παραπάνω δύναμη και καταναλώνει και περισσότερο καύσιμο;

                Φιλικά,

                Σπύρος

                Γιατί αν στις 5100σαλ. ανεβάσει ταχύτητα, θα πέσουν οι στροφές και ο κινητήρας θα αποδίδει πολύ λιγότερα από 200 άλογα.

                Το ιδανικό (μέγιστη εκμετάλευση του κινητήρα) είναι σε μια αλλαγή ταχύτητας, η ισχύς που αποδίδει ο κινητήρας πριν την αλλαγή να είναι ίδια με την ισχύ που αποδίδει μετά.

                Αν βέβαια υπήρχαν κιβώτια συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (όπως του Honda Jazz) τότε πράγματι δεν θα υπήρχε κανένας λόγος ο κινητήρας να μπορεί να λειτουργήσει πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος. (το κιβώτιο θα κρατούσε τον κινητήρα συνεχώς στις στροφές μέγιστης ισχύος)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  cap-dim last edited by

                  Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                  Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.

                  Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...

                  κανεις λαθος φιλε,

                  ειναι ακριβος ετσι για τον tfsi !!! δες εδω ενα golf V gti

                  http://img512.imageshack.us/img512/827/tfsidyno1uy4.jpg

                  http://img197.imageshack.us/img197/5656 ... no2rv0.jpg

                  απο το http://www.gtc.gr

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    michael-amott last edited by

                    Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:

                    Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.

                    Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...

                    κανεις λαθος φιλε,

                    ειναι ακριβος ετσι για τον tfsi !!! δες εδω ενα golf V gti

                    http://img512.imageshack.us/img512/827/tfsidyno1uy4.jpg

                    http://img197.imageshack.us/img197/5656 ... no2rv0.jpg

                    Δεν διαφωνησα για την αποδοση ...αλλα για το σταθερο της ιπποδυναμης σε ενα ευρος στροφων...το ιδιο δεν συμβαινει και με τις ροπες π.χ.?

                    Ο,τι και να λεει το εργοστασιο, η τιμη τους δεν διατηρειται σταθερη, αλλα στο ιδιο ευρος στροφων εχουν τιμη ΠΑΝΩ απο αυτη που λενε...(στα turbo)

                    Αλλο σταθερη τιμη ΠΑΝΩ απο την ονομαστικη, και αλλο σταθερη τιμη ΟΣΟ και η ονομαστικη!

                    Αν και ο 2.0Τ κινητηρας του VAG εχει φτασει ομολογουμενως πολυ κοντα απο οποιονδηποτε αλλο κινητηρα σε αυτο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cap-dim last edited by

                      Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                      Βλέπωντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του νέου ΤΤ 2.0 έχει λέει 200 ίππους από 5100-6000 στροφές.

                      Ετσι ''λεει''...δεν ειναι ετσι ομως...

                      κανεις λαθος φιλε,

                      ειναι ακριβος ετσι για τον tfsi !!! δες εδω ενα golf V gti

                      http://img512.imageshack.us/img512/827/tfsidyno1uy4.jpg

                      http://img197.imageshack.us/img197/5656 ... no2rv0.jpg

                      Δεν διαφωνησα για την αποδοση ...αλλα για το σταθερο της ιπποδυναμης σε ενα ευρος στροφων...το ιδιο δεν συμβαινει και με τις ροπες π.χ.?

                      Ο,τι και να λεει το εργοστασιο, η τιμη τους δεν διατηρειται σταθερη, αλλα στο ιδιο ευρος στροφων εχουν τιμη ΠΑΝΩ απο αυτη που λενε...(στα turbo)

                      Αλλο σταθερη τιμη ΠΑΝΩ απο την ονομαστικη, και αλλο σταθερη τιμη ΟΣΟ και η ονομαστικη!

                      Αν και ο 2.0Τ κινητηρας του VAG εχει φτασει ομολογουμενως πολυ κοντα απο οποιονδηποτε αλλο κινητηρα σε αυτο!

                      ΑΜΣ τευχ 424,

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        michael-amott last edited by

                        Αν και δεν καταλαβαινω τι θες να πεις με αυτη την παραθεση ...ΟΚ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dancerman last edited by

                          Μας εχει πεισει τωρα οτι τα VW ειναι τα καιμενα και δεν λενε την αληθεια, τι παραμυθεια ειναι αυτα ρε παιδια?
                          Και το ΑΜΣ ειναι τελικα για πεταμα οποτε παντε καντε μονοι σας τεστ-ντραιβ για να βγαλετε συμπερασματα. Ελεος πια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            michael-amott last edited by

                            Ο χρήστης dancerman έγραψε:
                            **Μας εχει πεισει τωρα οτι **τα VW ειναι τα καιμενα και δεν λενε την αληθεια, τι παραμυθεια ειναι αυτα ρε παιδια?.

                            Ποιος??

                            Και το ΑΜΣ ειναι τελικα για πεταμα οποτε παντε καντε μονοι σας τεστ-ντραιβ για να βγαλετε συμπερασματα. Ελεος πια.

                            Γιατι δεν καταλαβαινω τιποτα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ούτε και εγώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dancerman last edited by

                                Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                                **Μας εχει πεισει τωρα οτι **τα VW ειναι τα καιμενα και δεν λενε την αληθεια, τι παραμυθεια ειναι αυτα ρε παιδια?.

                                Ποιος??

                                Και το ΑΜΣ ειναι τελικα για πεταμα οποτε παντε καντε μονοι σας τεστ-ντραιβ για να βγαλετε συμπερασματα. Ελεος πια.

                                Γιατι δεν καταλαβαινω τιποτα?

                                Λεω οτι η φωτο που εβαλε CAP DIM apo to AMS με εχουν πεισει τωρα οτι τα VW ειναι αδικιμενα αυτοκινητα και βγαζουν περισσοτερους ιππους απο οτι λεει ο κατασκευαστης.
                                Η παραπληροφοριση σε ολο της το μεγαλειο ειναι μαλλον το ΑΜΣ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Απλά λέει ότι το ΑΜΣ (ΑΜS = Auto Motor Und Sport), είναι προκατειλημμένο υπέρ των γερμανών και στην προκειμένη υπέρ της VW...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    michael-amott last edited by

                                    Ενταξει παιδια, ξερετε ειναι πρωι ακομα...δεν εχει ανοιξει το ματι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr